Ellen

Tomorrow, Sandra Bullock tells me about her secret to looking young. I think I’ll pass.

11,859

@ohhdarien

@randyp_iv hahaha Ellen “I’m never gonna say that”

@themrstheriault

@gspot02 you mean to say I've been using it wrong this whole time?!?!

@deanrobertsmith

She's my favorite chick ever

@deanrobertsmith

That's awesome lol

@peppermintpatty1969

@mislyn1 She was so stinking cute!!

@hubby_n_wifey_51015

@gspot02 damn it....that explains so much! Lol

@mrsdavis30

@ashleyhowellskin 😂😂😂😂😂😂😂 I’m never goin say that @blackpumpz

@kathyroseroth

Love Sandra in the DVM @dvf dress!!! Omg a soo moment

@monelisamarakkodi

@ishinigammanpila watch the full video on YouTube 😂😂😂

@gspot02

@themrstheriault @hubby_n_wifey_51015 we’ve been spending money where we don’t need to. Lol

@kimrosepiler

@glenn.007 haha this is hilarious! I need to look that up

@level1adventurer

I guess the spirit cooking with Marina Ambrovic and Hillary isn't working??

@le_cat_etranger

what we should be saying @aminam_okhtari 😂😂😂😂😂

@mishee_me

@victoriajane1313 I saw that the other day and read an article about her facial. I don’t know man

@anchiilina_official

Omg ellen & sandra are wayy to funny 😂😂

@mjohansen69

@mama_wilder that's your perception, your point was not clarified till later.

@mama_wilder

@mjohansen69 we were talking about mutilating for non religious reasons, okay.

@mama_wilder

@mjohansen69 Jews cut for religious reasons

@mjohansen69

@mama_wilder Exactly, so do not say that it is mutulating and that it is only done in this country. I am Jewish and that is one of the reasons I chose to do it for my kids. Enough of the judgement, we enough of that now days.

@mama_wilder

@mjohansen69 Jews cut for religious reasons

@nizanbc

@lilly_ligia trying not to believe that 🤷🏼‍♀️

@jann.nin

@hojiboyy they use a Korean baby boy's foreskinnnnn 😐😭🤢

The end of the page