πŸ¦‰

1,904,006

43

@johnnynunez

Pondering thoughts lol πŸ‘

@micole.kiroku

I still don’t like you #peng

@lgraholla

When you’re trying to come up with a nice caption but nothing make sense so you just put an emoji.

@frandalaybay

β€œDid I put that bet in?”

@chavantemack

Not a ting

@terrirene1

Damn Boy you look kinda sexy .Yum

@_the_real_her_

β€œWho do they say that baby looks like?” DRAKKKKE 😍

@sleeksection

Smooth settings

@romeolacoste

Double platinum. Easy

@amoila_cesar

That soft touch on the chin model pose πŸ˜©πŸ˜‚

@belmting

Waves on swim πŸŠβ€β™‚οΈ

@mrmorgan

7 Pimms ?

@timeflybye

Damn I need that hoodie ...

@shantelchanel

Wow... handsome

@_the_real_her_

But why you so fine dho... looking like a wedding buffet😍... Joe’s crab shack all you can eat on Wednesday😍... Kelz kitchen plate with double Mac😍.. pizza while you on a diet😩. My nigga you look goodT🧐

@_the_real_her_

I was gonna say β€œwow I looked too long and I think I’m pregnant” but I just don’t feel like it’s the appropriate time to make those jokes yet.

@ialisteir

πŸ”₯hoodie, need one fam

@daniellef289

This was my favorite shot 😊

@shoulderbagsaiyan

When u get a cut and have hair all over ur neck

@tminusmusic

Nnnnyyeeaah ehhh?!

@justinavalentine

🀩🀩🀩

@thisisveezy

Need One

@kenzaorwhateva

moroccan oil ad? 🌊🌊🌊

@6ixbuzztv

When you not sure if Keke really loves you

@daylyt2k

Drakenose !! I told them niggas u had all the rings and they didn't listen to me !! Now we have to watch pusha slowly fade away hahhahahhahahahahahahhaahahhahahahahahhahaahah. Talk that billion stream shit !! Hahahhahahahhahahahahhahahahahahaha

@knownaschampagnemami

My G from the 6

@itsbizkitt

When Keke start acting up

The end of the page