#canyounot

Instagram photos and videos

#canyounot#funny#lol#haha#deaddd#pls#swimswim#justkeepswimming#lmao#omggg#imactuallydying#wethair#swimmingisbae#howaboutno#plsno#helpmelol#imdead#deadinside#omghelp#makeup#eyes#confessions#swimming#swimmingconfessions#swimminglol#simplyfabulouskreations#undiscoveredmuas#whyblendinwhenyoubesimplyfabulous

Hashtags #canyounot for Instagram

My human is getting annoying with these “pictures” 🙄. #catsofinstagram #kittensofinstagram #canyounot #goaway #cats #kittycat #follow #like #comment #catsruletheworld


0

#canyounot ¿?


1

Alas, as I'm once reminded that a piece of shit is out there still trying to connect with people close to me and I can sit back and laugh. Because, this. #noseyeh #imsorrywhoareyou #canyounot #hahahaa #howboutdat #killinit #hustle #blessed


0

I just put on clean sheets so naturally she’s here to mark her territory... #canyounot #justletmommahavecleansheetsforfiveminutes


0

Legit so excited to be riding the train to work again. Gimme that extra hour snooze anyday!
.
.
.
.
.
#ilovesleep #gimmesleepanyday #icansleepanywhere #metro #melbournesuburbs #publictransport #trainworks #canyounot #samsunggalaxy8


1


2


1


1

So on my personal account, I like to post things I create.
Then some rando decides to get a creepy on me.
.
I’m so sick and tired of men thinking that they have the right to make gross objectifying comments on women’s bodies l, especially online. I’m sick of being harassed. I’m sick of thinking to myself “If I post this picture that makes me feel confident and good about my body, what kind of disgusting responses will I get? And is it worth reading those to post it?”
.
.
Men: Be better. Do better.
.
#gtfo #begonethot #letmelive #stopharassment #dontbeacreep #canyounot


0

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
💦☀️ ≫ follow me; @sswimming.confessions for more hilarious swimming memes/posts ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ╔⋰⏐⋆⋅⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯♡⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⋅⋆⏐⋱╗
shoutout : ∘to be decided∘
credit : originally created by meee
qotd : morning or afternoon meets?
swimmer c : 13 ( followers )
deleted : hate, fff, self promote
╚⋰⏐⋆⋅⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯♡⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⋅⋆⏐⋱╝
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
🌸🌤️ ≫ tags :⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
#lol #swimmingconfessions #swimming #confessions #funny #eyes #omghelp #deadinside #imdead #helpmelol #plsno #howaboutno #haha #swimmingisbae #wethair #imactuallydying #omggg #lmao #justkeepswimming #swimswim #canyounot #pls #deaddd #swimminglol


0

My human thinks it’s funny to take awkward pictures of me... I am not amused 😾 #awkwardcat #canyounot #catsofinstagram


0

Love love love this eyeshadow. I'm telling u if u don't already have the @jaclynhill @morphe palette go and get it. I create the best eyelooks with it.

I was inspired by this gorgeous weather we r having today. #glam by me #simplyfabulouskreations #whyblendinwhenyoubesimplyfabulous
Products
#milani conceal and perfect foundation #tarye shape tape
#morphe @jaclynhill #jaclynhillpalette #morphebabe
#anastasia browwiz #anastasiabeverlyhill blush palette #abhxamrezyhighlighter #thebalm #maryloumanizer #mac fix plus #bennye #translucentpowder #colorpop
#doseofcolors lipgloss #canyounot #benefot #hoolabronzer
#slay #makeup #njmakeupartist #weddings #brides #bridesmaides #undiscoveredmuas


1

Mood for my entire life lmfao #CanYouNot


0

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
💦☀️ ≫ follow me; @sswimming.confessions for more hilarious swimming memes/posts ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ╔⋰⏐⋆⋅⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯♡⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⋅⋆⏐⋱╗
shoutout : ∘to be decided∘
credit : originally created by meee
qotd : distance or sprinting?
swimmer c : 8 ( followers )
deleted : hate, fff, self promote
╚⋰⏐⋆⋅⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯♡⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⋅⋆⏐⋱╝
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
🌸🌤️ ≫ tags :⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
#lol #swimmingconfessions #swimming #confessions #funny #eyes #omghelp #deadinside #imdead #helpmelol #plsno #howaboutno #haha #swimmingisbae #wethair #imactuallydying #omggg #lmao #justkeepswimming #swimswim #canyounot #pls #deaddd #swimminglol


0

I can’t remember how he worded it, but it went something like.. “People will always fail me. Even you and me, one day we won’t talk anymore. People always hurt you eventually, it’s just what we do.” Back then I just thought that he was depressed and had a bad outlook on life; now I understand what he meant. ~
~
~
#canon #canon700d #camera #canyounot #photography #learning #growing #painfullessons


0

Иногда чтобы что-то сделать, нужно уничтожить сделанное.
#canyounot #секретноедосье #thepost #ArmenianLady #braven #дикий #вседеньгимира #allthemoneyintheworld


2

When someone gives you ZERO notice to view your house, and you just throw on whatever is closest and have a stakeout, waiting for them to leave. #imbatman #itsalittlehotforasweatshirt #nomakeup #canyounot #inconsideratepricks #loveitorlistit #atleastigotfood😋


3

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
💦☀️ ≫ follow me; @sswimming.confessions for more hilarious swimming memes/posts ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ╔⋰⏐⋆⋅⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯♡⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⋅⋆⏐⋱╗
shoutout : ∘to be decided∘
credit : originally created by meee
qotd : can you relate to this post?
swimmer c : 3 ( followers )
deleted : hate, fff, self promote
╚⋰⏐⋆⋅⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯♡⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⋅⋆⏐⋱╝
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
🌸🌤️ ≫ tags :⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
#lol #swimmingconfessions #swimming #confessions #funny #eyes #omghelp #deadinside #imdead #helpmelol #plsno #howaboutno #haha #swimmingisbae #wethair #imactuallydying #omggg #lmao #justkeepswimming #swimswim #canyounot #pls #deaddd #swimminglol


0

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
💦☀️ ≫ follow me; @sswimming.confessions for more hilarious swimming memes/posts ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ╔⋰⏐⋆⋅⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯♡⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⋅⋆⏐⋱╗
shoutout : ∘to be decided∘
credit : originally created by meee
qotd : do you like/wear kneeskins? Do you believe in them?
swimmer c : 3 ( followers ) ╚⋰⏐⋆⋅⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯♡⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⋅⋆⏐⋱╝
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
🌸🌤️ ≫ tags :⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
#lol #swimmingconfessions #swimming #confessions #funny #eyes #omghelp #deadinside #imdead #helpmelol #plsno #howaboutno #haha #swimmingisbae #wethair #imactuallydying #omggg #lmao #justkeepswimming #swimswim #canyounot #pls #deaddd #swimminglol


2

@shaifury thought a Photoshoot would cheer me up in the midst of the chaos, he was right. Happy Eid 2018. #eidmubarak #brownboymag


3

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
💦☀️ ≫ follow me; @sswimming.confessions for more hilarious swimming memes/posts ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ╔⋰⏐⋆⋅⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯♡⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⋅⋆⏐⋱╗
shoutout : ∘to be decided∘
credit : originally created by meee
qotd : breaststroke or butterfly?
swimmer c : 3 ( followers ) ╚⋰⏐⋆⋅⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯♡⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⋅⋆⏐⋱╝
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
🌸🌤️ ≫ tags :⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
#lol #swimmingconfessions #swimming #confessions #funny #eyes #omghelp #deadinside #imdead #helpmelol #plsno #howaboutno #haha #swimmingisbae #wethair #imactuallydying #omggg #lmao #justkeepswimming #swimswim #canyounot #pls #deaddd #swimminglol


0

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
💦☀️ ≫ follow me; @sswimming.confessions for more hilarious swimming memes/posts ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ╔⋰⏐⋆⋅⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯♡⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⋅⋆⏐⋱╗
shoutout : ∘to be decided∘
credit : originally created by meee
qotd : summer (☀️); or spring (🌷)
╚⋰⏐⋆⋅⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯♡⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⋅⋆⏐⋱╝
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
🌺💫 ≫ tags :⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
#lol #swimmingconfessions #swimming #confessions #funny #eyes #omghelp #deadinside #imdead #helpmelol #plsno #howaboutno #haha #swimmingisbae #wethair #imactuallydying #omggg #lmao #justkeepswimming #swimswim #canyounot #pls #deaddd #swimminglol


1

I was inspired by this gorgeous weather we r having today. #glam by me #simplyfabulouskreations #whyblendinwhenyoubesimplyfabulous
Like what you see book ur appt for ur next event
Products
#milani conceal and perfect foundation #tarye shape tape
#morphe @jaclynhill #jaclynhillpalette #morphebabe
#anastasia browwiz #anastasiabeverlyhill blush palette #abhxamrezyhighlighter #thebalm #maryloumanizer #mac fix plus #bennye #translucentpowder #colorpop
#doseofcolors lipgloss #canyounot #benefot #hoolabronzer
#slay #makeup #njmakeupartist #weddings #brides #bridesmaides #undiscoveredmuas


2

Listening to a little @MALUMA while doing my Glam of the day I was inspired by this gorgeous weather we r having today. #glam by me #simplyfabulouskreations #whyblendinwhenyoubesimplyfabulous
Like what you see book ur appt for ur next event
Products
#milani conceal and perfect foundation #tarye shape tape
#morphe @jaclynhill #jaclynhillpalette #morphebabe
#anastasia browwiz #anastasiabeverlyhill blush palette #abhxamrezyhighlighter #thebalm #maryloumanizer #mac fix plus #bennye #translucentpowder #colorpop
#doseofcolors lipgloss #canyounot #benefot #hoolabronzer
#slay #makeup #njmakeupartist #weddings #brides #bridesmaides #undiscoveredmuas


1

When you're trying to sleep but everyone else in the house is up, so you post a selfie from two weeks ago #hashtagrelatable #canyounot #thanks


0

This isn't a deep post I'm just really tired of all these dirty public bathrooms like really ladies how do y'all keep MISSING the toilet seat, and can someone take the napkins out the sink and for christs' sake wipe the bloody mirror, I bet if I call bloody Mary she'd probably say oh hell no and just walk back into the underworld like why are people like this smh #getittogether #stopit #likereally #canyounot I'm just trying to take a selfie smh


3

Gotta look
pretty but placid 💃👊
easy but assertive 💯
aloof but lucid 💃👊 Jk, gotta scratch my fkn head

#sobadass #omg #icanteven #livelovelaugh #canyounot #😂 #😂😂😂


0

Seriously...#CanYouNot 🤷🏻‍♀️


0

Vancouver friends add this numero to your phone 778-800-3822
☎️💖📞💖
Why you might ask?
Because @goodnightout_vancouver is launching a harssment text base reporting! 📱💕☎️💕📞💕
How does it work?
This is a data-collection service. It is not a way to get help in case of emergency.When you witness or experience harassment, text “creep off” to 778-800-3822. This phrase is what sets off the chain of questions asking for more details. Your submission is fast and anonymous. The data collected will help demonstrate how prevalent and where harassment is taking place in our city.


2

Our Harassment text reporting has launched!!! How does it work?
This is a data-collection service. It is not a way to get help in case of emergency.

When you witness or experience harassment, text “creep off” to 778-800-3822. This phrase is what sets off the chain of questions asking for more details. Your submission is fast and anonymous.

In August, we’ll crunch the data and report back to our stakeholders. This info will be used to make spaces safer for everyone.

#creepoff
#harassment #goodnightoutcampaign #goodnightoutvan #yvr #love #vancouver #vancitybuzz #consent #community #consentculture #music #nowyougno #loveislove #downtownvan #drinking #respect #canyounot #metoo


1

Friday Feels ✌🏼#friday #bye #canyounot


0

The end of the page