#rapnews

Instagram photos and videos

#rap#rapnews#music#emorap#peep#socialmedia#rappers#musicartist#kayone#rapper#anzeige#MakersGonnaMake#platinumartist#platinumrapper#onoffbooking#rapartist#socialmediacharts#sociamedia#freestyler#musicbusiness#kayonesupport#mediacontrol#juicewrld#mediacontrolcharts#kayonemusic#songwriter#gustav#gustavahr

Hashtags #rapnews for Instagram

Unpopular opinion: Eminem would be a school shooter if he was born in 2000


2

Beaucoup De Ressemblance,Coïncidence ?!
Donnez Vos Avis En Commentaire 😀 #RapNews #Kahra #HayceLemsi


0

Freestyle ss3 KATAKATA #ceritapetangtadi
.
.
Buat ape ada watak hanya di 👹
Kalau tak 🚫 cakap terus terang saja 🐜 macam kau bukan aku nak iri hati
Cuma 👻 takut tak senang 💔
Aku buat baik tapi korang layan macam 💩
Korang mahu apa sampai aku jadi trick
Bitches tetap bitches itu kata Benzooloo
Ini kata AKU korang semua takde bulu
Hey F**K takde guna hanya kata kata
Aku bukan baru kenal ini 🌍
Orang macam 🐂 banyak kat luar sana
Cuma aku buat tak tahu saja
Malas nak layan budak acah brother2
Korang rase aku ada ⏰ ke
Aku minta maaf jika kata aku kurang ❌
Minta maaf awal takut tak sempat celik 👀
Jangan beria anggap dorang semua 👍
Kadang kadang ada yang pura pura
Acah suka tapi hakikatnya beria .
.
.
#rapbattle #rapmonster #rap #rapnews #rapmalaysia #rappers #rapper #malaysianhustler #malaysianrapper #malaysiahiphop #malaysiahustle #malaysiaboleh


0

⭕ RAPNEWS.PL - W tym roku odbyła się premiera kolejnego albumu Pięć Dwa "Czyste szumienie", czyżby w 2019 pojawiło się nowe solo Hansa⁉📰📰📰 #polskihiphop #polskirap #rapwpolsce #polishrap #rapnews #rapnewseu #rapnewspl #hiphoplife #hiphop #rap #polishgirl #polishboy #socialmedia #news #poland #polska #muzyka #music #piecdwa #pięćdwadębiec #52dębiec #hans #hanssolo #poprawnapracaserca


0