#Palestine

Instagram photos and videos

#palestine#gaza#syria#indonesia#Palestine#maroc#ksa#russia#القدس#dubai#muslim#lebanon#islam#usa#alquds#tunisie#london#egypt#algerie#istanbul#القدس_حره#down_with_israel#mianmar#down_with_al_soud#wahhaby#down_with_usa#israel_is_killer#yemen#الموت_لداعش#الوهابية#pilastine#النیجریه

Hashtags #Palestine for Instagram

🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸 21 NON ISLAMIC COUNTRIES WHO HAVE JIHAD: America, Israel, Africa (continent add 10+ countries to the 21), Spain, Germany, Canada, France, Belgium, Australia, Russia, England, China, Thailand, Philippines, Italy, Malaysia, Sweden, Netherlands, Norway, Austria, India, who else??? Please remember to always check our website or your emails for notifications.
http://www.actforamerica.org/
Follow @brigitte_gabriel
#facts #America #ActForAmerica #ActForAmericaPhiladelphia #USA #Maga #Trump2020 #Trump #obama #israel #christian #jewish #cnnfakenews #God #defeatjihad 🇺🇸 #teaparty #patriot #what #palestine #winning #zionist #clinton #liberals #democrats #philadelphia #conservatives #reality #cnn #jerusalem


0

So happy for my marathon number 12 . Ready for london marathon
keep donating for clean water for Gaza link in the bio .
#londonmarathon #LondonMarathon2018 #london #SpiritOfLondon #marathon #gaza #Palestine


2

امرق على غزة وبوسلي راملها ...🙈
اهلها نشامة ...واهلها جبارة💟🌷
#غزة #palestine


0

#Repost @soundsofalquran
Surah Shad 27-29
🇮🇩Dan Kami tidak menciptakan langit dan bumi dan apa yang ada di antara keduanya dengan sia-sia. Itu anggapan orang-orang kafir, maka celakalah orang-orang yang kafir itu karena mereka akan masuk neraka. Pantaskah Kami memperlakukan orang-orang yang beriman dan mengerjakan kebajikan sama dengan orang-orang yang berbuat kerusakan di bumi? Atau pantaskah Kami menganggap orang-orang yang bertakwa sama dengan orang-orang yang jahat? Kitab (Al-Qur'an) yang Kami turunkan kepadamu penuh berkah agar mereka menghayati ayat-ayatnya dan agar orang-orang yang berakal sehat mendapat pelajaran.
______________________
🇹🇷Hem o gögü, yeri ve aralarindakileri biz bosuna yaratmadik. O, kâfirlerin zannidir. Onun için vay atese girecek olan kâfirlerin haline! Yoksa, iman edip de salih amel isleyenleri biz, o yeryüzündeki bozguncular gibi yapar miyiz? Yoksa o takva sahiplerini azgin günahkarlar gibi yapar miyiz? Bu, sana indirdigimiz mübarek bir kitaptir ki, insanlar onun âyetlerini düsünsünler ve temiz akil sahipleri ibret alsinlar.
______________________
🇫🇷Nous n'avons pas créé le ciel et la terre et ce qui existe entre eux en vain. C'est ce que pensent ceux qui ont mécru. Malheur à ceux qui ont mécru pour le feu [qui les attend]! Traiterons-Nous ceux qui croient et accomplissent les bonnes œuvres comme ceux qui commettent du désordre sur terre? ou traiterons-Nous les pieux comme les pervers? [Voici] un Livre béni que Nous avons fait descendre vers toi, afin qu'ils méditent sur ses versets et que les doués d'intelligence réfléchissent!
___________________________________________________
Instagram 👉 @soundsofalquran
id LINE 👉 @soundsofalquran
__________________________________________________ •Recomended to use earphone 🎧

اسمع واستمتع وبعد كده شاركها
اعمل تاج لاصحابك
ونصيحه استخدم السماعات
ربنا يتقبل دعائنا #soundsofalquran #recitingquran #palestine #indonesia #turkey #malaysia #french


0

#
Idlib: A child was found in a street in the town of Maraat al-Nouman with a paper that said: "The mother is unable to raise the child because of the financial situation." He is currently in the city's Al-Salam hospital.
.
@ukhty_al_ghuroba .
#palestine #alquds #jerusalem #gaza #suriah #syiria #pejuangkhilafah #relawan #saveghouta #ghouta #savechildrensyriaoo


0

Buy Your Axis of Resistance Apparel, Now Available! "Clothing for individuals who stand in solidarity against oppression: -Anyone who is against oppression and wishes to be part of the global axis of resistance is invited and welcome to purchase our apparel." If anyone wants to show their courage in standing against the tyrants of the time, we invite you to purchase a t-shirt, sweatshirt, hoodie, or even a sticker portrait to show your solidarity against oppression.

Thank you for your support. May God Bless you all.

Link Below To Purchase:

https://teespring.com/shop/axis-of-resistance-apparel?aid=marketplace&tsmac=marketplace&tsmic=search#pid=369&cid=6512&sid=front

#Allah #unity #strength #sunni #shia #muslim #oneummah #onefamily #onelove #brotherhood #unity #Islam #truefriends #humanity #love #sympathy #compassion #mecca #medina #alquds #hijaz #Palestine #jerusalem #jihad #imammahdi


0

#Repost @cordova.media
La haula wa la quwwata illa billah...
• • •
Dua kakak beradik asal Palestina ini akhirnya bertemu kembali setelah 70 tahun lamanya berpisah. Resmiye dan Faruk Sehade terpisah saat Israel mengambil alih tanah Palestina dan mengumumkan kemerdekaannya .

Israel mengumumkan kemerdekaan secara ilegal di atas tanah Palestina pada tanggal 14 Mei 1948. Dan satu hari setelahnya, yakni pada tanggal 15 Mei setiap tahun diperingati sebagai Hari Nakba [Malapetaka] oleh rakyat Palestina.

Saat itu Resmiye mengungsi ke Lebanon. Di sana dia tinggal di kamp pengungsian selama puluhan tahun. Resmiye merupakan salah satu di antara 700.000 penduduk Palestina yang diusir secara paksa dari tanah kelahirannya dan menjadi pengungsi.

Sejak 30 Maret 2018 hingga hari ini, rakyat Palestina melakukan aksi Great March of Return atau "Kepulangan Akbar". Mereka menuntut agar tanah yang dulu diambil Israel dengan paksa dikembalikan kepada rakyat Palestina. Aksi damai ini akan terus dilaksanakan hingga puncak peringatan hari Nakba, 15 Mei 2018.

Editor: @cordova.media | Sumber: @yenisafakenglish .

Follow juga @cordovamediaid
Follow juga @cordovamediaid
Follow juga @cordovamediaid

#gaza #palestine #palestina #nakba #nakbaday #greatreturnmarch #cordovamedia


0

Dua kakak beradik asal Palestina ini akhirnya bertemu kembali setelah 70 tahun lamanya berpisah. Resmiye dan Faruk Sehade terpisah saat Israel mengambil alih tanah Palestina dan mengumumkan kemerdekaannya .

Israel mengumumkan kemerdekaan secara ilegal di atas tanah Palestina pada tanggal 14 Mei 1948. Dan satu hari setelahnya, yakni pada tanggal 15 Mei setiap tahun diperingati sebagai Hari Nakba [Malapetaka] oleh rakyat Palestina.

Saat itu Resmiye mengungsi ke Lebanon. Di sana dia tinggal di kamp pengungsian selama puluhan tahun. Resmiye merupakan salah satu di antara 700.000 penduduk Palestina yang diusir secara paksa dari tanah kelahirannya dan menjadi pengungsi.

Sejak 30 Maret 2018 hingga hari ini, rakyat Palestina melakukan aksi Great March of Return atau "Kepulangan Akbar". Mereka menuntut agar tanah yang dulu diambil Israel dengan paksa dikembalikan kepada rakyat Palestina. Aksi damai ini akan terus dilaksanakan hingga puncak peringatan hari Nakba, 15 Mei 2018.

Editor: @cordova.media | Sumber: @yenisafakenglish .

#gaza #palestine #palestina #nakba #nakbaday #greatreturnmarch #cordovamedia #Kematian #AlamKubur #Syafaat #Mahsyar #feminisme #felixsiauw #abdulsomad #adihidayat #arifinilham #yusufmansurnew #beraniberhijrah #hijrah #pemudahijrah #Share #Follow #Like #dakwah #berdakwah #fuadbakh
.
🔜 follow : 📷 @berdakwah.line ⏪
🔜 follow : 📷 @berdakwah.line ⏪
🔜 follow : 📷 @berdakwah.line ⏪


0

“Dari Sayyidina Umar bin Khattab Radhiyallahu ‘anhu, Baginda Rasulullah Shallallahu ‘alaihi wasallam bersabda, “Sesungguhnya Allah Subhaanahu wata’ala mengangkat derajat beberapa kaum dengan Al-Qur’an ini dan merendahkan yang lain dengannya pula.” (H.R. Muslim)
.
.
.
Lantas Kita Termasuk Kaum yang Mana? Semoga Allah Senantiasa Menutupi Aib Kita.
Aamiin
.
.
.
#generasimudaislam #muslimmudamenginspirasi #dakwah #syiar #tausiyah #ilmu #tauhid #sunnah #syariat #islam #quran #hadits #muslim #muslimah #islami #instamuslim #instaislam #inspiration #ummah #prayer #palestine #afghanistan #syria #pray #faith #hadith #hijab #lord #allah


0

“Together on the path of struggle and resistance,” General Union of Palestinian Women (GUPW), 1982.
.
#palestine #generalunionofpalestinianwomen


0

Middle East Vibes ✌🏽
.
.
.
.
.
#palestine #wallah #halal #henna #day1 #sandmonkey #thobe #gypsy


1

Dabke Professional Training MADRID,🌍💃❤️
Comenzamos ya con el primer Módulo! Una tarde maravillosa, muchisimas gracias chicos por venir! Mañana continuamos con una jornada super intensiva. 8 horas de entrenamiento!
Bienvenidos! ❤️🌍
.
.
#dabkah #dabke #dabkeh #madrid #dabkemadrid #training #professional #classes #dance #dancing #teaching #love #aiwacademy #aiwa #lebanon #palestine #syria #levante #music


0

#HebrewHammer
@officialbenshapiro 🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸 21 NON ISLAMIC COUNTRIES WHO HAVE JIHAD: America, Israel, Africa (continent add 10+ countries to the 21), Spain, Germany, Canada, France, Belgium, Australia, Russia, England, China, Thailand, Philippines, Italy, Malaysia, Sweden, Netherlands, Norway, Austria, India, who else??? Please remember to always check our website or your emails for notifications.
http://www.actforamerica.org/
Follow @brigitte_gabriel
#florida #America #ActForAmerica #ActForAmericaPhiladelphia #USA #Maga #Trump2020 #Trump #obama #israel #christian #jewish #cnnfakenews #God #defeatjihad 🇺🇸 #teaparty #patriot #palestine #winning #zionist #clinton #liberals #democrats #philadelphia #conservatives #cnn #jerusalem


1

Captivated by Mahmoud Darwish’s timeless poetry. If you’re in Paris, please check out a whole exhibition dedicated to Palestine at the #institutdumondearabe /The title of the exhibition “and we love art...” was inspired by Darwish’s poem “And we love life if we find a way to it.“ #mahmouddarwish #darwish #favoritepoet #poetry #poet #icon #legend #brilliant #palestinian #palestine #freepalestine #instadaily #instaphoto #paris #solidarity #palestina “And we love life if we find a way to it.
We dance in between martyrs and raise a minaret for violet or palm trees.

We love life if we find a way to it.

And we steal from the silkworm a thread to build a sky and fence in this departure.
We open the garden gate for the jasmine to step out on the streets as a beautiful day.

We love life if we find a way to it.

And we plant, where we settle, some fast growing plants, and harvest the dead.
We play the flute like the color of the faraway, sketch over the dirt corridor a neigh.

We write our names one stone at a time, O lightning brighten the night.

We love life if we find a way to it…”


0

Ditutup bukan dibalut, kalo ada bisul aja ditutup biar gak keliatan, gk mungkin dong bisul dibalut biar menonjol,,
_
Coba baca deh perintah الله ini
_
Dan hendaklah mereka menutupkan kain kudung ke dadanya,
_
dan janganlah menampakkan perhiasannya, kecuali kepada suami mereka, atau ayah mereka, atau ayah suami mereka, atau putera–putera mereka,
_
atau putera–putera suami mereka, atau saudara-saudara laki-laki mereka, atau putera-putera saudara laki-laki mereka, atau putera-putera saudara perempuan mereka, atau wanita-wanita islam,
_
Qs.Annur : 31
_
Khimarnya tu diurai bukan dicekik keleher doang 😑
_
#sulawesi #bali #jakarta #indonesia #sumatra #bandung #palembang #malang #semarang #riau #jogjakarta #palestine #aceh #wonosobo #sunnah #medan #makasar #solo #sukoharjo #wonogiri #sragen #kalimantan #klaten #karanganyar #boyolali #lombok #papua #hijrah #dakwah


0

º
º❄️̩̥·‧•̥̩̥͙‧·‧̩̥˟͙˟͙‧̩̥·‧•̥̩̥͙‧·‧̩̥❄️‧·͙̥̣☆*̣̥*̣̥☆·͙̥‧❄️‧̩̥·‧•̥̩̥͙‧·‧̩̥˟͙˟͙‧̩̥·‧•̥̩̥͙‧·‧̩̥❄️º

º

º_‏ઇઉ•_ البيدچ الرسميهہ⤵️⚜️
º ‏_•ઇઉ Official Page 🔮💜 " ‏
º ‏ʚïɞ  @mostafaatef " 🔐✅ _• "  ʚïɞ
º‏ʚïɞ •” #مصطفي_عاطف " 📿☕️🔓•ʚïɞ
⤵️

º_‏ʚïɞ_• إسم ألألبوم الجديد " #كإني_معاك "🌸🎈🎶
º
º اسمعونا كل يوم جمعه الساعه 1:30 ع #الراديو برنامج
º........❤️🙈#باب_الخلق_مع_مصطفي_عاطف "
º
،،" #Nrj_egypt ،،º علي قناة
º  #FM اذاعة º 🌟 92.1 علي تردد
º

º ❄️̩̥·‧•̥̩̥͙‧·‧̩̥˟͙˟͙‧̩̥·‧•̥̩̥͙‧·‧̩̥❄️‧·͙̥̣☆*̣̥*̣̥☆·͙̥‧❄️‧̩̥·‧•̥̩̥͙‧·‧̩̥˟͙˟͙‧̩̥·‧•̥̩̥͙‧·‧̩̥❄️º

ºº ‏#mostafaatef #mr_qamarun  #qamarun #egypt #cairo #indonesia #malysia #hongkong #chechnya #china #turkey  #palestine #southafrica  #jakarta #ksa #lebanon #england #russia #gronzy #syria
#مصر #القاهرة #السودان #الشيشان


1

Aku tidak sedih atas wafatmu wahai mujahid kecil, karena kau telah dijanjikan syurga, tapi aku sedih apakah aku bisa menyusulmu ke syurga dg mati syahid??
😭😭😭😭 Aku takut jika wahn lebih menggerogoti diriku daripada akhirat yg abadi.
.
.
#syahid #palestine #palestina #opisrael #marchdaypalestine #allahuakbar


0

Maha suci ALLAH

#Palestine
#Syria


0

The London to Paris charity cycle ride is back! After a phenomenal ride in 2017, we have opened registrations for this year's epic ride between the two iconic cities. An amazing challenge in aid of Medical Aid for Palestinians, a UK registered charity which provides medicines and medical aid to the Palestinians. Visit the MCE website www.mcevents.org.uk to register. Limited places, so book early to avoid disappointment
#charity #cycle #ride #London #paris #challenge #Palestine #l2p #fitness #humanity


0

تصبحوا علي شئ يطيب خاطركوا .. 🌸
º
º❄️̩̥·‧•̥̩̥͙‧·‧̩̥˟͙˟͙‧̩̥·‧•̥̩̥͙‧·‧̩̥❄️‧·͙̥̣☆*̣̥*̣̥☆·͙̥‧❄️‧̩̥·‧•̥̩̥͙‧·‧̩̥˟͙˟͙‧̩̥·‧•̥̩̥͙‧·‧̩̥❄️º

º

º_‏ઇઉ•_ البيدچ الرسميهہ⤵️⚜️
º ‏_•ઇઉ Official Page 🔮💜 " ‏
º ‏ʚïɞ  @mostafaatef " 🔐✅ _• "  ʚïɞ
º‏ʚïɞ •” #مصطفي_عاطف " 📿☕️🔓•ʚïɞ
⤵️

º_‏ʚïɞ_• إسم ألألبوم الجديد " #كإني_معاك "🌸🎈🎶
º
º اسمعونا كل يوم جمعه الساعه 1:30 ع #الراديو برنامج
º........❤️🙈#باب_الخلق_مع_مصطفي_عاطف "
º
،،" #Nrj_egypt ،،º علي قناة
º  #FM اذاعة º 🌟 92.1 علي تردد
º

º ❄️̩̥·‧•̥̩̥͙‧·‧̩̥˟͙˟͙‧̩̥·‧•̥̩̥͙‧·‧̩̥❄️‧·͙̥̣☆*̣̥*̣̥☆·͙̥‧❄️‧̩̥·‧•̥̩̥͙‧·‧̩̥˟͙˟͙‧̩̥·‧•̥̩̥͙‧·‧̩̥❄️º

ºº ‏#mostafaatef #mr_qamarun  #qamarun #egypt #cairo #indonesia #malysia #hongkong #chechnya #china #turkey  #palestine #southafrica  #jakarta #ksa #lebanon #england #russia #gronzy #syria
#مصر #القاهرة #السودان #الشيشان


0

Pejuang cilik Palestine di @islamicbookfair sambil mendengarkan tausiyah dr Ust @bachtiarnasir , Ust @ferry_nur_kispa , & Ust @arifinnugroho01.
.
🇵🇸 Palestine, We Stand With You. 🇵🇸
.
#ammarfawwazaifa #palestine #alquds #alqudsgarismerah #islamicbookfair #ibf2018 @setiyaningsih.anik


0

The London to Paris charity cycle ride is back! After a phenomenal ride in 2017, we have opened registrations for this year's epic ride between the two iconic cities. An amazing challenge in aid of Medical Aid for Palestinians, a UK registered charity which provides medicines and medical aid to the Palestinians. Visit our website www.mcevents.org.uk to register (link in bio). Limited places, so book early to avoid disappointment
#charity #cycle #ride #London #paris #challenge #Palestine #l2p #fitness #humanity


0

#TheVoice @yasmineammari_officiel 🇩🇿❤️ .
.
📍 لا تنسوا الإعجاب لدعم الصفحة 💕 .
📍 لايك + تعليق = ارسل صورتك 🔥.
📍 25 لايك = نشر 💕.
📍 25 J'aimes = pub 💕.
📍 Pas de pub = Pas de Like .
.
.
.
.
.
➡️ Follow : @Algerians_Athlets .
➡️ Follow : @danielo_dz
➡️ Follow : @zii__noou
➡️ Follow : @lyes.mokri
➡️ Follow : @oussama_el.alaoui ___________________________________________________
- Please ignore [
#Algerie#Algeria#Dz#Kabyle#Bejaia#Arabe#muslim#arab#Palestine#Gaza#Syria#ksa#Dubai#Beauty#Love#Oran#Alger#Summer#Sea#Bylka#africa#Tunisia#Maroc#Tunisie#Ma#Tn#UAE#istanbul#turkey_reward


0

صورة من مباراة هلال #القدس وجبل المكبر بالدوري الفلسطيني لكرة القدم #اليوم..
مع الشعب الجزائري ❤️

#algerie  #Turkiye #Palestinian
 #Palestine#usa #فلسطين #القدس #Albania #Canada#Ksa #uae #qatar  #Egypt #UK #Malaysia #Tunisia #Egypt  #Morocco  #Indonesia #gaza#jerusalem #فيديو
#team_algeria #الجزائر
#dzair #alquds #غزة #dz


2

_KAWAL TERUS ISU PALESTINA _ .
baik kita maupun warga Gaza sangat faham bahwa aksi damai #Grandreturnmarch yang berlangsung sejak 4 minggu terakhir di perbatasan timur Gaza tidak akan bisa memulangkan mereka begitu saja ke tanah air nya yang terjajah.
.
sebagaiman aksi damai ini juga tidak bisa "sekonyong konyong" mengusir penjajah dari bumi Palestina.
.
namun satu hal yang pasti, bahwa aksi tersebut mereka lakukan dalam rangka menyampaikan pesan kepada seluruh masyarakat dunia Internasional, khususnya kaum muslimin bahwa mereka masih terus berharap dan tidak putus asa akan kemerdekaan Palestina.
.
demi menyampaikan pesan ini, puluhan syuhada telah jatuh dan ribuan korban luka terus bertambah.
.
lantas, apakah kita akan membiarkan darah suci para syuhada tersebut tertumpah tanpa makna?
.
mari terus hidupkan isu Palestina, jangan biarkan tenggelam oleh berita berita "pengalih isu" yang gencar diberitakan oleh media media pro Zionis.
.
Isu Palestina harus tetap hangat, kobaran semangat muslimin dunia harus terus menyala
.
jadikan berita berita Palestina #trendingtopic setiap harinya
.
Pengorbanan mereka harus kita sambut dengan semangat jurnalisme (Nubuwwah) kita semua
.
Masjid Al Aqsa harus segera terbebas, Palestina harus merdeka..
.
@muhammadhusein_Gaza
@ustadzabdulsomad @felixsiauw @hanan_attaki @ustadzkhalid @yusufmansurnew @ustadzadihidayat @buyayahya_albahjah @bachtiarnasir @ustadzrahmatbaequni
@aagym
@salimafillah .
.
.
#ustadzabdulsomad #ustadzfelixsiauw #ustadzhananattaki #ulama #indonesia #muhammadhusein_Gaza #Palestina #Palestine #Gaza #fokuspalestina #kabaraqsa #pemudaislam #kebangkitanislam #islam #mujahid


1

The New England CFP tour has officially begun! An article from the Greenfield Recorder. #afcfp #nonviolence #nonviolent #peace #hope #Israel #Palestine #cfpeace #nobelpeaceprize #thereisanotherway


0

📷PALESTINE
Demonstran Palestine menggunakan bermacam2 masker untuk melindungi dari serangan gas airmata oleh tentara israel diperbatasan Gaza

Palestinian demonstrators use various types of homemade gas masks to protect themselves from tear gas blasted on unarmed civilians by Israeli militants on the Gaza border.

#Palestina #Palestine #gaza #gaza #zionis #war #palestinewillbefree

@manusiabertauhid
@tentang_dunia_
@Jombang_Bersyariah
#JombangBersyariah


0

🇵🇸#Palestine || Murdered in Cold Blood .
Mohammad Ayoub 15 years old shot in the head by Israeli sniper at the eastern border of Gaza today .
.
الطفل الشهيد محمد ايوب 15 عام اعدم بدم بارد برصاص قناص قرب الحدود الشرقية لغزة
.
🇮🇩 #IDN : Si kecil yang menjumpai syahidnya, Muhammad Ayub, 15 tahun yang ditembak kepalanya oleh sniper Israel di Timur Gaza.
.
🇹🇷 #TR : #Filistin : Soğukkanlı bir cinayet daha !!
#Bugün, #Gazze 'nin doğu sınırlarında, 15 yaşındaki Mohammed Eyüb , işgalci israili keskin nişancı tarafından başından vurularak öldürüldü !!
regran @eye.on.palestine @hotnews21


1

Mari kita ingat beberapa doa yang sering kita gunakan saat beraktivitas
#indahnyaislam💕
#islamindah
#merdekawalk
#gaul
#mantap
#palestine
#trending
#indonesiaku


0

The end of the page