#alfatihah

Instagram photos and videos

#alfatihah#Alfatihah#fpi#majelisrasulullahsaw#makkahalmukarramah#ahok#jokowi#aniesbaswedan#loveallah#jakarta#indonesia#pondokpesantren#islam#allahswt#makkah#madinah#rasulullahsaw#majelisilmu#palestine#ulama#ustadabdulsomad#2019gantipresiden#prabowo#alquran#tuangurubajang#president#instagram#habibrizieqsyihab

Hashtags #alfatihah for Instagram

Halo paa 😊
Udah 2 tahun lebih aja berlalu yaa pa, udh 2 lebaran juga tanpa papa hehe. Tadi malam abis mimpiin kita sekeluarga makan malam bareng dan bangun2 langsung senyam senyum sendiri 😅
Doakan mama sama semuanya sehat2 aja ya pa, kita selalu doakan yg terbaik buat papa dari sini 💐
.
#alfatihah


0

Ziarah almarhum mang ayi
#alfatihah


0

Wal Ashr...
Demi masa...
Ya...memang semua bermasa...
Dulu aku pernah merasakan bahagia berlimpah ,,berkumpul bersama ibu ...sepingkal pingkal nya tertawa...
Apalagi di momen lebaran ini...
Tapi sekarang Allah swt memberikan rasa lain....
Aku sangat cemburu dengan mereka yang berbahagia dan berfoto dengan ibunya...tapi nurani ku berkata, semua yang bernyawa akan kembali ke hadapan Sang Khalik.
Ibuku...tak mampu aku melupakan jasa tulus mu,
Darah yang memerah ini...adalah darah suci kebaikan mu.
Meski kita sudah berbeda alam, aku akan selalu mendoakan mu...
Akan ku ceritakan kebaikan mu pada cucu dan cicit mu kelak...
Walau sekarang aku kehilangan semangat , pikiran yang masih blm sadar penuh ttg kenyataan, gerakan yang tak stabil, aku tak nafsu apa apa...dan apalah lagii ya...,
Rasanya aku tak berdaya tuhan....,
Serasa Mimpi yang harus ku jalani,.. Dan saat ini aku lagi lihat instagram mu....aku makin rinduuuu.....aku semakin gilak dengan rasa rinduuuu ini.......
Ibu....aku ingin bertemu mu di surga Firdaus....aku ingin memeluk mu..... #Alfatihah


8

Selamat jalan omku..smga om tenang disana..ditepatkan disisimu yaAllah..
Amin

#alfatihah


0

Tepat di hari ini 10 tahun yg lalu, yg dinantikan seluruh orang tua yg baru menikah yaitu anak pertamaku lahir, kami dikaruniai seorang anak lelaki, awal awal menikah aku dan istri bersepakat... Kalo anak nya lelaki ibu nya yg kasih nama, kalo perempuan aku yg kasih nama, setalah lahir istriku memberikan sebuah anak pertamaku dengan panggilan arka, yg masih ingat matanya sipit, terlihat jelas saat aku mengumandangkan adzan di telinganya, tp pada hari itu jg Tuhan kembali memangilnya, tak lebih kira kira 10 jam berada di dunia, sakit yg di deritanya mengharuskan dia pulang lebih cepat ke surga, jangan tanya perasaan kami berdua saat itu, yg kami tau hanya satu mungkin tuhan lebih sayang padanya, tak ada lagi selain kata ikhlas dan sabar menjalani takdir, dear anak lelakiku di surga alfatihah selalu kami kirimkan tidak utk hari ini tp utk selamanya, kami percaya jika kamu telah berada dalam surga terbaikmu... Aminnn #alFatihah


0

X pernah lupa..
Always miss u abah..
Tahun ni x dapat cium tangan abah.. peluk abah..
Dan untuk tahun seterusnya..
#alfatihah


0

Mengingatkan kita, bahwa suatu hari giliran kita disini😇
#AlFatihah
#mamah😥
#papap😥
#ema+mamih😥
#Lebaranday2
#Lebaranday5


0

#tb 🌙 1 Syawal 2018 @rumah Opah #RayatanpaAtok2018 #alfatihah


0

#assalamualaikum #share #doayangbaikbaik #syukurselalu #alhamdulillah #alfatihah utk kedua ibu bapa kita sama ada masih hidup atau pun yg telah pergi #jumaat #8syawal #aidilfitri #eidmubarak
Hati hati jaga diri.. 💞💓💕
#aamiin


0

Raya ke8 but bkn sambung p beraya nah.. ceq p beraya ngan arwah ayah ceq ja td bawak Mak Esah...
#AlFatihah * Koi qaya koi naik badan.. mampoiihh nk kena fight balik.... 😢😢😢


0

Mereka sudah, anda bila lagi? Dapatkan PINKLADY BODY PERFECTION rm320 original HQ. Pastikan anda beli sekarang. Layak sertais gores & menang emas 916 sah hingga hujung bulan ini sahaja ❗️😱😱😱😱 rugi tak beli sekarang. Wasap 0173807523 utk tempahan. Nak bagi special harga terhad ni.
.
#ndigreviews #neelofa #pinklady #bconfident #luvmymom #alfatihah #mothersday #pecintaduaroda #pasanganhalal #awetmuda #kuruspantas #korsetbamboo #nakslim #nakkurus #bajudalam #diet #bajukurus #korset #wanitamelayu #bentukbadan #jelita #turunberatbadan #bengkungmoden #baju #senam #anakdara #kurus #senaman #sayang #ramping


1

Dosen Universitas Indonesia, Ade Armando tak pernah jera mencibir Imam Besar Front Pembela Islam (FPI) Habib Rizieq Shihab.

Cibiran Ade Amando membuat para pendukung Habib Rizieq geram. Mereka menghujat dan mencaci maki Ade di media sosial. Namun hujatan itu tak membuat Ade ciut.

Bahkan ketika polisi menerbitkan Surat Penghentian Penyidikan Perkara (SP3) kasus chat mesum Habib Rizieq, Ade kembali membuat pendukung Imam Besar FPI kejang-kejang.

Ade menyebutkan bahwa postingannya tahun lalu tentang chat mesum Habib Rizieq masih berlaku. Dalam postingan itu, Ade mengaku tidak takut diazab Allah. “Ya Allah, bila Rizieq tidak mengirimkan chat mesum itu, azablah saya. Bila Rizieq benar mengirimkan chat mesum, azablah Rizieq,” tulis Ade.

Postingan itu dibuat Ade Armando pada 11 Juni 2017. “Postingan saya tahun lalu. Masih berlaku nih,” tulis Ade saat mengunggah screenshot postingan tersebut pada Minggu, 17 Juni 2018.

Postingan itu membuat pendukung Habib Rizieq semakin geram. Bahkan, Ustaz Haikal Hassan Baras mengajak umat Islam membacakan surat Al Fatihah dan Surat Yasin untuk Ade Armando agar merasakan buah dari kesombongannya. “Mari yg serius 1000 fatihah dan 1000 yasin utk ade armando. Dari tempat masing2, bersama2 atau sendiri2. Mulai malam ini,” cuit Ustaz Haikal di Twitter pribadinya, @haikal_hassan, Senin malam (18/6/2018). Ajakan Ustaz Haikal untuk membacakan 1.000 kali Alfatihah dan 1.000 kali Surat Yasin telah diretweet 967 kali dan disukai 1.749 netter.
.
.
2 makhluk SOMBONG ini titisan IBLIS. karena cuma IBLIS yang SONGONG LUAR BIASA. SEMOGA LAKNAT ALLAH SEGERA DATANG JIKA KALIAN GAK BERTOBAT JUGA. @adearmando1961 @ustadabujanda
#menantang
#adzab
#adzaballah
#menantangadzab
#adzabAllahnyata
#aminkan
#yasin
#alfatihah
#laknat
#laknatullah
#kabulkan


0

"Atuk" 😢. Lepas ni abang dah tak dapat nak dukung Atuk bawak ke bilir air , nak mandikan Atuk , tolong pakaikan kain baju Atuk , sediakan makan minum Atuk lepastu kite tak ada dah nak duduk kat rumah berdua bila orang lain tak ada . "Atuk" , abang rasa cukup setakat ni abang dapat bantu Atuk waktu Atuk jatuh sakit sampai laa Atuk pergi . Abang rasa niat abang dah terlaksana sebab 13 tahun lepas abang tak sempat nak merasa bantu waktu arwah Ayah sakit . Jadi Allah gantikan segala niat abang selama ni dengan menjaga Atuk . "Atuk" , abang sayang Atuk 😢 . Kenangan yang lain biarlah abang bukukan dalam hati .
#alfatihah
#22.6.2018


8

100 days without you..salam jumaat #alfatihah #misshersomuch #mybelovedaunty


3

Alfatihah hadiah dr kami utk ma..
Yasin kami persembahkan utk kesejahteraan ma disana..
Doa kami titipkan utk kebahagiaan ma..
Jauh dimata,dekat dihati.. Semoga ma bahagia bsama mereka2 yg beriman.. Sayang ma selamanya..
#Alfatihah
#PusaraBonda
#RinduTakTerhitung
#8Syawal2018


0

di hari jumaat penuh barokah

innalillahiwainnailaihirojiun

dulu nana rajin layan kakak.. tapi pemalu yakmat.. semalam kami baru balek kl.. xsempat nk raya cni lg.. last kakak nana dtg rumah time besday aqil..
tu pun pujuk dia dtg dri balkoni je..
lpas kne pksa.. penyegan btui 😅
xde nk sakat nana yg pemalu dh pasni 😔

mohon semua yg tgk post ni..
sedekahkan Alfatihah untuk nana..😢
tenang lah nana di syurga abadi 😇

#anakjiransebelahrumah
#alfatihah
#syurgauntukarwah


6

220617-220618
Satu tahun berlalu😢

#sad #goodbye #love #life #grandmother #alfatihah


0

#Repost from @adibhidayat with @regram.app ... Kabar duka dari Bandung. @ginan_koesmayadi vokalis @jerujiofficial dan salah satu pendiri @rumah_cemara meninggal dunia pukul 22.20 malam ini, Kamis (21/6/2018). Info dari @dadanketu karena serangan jantung. Turut berduka cita untuk keluarga besar Jeruji. #Alfatihah #Jeruji #journeywalker #rumahcemara #staytrue #indonesiatanpastigma


0

Assalamualaikum ayah..sudah hampir 3 thn kita tdk bersama merayakan idul fitri, sedih rasanya mengingat kepergianmu, namun bagi kami ayah tdk pernah ilang dalam ingatan dan hanya kiriman doa yg bsa kami haturkan dan semoga allah berikan t4 yg terbaik disisinya#ziarah kubur#alfatihah#


0

بِسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ

اَللهُمَّ صَلّیۓِ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ . ⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩⏩
الله اكبر. الله اكبر. الله اكبر .
Follow @aswaja_asy_ariyah
@ustadzabdulsomad
.
Dengarkan dengan iman wahai umat 💕
Semoga ulama kita selalu dalam lindungan Allah swt
#alfatihah 🙏

Ya Allah, dengan barokah mereka, berilah kami kemanfaatan. Dan dengan kehormatan mereka, tunjukkan kami kepada kebaikan Dan wafatkanlah kami di jalan mereka, dan selamat dari segala fitnah 🙏
-----------------------------------------------------------------
#ustadzabdulsomad
#aswaja_asy_ariyah #aswaja #beraniberhijrah #pecintarasulullah #ulamaaswaja #soleh #solehah #wanita_muslimah #muslimahaceh #muslimah #dakwah #pemudahijrah #galeriaswaja #habibalialjufri #buyayahya
#fpi #habibrizieq #habibumar
#habibjindan #antiwahabi #pena_tarim


0

Gamba ni rasanya betul2 sebelum mak start sakit teruk..masa ni dia xlalu makan dan dah start moody..angah bawak semua makan kat seoul garden dekat the mines..mesra dia lain macam bila jalan nk pegang tgn abah😚rupanya nilah outing terakhir sama2 dgnnye

Harapnya aku nanti tabah sepertinya..x mengalah hingga nafas terakhir..ada mengeluh tapi lebih byk berzikir..sampai ke penghabisan diringi ayat2 suci alquran..dikelilingi anak2 ..dibisik redha suami..baru pergi

satu jenis rindu yg membungkam hati..susuk tubuh yg dirindui..pergi diri pada akhir syawal..ya syawal kami tidak lagi sama tanpanya di sisi #rindujumaat#rindu#alfatihah#cintahati#3tahunberlalu


2

Thank you for your great passion and spirit brother @ginan_koesmayadi ..rest in peace you've done very good.. blessed your soul..you will be missed 😓 #RIP #alfatihah


1

Innalillahi wainnailaihi Raji'un
Telah berpulang ke Rahmatullah saudara kami,Adik kami, keluarga kami
@rizkyjf06 yang juga anggota dari @korwilcyber_balistik ,semoga amal beliau diterima disisinya dan keluarga yang ditinggal kan diberi ketabahan...
Selamat jalan kawan , semangat mu, perjuangan mu akan selalu kami kenang
#alfatihah


1

【20618】Semoga arwah Nenek di tempatkan bersama orang-orang beriman.
AMIN.
.

Inna lillahi wainna Ilahi raji'un
.
. "Dari Allah kita datang, dan kepadaNya juga lah kita kembali"
.
. "Ya Allah, ampunilah dosanya, berikanlah rahmatMu keatasnya, sejahtera dan maafkanlah dirinya" .

#2018 #June #6Syawal1439 #SalamTakziah #Alfatihah #SyawalTerakhirBersama
#NenekDalamKenangan


6

Pertama kali Raya tanpamu.. Semoga ma tenang disana dan tergolong dikalangan org2 yg beriman..
Moga Allah luaskan kubur arwah, jadikannya antara taman- taman syurga..
Al fatihah.. #alfatihah
#loveutilljannah❤️


0

Hey baba apa kabar dsn pasti sudah bahagia ya,, hai ba apa baba mash ingat anak mu yg dlu kecil skrng dah dewasa dan sudah punya baby y raline ba skrng sudh besar.. Ba ak tau baba pasti ingat semua kenangan ms susah senang kta jalani,, Tp sejak baba pergi u/selamanya jelas tubuh ku ini seperti kehilangan organ" penting nya, paru" ku ada 2 tp bagaikan kehilangan salah satu nya.. Ntah knp saat ini ak sangat merindukan baba.. Saya perlukan baba, banyak benda yg ak ingin ceritakan sy rasa kesorangan menghadapi semua ini.. #missubaba
#alfatihah
#loveubaba


0