#bidang55

Instagram photos and videos

#bidang55#bawal#tudungbawal#bawalmurah#bawallabuh#bawalcantik#tudung#bidang60#tudunglabuh#tudungmurah#muslimah#muslimahattire#anaqeenmurah#bawalcollextion#squarescarf#bidang48#aidijuma#anaqeen#aidijumamurah#bawalcomel#bawalsatin#bawalchiffon#bawallabuhmurah#bidang45#bidang50#bawalchiffonmurah#tudungbawalmurah

Hashtags #bidang55 for Instagram

β™₯️Bawal Crepe By Maryam's Hijabβ™₯️
.

Jom pm saya... Stock tgh byk ni... Bidang "50 and "45
Nnt habis nyesal
Do contact me
013-224 8406πŸ“±
#tudungmesir #tudung #tudungmurah #online #bawalcrepe #bidang45 #bidang50 #bidang55 #bidang60 #borong #murah #agamaislam #sayajual #sunnah #pakaian #borong #borongmurah #tudunglabuh #muslimah #pakaianmuslimahmurah


2

TUDUNG MAYA..10 PILIHAN WARNA ❀️ BAWAL GUZEL BIDANG 60 ❀️ Femes dengan gelaran Tudung Turki. .
πŸ’š Bidang 60 sahaja (140cmΓ—140cm)
.
πŸ’™ Material Cotton emboss. Mudah bentuk. Tebal. Tak jarang langsung. Sejuk.
.
πŸ’œ PROMO RM15 shj ☺️ (harga asal RM27)
.
Kos pos bgantung pada kuantiti 😍

boleh DM/Whatsapp utk order, 0145442054
.
#tudunglabuh #tudungbawal #bawalterkini #bawalraya #bawalbidangbesar #bidang60 #bidang55 #bawal2018 #bawalguzel #bawalmurah #ustazahnorhafizahmusa #helizahelmi


1

Bawal Cotton Ribbon READY STOCK πŸŽ€ 5 warna available. Bawal Ribbon material Cotton Voile mmg mmg sgt selesa & senang bentuk. Nak add on swarovski atau charm pun boleh.
.
πŸŽ€ Material : Bawal Cotton Voile
πŸŽ€ Saiz : Bidang 45+
πŸŽ€ Feature : 2 reben depan & belakang. Lining setiap tepi tudung yg sudah di ikat reben
πŸŽ€ Harga : RM18 (plain) & RM23 (add on swaeovski/charm) . Harga xtermasuk postage
.
Siapa berminat boleh klik link WhatsApp di bio profile.
.
Follow:
@charmscarf.my
@charmscarf.my
@charmscarf.my
.
.
.
#bawal #tudungbawal #bawalscarf #bawalstudded
#bawalcharm #bawalmurah
#tudungbawalmurah
#rufflecrochet
#chicnones
#chicnonesdiament
#bawaleyelash
#rufflebasic
#bawalplain #bawalswarovski #tudungbidang45 #bidang45 #bawalhijab #bidang55 #bidang60 #BIDANG50 #tudungbidangbesar #tudungbidang50 #tudungbawal #bawalviral #bawalbatutabur


0

TUDUNG MAYA..10 PILIHAN WARNA ❀️ BAWAL GUZEL BIDANG 60 ❀️ Femes dengan gelaran Tudung Turki. .
πŸ’š Bidang 60 sahaja (140cmΓ—140cm)
.
πŸ’™ Material Cotton emboss. Mudah bentuk. Tebal. Tak jarang langsung. Sejuk.
.
πŸ’œ PROMO RM15 shj ☺️ (harga asal RM27)
.
Kos pos bgantung pada kuantiti 😍

boleh DM/Whatsapp utk order, 0145442054
.
#tudunglabuh #tudungbawal #bawalterkini #bawalraya #bawalbidangbesar #bidang60 #bidang55 #bawal2018 #bawalguzel #bawalmurah #ustazahnorhafizahmusa #helizahelmi


0

APA YG BEST PASAL #HYBRIDSHAWL (bawal_shawl) nii?😍😍😍
.
πŸ’Ž terdapat dlm pelbagai bidang iaitu bidang 45|50|55|60|65😊
πŸ’Žharga serendah RM28 jaa(murah kn)πŸ˜›
πŸ’Žada dua jenis iaitu instant & non-instantπŸ˜€
πŸ’Žbuleh pilih sama ada nk pakai yg plain shaja @ add diamond untuk kelihatan lebih exclusive😍
πŸ’Žterdpat lebih 70 warna2 yg menarikπŸ˜‡
πŸ’Žboleh request warna awningπŸ˜‰
πŸ’Ždan yg paling penting awning tudung mmng sngt senang terbentukπŸ‘
.
SIMPLE AND STYLE πŸ’ž
.
.
#hybridshawl#highquality#sangatmurah#instant#noninstant#bawalshawlmurah#byazzy#hybridshawllover#murahcantikberpatutan#awningsuperbehave#favtudung#hybridshawl#loveit#simpleandnice#exclusive#love#bidang45#bidang50#bidang55#bidang60#bidang65#letsootd#with#hybridshawl#tudungexpress#tudungribbon#simpleandnice#exclusive#sizeLandXL#love#alhamdulillahπŸ’ž


0

Payung separuh rupa #TudungBubbleRose3DDiamond 😘
Yang full nantiiiii...... Belum release, dah ada yang booking πŸ˜†
Boleh la buat tudung raya haji ye kome

#FiqNee
#TudungLabuhFiqNee
#TudungBubble
#Tudunglabuh
#bidang50 #bidang55 #bidang60


0

❀️Details Bawal Madeline❀️ Size : 45’/50’/55’

Measurement : 1.1 x 1.1 / 1.25 x 1.25 / 1.37 x 1.37 meter

Curve edged in opposite site

40 Korean swarovski crystals
Embellishment may be fragile, handle with care

Material : Korean Heavy Chiffon

Easy to shape without starch

Cold material

Wrinkle resistant fabric, ironless

Opacity Level : 3
Note :
Level 1 is totally see-through that needs to cover the neck.
Level 2 is see-through that might need an inner to cover the neck depending on the colour.
Level 3 is semi see-through that needs double layer to cover the neck.
Level 4 is almost opaque and does not need double layer to cover the neck.
Level 5 is totally opaque.

Cash on delivery not applicable
Change of mind not applicable
Due to lighting effects, monitor’s brightness, contrast setting, etc, they could be some slight differences in the colour tone of the pictures and the actual item.
#tudungbawal
#bidang45
#bidang50
#bidang55
#fifarasoltrustedagent


0

Anaqeen - Marble🌻
.
Nak cari bawal yang cantik dan comeyl tapi senang bentuk???!πŸ€”
.
😻 senang bentuk (serious😎)
😻 warna dan corak yang menarik
😻 labuh menutup dada
😻 kain yang lembut dan tak panas.. πŸ€”πŸ˜²
.
πŸ’–Pilih dahulu design
πŸ’–PM kami atau whatsapp kami di 0172431083
πŸ’–Kami akan beritahu harganya

Jgn risau kerana muncaliph bg anda harga yang sgt berbaloi dan mampu milik!!πŸ€—πŸ˜πŸ˜˜
.
#aidijuma #anaqeen #aidijumamurah #anaqeenmurah #bawal #bawallabuh #bidang55 #bidang48 #squarescarf #bawalmurah #bawalcollextion #bawalcomel #bawalcantik #muslimah #muslimahattire #tudunglabuh #tudungmurah #tudung #tudungbawal


1

Anaqeen - Techna🌻
.
Nak cari bawal yang cantik dan comeyl tapi senang bentuk???!πŸ€”
.
😻 senang bentuk (serious😎)
😻 warna dan corak yang menarik
😻 labuh menutup dada
😻 kain yang lembut dan tak panas.. πŸ€”πŸ˜²
.
πŸ’–Pilih dahulu design
πŸ’–PM kami atau whatsapp kami di 0172431083
πŸ’–Kami akan beritahu harganya

Jgn risau kerana muncaliph bg anda harga yang sgt berbaloi dan mampu milik!!πŸ€—πŸ˜πŸ˜˜
.
#aidijuma #anaqeen #aidijumamurah #anaqeenmurah #bawal #bawallabuh #bidang55 #bidang48 #squarescarf #bawalmurah #bawalcollextion #bawalcomel #bawalcantik #muslimah #muslimahattire #tudunglabuh #tudungmurah #tudung #tudungbawal


1

Anaqeen - stella🌻
.
Nak cari bawal yang cantik dan comeyl tapi senang bentuk???!πŸ€”
.
😻 senang bentuk (serious😎)
😻 warna dan corak yang menarik
😻 labuh menutup dada
😻 kain yang lembut dan tak panas.. πŸ€”πŸ˜²
.
πŸ’–Pilih dahulu design
πŸ’–PM kami atau whatsapp kami di 0172431083
πŸ’–Kami akan beritahu harganya

Jgn risau kerana muncaliph bg anda harga yang sgt berbaloi dan mampu milik!!πŸ€—πŸ˜πŸ˜˜
.
#aidijuma #anaqeen #aidijumamurah #anaqeenmurah #bawal #bawallabuh #bidang55 #bidang48 #squarescarf #bawalmurah #bawalcollextion #bawalcomel #bawalcantik #muslimah #muslimahattire #tudunglabuh #tudungmurah #tudung #tudungbawal


0

Anaqeen - Sofina🌻
.
Nak cari bawal yang cantik dan comeyl tapi senang bentuk???!πŸ€”
.
😻 senang bentuk (serious😎)
😻 warna dan corak yang menarik
😻 labuh menutup dada
😻 kain yang lembut dan tak panas.. πŸ€”πŸ˜²
.
πŸ’–Pilih dahulu design
πŸ’–PM kami atau whatsapp kami di 0172431083
πŸ’–Kami akan beritahu harganya

Jgn risau kerana muncaliph bg anda harga yang sgt berbaloi dan mampu milik!!πŸ€—πŸ˜πŸ˜˜
.
#aidijuma #anaqeen #aidijumamurah #anaqeenmurah #bawal #bawallabuh #bidang55 #bidang48 #squarescarf #bawalmurah #bawalcollextion #bawalcomel #bawalcantik #muslimah #muslimahattire #tudunglabuh #tudungmurah #tudung #tudungbawal


1

Anaqeen - Roxy🌻
.
Nak cari bawal yang cantik dan comeyl tapi senang bentuk???!πŸ€”
.
😻 senang bentuk (serious😎)
😻 warna dan corak yang menarik
😻 labuh menutup dada
😻 kain yang lembut dan tak panas.. πŸ€”πŸ˜²
.
πŸ’–Pilih dahulu design
πŸ’–PM kami atau whatsapp kami di 0172431083
πŸ’–Kami akan beritahu harganya

Jgn risau kerana muncaliph bg anda harga yang sgt berbaloi dan mampu milik!!πŸ€—πŸ˜πŸ˜˜
.
#aidijuma #anaqeen #aidijumamurah #anaqeenmurah #bawal #bawallabuh #bidang55 #bidang48 #squarescarf #bawalmurah #bawalcollextion #bawalcomel #bawalcantik #muslimah #muslimahattire #tudunglabuh #tudungmurah #tudung #tudungbawal


0

Anaqeen - News🌻
.
Nak cari bawal yang cantik dan comeyl tapi senang bentuk???!πŸ€”
.
😻 senang bentuk (serious😎)
😻 warna dan corak yang menarik
😻 labuh menutup dada
😻 kain yang lembut dan tak panas.. πŸ€”πŸ˜²
.
πŸ’–Pilih dahulu design
πŸ’–PM kami atau whatsapp kami di 0172431083
πŸ’–Kami akan beritahu harganya

Jgn risau kerana muncaliph bg anda harga yang sgt berbaloi dan mampu milik!!πŸ€—πŸ˜πŸ˜˜
.
#aidijuma #anaqeen #aidijumamurah #anaqeenmurah #bawal #bawallabuh #bidang55 #bidang48 #squarescarf #bawalmurah #bawalcollextion #bawalcomel #bawalcantik #muslimah #muslimahattire #tudunglabuh #tudungmurah #tudung #tudungbawal


0

Anaqeen - Imelda🌻
.
Nak cari bawal yang cantik dan comeyl tapi senang bentuk???!πŸ€”
.
😻 senang bentuk (serious😎)
😻 warna dan corak yang menarik
😻 labuh menutup dada
😻 kain yang lembut dan tak panas.. πŸ€”πŸ˜²
.
πŸ’–Pilih dahulu design
πŸ’–PM kami atau whatsapp kami di 0172431083
πŸ’–Kami akan beritahu harganya

Jgn risau kerana muncaliph bg anda harga yang sgt berbaloi dan mampu milik!!πŸ€—πŸ˜πŸ˜˜
.
#aidijuma #anaqeen #aidijumamurah #anaqeenmurah #bawal #bawallabuh #bidang55 #bidang48 #squarescarf #bawalmurah #bawalcollextion #bawalcomel #bawalcantik #muslimah #muslimahattire #tudunglabuh #tudungmurah #tudung #tudungbawal


0

Anaqeen - Helga🌻
.
Nak cari bawal yang cantik dan comeyl tapi senang bentuk???!πŸ€”
.
😻 senang bentuk (serious😎)
😻 warna dan corak yang menarik
😻 labuh menutup dada
😻 kain yang lembut dan tak panas.. πŸ€”πŸ˜²
.
πŸ’–Pilih dahulu design
πŸ’–PM kami atau whatsapp kami di 0172431083
πŸ’–Kami akan beritahu harganya

Jgn risau kerana muncaliph bg anda harga yang sgt berbaloi dan mampu milik!!πŸ€—πŸ˜πŸ˜˜
.
#aidijuma #anaqeen #aidijumamurah #anaqeenmurah #bawal #bawallabuh #bidang55 #bidang48 #squarescarf #bawalmurah #bawalcollextion #bawalcomel #bawalcantik #muslimah #muslimahattire #tudunglabuh #tudungmurah #tudung #tudungbawal


1

Aidijuma NEW RELEASE- Black Label!!🀩 Nak cari bawal yang cantik dan comeyl tapi senang bentuk???!πŸ€”
.
😻 senang bentuk (serious😎)
😻 warna dan corak yang menarik
😻 labuh menutup dada
😻 kain yang lembut dan tak panas.. πŸ€”πŸ˜²
.
πŸ’–Pilih dahulu design
πŸ’–PM kami atau whatsapp kami di 0172431083
πŸ’–Kami akan beritahu harganya

Jgn risau kerana muncaliph bg anda harga yang sgt berbaloi dan mampu milik!!πŸ€—πŸ˜πŸ˜˜
.
#aidijuma #anaqeen #aidijumamurah #anaqeenmurah #bawal #bawallabuh #bidang55 #bidang48 #squarescarf #bawalmurah #bawalcollextion #bawalcomel #bawalcantik #muslimah #muslimahattire #tudunglabuh #tudungmurah #tudung #tudungbawal


1

Aidijuma NEW RELEASE- Full Printed Green Label🀩

Nak cari bawal yang cantik dan comeyl tapi senang bentuk???!πŸ€”
.
😻 senang bentuk (serious😎)
😻 warna dan corak yang menarik
😻 labuh menutup dada
😻 kain yang lembut dan tak panas.. πŸ€”πŸ˜²
.
πŸ’–Pilih dahulu design
πŸ’–PM kami atau whatsapp kami di 0172431083
πŸ’–Kami akan beritahu harganya

Jgn risau kerana muncaliph bg anda harga yang sgt berbaloi dan mampu milik!!πŸ€—πŸ˜πŸ˜˜
.
#aidijuma #anaqeen #aidijumamurah #anaqeenmurah #bawal #bawallabuh #bidang55 #bidang48 #squarescarf #bawalmurah #bawalcollextion #bawalcomel #bawalcantik #muslimah #muslimahattire #tudunglabuh #tudungmurah #tudung #tudungbawal


1

Aidijuma NEW RELEASE - Bawal Plain Studded!!🀩 Nak cari bawal yang cantik dan comeyl tapi senang bentuk???!πŸ€”
.
😻 senang bentuk (serious😎)
😻 warna dan corak yang menarik
😻 labuh menutup dada
😻 kain yang lembut dan tak panas.. πŸ€”πŸ˜²
.
πŸ’–Pilih dahulu design
πŸ’–PM kami atau whatsapp kami di 0172431083
πŸ’–Kami akan beritahu harganya

Jgn risau kerana muncaliph bg anda harga yang sgt berbaloi dan mampu milik!!πŸ€—πŸ˜πŸ˜˜
.
#aidijuma #anaqeen #aidijumamurah #anaqeenmurah #bawal #bawallabuh #bidang55 #bidang48 #squarescarf #bawalmurah #bawalcollextion #bawalcomel #bawalcantik #muslimah #muslimahattire #tudunglabuh #tudungmurah #tudung #tudungbawal


0

Slide aje ke kiri tengok apa kata cik adik manis ni. Memang berkenan betul dengan pastel colour bawalshawl dari @ciktudungs taw😍
.
Sape pencinta pastel colour yang cari warna macam pretty @capten_cuna ni pakai meh lerr whatsappπŸ“² Cik Ka sekarang. Cepat2 order, cepat2 dapat taw best x best bawalshawl ni😘
.
#bawalshawl #bawalshawlmurah #bawalshawlexclusive #bawalshawllabuh #bawalshawldiamond #hybridshawl #hybridshawlmurah #hybridshawllabuh #bawalbidangbesar #shawlbidangbesar #bidang45 #bidang50 #bidang55 #bidang60 #bidang65 #tudungnikah #tudungpengantin #tudungbridesmaid #tudungviral #tudungonline #bazarpaknil #tudungraya #bawalshawlinstant #bawalshawlnoninstant #bawalshawlbidang45 #bawalshawlbidang50 #bawalshawlbidang55 #bawalshawlbidang60 #bawalshawlbidang65


2

Aidijuma full printed - Sugar Rush🌺
Nak cari bawal yang cantik dan comeyl tapi senang bentuk???!πŸ€”
.
😻 senang bentuk (serious😎)
😻 warna dan corak yang menarik
😻 labuh menutup dada
😻 kain yang lembut dan tak panas.. πŸ€”πŸ˜²
.
πŸ’–Pilih dahulu design
πŸ’–PM kami atau whatsapp kami di 0172431083
πŸ’–Kami akan beritahu harganya

Jgn risau kerana muncaliph bg anda harga yang sgt berbaloi dan mampu milik!!πŸ€—πŸ˜πŸ˜˜
.
#aidijuma #anaqeen #aidijumamurah #anaqeenmurah #bawal #bawallabuh #bidang55 #bidang48 #squarescarf #bawalmurah #bawalcollextion #bawalcomel #bawalcantik #muslimah #muslimahattire #tudunglabuh #tudungmurah #tudung #tudungbawal


1

Aidijuma full printed - Cold Blue🌺
Nak cari bawal yang cantik dan comeyl tapi senang bentuk???!πŸ€”
.
😻 senang bentuk (serious😎)
😻 warna dan corak yang menarik
😻 labuh menutup dada
😻 kain yang lembut dan tak panas.. πŸ€”πŸ˜²
.
πŸ’–Pilih dahulu design
πŸ’–PM kami atau whatsapp kami di 0172431083
πŸ’–Kami akan beritahu harganya

Jgn risau kerana muncaliph bg anda harga yang sgt berbaloi dan mampu milik!!πŸ€—πŸ˜πŸ˜˜
.
#aidijuma #anaqeen #aidijumamurah #anaqeenmurah #bawal #bawallabuh #bidang55 #bidang48 #squarescarf #bawalmurah #bawalcollextion #bawalcomel #bawalcantik #muslimah #muslimahattire #tudunglabuh #tudungmurah #tudung #tudungbawal


0

Aidijuma full printed - Maroon Kerawang🌺
Nak cari bawal yang cantik dan comeyl tapi senang bentuk???!πŸ€”
.
😻 senang bentuk (serious😎)
😻 warna dan corak yang menarik
😻 labuh menutup dada
😻 kain yang lembut dan tak panas.. πŸ€”πŸ˜²
.
πŸ’–Pilih dahulu design
πŸ’–PM kami atau whatsapp kami di 0172431083
πŸ’–Kami akan beritahu harganya

Jgn risau kerana muncaliph bg anda harga yang sgt berbaloi dan mampu milik!!πŸ€—πŸ˜πŸ˜˜
.
#aidijuma #anaqeen #aidijumamurah #anaqeenmurah #bawal #bawallabuh #bidang55 #bidang48 #squarescarf #bawalmurah #bawalcollextion #bawalcomel #bawalcantik #muslimah #muslimahattire #tudunglabuh #tudungmurah #tudung #tudungbawal


0

Aidijuma full printed - Triangle Splash🌺
Nak cari bawal yang cantik dan comeyl tapi senang bentuk???!πŸ€”
.
😻 senang bentuk (serious😎)
😻 warna dan corak yang menarik
😻 labuh menutup dada
😻 kain yang lembut dan tak panas.. πŸ€”πŸ˜²
.
πŸ’–Pilih dahulu design
πŸ’–PM kami atau whatsapp kami di 0172431083
πŸ’–Kami akan beritahu harganya

Jgn risau kerana muncaliph bg anda harga yang sgt berbaloi dan mampu milik!!πŸ€—πŸ˜πŸ˜˜
.
#aidijuma #anaqeen #aidijumamurah #anaqeenmurah #bawal #bawallabuh #bidang55 #bidang48 #squarescarf #bawalmurah #bawalcollextion #bawalcomel #bawalcantik #muslimah #muslimahattire #tudunglabuh #tudungmurah #tudung #tudungbawal


0

β™₯️Bawal Crepe By Maryam's Hijabβ™₯️
.

Jom pm saya... Stock tgh byk ni... Bidang "50 and "45
Nnt habis nyesal
Do contact me
013-224 8406πŸ“±
#tudungmesir #tudung #tudungmurah #online #bawalcrepe #bidang45 #bidang50 #bidang55 #bidang60 #borong #murah #agamaislam #sayajual #sunnah #pakaian #borong #borongmurah #tudunglabuh #muslimah #pakaianmuslimahmurah


1

Aidijuma black label🌺
Nak cari bawal yang cantik dan comeyl tapi senang bentuk???!πŸ€”
.
😻 senang bentuk (serious😎)
😻 warna dan corak yang menarik
😻 labuh menutup dada
😻 kain yang lembut dan tak panas.. πŸ€”πŸ˜²
.
πŸ’–Pilih dahulu design
πŸ’–PM kami atau whatsapp kami di 0172431083
πŸ’–Kami akan beritahu harganya

Jgn risau kerana muncaliph bg anda harga yang sgt berbaloi dan mampu milik!!πŸ€—πŸ˜πŸ˜˜
.
#aidijuma #anaqeen #aidijumamurah #anaqeenmurah #bawal #bawallabuh #bidang55 #bidang48 #squarescarf #bawalmurah #bawalcollextion #bawalcomel #bawalcantik #muslimah #muslimahattire #tudunglabuh #tudungmurah #tudung #tudungbawal


0

Aidijuma black label🌺
Nak cari bawal yang cantik dan comeyl tapi senang bentuk???!πŸ€”
.
😻 senang bentuk (serious😎)
😻 warna dan corak yang menarik
😻 labuh menutup dada
😻 kain yang lembut dan tak panas.. πŸ€”πŸ˜²
.
πŸ’–Pilih dahulu design
πŸ’–PM kami atau whatsapp kami di 0172431083
πŸ’–Kami akan beritahu harganya

Jgn risau kerana muncaliph bg anda harga yang sgt berbaloi dan mampu milik!!πŸ€—πŸ˜πŸ˜˜
.
#aidijuma #anaqeen #aidijumamurah #anaqeenmurah #bawal #bawallabuh #bidang55 #bidang48 #squarescarf #bawalmurah #bawalcollextion #bawalcomel #bawalcantik #muslimah #muslimahattire #tudunglabuh #tudungmurah #tudung #tudungbawal


1

Fahima Bidang 55'🌺
Nak cari bawal yang cantik dan comeyl tapi senang bentuk???!πŸ€”
.
😻 senang bentuk (serious😎)
😻 warna dan corak yang menarik
😻 labuh menutup dada
😻 kain yang lembut dan tak panas.. πŸ€”πŸ˜²
.
πŸ’–Pilih dahulu design
πŸ’–PM kami atau whatsapp kami di 0172431083
πŸ’–Kami akan beritahu harganya

Jgn risau kerana muncaliph bg anda harga yang sgt berbaloi dan mampu milik!!πŸ€—πŸ˜πŸ˜˜
.
#aidijuma #anaqeen #aidijumamurah #anaqeenmurah #bawal #bawallabuh #bidang55 #bidang48 #squarescarf #bawalmurah #bawalcollextion #bawalcomel #bawalcantik #muslimah #muslimahattire #tudunglabuh #tudungmurah #tudung #tudungbawal


0

Alika Bidang 55'🌺
Nak cari bawal yang cantik dan comeyl tapi senang bentuk???!πŸ€”
.
😻 senang bentuk (serious😎)
😻 warna dan corak yang menarik
😻 labuh menutup dada
😻 kain yang lembut dan tak panas.. πŸ€”πŸ˜²
.
πŸ’–Pilih dahulu design
πŸ’–PM kami atau whatsapp kami di 0172431083
πŸ’–Kami akan beritahu harganya

Jgn risau kerana muncaliph bg anda harga yang sgt berbaloi dan mampu milik!!πŸ€—πŸ˜πŸ˜˜
.
#aidijuma #anaqeen #aidijumamurah #anaqeenmurah #bawal #bawallabuh #bidang55 #bidang48 #squarescarf #bawalmurah #bawalcollextion #bawalcomel #bawalcantik #muslimah #muslimahattire #tudunglabuh #tudungmurah #tudung #tudungbawal


0

Ranya Bidang 55'🌺
Nak cari bawal yang cantik dan comeyl tapi senang bentuk???!πŸ€”
.
😻 senang bentuk (serious😎)
😻 warna dan corak yang menarik
😻 labuh menutup dada
😻 kain yang lembut dan tak panas.. πŸ€”πŸ˜²
.
πŸ’–Pilih dahulu design
πŸ’–PM kami atau whatsapp kami di 0172431083
πŸ’–Kami akan beritahu harganya

Jgn risau kerana muncaliph bg anda harga yang sgt berbaloi dan mampu milik!!πŸ€—πŸ˜πŸ˜˜
.
#aidijuma #anaqeen #aidijumamurah #anaqeenmurah #bawal #bawallabuh #bidang55 #bidang48 #squarescarf #bawalmurah #bawalcollextion #bawalcomel #bawalcantik #muslimah #muslimahattire #tudunglabuh #tudungmurah #tudung #tudungbawal


0

Bawal Madeline
Nntikan koleksi warna yg sgt menarik😍😍😍
#bidang45
#bidang50
#bidang55
#tudungbawal
#fifarasoltrustedagent


0

β€œTak kira lah panas cheng cheng pun nak ootd jugak!”
-
Item : Palazzo Aleesya & Bawal Jasmeen bidang 50
.
How to order?
SIMPLY CLICK THE LINK ON BIO TO PURCHASE πŸ“²
.
#bawalchiffon#tudung#palazzomurah#palazzocantik#palazzomampumilik#lubukpalazzo#palazzoviral#bidang45#bidang50#bidang55#kekechallenge#ootd#sunday


0

Bawal Aisya Daimond .
. .
. πŸ’• Material HQ Heavy Chiffon
πŸ’• Taburan diamond simple
πŸ’• Bidang 50&55
πŸ’• Harga asal rm39 .
. πŸŽ‰(Promo price RM35+FREE GIFT) WOW KE TIDAKK 😨 .
.

Jom wasap terus untuk pembelian 😍 .
.

Cepat klik link di bio utk pembelian.
.
.

Ws ke 0199895824 sekarangπŸ™‹
.
.

#deraishacollection #deraishalovers #deraishateam #tudung #bidang50 #bidang55 #sayajualtudung #ctdk #bawallabuh #bawalbidang50 #bawalbidang55 #tudungmurah #jimat #tudungbawal #tudungbawallabuh #tudungbawalchiffon #muslimahwear #hijab #onlineshopping #wanita #anggun


1

Untuk penggemar tudung sarung material Chiffon bidang 55, Kak Saadah pon boleh tolong korang dapatkan😊

Tudung Haura bidang 55 daripada properhijab

saadahofficial.com
.
#tudungsarung
#materialchiffon
#bidang55
#saadahofficial
#properhijabagent
#trustedagent
#trustedseller
#tudungonline
#tudungmalaysia
#tudungcantik
#tudungreben
#muslimahcompliance
#shariahcompliance
#terengganu


2

Nak cari bawal yang cantik dan comeyl tapi senang bentuk???!πŸ€”πŸŒΊπŸŒ»
.
Berminat dengan corak yang lembut dan warna yang lembut?😍😍😍
.
😻 senang bentuk (serious😎)
😻 warna dan corak yang menarik
😻 labuh menutup dada
😻 kain yang lembut dan tak panas.. πŸ€”πŸ˜²
.
Apa lagi??! Selagi stalk masih ada.. lai lai beli
Harga Rm20-rm40 (mengikut jenis tag)
Tagnya di categorykan mengikut jenis2 kain. Lagi mahal lagi sedap kainnya.😍😘
.
πŸ’–Pilih dahulu design
πŸ’–PM kami atau whatsapp kami di 0172431083
πŸ’–Kami akan beritahu harganya

Jgn risau kerana muncaliph bg anda harga yang sgt berbaloi dan mampu milik!!πŸ€—πŸ˜πŸ˜˜
.
#aidijuma #anaqeen #aidijumamurah #anaqeenmurah #bawal #bawallabuh #bidang55 #bidang48 #squarescarf #bawalmurah #bawalcollextion #bawalcomel #bawalcantik #muslimah #muslimahattire #tudunglabuh #tudungmurah #tudung #tudungbawal


1

Nak cari bawal yang simple dan elegant tapi senang bentuk???!πŸ€”
.
😻 senang bentuk (serious😎)
😻 warna dan corak yang menarik
😻 labuh menutup dada
😻 kain yang lembut dan tak panas.. πŸ€”πŸ˜²
.
Apa lagi??! Selagi stalk masih ada.. lai lai beli
Harga Rm20-rm40 (mengikut jenis tag)
Tagnya di categorykan mengikut jenis2 kain. Lagi mahal lagi sedap kainnya.😍😘
.
πŸ’–Pilih dahulu design
πŸ’–PM kami atau whatsapp kami di 0172431083
πŸ’–Kami akan beritahu harganya

Jgn risau kerana muncaliph bg anda harga yang sgt berbaloi dan mampu milik!!πŸ€—πŸ˜πŸ˜˜
.
#aidijuma #anaqeen #aidijumamurah #anaqeenmurah #bawal #bawallabuh #bidang55 #bidang48 #squarescarf #bawalmurah #bawalcollextion #bawalcomel #bawalcantik #muslimah #muslimahattire #tudunglabuh #tudungmurah #tudung #tudungbawal


0

πŸ€”Nak cari bawal yang cantik dan comeyl tapi senang bentuk???!πŸ€”
.
😻 senang bentuk (serious😎)
😻 warna dan corak yang menarik
😻 labuh menutup dada
😻 kain yang lembut dan tak panas.. πŸ€”πŸ˜²
.
Apa lagi??! Selagi stalk masih ada.. lai lai beli
Harga Rm20-rm40 (mengikut jenis tag)
Tagnya di categorykan mengikut jenis2 kain. Lagi mahal lagi sedap kainnya.😍😘
.
πŸ’–Pilih dahulu design
πŸ’–PM kami atau whatsapp kami di 0172431083
πŸ’–Kami akan beritahu harganya

Jgn risau kerana muncaliph bg anda harga yang sgt berbaloi dan mampu milik!!πŸ€—πŸ˜πŸ˜˜
.
#aidijuma #anaqeen #aidijumamurah #anaqeenmurah #bawal #bawallabuh #bidang55 #bidang48 #squarescarf #bawalmurah #bawalcollextion #bawalcomel #bawalcantik #muslimah #muslimahattire #tudunglabuh #tudungmurah #tudung #tudungbawal


0

Hi loveliesss! Sorry cikna busy minggu ni. Usaha gak nak update post. Kesian korang kena tunggu en. Lagi lagi yg tengah nak tunggu pemenang giveaway kan? .
.
Tkpee, jangan risauu. Lepasni cikna akan cuba post sebanyak mungkin. Jadi boleh nampak lagi usaha korang tu nak menang πŸ€— .
.
Doakan yang baikbaik kt semuaorang jee kayy 😘 .
.
Color : Maroon
Availability: #bidang50 & #bidang55 .
.
#tudunglabuh #giveaway #tudungaritachi #bawalaritachi #bawalaritachimurah #codusimnilai #codusim #codselayang #usim #usimnilai #bawalbidang50 #bawalbidang55


7

🌷 Bawal Lajur Lajur 🌷
.
🌷 Rm30 ( tidak termasuk pos )
.
🌷Bawal Cotton
🌷Bidang 45
🌷Ada 50 warn pilihan
🌷Mudah dibentuk
.
.
.
.
.
β†ͺ️β†ͺ️ 011 - 10503067 ↩️↩️
.
.
.
.
#bawallajur#bawaldiamond#bawalbee
#bawalairis#artiepremium#bawalchiffon
#bawalcotton#bidang45#bidang55
#tudungruffle#bawalsquare
#murah2#hargamampumilik
#tudungmurah#chiffon#cotton
#sayajualtudung#hargamampumilik


0

🌡 Bawal Keliling Manik 🌡
.
🌡 Rm32 ( tidak termasuk pos )
.
🌡Bawal Cotton
🌡Bidang 45
🌡Ada 50 warna pilihan
🌡Mudah dibentuk
.
.
.
.
β†ͺ️β†ͺ️ 011 - 10503067↩️↩️
.
.
.
#bawalkelilingmanik#bawaldiamond
#bawalcotton#bawalchiffon
#bawalairis#artiepremium
#bidang45#bidang55#bawalcantik
#tudungruffle#bawalsquare
#murah2#tudungcantik
#bawalbee#bawalmickey#bawalribbon
#sayajualtudung#hargakasihsayang


0

🌼 Bawal Diamond Double Crown 🌼
.
🌼 Rm22( tidak termasuk pos )
.
🌼 Bawal Cotton
🌼 Bidang 45 🌼 Ada 50 warna pilihan
🌼 Mudah dibentuk
.
.
.
.
β†ͺ️β†ͺ️ 011 - 10503067 ↩️↩️
.
.
.
.
#bawaldiamond#doublecrown#bawalairis
#artiepremium#bidang45#bidang55
#bawalcantik#bawalmurah2#jombeli
#jomorder#hargakasihsayang
#sayajualtudung#murah2


1

Korang mesti dah bosan kan kalau sis buat caption "you will never get wrong with black".
.
Tapi serius kalau korang pakai Aara Basic Black, pasti dan pasti...
.
"YOU WILL NEVER AND EVER GOING WRONG WITH AARA BASIC IN BLACK! WAKANDA FOREVER🌚".
.
Haaa beza kan! Insya Allah soon kita restock Aara Basic kesayangan uols okayh! Black dah tentu direstock! TURN ON NOTI OKAYHπŸ’ž
.
#teamilala295 #topsellermilala #tudunglabuh #tudungmurah #tudungmuslimah #setcombo #tudungviral #antitiup #antistarch #tudungbawal #tudungno1 #bidang50 #bidang55 #bidang60 #bawalinstantlabuh #bawalovers #shawl #wideshawl #plainshawl #setcombo #purdah #muslimah #bawalshawl #tudungviral


0

Coming soon πŸ”œπŸ”œ RUFFLE INSTANT. Warna BLACK/HITAM ni mmg WAJIB BELI. πŸ˜™πŸ˜™ Bawal Instant - inner cross/silang tu dah dijahit sekali bersama dgn bawal. Sgt2 trendy tau. Bg sis yg suka pakai bawal tp nk jenis instant cepat siap boleh grab Ruffle Instant ni nanti ya πŸ˜‰ Dan xperlu risau inner hilang sbb setiap bawal sudah dipadankan dgn inner megikut warna bawal tau & lagi JIMAT. So nantikan Ruffle instant ya. #ruffleinstant
.
Follow:
.
@rufflescarf.ville
@rufflescarf.ville
@rufflescarf.ville
.
Or WhatsApp 0137277180
.
#rufflecrochet
#chicnones
#chicnonesdiament
#bawaleyelash
#rufflebasic
#rufflejewel
.
#bawalplain #bawalswarovski #bawalshawl #shawlinstantmurah #sayajualshawl #hijabista #hijabistamalaysia #tudungbidang45 #bidang45 #bawalhijab #bidang55 #bidang60 #BIDANG50 #tudungbidangbesar #tudungbidang50 #tudungbawal #chicnonesdiament #tudungbawalshawl #tudungraya #raya2017 #tudungraya2017


2

Bawal Plain Charm RM15 yg masih available. .
Warna yg available : (warna2 ni sahaja yg ada. Pls jgn tanya warna yg xde. Sbb mmg xde πŸ˜…)
.
Light peach
Nude Pink
Mint green
Pink orange
.
.
Limited pieces ya. Jika berminat boleh WhatsApp kami.
.
βœ”οΈMaterial : Cotton Voile. Mudah bentuk, ironless, kain lembut & gebu, xkeras & beralun
.
βœ”οΈSize : Bawal Bidang 45
.
βœ”οΈOrder :: WhatsApp 010-358-7180
.
.
Follow:
@charmscarf.my
@charmscarf.my
@charmscarf.my
.
.
.
#bawal #tudungbawal #bawalscarf #bawalstudded
#bawalcharm #bawalmurah
#tudungbawalmurah
#rufflecrochet
#chicnones
#chicnonesdiament
#bawaleyelash
#rufflebasic
#bawalplain #bawalswarovski #tudungbidang45 #bidang45 #bawalhijab #bidang55 #bidang60 #BIDANG50 #tudungbidangbesar #tudungbidang50 #tudungbawal #bawalviral #bawalbatutabur #bawaltabur


0

πŸ‘‘ Bawal Diamond Crown πŸ‘‘
.
πŸ‘‘ Rm18 ( tidak termasuk pos )
.
πŸ‘‘ Bawal Cotton
πŸ‘‘ Bidang 45 πŸ‘‘ Ada 50 warna pilihan
πŸ‘‘ Midah dibentuk
.
.
.
.
.
β†ͺ️β†ͺ️ 011 - 10503067 ↩️↩️
.
.
.
.
#bawalcrown#bawaldiamond#bawalbee
#bawalcantik#bawaltabur
#bawalmickey#bawallove#bawalbee
#bawalairis#bawalahtie#artiepremium
#bidang45#bidang55
#sayajualtudung#jombeli#jomorder
#hargamampumilik#murah2


0