#imdone

Instagram photos and videos

#imdone#funny#instagram#lol#done#tired#ok#sad#idk#dance#memes#death#lmao#follow#meme#dead#instagood#dry#fun#haha#mypagelit#cool#bye#ifollowback#hashtag#deppresion#depressingquotes#helpme#help#relapse#sadness#deppressing#suicide#desperate#ImDone#desperation#sure#what#photooftheday#challenge#followme#byefelicia

Hashtags #imdone for Instagram

Living my best life! πŸ’™


1

🎼And now you take her out, in your fancy car and you make out in the rain and when she rings you up, she know where you are, but I know differently. Now she sings along, when you play guitar making brand-new memories. Hope you treat her better than you treated me🎼
MY INTERPRETATION: when you know he take her out in a fancy car, so you think β€œCiao Adios, I’m done”.
SONG: β€œCiao Adios” by Anne-Marie.
PAINTING: β€œIn the Car” by R.Lichtenstein (1963).
‼️If you want listen a little part of the song, you’ll find it in my IG story ( remember to turn up the volume!!)⬆️‼️
#workhardplayart#annemarie#ciaoadios#imdone#ciao#adios#fancycar#roylichtenstein#lichtenstein#popart#pollock#inthecar#driving#1963#arte#art#girlwithpearlearring#scottishnationalgalleryofmodernart


0

This is how sailors have fun #seaman #sailor #seamanlife #getmeout #imdone


0

Look at this face. This puppy is perfection. And he has the best mummies @lynnegrier and @lizziexsx .
.
.
#bulldogs #bulldogsofig #cute #cuteness #imdone #adorable #puppies #puppiesofinstagram #allstars


1

Apparently it was because she has some mental shit, but THAT WAS A KID SHE TRIED TO KILL!!! A DAMN CHILD!!! Idgaf why she did it, she NEEDS TO GO TO JAIL

People have some many excuses and of course America is letting them get away with it, but its never black people, cause if it was, we get thrown in prison or jail real quick, but its white people. And its annoying and fucking irritating.
And no its not really about racism, its just that shit is the truth.
First they let school shooter get away, and now some chick tries to hang a toddler!? This is the kinda BULLSHIT that AMERICA is letting people get away with. Knowing damn well that if this person was BLACK, it would have been WORLD WAR 3 up In this piece. (I'm done.) What's next America ??? .
.
.
.
.
.
.
.

#wtf #whitepeopleatitagain #lmao #imdone #imout #trump #iknowyoufuckinglying #fixitjesus #pissed #fuckthis


0

А парням Ρ‚ΠΎ Π½Π° Ρ‚Ρ€Π΅Π½ΡŽ ΠΌΠΎΠΆΠ½ΠΎ? Ага πŸ™ŒπŸ» #imdone


0

Definitly had enough of #bullshit #getfucked #hadenough #muted #cba #dontask #imdone


0

This is a part of my life where I slightly remove myself from anyone who hurts me more than they love me, drains me more than replenish, brings more stress than peace, and tries to stunt my growth rather than clap for it. I think I’ve done enough talking and trying to make things work. I’M DONE.
#letshitgo #letgo #imdone #empowerment #enlightenment #chooseyou #everysingleday #loveyourself #believeinyourself #respectyourself


0

Been upgrading this costume over the past 10 years, shot this final form and its gone in the dustbin ahahahaha

Thank you @kiwiwichan for being my adorable Ion chan and @zpeaktures + @lunarworksstudio for the photos!! #sethnightroad #sethnightlord #sethnightroadcosplay #ionfortuna #ionfortunacosplay #trinityblood #trinitybloodcosplay #tenyearswip #longasswip #neverthoughtitwouldbedone
#imdone


3

Why is this picture of a sandwich so important? 1. It’s pastrami! 2. It’s not from Harris Teeter! 3. I’ve always wanted a pastrami sandwich from a delicatessen! 4. It has cole slaw and Russian dressing on it! 5. It’s all I’ve ever dreamed of! #okay #imdone #thankyouphilly


3

Today is not going to be a good day πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
.
.
.
.
.
.
#caprisun #fail #funny #fun #done #imdone #lol #loveyourself #epicfail


0

For real tho. Why I gotta do 67 minutes for my school but they can't let me stay home?πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚#memes #dololomemes #SAmemes #mandeladay #mandeladay2018 #hoodmemes #relatablememes #growingupblack #growingup #growingupinsouthafrica #triggered #imdone #why #yallfuckedup


0

Ready!!!πŸ’ͺ🏽😈 #work #imdone


0

A Big thank you to my bestie for this vid. Just what I needed last night and you sent it to me.. Thanks for making my night and thanks for sending me this video. Its left a mark in my life.. I love you big.. There comes a point in your life where you need to be honest enough to yourself, to cut off from people. Human relationships to some extent ain't worthwhile if you learn to love your own company, stick to family and people who don't treat u as an option, but love you for Who you are and are always willing to add value to your life. They may be just 6, but trust me.. It's better than 20 fake ones.. Enough of all the discredits people give you and the many downgrades they give you. You don't need that toxic atmosphere believe me. It's time to WALK AWAY.
I'm outta here.. @bisi_designs_official @bisi_designs
It's pepper for salt.. #hahahahahaha
#nomoreshit
#imdone
#walkawayfromnegativity
#loveyourselffirst
#loveyourcompany
#ActivistB
#BrendaForminSaidSo


1

101...??
#imdone


0

Mango Magic πŸ’Έ
β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”
This is a v.pretty light yellowish colour🌻🌻
β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”
What is ur fav?? Dog or cat?
β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”
β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”β€”
#buy #slime #hashtag #beautiful #mango #yellow #😍😍😍😍😍😍😍😍 #πŸŒ΅πŸŒ΅βž‘οΈπŸ˜˜πŸ’•πŸ΅β™₯️🐰🐝🐝🌻🌻 #imdone #byeeeeeeeeeeeeee


10

Perfectly Melbounre!

#imdone


10

91-100 I'm Writing Blue Frog Sanlitun history today. πŸ’― Shots done in 10 days AND being the first Dane πŸ‡©πŸ‡° to get on their wall of fame. When they finally put it up in about a month that is. #100shots #Shots #BlueFrog #100ShotChallenge #Drink #Drunk #Beijing #Danish #Representing #Denmark #TheLastTen #ImDone #Finally #FrogJump #FijiFantasy #BurmeseRuby #ShanghaiBaby #No.1 #RiverKwai #Soho #BigApple #California #Mr.Jones


2

My reaction cause none of you are liking my shit
β€’
β€’
β€’
β€’
β€’
β€’
β€’
β€’
β€’
β€’
#truth#truthtea#robertdownyjr#likemyshit#imakememesforareason#fuckyou#imdone#igiveup#bye


0

I don’t think I deserve to be happy, and that is what stopping me.
β€’
β€’
β€’
β€’
β€’
β€’
#sad #numb #selfwritten #depression #frustrated #fakesmile #worthlessteen #fakelove #done #tiredofbeingtired #tiredofeverything #imdone #unhappy #suicidal #anxiety #insomnia #sadquotes #lonely #scared


0

. They can’t do it like me and they ain’t makin’ moves like me. πŸ’ͺ🏽.
β€’
β€’
β€’
β€’
β€’
β€’
β€’
β€’
β€’
β€’
β€’
β€’
β€’
β€’
β€’
β€’
β€’
β€’
β€’
β€’
β€’
β€’
β€’ #curlyhair #camopants #red #idk #ignoreme #lol #memes #keke #doyouloveme #areyouriding #trapmoneybenny #metroboomin #imdone


2

Smile and maybe 2morrow u'll find that life... ___

#justsmile #bikini #love #chooselife #happiness #brunette #fun #yolo #imdone


1

Mocht je me niet meer kunnen vinden. Ik heb mijn fb weg gehaald. Al een tijdje trouwens. Dus voor nu enkel op Instagram te vinden πŸ€“ #ciao #adios #imdone


0

Fuck it there’s nothing better to do πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ hit the link in my bio checkout my mixtapes πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯ #quietown #upperwestside #ham #home #mastubate #imdone #petty #jokes #funny #funnyshit #funnymemes


8

This is how I feel about laundry and grocery shopping 😑 #imdone #passthewine


4

*takes one good selfie*
*posts on all social media accounts, makes wallpaper, sends to bae/friends/family, prints out and frames, emails to Obama*

#quotes #lol #lmao #imdone #makeup #nomakeup #koreanlook #dewymakeup #bae #queen #slay #dope #lit #bangs #cute #kawaii #flawless #eyebrows #eyelashes #glasses #naturallook #summer #vibe #ok #bye


29

For so long it was only me. I survived on my own in a state with no family and no friends. At times I wished I’d go to sleep and not wake up. I was so lonely. Eventually I’m in a new place, a new chapter and I start to let others in. I think maybe we’re friends. And I think how nice it is to have someone I can maybe actually talk to....then I’m the one who’s left hanging. Dropped like I’m nothing. Like I never meant anything to anyone. What is wrong with me that I’m not worth it? I’m done trying to make friends. I’m done wasting my time. Maybe this is being dramatic but right now I don’t give a fuck. My walls are going up and I’m done letting anyone in. I can’t keep getting hurt and I’m so fucking tired of it doing nothing but making my anxiety fly through the roof.... I’ve survived being completely alone and I can survive doing it again. I’m done being fucking used.
#imdone #wallsup #whatalife #fuckthis #idgaf


4

I’m alone and no one cares...and i don’t just say this to say this...i mean it. it’s like I’m trash. not wanted or needed, but still there.
pc: me (it’s a trash post but it’s tru)
#deppresion #depressingquotes #helpme #help #desperation #desperate #death #suicide #imdone #deppressing #sad #sadness #tired #done #relapse


0

Okay, maybe lil bro was tolerable for a while but he can go now. 😏 And I pooped inside just to prove my point. πŸ’©#ifhecandoit #imdone #goaway #personalprotest #chihugram #chihuahua #dog #dogsofig #koira #chihu #longhairedchihuahua


3

πŸ‘€πŸ‘€πŸ‘€πŸ‘€πŸ‘€Boy ain't this the truth right hereπŸ™† πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ˜‚πŸ˜‚ Their πŸ—£οΈοΈbark always be bigger than their bite. I be πŸ™„ at them talking All Loud & be πŸ€£πŸ€£πŸ˜‚πŸ˜‚... πŸ˜’Girl go sit down, you ain't gonna πŸ‘ŠπŸ‘Š a πŸ‡ in a fruit 🀼....πŸ˜ΉπŸ˜‚πŸ€£πŸ’€πŸ’€ #imdone #theminyouhitthemtheycallingthelaw #reallife #realsituation #πŸ›‘Flexing #people #IfYouGottaTryToConvinceSomebodyYouHardYOURNOT #FactsπŸ’― #IUseToWalkAwayFromThisBS #thankgod #ImWithTheShits #IWantAllTheSmoke #smoke #gang #onedeep


0