#kuruspantas

Instagram photos and videos

#kuruspantas#kurusdalam2minggu#kurusdanlangsing#kurustanpadiet#kuruskanbadan#kurustanpasenaman#kurusbajet#kuruscepat#kuruslangsing#kurusmurah#kurusselamat#kurusdengancepat#kurussecarasihat#kurusuntuksuami#gulagulakurus#kuruscantik#kurustanpaberlapar#dimar#kurusdansihat#kurusdenganselamat#kurusmudah#milyarnuur

Hashtags #kuruspantas for Instagram

SOALAN: "Sis, kalau saya makan gegula kurus ni nanti kena diet atau ada pantang makan apa-apa ke?" .
.
JAWAPAN: Oh, sebenarnya kalau nak amalkan gegula kurus ni tiada diet atau sebarang pantang. .
.
Cumanya kita nak bantu sis cepat turunkan berat, kita nak sis kurangkan atau elakkan makanan bergoreng dan berlemak πŸ˜€ .
.
Fungsi utama MINCE untuk kurangkan selera makan secara selamat. Jadi secara tak langsung, berat sis akan turun bila sis makan dalam jumlah yang lebih kecil, walaupun tanpa kita sedari ☺️ InSyaAllah. Mana tau kan, boleh dapat bentuk badan macam gitar pulak. Phewwwittt
.
Nak tanya atau order sebotol dua, boleh terus WhatsApp saya di πŸ“² 0108677969


1

Alhamdulillah, dengan izinNYA dapat juga turun 3kg bila KONSISTEN consume makan supplement ni. .
.
Bila dah busy kerja sampai terlambat makan, tak perlu nak pantang-pantang makan macam mula-mula start consume gula-gula kurus MINCE oleh DiMAR. Lagipun, badan dah mula serasi dengan bahan-bahan kandungannya. .
.
Jika anda berminat untuk alami sendiri perubahan macam sis Mira ni, boleh terus WhatsApp saya di πŸ“² 0108677969


1

Allahumma Ya Waliy Ya Mu'id bantu kami untuk memperbaiki amal ibadah kami dan hubungan kami denganMu Ya Rahman Ya Rahim Ya Wadud. .
.
Ya Robb sebagaimana Engkau mengurus, mengatur dan mentadbir seluruh perjalanan tubuh badanku, maka Ya Allah Ya Waali Ya Wakil Ya Baari Ya Haq Ya Karim daku menyerahkan segala urusan hidupku, kerjayaku, bisnesku, keluargaku serta semua staff dibawahku kepadaMu. Daku hambaMu yang lemah, yang jahil lagi dhaif. Aamiin.


1

10 Tips Diet Sihat Dan Berkesan (Cara Kevin Zahri) .
.
1. Jangan Skip Pengambilan Nasi. .
2. Makan Sedikit Tapi Kerap. .
3. Pastikan Makanan Ada Serat. .
Β 4. Ambil Tahu Kalori Yang Diperlukan Dan Kalori Yang Diambil. .
5. Minum Air Manis Separuh Gelas Sahaja! .
Β 6. Makan Antara Hidangan Utama. .
7. Minum Air Kosong Secukupnya. .
8. Pengambilan Protein dengan seimbang. .
9. Diet Secara Sederhana. .
10. Kunyah Makanan 40 Kali. .
(Sumber: Profhariz.com)


1

Tahniah Jazmi! Berjaya turunkan 2 kg dalam sebulan, dengan KONSISTEN consume gula-gula kurus MINCE oleh DiMAR. Not bad! πŸ‘πŸ‘πŸ‘ .
.
Makan ni tiada diet atau pantang. Cumanya kita nak bantu anda cepat turunkan berat, kita nak anda kurangkan atau elakkan makanan bergoreng dan berlemak πŸ˜€ .
.
Fungsi utama Mince untuk kurangkan selera makan secara selamat. Jadi secara tak langsung berat anda akan turun bila makan dalam jumlah yang lebih kecil, walaupun tanpa kita sedari ☺️ Macam Jazmi jugalah. Best kan? .
.
Nak order/pertanyaan boleh dengan cargassssnya WhatsApp saya di πŸ“² 0108677969


2

Assalaamualaikum. Selamat pagi sahabat. Mari kita sama-sama berbicarahati untuk tahan anggota tubuh dari melakukan dosa. Kita mulakan dengan lidah. InSyaAllah. .
.
PUASA LIDAH. .
.
Allahumma Ya Nuur Ya Haadi Ya Haq Ya Barr, pancarkan cahaya kebenaran dan kebaikan kepada lidah kami agar lidah ini hanya memperkatakan yang benar dan yang baik sahaja. .
.
Allahumma Ya Hafiz Ya Muhaimin, pelihara dan lindung lidah kami dari mengumpat, menghina, memperkatakan hal dunia dan hal yang sia-sia. Aamiin.


1

FIBERMAX
.
JANGAN LUPA AMBIL FIBERMAX 1 SACHET SEBELUM TIDO
.
.

Produk terhangat & laku keras kini!
.
.
Bagi yang tak tahu lagi, FIBERMAX ni mengandungi bahan-bahan yang sangat efektif untuk:
.
.
🍏Membantu membuang toksin di dalam tubuh
🍏Membantu mengekalkan berat badan ideal
🍏Membantu menurunkan berat badan.
🍏Membantu menstabilkan paras glukosa dalam darah
🍏Membantu meningkatkan metabolisme dan kecekapan sistem penghadam
.
Hanya 1 Sachet shj dapat membantu anda untuk DETOX
.
Nak cuba fibermax?
Klik link di bio
.
FREE GIFT :Yes
.
FREE POSTAGE :Yes .
.
.
#bodydream #bodydreamkanada #bodydreamtestimoni #bodydreammalaysia #cocoslim #cocoslimming #stokiscocoslim #kurusbadan #kurusselamat #kuruslangsing #sayanakkurus #kuruspantas #kurustanpadiet #kuruskanbadan #kurustanpasenaman #kurusdalam2minggu #kuruscaraselamat #kuruscepat #kurussado #agentkedah #agent #codlangkawi #igshop #bazarpaknil #tipskurus #tipskuruscepat #tipsturunberatbadan #codlangkawi #fibermax #detox #cuciusus


0

RAHSIA KEMBALI #KURUS TANPA KOS YANG MAHAL .BUKAN JANJI TAPI PASTI BERKESAN
===============================
.
Frustkan , bila diet pun masih tak berkesan untuk turunkan berat badan .
.
Nak tak turunkan berat badan #4kg dalam masa 7hari .
Kembalikan berat ideal tanpa ikat perut .
CARA SEMULAJADI UNTUK KEMPISKAN PERUT DAN KURANGKAN BERAT BADAN SEPANTAS 7HARI

KLIK DISINIπŸ”₯πŸ“žwww.wasap.my/60123359506/Fdetox

KLIK DISINIπŸ”₯πŸ“žwww.wasap.my/60123359506/Fdetox

KLIK DISINI πŸ”₯πŸ“žwww.wasap.my/60123359506/Fdetox

Dapat hadiah istimewa disetiap pembelian fasteadetox Wasaap sekarang πŸ’•πŸ’• Boleh follow ig more detail πŸ‘‡ πŸ”₯πŸ“² 0123359506
πŸ”₯πŸ“² 0123359506
πŸ”₯πŸ“² 0123359506

#bazarpaknil #ndigreviews #jualonline #visitmyig #iklanig #instashop #igshopmalaysia #iklanmakudabeau ty #onlineshopping #instashop #produkcollagen #supplemenuntukkulitcantik #produkkurus #skincare #artismalaysia #7harikurus #kurusdetox #kuruspantas #macammacamproduk #fasteadetox #teatox #dropshipterbaik #dropshiphargamurah
#instabeauty #instagram

Seremban (City)
0

RAHSIA KEMBALI #KURUS TANPA KOS YANG MAHAL .BUKAN JANJI TAPI PASTI BERKESAN
===============================
.
Frustkan , bila diet pun masih tak berkesan untuk turunkan berat badan .
.
Nak tak turunkan berat badan #4kg dalam masa 7hari .
Kembalikan berat ideal tanpa ikat perut .
CARA SEMULAJADI UNTUK KEMPISKAN PERUT DAN KURANGKAN BERAT BADAN SEPANTAS 7HARI

KLIK DISINIπŸ”₯πŸ“žwww.wasap.my/60123359506/Fdetox

KLIK DISINIπŸ”₯πŸ“žwww.wasap.my/60123359506/Fdetox

KLIK DISINI πŸ”₯πŸ“žwww.wasap.my/60123359506/Fdetox

Dapat hadiah istimewa disetiap pembelian fasteadetox Wasaap sekarang πŸ’•πŸ’• Boleh follow ig more detail πŸ‘‡ πŸ”₯πŸ“² 0123359506
πŸ”₯πŸ“² 0123359506
πŸ”₯πŸ“² 0123359506

#bazarpaknil #ndigreviews #jualonline #visitmyig #iklanig #instashop #igshopmalaysia #iklanmakudabeau ty #onlineshopping #instashop #produkcollagen #supplemenuntukkulitcantik #produkkurus #skincare #artismalaysia #7harikurus #kurusdetox #kuruspantas #macammacamproduk #fasteadetox #teatox #dropshipterbaik #dropshiphargamurah
#instabeauty #instagram


0

Cara mudah nak turunkan berat badan anda hanya KEMAM/HISAP Gula Gula Kurus .
(+)Hisap je macam gula gula
(+)senang bawa
(+)sedap,rasa buah oren
(+)selamat ,dah buat labtest
(+)Takda side effect macam cirit , menggigil
(+)kawal selera makan
(+)banyak testimoni diterima.
.
.
nak order/ pertanyaan
Whatsapp +6 0132582878


1

.
Pada anda2 yg nak kurus dan sedang tu menguruskan badan
Jaga makanan.. ini antara tips2 nyer yer..
Blh mkn nasi..asalkan jgn penuh pinggan atau tambah menambah.. amalkan makanan seimbang & control portion makanan..
.
Elak snakking biskut, keropok, roti
Ganti kan snacking dgn buah buahan segar, kekacang spt Almond..
.
Harap misi anda berjaya
.
Jom kurus dengan Lemonex
Whatsapp 0175354707
.
#kurusdalam2minggu
#kurussihat
#kuruspantas
#lemonex
#lemonexoriginal
#sayajual
#sayajualonline


1

Loading...