#layankanaje

Instagram photos and videos

#layankanaje#happy#cutebabygirl#baby#babygirl#babyqisya#babyqisyainaction#babyqisyastory#babyqisyatime#cute#cutebaby#babyqisyaadventure#littleprincess#littleexplorer#happyface#happymoment#playtime#view#like4like#menyanyi#fastrepost#repost#haha#majlisberbukapuasa#ceriabersama#happyworking#masukair#xpose

Hashtags #layankanaje for Instagram

Bila ko rasa macam baru lima limit je ko pejam mata.. Tapi lepas tu mak ko kejut n ckp.. "eh.. X buat apa2 lagi ke utk sahur?" rupanya dah dekat pkl 5 pagi.. Haisshhh... Nape mcm tak tidur langsung ni???!! Dalam mamai2 tu cepat2 ke dapur.. #fawaa #fawaarriors @fawaarriors #warriorsfamily
#warriorsgang Psssst.. Jgn lupa tgk citer #halalkanhatiyangkucuri .. Layankan si #delisha yang poyo ni.. Harini dah episod 3.. #dramasangat #teamdelisha #fawaajanganpoyomacamtueh #layankanaje


0

Tempat Persinggahan Harian selepas balik sekolah.

Dari tak reti, dah reti main sendiri.
#layankanaje
#anak
#nurkhayla


1

Decorating Hello Kitty cookies. 🍪
Dugaan apakah ini di bulan Ramadhan?




#cookiedecorating #hellokitty #ayraazaraa #mybeluncas #layankanaje #lepasdecodiamakan #mamatelanairliurje #motheranddaughter #qualitytime #duckscarves


3

Perang asli hokayyy !
Patut la ramei yg negor...kikiki

#blondie #blondeshavemorefun #ngantuk #cubateka #layankanaje


12

Time nak solat maghrib tadi, masa tgh tunggu abah.. Sekali mak ckp.. Tigahari ni mak teringin sgt nak mkn satu benda ni tau.. Jadi ku n redha tunggu dgn penuh debar.. Nak tau keinginan mak ku.. Then dia sambung, tiga hari lepas mak teringinkan A.. Air.. Kelmarin mak teringin AB.. Air Batu.. Harini teringin ABC.. Cepat2 redha ckp, jgn smpi esok andak.. Esok masuk D .. Jadi Air Batu Campur Durian!! Makanya.. Di sinilah kami lepas terawih.. Beli ABC utk nenek..
#airbatucampur #forthefamily #layankanaje #selagipunyamasa


0

Ku nak tido dia ajak main Tetris plak..
#temansetiamama #layankanaje


2

Balik koje tgk muka budak ni..tenang je rasa,balik kje pun tak sabar2 nak balik amik dia. Tp bila dia duduk menjauhkan diri dari kita,diam aje seribu bahasa,panggil pun xnyahut namanya.maka,kita tau lah yg dia sbnrnya tgh cari port nak yakkkk.😏 #haniohhani
#layankanaje


2

😂😂😂😂 rase nk lempang je mamat dlm video ni...
#madismfans
#madism
#sandiwara
#xpose
#masukair
#layankanaje


3

Perempuan umpama buka ,
Ramai lelaki cuba membaca ,
Ramai lelaki berjaya membaca ,
Tapi sayang tak ramai lelaki berjaya memahami maksud dan maknanya ..❤️❤️
#layankanaje #happyworking


2

buat apa yg ada... ni tempat orang... #layankanaje #vamp #ragae #abaikanygbelakang #haha


0

5 Ramadan Menu Arini Mee Hoon Sup.Kuih Udang.Roti John n Sata😎 #permintaanhubbynanak2#layankanaje #syukuralhamdulillah💕


2

Teman si kecik @shihazikir tambah koleksi makeup dia.. #lelakitemanje #lelakipunnakmakeup #layankanaje
Meh nk bg pantun..
Dua tiga kucing berlari.. hati2 berlari nanti jatuh.. xde kene mengena dgn shopping makeupkn... #sukahatiakuler #pantunaku 😜😜😜


6

Me n my lil princess. Muahahaha. Mana tumpah nyer kuah kalau tak ke nasi kan🤣

#mamasukapink #anak2sukepurple #layankanaje


0

Sambil tunggu diorg siap nak pegi terawih tadi.. Layan binatang kecik comel ni jalan2 jap..
#siputbulan #siput #slug #snailandslug #myweirdobsession #layankanaje


0

Yeahh Brang persiapn tuk pukul 6 nati dah siap sedia ..Grak dulu pape Roger ..
#shxf27 #LoneRanger #LayankanAje


3

The end of the page