#superman

Instagram photos and videos

#superman#batman#wonderwoman#justiceleague#marvel#dc#dccomics#spiderman#comics#blackpanther#superhero#art#flash#comic#hulk#ironman#Jualkaos#avengers#joker#supergirl#jualkaoswakanda#bajuunisex#jualjersey#jersey#hoodie#cool#kaosunisex#kaosmurah#jualkaosmurah#wakanda#tshirt#kaos#avelivecollection#unisex

Hashtags #superman for Instagram

ORIGINAL HOODIE!! AYO BURUAN DI BELI ORIGINAL HOODIENYA🙌
REAL PICT!!
UNISEX!! (bisa buat cewek dan cowok)
Tidak semua barang Ready yaa jadi bisa tanya2 dulu😊



(Untuk pembelian 2 kaos GRATIS ONGKIR by Go-jek di wilayah DENPASAR)🎉
Kita menjual kaos dengan kualitas terbaik dengan harga yang murah dan terjangkau. Ayooo!! yang berminat dan pengen nanya2 harga dan lain2 bisa langsung DM kita di account ini atau WA aja ke nomer yg ada di bio, THANK YOUUU💕💕
#Jualkaos #jualkaoswakanda #wakanda #kaos #avelivecollection #jualsweater #jualjersey #jualkaosmurah #cool #blackpanther #marvel #batman #superman #batman #spiderman #kaosmurah #tshirt #jersey #hoodie #kaosunisex #unisex #bajuunisex


0

Meski menuai protes, serial Lucifer telah dipastikan akan berhenti setelah Season 3. Namun ternyata masih ada dua episode "bonus" yang belum ditayangkan.

Dua episode yang berjudul "Boo Normal" dan "Once Upon A Time" akan tayang berturut-turut pada hari Senin, 28 Mei 2018 waktu setempat.

Dua episode tersebut dimaksudkan untuk dua episode pertama Season 4. Namun karena Fox memutuskan untuk tidak melanjutkan 'Lucifer' ke Season 4, maka dua episode yang sudah terlanjur diproduksi tetap akan ditayangkan.

Saat diumumkan bahwa serial 'Lucifer' ini akan dihentikan, tagar #SaveLucifer sempat menjadi trending di Twitter.

#ahathegeek #dccomics #DC #superhero #justiceleague #batman #superman #wonderwoman #theflash #aquaman #cyborg #benaffleck #henrycavill #galgadot #laurengerman #lucifermorningstar #chloedecker #amenadiel #dctv #warnerbros #tomellis #lucifer #movie #Indonesia #follow #followme #like #like4like


0


1

Does the Red Hood have what it takes to beat his mentor the Batman? Comment below...
-
Batman versus Red Hood for the right to fight in Gotham—grab your ringside seat for the battle 25 years in the making! Jason Todd broke a promise to his mentor, and must now confront an angry and betrayed Batman. It’s likely going to take more than the Outlaws’ help in order for the Red Hood to avoid wearing an orange jumper in prison.
-
Follow us @snikt_comics for the best in comic content!
-
Art by Trevor Hairsine
#dc #dccomics #comic #comics #art #nerd #geek #superhero #justiceleague #batman #superman #wonderwoman #flash #greenlantern #cyborg #aquaman #suicidesquad #joker #harleyquinn


1


1


1


1


1


1


1


1


1


1

ORIGINAL HOODIE!! AYO BURUAN DI BELI ORIGINAL HOODIENYA🙌
REAL PICT!!
UNISEX!! (bisa buat cewek dan cowok)
Tidak semua barang Ready yaa jadi bisa tanya2 dulu😊



(Untuk pembelian 2 kaos GRATIS ONGKIR by Go-jek di wilayah DENPASAR)🎉
Kita menjual kaos dengan kualitas terbaik dengan harga yang murah dan terjangkau. Ayooo!! yang berminat dan pengen nanya2 harga dan lain2 bisa langsung DM kita di account ini atau WA aja ke nomer yg ada di bio, THANK YOUUU💕💕
#Jualkaos #jualkaoswakanda #wakanda #kaos #avelivecollection #jualsweater #jualjersey #jualkaosmurah #cool #blackpanther #marvel #batman #superman #batman #spiderman #kaosmurah #tshirt #jersey #hoodie #kaosunisex #unisex #bajuunisex


0

Superman Cosplay Costume for Kids
$29.04 and FREE Shipping Worldwide!
Tag a friend who would love this!
Active link in BIO! @herozoneonline #herozoneonline
#superhero #heroes #marvel #dcu #superman #batman #comicon #avengers #justiceleague #xmen #spiderman #herozoneonline


0


1

HOTTEST DUO😍😍😍😍
TRIED SOMETHING NEW😆😃😄
THANKS TO @himalini_creations colouring tutorial 😆
LIKE & COMMENT
FOLLOW FOR MORE😁
#ShaRica #shaheersheikh #ericafernandes #kuchrangpyarkeaisebhi #ejf #erica #shaheer #shaheera #superman #supergirl


0


1

Petite séance aujourd'hui après le bricolage (publication à suivre)
10mn échauffement elliptique
Puis petit circuit training de 3 séries * Abdos profonds gymball
* Triceps flexion gymball
* Superman
* Jambes flexion gymball
* Planche
* Inclinaisons latérales avec poids

Small session today after DIY (publication to follow)
10mn elliptical warmup
Then little circuit training of 3 series
* Gymball deep abs
* Triceps flexion gymball
* Superman
* Legs flexion gymball
* Plank
* Lateral inclinations with weight

#trainingday @runupformebzs
#elliptical #warmup #circuittraining #deepabs #back #shoulder #legs #fullbodyworkout #gymball #weight #plank #triceps #superman #waist #instaworkout #lovesports #gainage #fitgirl #lovemyshape #pushharder #staymotivated


0

Every little SUPER HERO needs a pair of Swimming Goggles!
-
-
-
{LINK IN PROFILE}
-
-
-
#SuperHero #Superman #SwimmingGoggles #Kids
-
-
-
http://gotodeal.co/MjLTOs


0

Two years later after New York con I finally got lucky to get a sketch from the artist who got me interested in this hobby in the first place, @artgerm !! ————
#artgerm #supergirl #hadoukenido #sketch #art #comicbookart #gaming #gamers #superman #supergirl #gamecollection #retrogaming #tokyo #artist #sketchoftheday


1

Priatelia, vy ste super!!! 🔝 Teší nás, že našu klientelu tvoria ľudia, s ktorými sa dá na úrovni pokecať a rovnako dobre aj vypiť. 😎👍🍻#top #pub #toppub #super #superman #people #ludia #nasiludia #coldbeer #beer #restaurant #friends #buddies #instafood #instadrink #bratislava #tasty #food #onionrings #hamburger #jedlo #pitie #party


0

OFF WHITE SWEATER!! AYO BURUAN DI BELI OFF WHITE SWEATERNYA🙌
REAL PICT!!
UNISEX!! (bisa buat cewek dan cowok)
Tidak semua barang Ready yaa jadi bisa tanya2 dulu😊



(Untuk pembelian 2 kaos GRATIS ONGKIR by Go-jek di wilayah DENPASAR)🎉
Kita menjual kaos dengan kualitas terbaik dengan harga yang murah dan terjangkau. Ayooo!! yang berminat dan pengen nanya2 harga dan lain2 bisa langsung DM kita di account ini atau WA aja ke nomer yg ada di bio, THANK YOUUU💕💕
#Jualkaos #jualkaoswakanda #wakanda #kaos #avelivecollection #jualsweater #jualjersey #jualkaosmurah #cool #blackpanther #marvel #batman #superman #batman #spiderman #kaosmurah #tshirt #jersey #hoodie #kaosunisex #unisex #bajuunisex


0

Sadly I never did get to meet Margot, and because she appeared at events I wasn’t able to attend, I asked a friend to pick this up for me.
I’d wanted to meet both Margot and her friend and co-star Sarah Douglas for a long, long time, Superman and Superman 2 were and continue to be two of my favourite film classics.
I thought I’d never actually get to see Sarah either and I did the same (asked a friend.etc) but as luck would have it, our paths crossed in Cardiff and then a week later in Birmingham in 2013 as well as since then and it’s been lovely to keep in touch.
This photo of Margot will remain, another of my most treasured and she will be greatly missed as she flies high, reunited with Superman.

#margotkidder #superman #superman2 #superman3 #superman4 #loislane #amityvillehorror #actress #autograph #childhoodheroes #1978 #metropolis #dailyplanet


0

OFF WHITE SWEATER!! AYO BURUAN DI BELI OFF WHITE SWEATERNYA🙌
REAL PICT!!
UNISEX!! (bisa buat cewek dan cowok)
Tidak semua barang Ready yaa jadi bisa tanya2 dulu😊



(Untuk pembelian 2 kaos GRATIS ONGKIR by Go-jek di wilayah DENPASAR)🎉
Kita menjual kaos dengan kualitas terbaik dengan harga yang murah dan terjangkau. Ayooo!! yang berminat dan pengen nanya2 harga dan lain2 bisa langsung DM kita di account ini atau WA aja ke nomer yg ada di bio, THANK YOUUU💕💕
#Jualkaos #jualkaoswakanda #wakanda #kaos #avelivecollection #jualsweater #jualjersey #jualkaosmurah #cool #blackpanther #marvel #batman #superman #batman #spiderman #kaosmurah #tshirt #jersey #hoodie #kaosunisex #unisex #bajuunisex


0

This is a post many years in the works. One of my biggest workout barriers was my slow progression of my bench press. For years feeling pretty inadequate and weak when it came to pressing a big number. I’ve told myself just get to 225, and finally this morning after many failed attempts, I did it. With help from several people working on form and motivation. I can officially say I did it. Had to pause at the end to make sure it was real life!
@cs.clinehens @ritabobitaa #benchpress #225 #cantbelieveit #progression #finally #superman #bpisports #iam1stphorm @1stphorm


0

Nós odiamos frio, mas a gente segue sorrindo 😅🖤 #caçula #superman #maedemenino


0

Time’s flying, so am I
#superman #kryptonian #dc


0

В раннем детстве очень нравилось смотреть фильмы с Джеки Чаном. Все эти сцены с драками завораживали меня, помню как вставал посреди комнаты и представлял, что вокруг меня несколько врагов, а я махая кулаками и ногами бился с ними рассекая воздух и гоняя пыль по квартире. Кто-нибудь еще делал так?😆🙈
~
Очень любил Mortal Combat, и всегда хотел научиться делать подножку-вертушку, а еще изумлялся как Вандам в воздухе пробивает с разворота😮🤭
Думал круто заниматься каратэ и научиться махать ногами но в конечном счете я рад, что начал заниматься именно вольной борьбой.
~
Я все таки считаю тут нагрузка другая и если бы я занимался, скажем, таэквандо то наверняка был бы не таким «мясистым»😏...хотя кто знает🤷🏻‍♂️ Курочка, гречка и качалка исправили бы этот момент😄💪🏼
~
А Вы когда-нибудь хотели научится единоборствам❓Если да, то напишите каким в комментарии😉👇🏼
~
📸 @_gloriajeans_
#пареньмодель #модельмосква #model #modelmoscow #malemodel#moscowmodel #модельмужчина#модельпарень#smile#russiansuperman#superman #супермэн #русскийсупермэн #мотивация #motivation #фитнес#спортсмен#спорт#упражнениенапресс#зож#fitness#sport#sportsman#тренировка#abs#shreded#LD#дмитрийлыткин


0

Спасибо огромное Андрюхе Давыдову что я выгляжу НА ВСЕ 💯 👍 и уверен в любой своей прически которую он делал 👍💪готов хоть в кино хоть в забег Red Bull 400метров в трамплин 🏃 🌍💪😎 #boycut_perm #cut #barbershop #спортхолл #personaltraining #maxxisport #tarantinviktor🚀📸😎 #супермен #superman


0

😊💬Una de las referencias que vimos en Ready Player One y excelente frase para reflexionar, interpreto que debemos buscar lo extraordinario en todo lo que nos rodea. ¡Sé curioso! 🎬🍿
.
.
#quote
#frase
#lexluthor
#superman
#pelicula
#moviequote
#frasedepelicula
#frase
#reflexion
#nochedecine
#nochedecinerd
#peliculas
#netflix
#movielover
#movie
-Noche de Cine


0

OWL SWEATER!! AYO BURUAN DI BELI OWL SWEATERNYA🙌
REAL PICT!!
UNISEX!! (bisa buat cewek dan cowok)
Tidak semua barang Ready yaa jadi bisa tanya2 dulu😊



(Untuk pembelian 2 kaos GRATIS ONGKIR by Go-jek di wilayah DENPASAR)🎉
Kita menjual kaos dengan kualitas terbaik dengan harga yang murah dan terjangkau. Ayooo!! yang berminat dan pengen nanya2 harga dan lain2 bisa langsung DM kita di account ini atau WA aja ke nomer yg ada di bio, THANK YOUUU💕💕
#Jualkaos #jualkaoswakanda #wakanda #kaos #avelivecollection #jualsweater #jualjersey #jualkaosmurah #cool #blackpanther #marvel #batman #superman #batman #spiderman #kaosmurah #tshirt #jersey #hoodie #kaosunisex #unisex #bajuunisex


0

LOG KEHTE #SUPERMAN 🎶
Lets Take Off!🛫 .......🏁
.
#i_m_suffi .


2

OWL SWEATER!! AYO BURUAN DI BELI OWL SWEATERNYA🙌
REAL PICT!!
UNISEX!! (bisa buat cewek dan cowok)
Tidak semua barang Ready yaa jadi bisa tanya2 dulu😊



(Untuk pembelian 2 kaos GRATIS ONGKIR by Go-jek di wilayah DENPASAR)🎉
Kita menjual kaos dengan kualitas terbaik dengan harga yang murah dan terjangkau. Ayooo!! yang berminat dan pengen nanya2 harga dan lain2 bisa langsung DM kita di account ini atau WA aja ke nomer yg ada di bio, THANK YOUUU💕💕
#Jualkaos #jualkaoswakanda #wakanda #kaos #avelivecollection #jualsweater #jualjersey #jualkaosmurah #cool #blackpanther #marvel #batman #superman #batman #spiderman #kaosmurah #tshirt #jersey #hoodie #kaosunisex #unisex #bajuunisex


0

"You will give the people of Earth an ideal to strive towards. They will race behind you, they will stumble, they will fall. But in time, they will join you in the sun, Kal. In time, you will help them accomplish wonders."
~
Photography by Cihan Ünalan
#Superman #manofsteel krypton #kalel #clarkkent #manoftomorrow #retro #dc #photography #art #cihanunalan


0

Dont be afraid no more, #odin is with you 🦁 #odintunali vs #superman


0

The end of the page