McDonald's DT

Instagram photos and videos

Playground


1

這...我相信是熱的白開水!不要問我為什麼!因為除了不甜還沒有milo的味道!完全就是白開水,還透著紙杯遇熱的味道!


0

Tdi punye crita🤗🤗


0

You know how much I love you,right dear?
#1stson
#amanahallahhartaduniaakhirat
#kesayangansemua
#cleverboy


2

..bila kau maaalas nak layan manusia berbaju putih tu. Semoga berjumpa lagi selepas tiga tahun.


9


1

👑


0

Aku lagi sanggup dapat kawan Yang selalu bahan aku, dari kawan Yang berlagak baik depan aku tapi belakang bukan main kutuk aku 😪.


0

Crew mcd sgamat vs mcd kluang..wldone team dpat hndle mcd pntian tdi ngan baek...korg mmg sporting


2

Nice snap x bgi thu 😊😊☺️💕.btw tq spentime gan aku my bff 😘😊💕


0

Arinie kne tkeover mcd pntian..hrap dprmudahkn sgale urusan tmpat owg...#teammcdsegamat


0

Ramai mengaku rapat , bila dompet sukar dilipat . Biasalah manusia , ade isi ade lah kelibat
#siscuba #jarangoyang #kakilangga


13

Dinner with husband..i xsihat,xlarat nk masak..so mkn luar sajaa..


0

Selamat petang kroni 🔥


6

Sambut Birthday Iliyaa lagi sekali kat sini je.. Cukup lah kami berempat.. Hehe.. Padahal semalam dah belasah kek sebiji 😆 #PontianJohor


0

Mewahkan selera...


0

Family


0

💕


0

Silver botam 🤾🏼‍♂️


0

Aku tak taulah nak marah ke nak apa tudung tak membantu bila nak amek gambar haishh hodoh sungguh 😂🔥🙍🏼‍♀️


1

Mata sepet ada macam cina tak 😂💕@itslaa.__


5

Lunch🍔


4

Makudonarudo 😆😆😆 one set is not enough 😍


2

The end of the page