Jon Cozart

My frickin middle school dreams came TRUUU I'm in a SMOSH VID!! 😭😭💀 Go check out the f*ckboi song on the Smosh channel if you're interested in seeing me look oddly attractive dressed as a 14 year old douche bag.

My frickin middle school dreams came TRUUU I'm in a SMOSH VID!! 😭😭💀 Go check out the f*ckboi song on the Smosh channel if you're interested in seeing me look oddly attractive dressed as a 14 year old douche bag.

55,348

338

@stephaniethelamest

proud of my sons

@_audrey_idk_

you're right.. you are oddly attractive

@frank_castle_iii

I posted ur song and I love it

@cruellizi

my 2 loves unite 😭 i'm gonna faint 🤣

@allycat_0401

the guy on the left looks like matthew Espinosaaaa

@michelleemendez

if he's "14" I'm "14"

@thatoneevan

Pfft. I was excited Smosh had you too. You are amazing! And song was great.

@margaridanssantos

Turn a good girl bad for a night Jon you're the best👌🏻😂

@lillyl123.oof

Look at Ian lol

@anime_update_offical

like your video

@__.__rie__.__

You look great 👍🏻👌🏻

@saldi_latte

U look sooo hot 😍

@lianneleslieee

pretty sure everyone's interested😂😂🙃

@kylorehn

shut up joN

@wongtangclan

I thought that was Luis on the right

@queen_angel4655

Plz marry my Jon 😍😍😍😍😍😍😘😘

@lotte.aalbers

Why aren't you posting anything on instagram? Love the timing in your video's!

@letizz

Come to Italy! 💞

@alex.ros3

Okay I really like your nose bye

@jazzy_alund

@joncozart your bio doesn't lie 😉

@abby_stevens_123

Yasssss boi you lookin fine

@childishzimbino

If u prank you pls answer or it won't be funny

@toristar10

When are you gonna post another video?

@edgydankmeme536

We are a few meme lords with a dream to meme! Give us a follow and join our memetopia!

@sofiarcoso

Hey jon please make another after ever after, pleaseeeee

@trixieolegario

I LOVE YOU OMG

@sharmilamdey

I've waited for more than a month for a new post😫😫

@samara.looo

OMG ur such a good singer

@nisangnlcn

Are you coming back?

@hernamewasdaisy

Jon plz come back

@hernamewasdaisy

A funny and nice person I like ur description of urself

@zzzoehsu

I drew you and dodie and it would be awesome if you checked it out 😊

@fandomlife.png

hey babe can you post i wanna see your face please and thank you

@karlinamusic

Check out my cover of tourist by Jon!!!

The end of the page