Rozita Che Wan

Gudnite 😘😘😘 .
MINAZ AIDIL ADHA @minaz.my @minaz.my .
.
📷 @eddy_aidil

Gudnite 😘😘😘 .
MINAZ AIDIL ADHA @minaz.my @minaz.my .
.
📷 @eddy_aidil

69

@tuanshahidatuanlong

tak pernah tak cantik che ta...

@makeupgalleryyy

Makeup with free postage here!

@samihahariziq

untung che ta.. body mcm barbie doll.. forever young..😍😍😍😙

@ps.farahmlfs

⚡️FAST SERVICE ⚡️💰Bayar harga baju + postage fee shj‼️ 📮Pos pd hari yg sama + 🎁Free gift utk semua customer ps farah🎁 jomm lelaju WhatsApp +60108803038 SEKARANG‼️Testimony customer klik #psbmrsmlfsservicefeedback #psmrsmlfsXminaz #CertifiedPSminaz

@ps_nieta

Tak dapat datang?
Nak order online?
Cari trusted ps?
🖤💜💙💚❤️
#certifiedPSMinaz HERE 😘 KIRIMAN #minazbloomingadha2017 🎊🎉
.
⬇️ ORDER DI SINI ⬇️
WHATSAPP 📲 013 2581498
.
WHATSAPP 📲 013 2581498
.
WHATSAPP 📲 013 2581498
.
✅ FREE SERVICE CHARGE
✅ HARGA BAJU + POSTAGE SAHAJA
✅ POS SELURUH MALAYSIA & ANTARABANGSA

@fashionwave.my

Cantiknya 😍😍😍

@greenteaslim.my

!!KITA JUAL UBAT KURUS SEMULAJADI TERBAIK,HALAL,BERKESAN XDE KESAN SAMPINGAN🙏😊😘

@bawalkita

bawal organza tak jarang hereeee!

@_ubat_penyakit_kulit_

Pelbagai testimoni dikumpul dengan masalah kulit seperti ekzema, psoriasis, kudis/kudis buta,kurap, kayap, panau, parut, jerawat, jeragat, kulit kering, kulit merekah, luka, ruam, melecur,gatal-gatal badan & celah jari kaki, terkena gigitan serangga , bisul dan lain-lain masalah kulit Alhamdulillah sembuh dengan izin Allah menggunakan produk Turbatu Ardhina. Amin.

@greentea_slim.my

Korang nak kurus jom tengok my insta je or watshapp 0149809815. BIG PROMOTION AND FREE POSTAGE

@eifahafifa

Cantiknya 😍.Jom tambah berat badan dengan produk yg selamat & berkesan.Singgah sini @afeefahs atau wsap 0184678481 utk dapatkan #azdweightgain

@nurulsazlin_prudential

Ingin mencari Perunding Takaful? Untuk diri sendiri, anak2 atau keluarga... income protection utk diri atau bisnes... boleh hubungi sy😊 0129454289

@iphonebyedkun

iPhone murah kat sini 😍😘

@ubat_kurus_dtrim

Awaaa. Kalau nk KURUS mcm sy, stalk la ig sy 😘

@faqudzhabeeb

jomRAWAT MATA TANPA BEDAH..tq

@cerebrum.co

Shawl heavy chiffon dengan pelbagai warna menarik dijual disini😙😙

@buttonbadge_rm1

💜 Button Badge MURAH.... 💟

@alun.co

Oh letopppp nyaa

@emorraserum

Body guitarrr

@innersnowcap_warda

Fuhhh letoppp che ta 😍😍😍

@kedaiemas.shujewel

Cantik che ta..sentiasa cantik walaupun anak dah teruna

The end of the page