Hanis Zalikha

Home.
/
Korang masak apa tu untuk esok? Keknis buat rendang paru. Tapi resepi dah pernah bagi Raya lepas πŸ˜‚ Suka sangat masak benda sama πŸ˜‚

48,188

79

@azmiabdolmanap

Hanis minta tandatangan 😁😁

@ramnahhassan

@zera_ally sila book satu unit for our annual kl trip k ton.. πŸ˜‰

@its_aisyah25

wow cantiknyerr

@azmiabdolmanap

Hanis minta tandatangan 😁😁

@inai.dhia

Nice view

@nblhizzati

@amir_syfq ni dekatΒ² dgn tempat kita malam tu huhuhu

@najwa_ameera1315

Mcm biasa masak ketupat,rendang,buat kuih..dan macam-macam lagi....

@aziraaamani

No worries keknis, kita sama je. Sampai bosan baru tukar resepi. But the problem is tak pernah lak nak bosan hahah!

@iedura72

Mashallah subannalah.. Welcome home.. Amazing view.. πŸ’—

@fzla_dhir

Mcm biasa buat ketupat , kari ayam dan kek lapis 😁

@amoy.22

laksa penang . and bbq πŸ™ƒ

@hernyhafiz

aduh tadi dah pegang paru. tapi letak balik. sekarang dah terbayang2 huhuhu

@kaiostudio

Nak tanya sikit boleh? kalau diberi peluang untuk patah balik masa dan berjumpa dengan diri sendiri masa umur 10 tahun, apa nak cakap or nasihat kat dia? cer citer sikit. hehe.

@azilah71_coway

Dapnye faveret akak tu

@seribella.fard

Nasi minyak ayam kampungπŸ˜‹

@hanihazirah__

Welcome home keknis 😺

@wnfazrini

Faberet betul kita dgn rendang paru 😭😭

@aliceinnorway

Beautiful!

@aidasyxhirah._

Kuah kacang,nasi impit,rendang ayam,briyani kambing,kurma telur yng lain adik beradik masak sebab esok buat portluck

@nfeerznh

Omgg sedapnyaaaaa 🀀🀀

@ikhiee.nyaluu

Same here βœ‹πŸ».. Skali da tau resepi.. direct seminggu masak benda yg sama sampai jemu. Dammitt πŸ€¦πŸ»β€β™‚οΈ

@nursyhdhmohamad

nasi dagang. lemang . kek batik πŸ˜‹

@afiqah_nur91

Nk resepi plisss

@fazli9472

Amazing

@surpriseboxmalaysia.bansy

Selamat hari merdeka hanis. Kak cili ucapkannn makan lah pedas pedas nanti lagi rasa hari kemerdekaan 😍

The end of the page