20

@mahmood.molaei64

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

@_baylee_mears_

@codyhileman95 look at his ground hook up

@diego_dciw

Awesome pic!!! Cheers from Chile

@cosas_mc

no safety ????

@andreshd__

@alexhd17 that looks fun lol

@alexhd17

@andreshd__ They're Ironworkers. Cool job too. I worked as one as my very 1st job as an apprentice. Makes you not be to scared of heights anymore lol

@andreshd__

Wouldnโ€™t that be cool? @alexhd17

@boxter40

that's WASSUP! B safe out there!

@x_mjk_x

Nope ๐Ÿ˜‚ not that high

@lee_lifts

Old school as fuck

@sly8256

Been a min since I got to connect/weld- out some clean red iron! Couple yrs now! Prob my favorite!! EZ$$$

@805soul

Wtf....I get nervous welding on a fawking 6' ladder...Fab shop life ๐Ÿ˜ข...we don't install'..But I can lay out cut' fit and weld my own shyt tho!!!

@tony_burcheri

Hopefully one day...

@welderzworld

@raypapi ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž

@raypapi

Yea baby ! #local40

@weldmarks

Wow savage photo ๐Ÿ˜€๐Ÿ–’๐Ÿ–’๐Ÿ–’

The end of the page