Bujibu Chempel

Menjadi kegilaan ramai

378

@alenibabablack

Yusoff ngantuk..πŸ˜†

@cikrosinibinti

Kalau nak urut boleh talifon 01133207424

@nuruljannahrosdi

Ramainya!!!!!

@_ashikinadam

Yusoff bosan

@yiroya

Hahahaha..

@atienazz

Bujibu celedak 😝, happy bday

@yamymariam

Geram ngan bujibu ni..muka nys selambe jeee...

@khan.spec

Ei geram aku ngn dak jibu niπŸ‘ŠπŸ‘Š

@piey.jan

Geramnya tngok yusuf. Tangan dia mcm minta gigit jaa.

@miramior

CaptionπŸ˜‚πŸ˜‚

@nurnasuhaabd

geram tgk yusuf!😍

@idadarhamsah

Geramnya bujibu😍 jom follow @dazita.design

@mfairuzsue7384

Mcmmana nk order "tshirt bujibu" ni

@nrsyazwna

Kecik" dah hensom

@azizicameron

Nak pinjam bujibuuu.. Sehari jer.. 😌

@azizicameron

Buuuuujibuuuuuu.... 😘😘😘

@arinahmokhtar

@aliyaazuhaimy Hahahaa you don’t need all the fame yaa.

@apache.hotwheels

jemput tengok ig saya untuk pelbagai model hotwheels yang baek dan rare. paling penting, MURAH. sesuai untuk collector, kanak² dan hadiah kepada yang tersayang 😊

@diana_maajun_anggun_bestari

Anda pengguna perancang keluarga dari klinik@farmasi??? berape lama amik pil?? 3-4thn??woww..lamanye..bosan??
anda tau tak, pil perancang tidak boleh diambil lbh dari 2thn dah perlu permantauan dari doktor.. so..apa solution nye??? alhamdulillah..sy merancang dgn kaedah yg lbh selamat...99.99% berjaya menjarakkan kehamilan

wassap sy jika ingin bertukar
Wasap.my/60134980280

@sarasurie

Aha betui! ... 'Anak dara' i nama jemah ni pun ngintai ig @bujibuchempel πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹

@elliysalisa

Aduiii bubu..πŸ’πŸ’πŸ’πŸ˜˜πŸ˜˜

@firuszghaz

Tapi i suka tgk gelagat yusuf

@izzahliyaaaa._

pale dye kegilaan ramai AHHAHAHAH

@khairiahabdulrazak

muka belagak sgt tu

@syeraahh_

@annnnnnneeeeeeee kau ade? hahahahahha

@jannsque

Amboi dh fames eik..

@_missasyio

Bujibu makin pemes aihh

@zulialaili

Baju tu cantikkk

@my_lovelycandy

Bestnyeee si bujibuπŸ’–

@norsaaziz

Untungnya jadi bujibu

@bellemohd

@jumaat26 ni kena Tiger mcm ni dah rimas hahaha.

@ay0_nana

Awww kenapa kiut sngttt

The end of the page