*CARA MENABUNG UTK YG BOROS* 🗳

Al-kisah diri saya. Saya tak nafi lah saya memang boros. Saya tak pandai simpan duit.
.
Saya pernah simpan RM500 dalam bank tapi tak lama pun tahan, 3 hari lepas tu saya withdraw. *Saya pun test la dengan 1gram 1bulan*. Adakah saya mampu tahan nafsu nak belanja? Hingga waktu mendesak pun adakah saya jual emas yang dah bergram2 ni?
.
Jawapan tidak.
.
Saya pun lupa dah berapa bulan dalam simpanan ni.
.
Kalau setakat takde duit sikit2 nak belanja tu takde la sampai nak jual emas ni. Banyak lagi cara lain. *Saya simpan ni pun sebab banyak sebab :*
.
✅saya tak tahu esok lusa kewangan saya macam mana.
.
✅saya tak tahu bisnes sampai bila bertahan. Kadang kita tak sangka dugaan datang.
.
✅saya tak tahu esok2 Tuhan nak uji kita sakit ke. 
Mungkin kalau saya tak simpan emas ni, saya memang takde tabungan langsung.
.
Jangan takut nak simpan emas. Takot simpan duit banyak2 akhirnya takde nilai. 
Awak boros?
.
Meh simpan. Sebab kita bukan hanya sekadar menyimpan tapi jugak untuk pelaburan jangka panjang yang menguntungkan!
*1⃣Gram 1⃣Bulan 1⃣👪* Gram 🔜 Kilo
.
Whatsapp / Telegram ✨
(ejat agen Powergold)
0177532669
0177532669
0177532669 ☎️ #ejatgold
#powergold
#powergoldbiz
#powergoldmalaysia
#sayajualemas
#uitmshahalam
#kempensimpanemas
#1bulan1gram1keluarga

POWERGOLD • QIEYIN JEWELS

*CARA MENABUNG UTK YG BOROS* 🗳 Al-kisah diri saya. Saya tak nafi lah saya memang boros. Saya tak pandai simpan duit. . Saya pernah simpan RM500 dalam bank tapi tak lama pun tahan, 3 hari lepas tu saya withdraw. *Saya pun test la dengan 1gram 1bulan*. Adakah saya mampu tahan nafsu nak belanja? Hingga waktu mendesak pun adakah saya jual emas yang dah bergram2 ni? . Jawapan tidak. . Saya pun lupa dah berapa bulan dalam simpanan ni. . Kalau setakat takde duit sikit2 nak belanja tu takde la sampai nak jual emas ni. Banyak lagi cara lain. *Saya simpan ni pun sebab banyak sebab :* . ✅saya tak tahu esok lusa kewangan saya macam mana. . ✅saya tak tahu bisnes sampai bila bertahan. Kadang kita tak sangka dugaan datang. . ✅saya tak tahu esok2 Tuhan nak uji kita sakit ke. Mungkin kalau saya tak simpan emas ni, saya memang takde tabungan langsung. . Jangan takut nak simpan emas. Takot simpan duit banyak2 akhirnya takde nilai. Awak boros? . Meh simpan. Sebab kita bukan hanya sekadar menyimpan tapi jugak untuk pelaburan jangka panjang yang menguntungkan! *1⃣Gram 1⃣Bulan 1⃣👪* Gram 🔜 Kilo . Whatsapp / Telegram ✨ (ejat agen Powergold) 0177532669 0177532669 0177532669 ☎️ #ejatgold #powergold #powergoldbiz #powergoldmalaysia #sayajualemas #uitmshahalam #kempensimpanemas #1bulan1gram1keluarga

normal

15

1

Bag Sense FactoryOutlet

Semoga murah rezeki

The end of the page