#おしゃれ

Instagram photos and videos

#おしゃれ#いいね返し#おしゃれさんと繋がりたい#いいね#お洒落#いいねした人全員フォローする#フォローミー#お洒落さんと繋がりたい#openrp#フォロー#写真好きな人と繋がりたい#カメラ#いいねした人で気になった人フォロー

Hashtags #おしゃれ for Instagram

アシンメトリーネイル✨
ブラウン系×ブルー系❤️
おしゃれかわいい😍

#ネイル #アシンメトリー #ブラウン #ブルー #おしゃれ #かわいい #姫路 #エステ #ReBeautiful


0

💗


1

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀˚₊❥ 𝐒𝐓𝐄𝐋𝐋𝐀 𝐊𝐎𝐑𝐈𝐀𝐇 ♡.°୭̥ ⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
the uprising singer and songwriter from poland is now making her debut, which truthfully, was not originally planned. stella is a future member of querencia and owns a performing arts studio with her bestfriend, mari. as she is a firm believer in everything happens for a reason, she has decided to follow her heart and debut solo along with two of her future group mates. stella is stoked to be able to start her journey, and it all begins with you. please look forward to her debut! coming soon...
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
the hugest thank you to her boyfriend, family, and best friends for supporting her through everything! i love you!


2

KINDAL NOVOSELIC!! +𖤐⚰️🧸🛢
5’0. BI. 8TEEN. SEATTLE. WAS HOMELESS. IS TYS ROOMMATE. EX-FOSTER KID. RUNAWAY. BASS PLAYER. COMPUTER PROGRAMMER. APP DEVELOPER. PLAYS THE DRUMS. SHITPOSTER. HYPER. CAT MOM. SMOKER. WITCHCRAFT. HAS A WATERBED. LAVA LAMP LOVER. DRIVES TOO FAST. LOUD MUSIC.
cmt yr name lbl for a tbh!

_______
#openrp #newopenrp #horrorrp #batesmotelrp #crimerp #punkrp #itrp #tccrp #gothrp
#ストリート #夜撮 #服好きな人と繋がりたい #コーディネート部 #ファッション #コーデ #コーディネート #今日のコーデ  #メンズファッション #お洒落な人と繋がりたい #お洒落 #おしゃれ #zozotown#モデル #メンズモデル #サロモ #サロンモデル


1

トート2作目は帆布製のこちらです。
コロンと丸く太いショルダーがアクセント。両サイドに革ポケッ付き。
重い荷物を入れても肩に負担がかかりにくい親切設計。

そうなんです。
やるときはやるんです。

働く女性にぴったりの帆布鞄です。

#夏だから
#軽い帆布のカバン
#働く女性
#化粧道具と財布と携帯とチョコ
#帆布鞄 #おしゃれ #人気 #ハンドメイド #シンプル #handmade #ものづくり #職人が作る #プレゼント #ナチュラル #canvasbag #japanesestyle #fashion #japan #natural #ichi #ichikorori #B500108


0

・
通常は120cmサイズを
基準にするところを敢えて
150cmサイズを基準に設計した
ワイドサイズが美しいデザイン。

シャープなフォルムが置くだけで
お部屋をスタイリッシュに。

#こたつ #テーブル #リビング #ダイニング #インテリア #家具 #送料 #通販 #無料 #冬 #あたたかい #写真 #おしゃれ #綺麗 #笑顔 #コーディネート #好き #癒し #かわいい #一人暮らし #ファミリー #家族 #カップル #ショッピング #転勤 #お引越し #新生活 #挑戦 #節約 #収納


1

kiss the rain


1

˚✧。༄ ✰
y'all seriously needs to stop shipping kenzie and that guy. kenzie and our fandom are getting a lot of hate and people are still shipping them? it makes utterly no sense because that sam dude flirted with kenzie first. kenzie then followed him and now people calling her a "hoe" "bitch" or a "slut"? makes no utterly sense because that dude flirted with her first. like wtf is wrong with people. they don't wanna admit that their stan is wrong or did something they should not have. and they keep insisting that kenzies wrong. like WTF. how is that supporting your stan. (in a proper manner) and that sam dude aint doing anything about it. he keeps on commenting on her post like wtf he aint perfect. no one is. he just enter kenzies perfect feed and then acts like this fucked up guy. he keeps adding fuel to the fire. dont get why y'all still like him lmao😂 (not forcing y'all to ship jenzie just because i personally love them together) its stupid. kenzie already is being shipped with like 4 guys? ashton, johnny, hayden and who ? that sam dude. please. u ain't helping with her love life. shes getting more inactive. shes tired. she cant face us anymore. stop it. just support her.HER. AND NOT SUPPORTING SHIPS. this has to be spread. because kenzie is a human. we dont get to boss her around. last time im saying this. please.

fc;2004

18/6/19


2

hey luna,
i know we don’t talk much but i just want you to know that i’m happy to be friends with you bcoz we can fangirl abt every single group we stan and you always try to be there for me whether your busy or not, it just makes me happy that people care for me, you’ll forever be the mina to my chaeyoung and the somi to my sejeong ilysm 💗💞💕💓💗💞💗


0

˗ˏˋ RONNIE KRYSTINE GIORDANO ꒰◍•ᴗ•◍꒱ ˊˎ˗
꒰ NINETEEN.
FRENCH-ITALIAN BABY.
STANDS AT 5’2.
LADY SMOOCHER.
AVAILABLE.
UNINTERESTED.
CAN SPEAK FRENCH, SPANISH, AND JAPANESE FLUENTLY.
DOG MOM OF THREE.
HAS A HEART TOO BIG FOR HER BODY.
THIGH RIDER AND LAP SITTER.
SWITCH, WITH A SUBMISSIVE LEAN.
DISNEY ENTHUSIAST.
OBSESSES OVER LANA DEL REY.
A HUGE SUSHI FEEN.
SINGER, ACTRESS, N’ DANCER.
PROBABLY LOVES YOU.
TIMID LIL’ ANGEL.
OBSESSED W MINECRAFT ・_・ N BUZZFEED UNSOLVED.
OWNS HER OWN STUFFY COLLECTION.
A BRAT 99.9% OF THE TIME UWU.
THE MOST EXPECTED HUFFLEPUFF.
MENTALLY DATING ELIZABETH GILLIES! ꒱
˗ˏˋ cr; @/velorings ˊˎ˗


1

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀𝐀𝐥𝐥𝐞𝐬𝐞 𝐁𝐢𝐣𝐨𝐮𝐱, ⛓️🕸⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀(( on temporary swap )) ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Ale for short. a diamond girl. a straight forward person. moody af. convobuild and can be convokill. loyal. flirty. a sweet babygirl. human kisser. can be kind and absurd at same time. messy but classy. a loner and not looking for someone. my attitude is based on you, so treat me well and i'll treat you better.⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Hate being submissive,
Cuz want to dominate you boys.
So, come closer
and i'll show you that 'rules'. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
I need more human interaction. so, mind to hmu for a lit friendshit?


2

I'm a 🤡.


1