#Agustd

Instagram photos and videos

#agustd#bts#suga#minyoongi#jimin#jungkook#jin#kimtaehyung#kimseokjin#jeonjungkook#방탄소년단#junghoseok#namjoon#jhope#bangtanboys#kookie#chimchim#parkjimin#bangtan#army#taehyung#bangtansonyeondan#yoongi#seokjin#rm#rapmonster#kimnamjoon#kpop#v#minsuga#tae#hoseok#btslovemyself#FakeLove#arabarmy#btscomeback2018

Hashtags #Agustd for Instagram

Ngl hoseok steals this shoot bc of his pose


2

;
this picture reminds me why i'm a soft stan. he's so cute, i just want to hold him💛😔. #twt✨jin


4

getting mobbed might be one of scariest things to anyone and i'm really sorry and hope our boys and precious jimin are okay


1

I hold quite a bit of hatred for some older ARMYs bcus they're just so annoying and think they can lead the fandom. yes bish i said it. I try my best not to be rude or offensive but yeah I'm a human so um I have feelings. And some older ARMYs are actually really mature and understand us well and I love them but others are stuck up bitches who can just go and lick their own hairy vaginas smh


1

.
"He was never mine,but losing him broke my heart ."
----------------
There is so much pain
#edits #bts #sad #pain #army #v #tae #taetae #rm #namjoon #suga #jeonjungkook #kookie #agustd #jimin #jin #worldwidehandsome #jhope #hope #myhope


1

JIMIN STOP BEING SO HOT my glasses broke this is just sad
:
:
:
======================
======================
{⛈️} follow➡️ @dayswith_bts (me) for more!!!!!!
:
••••••••••••••••••••••••••••••••
Tags😛
#bts #army #kpop #rm #rapmonster #kimnamjoon #eatjin #jin #kimseokjin #suga #agustd #minyoongi #jhope #hobi #junghoseok #chimchim #jimin #parkjimin #v #tae #kimtaehyung #kookie #goldenmaknae #jeonjungkook


0

Ayyy Gucci noticed them


2

He's honestly so cuuute
🍃 30 Day BTS Ice Breaker Challenge 🍃
Day 17: ○ I'm a sucker for anything small and fluffy aannndd just every single type of cat 🐱
○All of them tbh






#Namjoon #RapMonster #김남준#bts #bangtansonyeondan #bangtanboys #beyondthescene #방탄소년단 #kpop #kimseokjin #jin #김석진 #MinYoongi #Yoongi #AgustD #SUGA #민윤기 #JHope #Hoseok #정호석 #ParkJimin #Jimin #박지민 #KimTaehyung #Taehyung #김태형 #Jungkook #lfl #l4l


0

Yoongi got his new nickname!😆 Ppl think its a gangsign but its actually something called #Emeka which represents peace love and untiy❤️❤️❤️ #suga #bangtansonyeondan #bts #agustd #yoongi


0

I have so much hw rip
♥️ ♡ ♥️ ♡ ♥️ ♡ ♥️ ♡ ♥️ ♡ ♥️ ♡ ♥️
? Would u rather be blind or deaf
:deaf
♥️ ♡ ♥️ ♡ ♥️ ♡ ♥️ ♡ ♥️ ♡ ♥️ ♡ ♥️
fσℓℓσω мσι (@bts.heart.eu ) fσя мσяє!♥️ ^
^
^
^
^
^
^
^
#방탄소년단 #bangtanboys #jeonjungkook #kimtaehyung #parkjimin #kimnamjoon #junghoseok #minyoongi #kimseokjin #bts #btsmemes #kpop #beyondthescene #btsarmy #btsfanpage #bulletproofboyscouts #btsedits#bighitentertainment #bighit #jungkookie #taetae #chimchim #rm #hobi #agustd #btsjin #aesthetics #loveyourself #btsedits #f4f #bangtansonyeondan


0

Sahurcu tayfa ses veeer 🙋
~Feyza


4

I THINK IT WENT WELL BUT I HAVE TO WAIT FOR A SEC INTV MY ANXIETY JUST WENT THROUGH THE ROOF SECOND WHAT NOW??


2

I'M TOTALLY IN LOVE WITH HIM 💔😭 .
.
.
#minsuga #minyoongi #SUGA #agustd #BTS #bangtanboys #naverxdispatch #pics #love 💕💕


0

thinking about joon crying makes me cry. joon is the most boyfriend material out there like they dont make em like joon. so genuine and caring but still confident and cocky at times. yeah ok i love kim namjoon with all my heart. thanks for coming to my ted talk


1

the fact that a crazy fangirl actually tried to tackle jimin at the airport is disgusting. he’s tired and he just wanted to go back home, how would you like it if you were on a long ass plane for hours and when you finally get at the airport there are tons of people surrounding you , screaming at you and people running at you. i get it, you’re excited but that doesn’t excuse you from trying to grab him. he tripped because of that, he’s a human and he feels pain and i want you think about that. i wouldn’t be surprised if the airport banned all armys from entering while they are there. 😤 i’m so disappointed, i’ve watched that video so many times today and it still has my blood boiling.


1

hey bitches


1

Good night cuddles!💕✨ I don't really know if I should say good night bc I'm not sure if I'm getting any sleep tonight. Why? Well, bc there's some kinda flying insect in my room!!!😢😤Soooo yeah, pls send help ok bye


1

i almost died editing this video🤤


1

The end of the page