#JubahMuslimahMurah

Instagram photos and videos

#jubahmuslimahmurah#jubahdress#jubahmuslimah#jubahcantik#jubahmurah#gamismurah#jubah#jubahmoden#jubahlawa#jubahsimple#jubahborong#busanamuslim#olshopdepok#jubahrayamurah#busanamuslimsyari#olshopbogor#olshoptangerang#kokoqurta#olshopmuslim#olshopmurah#rompisholat#celanasirwal#sirwal#kemeja#gamissyari#olshopjakarta

Hashtags #JubahMuslimahMurah for Instagram

QURTA SHALWAR NAZEER 05

Manufacturer: Nazeer

Gamis Laki-Laki yang berdesain rapih dan menarik, cocok untuk di kenakan beribadah sehari hari, gamis laki laki yang nyaman di kenakan, dengan bahan yang halus dan tidak membuat iritasi di kulit di saat di kenakan, membuat sehari hari ibadah kalian lebih nyaman.
Spesifikasi

Material : Supernova
Kancing Depan, material : batok kelapa
Terdapat 3 saku, 1 di bagian dada dan 2 saku di bagian pinggang
Variasi schroder lengan
'
🔖 Rp 145.000
👇format Order👇
'
- Nama :
- No. HP :
- Alamat :
- Kota :
- Kec :
- Kode Pos :
- Orderan :

#busanamuslim #busanamuslimsyari #kemeja #kemejamurah #kokoqurta #kokoqurtapakistan #jubahmuslimah #jubahmuslimahmurah #gamis #gamismurah #gamissyari #sirwal #celanasirwal #rompisholat #olshopmurah #olshopmuslim #olshopjakarta #olshoptangerang #olshopdepok #olshopbogor


1

QURTA SHALWAR NAZEER 04

Manufacturer: Nazeer

Gamis Laki-Laki yang berdesain rapih dan menarik, cocok untuk di kenakan beribadah sehari hari, gamis laki laki yang nyaman di kenakan, dengan bahan yang halus dan tidak membuat iritasi di kulit di saat di kenakan, membuat sehari hari ibadah kalian lebih nyaman.
Spesifikasi

Material : Supernova
Kancing Depan, material : batok kelapa
Terdapat 3 saku, 1 di bagian dada dan 2 saku di bagian pinggang
Variasi schroder lengan
'
🔖 Rp 145.000
👇format Order👇
'
- Nama :
- No. HP :
- Alamat :
- Kota :
- Kec :
- Kode Pos :
- Orderan :

#busanamuslim #busanamuslimsyari #kemeja #kemejamurah #kokoqurta #kokoqurtapakistan #jubahmuslimah #jubahmuslimahmurah #gamis #gamismurah #gamissyari #sirwal #celanasirwal #rompisholat #olshopmurah #olshopmuslim #olshopjakarta #olshoptangerang #olshopdepok #olshopbogor


0

QURTA SHALWAR NAZEER 03

Manufacturer: Nazeer

Gamis Laki-Laki yang berdesain rapih dan menarik, cocok untuk di kenakan beribadah sehari hari, gamis laki laki yang nyaman di kenakan, dengan bahan yang halus dan tidak membuat iritasi di kulit di saat di kenakan, membuat sehari hari ibadah kalian lebih nyaman.
Spesifikasi

Material : Supernova
Kancing Depan, material : batok kelapa
Terdapat 3 saku, 1 di bagian dada dan 2 saku di bagian pinggang
Variasi schroder lengan
'
🔖 Rp 145.000
👇format Order👇
'
- Nama :
- No. HP :
- Alamat :
- Kota :
- Kec :
- Kode Pos :
- Orderan :

#busanamuslim #busanamuslimsyari #kemeja #kemejamurah #kokoqurta #kokoqurtapakistan #jubahmuslimah #jubahmuslimahmurah #gamis #gamismurah #gamissyari #sirwal #celanasirwal #rompisholat #olshopmurah #olshopmuslim #olshopjakarta #olshoptangerang #olshopdepok #olshopbogor


1

QURTA SHALWAR NAZEER 02

Manufacturer: Nazeer

Gamis Laki-Laki yang berdesain rapih dan menarik, cocok untuk di kenakan beribadah sehari hari, gamis laki laki yang nyaman di kenakan, dengan bahan yang halus dan tidak membuat iritasi di kulit di saat di kenakan, membuat sehari hari ibadah kalian lebih nyaman.
Spesifikasi

Material : Supernova
Kancing Depan, material : batok kelapa
Terdapat 3 saku, 1 di bagian dada dan 2 saku di bagian pinggang
Variasi schroder lengan
'
🔖 Rp 145.000
👇format Order👇
'
- Nama :
- No. HP :
- Alamat :
- Kota :
- Kec :
- Kode Pos :
- Orderan :

#busanamuslim #busanamuslimsyari #kemeja #kemejamurah #kokoqurta #kokoqurtapakistan #jubahmuslimah #jubahmuslimahmurah #gamis #gamismurah #gamissyari #sirwal #celanasirwal #rompisholat #olshopmurah #olshopmuslim #olshopjakarta #olshoptangerang #olshopdepok #olshopbogor


0

QURTA SHALWAR NAZEER 01

Manufacturer: Nazeer

Gamis Laki-Laki yang berdesain rapih dan menarik, cocok untuk di kenakan beribadah sehari hari, gamis laki laki yang nyaman di kenakan, dengan bahan yang halus dan tidak membuat iritasi di kulit di saat di kenakan, membuat sehari hari ibadah kalian lebih nyaman.
Spesifikasi

Material : Supernova
Kancing Depan, material : batok kelapa
Terdapat 3 saku, 1 di bagian dada dan 2 saku di bagian pinggang
Variasi schroder lengan
'
🔖 Rp 145.000
👇format Order👇
'
- Nama :
- No. HP :
- Alamat :
- Kota :
- Kec :
- Kode Pos :
- Orderan :

#busanamuslim #busanamuslimsyari #kemeja #kemejamurah #kokoqurta #kokoqurtapakistan #jubahmuslimah #jubahmuslimahmurah #gamis #gamismurah #gamissyari #sirwal #celanasirwal #rompisholat #olshopmurah #olshopmuslim #olshopjakarta #olshoptangerang #olshopdepok #olshopbogor


0

QURTA PREMIUM NAZEER 05
Manufacturer: Nazeer
'
Gamis Laki-Laki yang berdesain rapih dan menarik, cocok untuk di kenakan beribadah sehari hari, gamis laki laki yang nyaman di kenakan, dengan bahan yang halus dan tidak membuat iritasi di kulit di saat di kenakan, membuat sehari hari ibadah kalian lebih nyaman.
Detail Spesifikasi :
'
Material : Oxford Premium Kancing Depan.
.
Terdapat 3 saku, 1 di bagian dada dan 2 saku di bagian pinggang.
'
Schroder lengan.
Jahitan kuat dan rapih.
'
🔖 Rp 165.000
👇format Order👇
'
- Nama :
- No. HP :
- Alamat :
- Kota :
- Kec :
- Kode Pos :
- Orderan :

#busanamuslim #busanamuslimsyari #kemeja #kemejamurah #kokoqurta #kokoqurtapakistan #jubahmuslimah #jubahmuslimahmurah #gamis #gamismurah #gamissyari #sirwal #celanasirwal #rompisholat #olshopmurah #olshopmuslim #olshopjakarta #olshoptangerang #olshopdepok #olshopbogor


2

QURTA PREMIUM NAZEER 04
Manufacturer: Nazeer
'
Gamis Laki-Laki yang berdesain rapih dan menarik, cocok untuk di kenakan beribadah sehari hari, gamis laki laki yang nyaman di kenakan, dengan bahan yang halus dan tidak membuat iritasi di kulit di saat di kenakan, membuat sehari hari ibadah kalian lebih nyaman.
Detail Spesifikasi :
'
Material : Oxford Premium Kancing Depan.
.
Terdapat 3 saku, 1 di bagian dada dan 2 saku di bagian pinggang.
'
Schroder lengan.
Jahitan kuat dan rapih.
'
🔖 Rp 165.000
👇format Order👇
'
- Nama :
- No. HP :
- Alamat :
- Kota :
- Kec :
- Kode Pos :
- Orderan :

#busanamuslim #busanamuslimsyari #kemeja #kemejamurah #kokoqurta #kokoqurtapakistan #jubahmuslimah #jubahmuslimahmurah #gamis #gamismurah #gamissyari #sirwal #celanasirwal #rompisholat #olshopmurah #olshopmuslim #olshopjakarta #olshoptangerang #olshopdepok #olshopbogor


0

QURTA PREMIUM NAZEER 03
Manufacturer: Nazeer
'
Gamis Laki-Laki yang berdesain rapih dan menarik, cocok untuk di kenakan beribadah sehari hari, gamis laki laki yang nyaman di kenakan, dengan bahan yang halus dan tidak membuat iritasi di kulit di saat di kenakan, membuat sehari hari ibadah kalian lebih nyaman.
Detail Spesifikasi :
'
Material : Oxford Premium Kancing Depan.
.
Terdapat 3 saku, 1 di bagian dada dan 2 saku di bagian pinggang.
'
Schroder lengan.
Jahitan kuat dan rapih.
'
🔖 Rp 165.000
👇format Order👇
'
- Nama :
- No. HP :
- Alamat :
- Kota :
- Kec :
- Kode Pos :
- Orderan :

#busanamuslim #busanamuslimsyari #kemeja #kemejamurah #kokoqurta #kokoqurtapakistan #jubahmuslimah #jubahmuslimahmurah #gamis #gamismurah #gamissyari #sirwal #celanasirwal #rompisholat #olshopmurah #olshopmuslim #olshopjakarta #olshoptangerang #olshopdepok #olshopbogor


0

QURTA PREMIUM NAZEER 02
Manufacturer: Nazeer
'
Gamis Laki-Laki yang berdesain rapih dan menarik, cocok untuk di kenakan beribadah sehari hari, gamis laki laki yang nyaman di kenakan, dengan bahan yang halus dan tidak membuat iritasi di kulit di saat di kenakan, membuat sehari hari ibadah kalian lebih nyaman.
Detail Spesifikasi :
'
Material : Oxford Premium Kancing Depan.
.
Terdapat 3 saku, 1 di bagian dada dan 2 saku di bagian pinggang.
'
Schroder lengan.
Jahitan kuat dan rapih.
'
🔖 Rp 165.000
👇format Order👇
'
- Nama :
- No. HP :
- Alamat :
- Kota :
- Kec :
- Kode Pos :
- Orderan :

#busanamuslim #busanamuslimsyari #kemeja #kemejamurah #kokoqurta #kokoqurtapakistan #jubahmuslimah #jubahmuslimahmurah #gamis #gamismurah #gamissyari #sirwal #celanasirwal #rompisholat #olshopmurah #olshopmuslim #olshopjakarta #olshoptangerang #olshopdepok #olshopbogor


2

QURTA PREMIUM NAZEER 01
Manufacturer: Nazeer
'
Gamis Laki-Laki yang berdesain rapih dan menarik, cocok untuk di kenakan beribadah sehari hari, gamis laki laki yang nyaman di kenakan, dengan bahan yang halus dan tidak membuat iritasi di kulit di saat di kenakan, membuat sehari hari ibadah kalian lebih nyaman.
Detail Spesifikasi :
'
Material : Oxford Premium Kancing Depan.
.
Terdapat 3 saku, 1 di bagian dada dan 2 saku di bagian pinggang.
'
Schroder lengan.
Jahitan kuat dan rapih.
'
🔖 Rp 165.000
👇format Order👇
'
- Nama :
- No. HP :
- Alamat :
- Kota :
- Kec :
- Kode Pos :
- Orderan :

#busanamuslim #busanamuslimsyari #kemeja #kemejamurah #kokoqurta #kokoqurtapakistan #jubahmuslimah #jubahmuslimahmurah #gamis #gamismurah #gamissyari #sirwal #celanasirwal #rompisholat #olshopmurah #olshopmuslim #olshopjakarta #olshoptangerang #olshopdepok #olshopbogor


0

QURTA HALDI NAZEER 10

Manufacturer: Nazeer

Gamis Laki-Laki yang berdesain rapih dan menarik, cocok untuk di kenakan beribadah sehari hari, gamis laki laki yang nyaman di kenakan, dengan bahan yang halus dan tidak membuat iritasi di kulit di saat di kenakan, membuat sehari hari ibadah kalian lebih nyaman.
Spesifikasi

Material : Supernova

Kancing Depan, material : batok kelapa

Terdapat 3 saku, 1 di bagian dada dan 2 saku di bagian pinggang
'
🔖 Rp 155.000
.
👇format Order👇
'
- Nama :
- No. HP :
- Alamat :
- Kota :
- Kec :
- Kode Pos :
- Orderan :

#busanamuslim #busanamuslimsyari #kemeja #kemejamurah #kokoqurta #kokoqurtapakistan #jubahmuslimah #jubahmuslimahmurah #gamis #gamismurah #gamissyari #sirwal #celanasirwal #rompisholat #olshopmurah #olshopmuslim #olshopjakarta #olshoptangerang #olshopdepok #olshopbogor


0

QURTA HALDI NAZEER 09

Manufacturer: Nazeer

Gamis Laki-Laki yang berdesain rapih dan menarik, cocok untuk di kenakan beribadah sehari hari, gamis laki laki yang nyaman di kenakan, dengan bahan yang halus dan tidak membuat iritasi di kulit di saat di kenakan, membuat sehari hari ibadah kalian lebih nyaman.
Spesifikasi

Material : Supernova

Kancing Depan, material : batok kelapa

Terdapat 3 saku, 1 di bagian dada dan 2 saku di bagian pinggang
'
🔖 Rp 155.000
.
👇format Order👇
'
- Nama :
- No. HP :
- Alamat :
- Kota :
- Kec :
- Kode Pos :
- Orderan :

#busanamuslim #busanamuslimsyari #kemeja #kemejamurah #kokoqurta #kokoqurtapakistan #jubahmuslimah #jubahmuslimahmurah #gamis #gamismurah #gamissyari #sirwal #celanasirwal #rompisholat #olshopmurah #olshopmuslim #olshopjakarta #olshoptangerang #olshopdepok #olshopbogor


0

QURTA HALDI NAZEER 08

Manufacturer: Nazeer

Gamis Laki-Laki yang berdesain rapih dan menarik, cocok untuk di kenakan beribadah sehari hari, gamis laki laki yang nyaman di kenakan, dengan bahan yang halus dan tidak membuat iritasi di kulit di saat di kenakan, membuat sehari hari ibadah kalian lebih nyaman.
Spesifikasi

Material : Supernova

Kancing Depan, material : batok kelapa

Terdapat 3 saku, 1 di bagian dada dan 2 saku di bagian pinggang
'
🔖 Rp 155.000
.
👇format Order👇
'
- Nama :
- No. HP :
- Alamat :
- Kota :
- Kec :
- Kode Pos :
- Orderan :

#busanamuslim #busanamuslimsyari #kemeja #kemejamurah #kokoqurta #kokoqurtapakistan #jubahmuslimah #jubahmuslimahmurah #gamis #gamismurah #gamissyari #sirwal #celanasirwal #rompisholat #olshopmurah #olshopmuslim #olshopjakarta #olshoptangerang #olshopdepok #olshopbogor


0

QURTA HALDI NAZEER 07

Manufacturer: Nazeer

Gamis Laki-Laki yang berdesain rapih dan menarik, cocok untuk di kenakan beribadah sehari hari, gamis laki laki yang nyaman di kenakan, dengan bahan yang halus dan tidak membuat iritasi di kulit di saat di kenakan, membuat sehari hari ibadah kalian lebih nyaman.
Spesifikasi

Material : Supernova

Kancing Depan, material : batok kelapa

Terdapat 3 saku, 1 di bagian dada dan 2 saku di bagian pinggang
'
🔖 Rp 155.000
.
👇format Order👇
'
- Nama :
- No. HP :
- Alamat :
- Kota :
- Kec :
- Kode Pos :
- Orderan :

#busanamuslim #busanamuslimsyari #kemeja #kemejamurah #kokoqurta #kokoqurtapakistan #jubahmuslimah #jubahmuslimahmurah #gamis #gamismurah #gamissyari #sirwal #celanasirwal #rompisholat #olshopmurah #olshopmuslim #olshopjakarta #olshoptangerang #olshopdepok #olshopbogor


0

QURTA HALDI NAZEER 06

Manufacturer: Nazeer

Gamis Laki-Laki yang berdesain rapih dan menarik, cocok untuk di kenakan beribadah sehari hari, gamis laki laki yang nyaman di kenakan, dengan bahan yang halus dan tidak membuat iritasi di kulit di saat di kenakan, membuat sehari hari ibadah kalian lebih nyaman.
Spesifikasi

Material : Supernova

Kancing Depan, material : batok kelapa

Terdapat 3 saku, 1 di bagian dada dan 2 saku di bagian pinggang
'
🔖 Rp 155.000
.
👇format Order👇
'
- Nama :
- No. HP :
- Alamat :
- Kota :
- Kec :
- Kode Pos :
- Orderan :

#busanamuslim #busanamuslimsyari #kemeja #kemejamurah #kokoqurta #kokoqurtapakistan #jubahmuslimah #jubahmuslimahmurah #gamis #gamismurah #gamissyari #sirwal #celanasirwal #rompisholat #olshopmurah #olshopmuslim #olshopjakarta #olshoptangerang #olshopdepok #olshopbogor


0

QURTA HALDI NAZEER 05

Manufacturer: Nazeer

Gamis Laki-Laki yang berdesain rapih dan menarik, cocok untuk di kenakan beribadah sehari hari, gamis laki laki yang nyaman di kenakan, dengan bahan yang halus dan tidak membuat iritasi di kulit di saat di kenakan, membuat sehari hari ibadah kalian lebih nyaman.
Spesifikasi

Material : Supernova

Kancing Depan, material : batok kelapa

Terdapat 3 saku, 1 di bagian dada dan 2 saku di bagian pinggang
'
🔖 Rp 155.000
.
👇format Order👇
'
- Nama :
- No. HP :
- Alamat :
- Kota :
- Kec :
- Kode Pos :
- Orderan :

#busanamuslim #busanamuslimsyari #kemeja #kemejamurah #kokoqurta #kokoqurtapakistan #jubahmuslimah #jubahmuslimahmurah #gamis #gamismurah #gamissyari #sirwal #celanasirwal #rompisholat #olshopmurah #olshopmuslim #olshopjakarta #olshoptangerang #olshopdepok #olshopbogor


2

QURTA HALDI NAZEER 04
Manufacturer: Nazeer
'
Gamis Laki-Laki yang berdesain rapih dan menarik, cocok untuk di kenakan beribadah sehari hari, gamis laki laki yang nyaman di kenakan, dengan bahan yang halus dan tidak membuat iritasi di kulit di saat di kenakan, membuat sehari hari ibadah kalian lebih nyaman.
Spesifikasi
'
Material : Supernova
Kancing Depan, material : batok kelapa.
Terdapat 3 saku, 1 di bagian dada dan 2 saku di bagian pinggang
'
🔖 Rp 155.000
' 👇format Order👇
'
- Nama :
- No. HP :
- Alamat :
- Kota :
- Kec :
- Kode Pos :
- Orderan :

#busanamuslim #busanamuslimsyari #kemeja #kemejamurah #kokoqurta #kokoqurtapakistan #jubahmuslimah #jubahmuslimahmurah #gamis #gamismurah #gamissyari #sirwal #celanasirwal #rompisholat #olshopmurah #olshopmuslim #olshopjakarta #olshoptangerang #olshopdepok #olshopbogor


0

🌹 AJMAL ABAYA KEBAYA CIK SITI WAN KEMBANG BY RAMADANIA COLLECTION 🌹
📍 HARGA PENGENALAN📍
🌻 HARGA SEPASANG :
💰 RM 98sm RM 103ss
📍 NP : RM 110sm RM 115ss
🚛 FREE POSTAGE
💐 MATERIAL COMO CREPE
💐 BF FRIENDLY - ZIP
💐 WUDHUK FRIENDLY - TANGAN LEPAS
💐 BAJU
📍 POTONGAN LONGGAR
💐 KAIN
📍 LIPAT BATIK
💐 SAIZ S SEHINGGA 2XL
💁 BERMINAT ???
📲 www.wasap.my/60125421385/KebayaCikSitiRC
🙋 SY IRMA
#jubah #jubahmurah #jubahmuslimah #jubahdress #jubahraya #jubahmalaysia #jubahmurahmalaysia #sayajualjubah #sayajualjubahmurah #jubahbudak #bajuraya2018 #jubahmuslimahmurah #jubahdressmurah #visitmyig #blousemurah #blousecantik #blouselabuh #sayajualmurah #blousemuslimah #bazaarpaknil #bazaronline #bazaarmalaysia #abaya #dressmuslimah #bajuraya #kedaionline #nursingdressmurah #kurtamurah #bajukurungmurah #kurtajubahsedondon


0

Testimoni Luxes Dress
.
Beli sorang, kengkawan tengok.
Terpengaruh nak beli.
Serius best Luxes Dress ni. 😊
.
-------------------------------
YEAR END SALE !
RM56 SEHELAI
RM200 UTK 4 HELAI
.
LUXES Dress
.
🍒Feeling like princesss
🍒Tak mengikut tubuh.
🍒Material como crepe
🍒Mempunyai zip menyusu
🍒Ada zip untuk whuduk.
🍒 Alunan bawah 360”
🍒Effect potongan Nampak lebih tinggi si pemakai.
.
.
STOCK LIMITED
Harga tak termasuk postage
Size 4xl dan 5xl tambah rm5
.
Berminat whatsapp
📲 0173074947
.
.
With ♥️,
#zeaqamiraexclusive


2

VERENA BLOUSE ❤️HARGA PROMO RM75 & FREE POS MSIA SAMPAI ESOK JE TAWW, 15/12. BAIK ORDER SEKARANG SEBELUM KEHABISAN!!🔥
.
.
APA BESTNYA BLOUSE VERENA NI?
.
🔥REKAAN YG DIILHAMKAN DRPD ALLAH kepada tim jelita wardrobe khas utk wanita muslimah yang bahagia diluar sana. Bila uols pakai blouse ni, uols mesti akan tersenyum sambil cakap “ harini aku nampak lebih stylish, lebih sopan dan lebih cantik drpd hari2 biasa dgn Verena Classical Princess ni. Sukanya!”. InsyaAllah dgn izin Allah, kak jel yakin dan percaya uols akan repeat dan repeat lg order selepas ni.
.
🔥LAGI LAGI LAGI BEST! REKAAN TANGAN YG UNIK dgn jahitan “simplicity ruffles”, HIASAN BUTANG CUSTOM DIBUAT DGN PENUH MANJA KIRI & KANAN, DILAPIK dengan ALUNAN CHIFON, InsyaAllah uols akan nampak lebih luar biasa dengan VERENA CLASSICAL PRINCESS. Cuba Rasainya.. So amazing!
.
🔥DIPERBUAT DRPD “DUBAI COMO CREPE” & CHIFON ROSE , material yg diperbuat penuh dengan kasih sayang. Material yg akan buatkan uols rasa selesa sepanjang hari. Alhamdulillah.
.
🔥OF COZ MEMPUNYAI ZIP UTK BERWUDHU DAN SUSUKAN BABY. InsyaAllah dgn adanya zip ni, uols akan rasa best giler & senang giler nak bawak utk beribadat. Of coz utk mommy jugak, uols mesti hepy giler utk susukan si manja nt!
.
🔥Selamat menikmati keindahan VERENA CLASSICAL PRINCESS, Kak Jel doakan uols orang paling bahagia bila sarungkan Verena Classical Princess ni ya...
.
.
HARGA PROMOSI TERHAD 11-15 DEC 2018 SHJ
.
🔥RM75 shj sehelai, free pos malaysia.
Harga PROMOSI KOMBO JIMAT : 🔥3 HELAI RM204 SHJ, FREE POS MSIA
.
Harga selepas promo
Sehelai RM79,KOMBO 3 HELAI RM210 FREE POS MSIA.
.
.
🔥Berminat nak order?
1-Pilih warna dan saiz dahulu.klik hashtag ini, #latestVerenaBlouse
.
2-Klik link Whatsapp pada bio/ Whatsapp terus ke 017-4976714 (sertakan pilihan warna dan saiz yg nak)


5

Salam Jumaat #cattleyalista. Bila tiba je hari Jumaat, memang lebih selesa kalau pakai jubah. Tambah tambah bila dapat pakai Maryam Abaya. Ni adalah antara top design kita yang ramai sangat preorder, nak pakai masa menunaikan umrah katanya. Memang sesuai sangat... potongan A-line yang longgar dan selesa.
.
Warna yang macam cik model pakai ni adalah warna Raspberry. Cantik dan manis je kan? Kita ada lagi 9 warna lain tau.
Harga PreOrder Rm119,plus size Rm139 (2x-5xl)

Postage ikut berat item

Berminat whatsapp 0122343865 or klik link di bio😊 .
#CattleyaMaryam #cattleyacouture#bazarpakniljubah #jubahmuslimahmurah #hijabistamalaysia #jubahumrah


0

❗❗YEAR . END . SALE❗❗
.
📌WARNA AKAN BERBEZA SEDIKIT DARI GAMBAR DISEBABKAN FAKTOR EDITING & LIGHTING EFFECTS📌
.
📲KLIK LINK UTK ORDER 👇👇👇:.
.
www.wasap.my/60163038330/
.
JEMPUT LIKE PAGE 👇👇👇 TQ 😙😙😙.
https://m.facebook.com/IsmiWawaSHOPS/.
.
🔥Jom follow IG 👉 https://instagram.com/ismiwawashops.

#igshoponline #igshopmurah
#jubahbunga #jubahterkini #kurtalelaki #kurtamurah
#blouse #kurta #jubahmalaysia
#bajulebaran #bajukurung #jubah #jubahmuslimah #kurungmodenplussize #sayajualjubah #cikgu #bajukurungcantik #bajukurungmoden #igshop #kurtalelakimurah #bajukurungmurah #bazar #bazaronline #jualonline #bazaronlinemalaysia #bazarpaknilmurah #bazarpaknil #cikgumalaysia #bajukurungmuslimah #jubahmuslimahmurah


1

Full update Amanda blouse 😍😍😍 -
-

Amanda, design terkini yg menyerlahkn hari2 penampilan korang.. Berkonsepkan moden, Stylish🤩🤩
SIMPLE YET FASHIONABLE‼️‼️‼️
Itulah trademark kitorang. Boleh dipakai ke ofis, santai2 pun onzzz! 👏👏👏
-

6 warna ekslusif Gambaran personaliti korang. Darkpurple, Emerald Green, Black, Sparkling Marron, Nudepink. Antara 6 warna ni, korang suka yg mana? ‼️‼️‼️
-

Available dari size - XS,S,M,L,XL,XXL,XXXL 👏
-
Material softed como crepe, selesa dan tak panas tau! 👍👍
-

Mesra Wudhuk pastinya. Memudahkan korg nak sentengkan & ambil wudhuk. X ketat & opkos senang. Cutting pulak mcm mana? Semestinya TERBAIKKKKKKKK DARI LONDON! Haha.. -

Berapa harga Blouse Amanda ni?? - -
-

1 PCS RM 65 FREE POSTAGE 😍
2 PCS RM120 FREE POSTAGE 😍 -
Cepat order size dan warna korang nak sebelum habis, Stok kali ni terhad tau! - - - -
📲 0132005293
📲 0132005293
📲 0132005293

#bellaammaralovers #jubahmurah #jubahmuslimahmurah #jubah #jubahdress #jubahsouq #bajukurung #bajukurung2018 #bajukurunglace #jubahdress #jubahmoden #hijabista #emmamaembong #neelofa #neelofahijab #radiusite #jubahmurah #longtop #tunic #tunicdress #bazaronlinemalaysia #bajukurungmurah #bajukurungmodenmurah #blouse #blousejumbo #blousemurahmalaysia #blousemuslimah #blousecantik #tunikmurah #tunikmuslimah #blouseneelofa #mfmirafilzah


2

Full update Amanda blouse 😍😍😍 -
-

Amanda, design terkini yg menyerlahkn hari2 penampilan korang.. Berkonsepkan moden, Stylish🤩🤩
SIMPLE YET FASHIONABLE‼️‼️‼️
Itulah trademark kitorang. Boleh dipakai ke ofis, santai2 pun onzzz! 👏👏👏
-

6 warna ekslusif Gambaran personaliti korang. Darkpurple, Emerald Green, Black, Sparkling Marron, Nudepink. Antara 6 warna ni, korang suka yg mana? ‼️‼️‼️
-

Available dari size - XS,S,M,L,XL,XXL,XXXL 👏
-
Material softed como crepe, selesa dan tak panas tau! 👍👍
-

Mesra Wudhuk pastinya. Memudahkan korg nak sentengkan & ambil wudhuk. X ketat & opkos senang. Cutting pulak mcm mana? Semestinya TERBAIKKKKKKKK DARI LONDON! Haha.. -

Berapa harga Blouse Amanda ni?? - -
-

1 PCS RM 65 FREE POSTAGE 😍
2 PCS RM120 FREE POSTAGE 😍 -
Cepat order size dan warna korang nak sebelum habis, Stok kali ni terhad tau! - - - -
📲 0132005293
📲 0132005293
📲 0132005293

#bellaammaralovers #jubahmurah #jubahmuslimahmurah #jubah #jubahdress #jubahsouq #bajukurung #bajukurung2018 #bajukurunglace #jubahdress #jubahmoden #hijabista #emmamaembong #neelofa #neelofahijab #radiusite #jubahmurah #longtop #tunic #tunicdress #bazaronlinemalaysia #bajukurungmurah #bajukurungmodenmurah #blouse #blousejumbo #blousemurahmalaysia #blousemuslimah #blousecantik #tunikmurah #tunikmuslimah #blouseneelofa #mfmirafilzah


1

Full update Amanda blouse 😍😍😍 -
-

Amanda, design terkini yg menyerlahkn hari2 penampilan korang.. Berkonsepkan moden, Stylish🤩🤩
SIMPLE YET FASHIONABLE‼️‼️‼️
Itulah trademark kitorang. Boleh dipakai ke ofis, santai2 pun onzzz! 👏👏👏
-

6 warna ekslusif Gambaran personaliti korang. Darkpurple, Emerald Green, Black, Sparkling Marron, Nudepink. Antara 6 warna ni, korang suka yg mana? ‼️‼️‼️
-

Available dari size - XS,S,M,L,XL,XXL,XXXL 👏
-
Material softed como crepe, selesa dan tak panas tau! 👍👍
-

Mesra Wudhuk pastinya. Memudahkan korg nak sentengkan & ambil wudhuk. X ketat & opkos senang. Cutting pulak mcm mana? Semestinya TERBAIKKKKKKKK DARI LONDON! Haha.. -

Berapa harga Blouse Amanda ni?? - -
-

1 PCS RM 65 FREE POSTAGE 😍
2 PCS RM120 FREE POSTAGE 😍 -
Cepat order size dan warna korang nak sebelum habis, Stok kali ni terhad tau! - - - -
📲 0132005293
📲 0132005293
📲 0132005293

#bellaammaralovers #jubahmurah #jubahmuslimahmurah #jubah #jubahdress #jubahsouq #bajukurung #bajukurung2018 #bajukurunglace #jubahdress #jubahmoden #hijabista #emmamaembong #neelofa #neelofahijab #radiusite #jubahmurah #longtop #tunic #tunicdress #bazaronlinemalaysia #bajukurungmurah #bajukurungmodenmurah #blouse #blousejumbo #blousemurahmalaysia #blousemuslimah #blousecantik #tunikmurah #tunikmuslimah #blouseneelofa #mfmirafilzah


1

Full update Amanda blouse 😍😍😍 -
-

Amanda, design terkini yg menyerlahkn hari2 penampilan korang.. Berkonsepkan moden, Stylish🤩🤩
SIMPLE YET FASHIONABLE‼️‼️‼️
Itulah trademark kitorang. Boleh dipakai ke ofis, santai2 pun onzzz! 👏👏👏
-

6 warna ekslusif Gambaran personaliti korang. Darkpurple, Emerald Green, Black, Sparkling Marron, Nudepink. Antara 6 warna ni, korang suka yg mana? ‼️‼️‼️
-

Available dari size - XS,S,M,L,XL,XXL,XXXL 👏
-
Material softed como crepe, selesa dan tak panas tau! 👍👍
-

Mesra Wudhuk pastinya. Memudahkan korg nak sentengkan & ambil wudhuk. X ketat & opkos senang. Cutting pulak mcm mana? Semestinya TERBAIKKKKKKKK DARI LONDON! Haha.. -

Berapa harga Blouse Amanda ni?? - -
-

1 PCS RM 65 FREE POSTAGE 😍
2 PCS RM120 FREE POSTAGE 😍 -
Cepat order size dan warna korang nak sebelum habis, Stok kali ni terhad tau! - - - -
📲 0132005293
📲 0132005293
📲 0132005293

#bellaammaralovers #jubahmurah #jubahmuslimahmurah #jubah #jubahdress #jubahsouq #bajukurung #bajukurung2018 #bajukurunglace #jubahdress #jubahmoden #hijabista #emmamaembong #neelofa #neelofahijab #radiusite #jubahmurah #longtop #tunic #tunicdress #bazaronlinemalaysia #bajukurungmurah #bajukurungmodenmurah #blouse #blousejumbo #blousemurahmalaysia #blousemuslimah #blousecantik #tunikmurah #tunikmuslimah #blouseneelofa #mfmirafilzah


0

Full update Amanda blouse 😍😍😍 -
-

Amanda, design terkini yg menyerlahkn hari2 penampilan korang.. Berkonsepkan moden, Stylish🤩🤩
SIMPLE YET FASHIONABLE‼️‼️‼️
Itulah trademark kitorang. Boleh dipakai ke ofis, santai2 pun onzzz! 👏👏👏
-

6 warna ekslusif Gambaran personaliti korang. Darkpurple, Emerald Green, Black, Sparkling Marron, Nudepink. Antara 6 warna ni, korang suka yg mana? ‼️‼️‼️
-

Available dari size - XS,S,M,L,XL,XXL,XXXL 👏
-
Material softed como crepe, selesa dan tak panas tau! 👍👍
-

Mesra Wudhuk pastinya. Memudahkan korg nak sentengkan & ambil wudhuk. X ketat & opkos senang. Cutting pulak mcm mana? Semestinya TERBAIKKKKKKKK DARI LONDON! Haha.. -

Berapa harga Blouse Amanda ni?? - -
-

1 PCS RM 65 FREE POSTAGE 😍
2 PCS RM120 FREE POSTAGE 😍 -
Cepat order size dan warna korang nak sebelum habis, Stok kali ni terhad tau! - - - -
📲 0132005293
📲 0132005293
📲 0132005293

#bellaammaralovers #jubahmurah #jubahmuslimahmurah #jubah #jubahdress #jubahsouq #bajukurung #bajukurung2018 #bajukurunglace #jubahdress #jubahmoden #hijabista #emmamaembong #neelofa #neelofahijab #radiusite #jubahmurah #longtop #tunic #tunicdress #bazaronlinemalaysia #bajukurungmurah #bajukurungmodenmurah #blouse #blousejumbo #blousemurahmalaysia #blousemuslimah #blousecantik #tunikmurah #tunikmuslimah #blouseneelofa #mfmirafilzah


0

Full update Amanda blouse 😍😍😍 -
-

Amanda, design terkini yg menyerlahkn hari2 penampilan korang.. Berkonsepkan moden, Stylish🤩🤩
SIMPLE YET FASHIONABLE‼️‼️‼️
Itulah trademark kitorang. Boleh dipakai ke ofis, santai2 pun onzzz! 👏👏👏
-

6 warna ekslusif Gambaran personaliti korang. Darkpurple, Emerald Green, Black, Sparkling Marron, Nudepink. Antara 6 warna ni, korang suka yg mana? ‼️‼️‼️
-

Available dari size - XS,S,M,L,XL,XXL,XXXL 👏
-
Material softed como crepe, selesa dan tak panas tau! 👍👍
-

Mesra Wudhuk pastinya. Memudahkan korg nak sentengkan & ambil wudhuk. X ketat & opkos senang. Cutting pulak mcm mana? Semestinya TERBAIKKKKKKKK DARI LONDON! Haha.. -

Berapa harga Blouse Amanda ni?? - -
-

1 PCS RM 65 FREE POSTAGE 😍
2 PCS RM120 FREE POSTAGE 😍 -
Cepat order size dan warna korang nak sebelum habis, Stok kali ni terhad tau! - - - -
📲 0132005293
📲 0132005293
📲 0132005293

#bellaammaralovers #jubahmurah #jubahmuslimahmurah #jubah #jubahdress #jubahsouq #bajukurung #bajukurung2018 #bajukurunglace #jubahdress #jubahmoden #hijabista #emmamaembong #neelofa #neelofahijab #radiusite #jubahmurah #longtop #tunic #tunicdress #bazaronlinemalaysia #bajukurungmurah #bajukurungmodenmurah #blouse #blousejumbo #blousemurahmalaysia #blousemuslimah #blousecantik #tunikmurah #tunikmuslimah #blouseneelofa #mirafilzah


1

Korang mesti GRAB jubah Aneeta yang super Gojes ni tau❗️ 🌸🌸
_
Don’t miss out your favourite style with @ejstyle.collection
_
RELEASE PRICE : RM59
(BLACK)
_
We’re present to you our exclusive design jubah Aneeta (Material Moss Crepe)
_
Whatsapp : 🎀
📲 017-2267631
📲 017-2267631
📲 017-2267631

#bajumuslimah
#bajumuslimahcantik
#bajumuslimahmoden
#muslimahblouse
#blousemosscrepe
#bajukurunglawa
#jubah
#jubahmurah
#jubahdress
#jubahcantik
#jubahmoden
#jubahrayamurah
#minikurungmoden
#kurungmurah
#bajukurungonline
#kurungsedondon
#bajukendurikahwin
#jubahmampumilikno1
#kbqueens
#jubahlawa
#jubahmuslimahmurah
#jubahsimple
#jubahborong
#beliborong
#borongmurah
#bridesmaidmalaysia
#jubahbridesmaidmurah
#jubahbridesmaid


0

Korang mesti GRAB jubah Aneeta yang super Gojes ni tau❗️ 🌸🌸
_
Don’t miss out your favourite style with @ejstyle.collection
_
RELEASE PRICE : RM59
(BLACK)
_
We’re present to you our exclusive design jubah Aneeta (Material Moss Crepe)
_
Whatsapp : 🎀
📲 017-2267631
📲 017-2267631
📲 017-2267631

#bajumuslimah
#bajumuslimahcantik
#bajumuslimahmoden
#muslimahblouse
#blousemosscrepe
#bajukurunglawa
#jubah
#jubahmurah
#jubahdress
#jubahcantik
#jubahmoden
#jubahrayamurah
#minikurungmoden
#kurungmurah
#bajukurungonline
#kurungsedondon
#bajukendurikahwin
#jubahmampumilikno1
#kbqueens
#jubahlawa
#jubahmuslimahmurah
#jubahsimple
#jubahborong
#beliborong
#borongmurah
#bridesmaidmalaysia
#jubahbridesmaidmurah
#jubahbridesmaid


0