#KDMM6

Instagram photos and videos

Throwback
Kem daie muda 6.0 Matrikulasi ..TIADA IKTN SEBAIK UKHWAH
#sahabat Yadim
#KDMM6.0 ZON TIMUR
HAKHADA

Kolej Matrikulasi Kok Lanas
1

22-24 SEPTEMBER 2017 | KEM PLKN PUTRA SENTOSA SEMATAN SARAWAK

Kem Daie Muda Matrikulasi 6.0 2017 Zon Sarawak bersama-sama peserta-peserta dari Kolej Matrikulasi Sarawak.

Status : Checked-out

#SahabatYADIM
#KDMM6
#KDMMZonSarawak

Kem PLKN Putra Sentosa, Sematan, Sarawak.
2

"Jika Anda ingin berjalan cepat, berjalanlah sendirian. Tetapi jika Anda ingin berjalan jauh, maka berjalanlah bersama-sama." Barisan Fasilitator Berkaliber Memacu Kearah Pucuk Legasi Pimpinan Ummah
#sahabatyadim #sahabatyadimsarawak #pimpinansahabatyadimsarawak #fasilitator #kemdaiemuda #kdmm6.0

Kuching, Malaysia
1

Alhamdulillah... hmpir 3 hari dah berlalu... mlihat telatah dan kerenah adik2 yg bru mncri2 prjuangan sbenar brda di muka bumi ini...
Mreka2 ni lah yg bnyk mmbntu spnjg prjlanan dan plbgai liku2 dugaan tlah kmi sma2 tmpuhi... brmulalh drpd kmi brpisah d train hahaha... xD mmg klakar dah mcm citer titanik... smpaikn snggup brkorban harta sdkit dmi prjuangn amanah yg akn mndtg... shingga lah brjumpa sahabat2 ini d bumi klate budu budu...
haha jujur mmg aku sndri pun susah nk pahe bhsa klate ni hahah.... tp iyekan je klu org kece heehe... xpe...itu mrupakn satu proses pmbljaran kan ..jngn trkjut klu nnt ore sabah ni bleh kece klate fasih lg drpd ore klate hehehe
Terima kasih:
Kolej Matrikulasi Kelantan
Kolej Matrikulasi Pahang
Kolej Matrikulasi Teknikal Pahang

HAKADA " Hamba Khalifah Daie "

#KDMM6
#KDMM6Timur
#SahabatYadim
#Hakada
#YadimMy
#EnjoyYourLife
#Kmkt
#Kmph
#Kmtph


1

KEM DAIE MUDA MATRIKULASI ZON 6.0 ZON SARAWAK. Tahniah semuanya! No words can describe. It was awesome! Thank you so much guys :-) #kdmm6.0 #sahabatyadimofficial


1

Sorry still can't move on 😫❤ #KDMM6.0
#zontimur2017


3

Kem daie 2017.... KMK KMKN KMTK KMP KMPP KMKU
#sahabatyadim
#kdmm6
#KDMMZONUTARA

Kolej MARA@Kuala Nerang, Kedah
0

I will miss this moment... the best video i ever edit before... sriously perform... hahaha
hahah speaking nak mamposss... credit to @khalifah_hr @instasaf_kmkt sbb sudi bntu spnjg program heheh... debak ahh...xdpt nk post yg pnjg sbb insta kan hahaha 60 saat je...hehehe

klu nak lbih in shaa Allah akn dtg hehehe "Aku Sayang Pada Dirimu Sahabat "

#KDMM6
#KDMM6Timur
#SahabatYadim
#SahabatAlFateh
#KMKT
#KMPH
#KMTPH


6

Maka berakhirlah Kem Daei Muda Matrikulasi... Semoga segala ilmu dan kebaikkan daripada kem ini dapat digunakan dan dikongsikan oleh perserta untuk menjadi seorang daei yang berjaya pada masa hadapan
.
.
#KDMM6
#DaieMuda
#SahabatYadim
#YadimMY
#safKmkt
#kmkt2017

Kelantan Matriculation College
0

KMM THORBOEKK!!! #kdmm6zonselatan #kdmm6


8

24 / 09./ 2017 bersamaan 4 Muharram 1439H
.
Last Day #kemdaie #kemdaeimudamatrik #kdmm6 #kdmmzonutara .
Pelbagai kumpasan yang menarik hasil dri aktiviti Kem Daie Muda ini.. Kem ini sangat menarik .. terasa masa berjalan begitu pantas.. kerana kenikmatan sepanjang kem ini sukar dicari ganti.. kerana memory tidak boleh dibeli..

Kolej Matrikulasi Kedah
2

Nafas lama. Tak salah kot melawat tempat lama 😂

#kmkt #alumnikmkt #kdmmzontimur #kdmm6.0

Kolej Matrikulasi Kelantan
9