#Mealshakes

Instagram photos and videos

#mealshakes#shakleemalaysia#shaklee#terapiinstagram#tamanmelatipv8#tamanmelatipv6#tamanmelatipv5#tamanmelatipv3#shakleetamanmelati#kolesterol#tamanmelati#shakleeomegaguard#sustainedreleasevitacplus#shakleesupplement#ostematrix#pengedarsahshakleemalaysia#shakleeherbalblend#performancedrink#vitaecomplex

Hashtags #Mealshakes for Instagram

Kajian menunjukkan bahawa kekurangan nutrien kalsium dan magnesium menjadikan seseorang boleh berjaga lama dan susah tidur yang menyebabkan insomnia.

Dalam Ostematrix ada: ➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡
❤1000 mg Kalsium:
Dari sumber semulajadi.
❤400 mg Magnesium:
Tugas dia bawak Kalsium ke tempat-tempat mana yang diperlukan dalam badan kita.
❤400 IU Vitamin D:
Untuk make sure Kalsium tadi diserap 100% ke dalam badan kita.
❤Boron:
Mineral untuk bantu proses penghasilan tulang.
❤Manganese, Copper, Zinc:
Fungsinya untuk aktifkan enzim untuk padatkan tulang. Macam simen yang lekatkan batu bata rumah tapi dalam kes ni, sel tulang.

Semua ni penting supaya bila kita amalkan Ostematrix, semua nutrisi ni diserap dalam tubuh kita, barulah dapat kesan yang sepatutnya.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Harga runcit 1 botol: RM61.25
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🚩 Testimoni adalah peribadi. Hasil mungkin berbeza bagi setiap individu. Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Untuk pengesahan testimoni, sila hubungi pengedar Shaklee anda. Sentiasa berunding dengan doktor anda atau penasihat kesihatan profesional sebelum anda mengambil sebarang produk.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
📲📲 Whatsapp@sms 010-2904863 untuk beli-cuba Ostematrix.
📲📲 Whatsapp 010-2904863
#ostematrix #performancedrink
#sustainedreleasevitacplus
#vitamincshaklee #shakleemalaysia
#shakleevitaminsihat
#shakleesupplement
#chooseshaklee #healthsupplement
#vitaminc #shakleetamanmelati
#kolesterol #shaklee #tamanmelati
#shakleeomegaguard #mealshakes #kalsiumuntuktulang #setsendidantulang
#kulitcantik #elaksembelit #insomnia
#tamanmelatipv3 #tamanmelatipv5
#tamanmelatipv6 #tamanmelatipv8
#vitaecomplex #bcomplex
#pengedarsahshakleemalaysia
#shakleeherbalblend
#terapiinstagram


0

❤Kita perlukan KALSIUM SETIAP HARI. Kalsium ni MAKANAN UTAMA TULANG kita.
❤Cuba bayangkan apa akan jadi kalau kita tak bagi makanan pada TULANG kita? Kesian tulang kita.
❤Tulang ni lah yang membentuk tubuh kita dan memudahkan pergerakan kita setiap hari.
❤Apa jadi kalau tulang kita cepat reput (sebab tak diberi makanan) ?
Bila jatuh sikit, dah patah.
Bila dah patah, kena simen.
Berbulan2 bahagian patah tu tak boleh gerak. Kes kesian ni.
❤Sebab tu lah KALSIUM ni kita WAJIB consume hari2.
Kita boleh ambil dari susu atau diet harian. Tapi pastikan cukup 1000mg-1200mg setiap hari.
❤Kalau tak dapat nak pastikan berapa mg KALSIUM dah ambil atau terlalu sibuk untuk sediakan makanan2 yang kaya dengan KALSIUM, Kak Laili suggest uolls ambil OSTEMATRIX.
❤Yang lebih istimewa nya OSTEMATRIX dirumus khas bersama2 magnesium dan vitamin D untuk PENYERAPAN KALSIUM YANG OPTIMUM. (tak perlu berjemur kat bawah matahari untuk dapatkan vitamin D dah).
❗Tak istimewa lagi ke OSTEMATRIX ni?
💖 Kredit to Baizura Bahar
Harga runcit: RM61.25 sebotol. ➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡
📲📲 Whatsapp@sms 010-2904863 untuk beli-cuba Ostematrix sekarang!
📲📲 Whatsapp 010-2904863

#ostematrix #shakleemalaysia #shakleevitaminsihat #sustainedreleasevitacplus #shakleesupplement #bcomplexshaklee #chooseshaklee #vitaecomplex #herbalblendshaklee #mealshakes #shakleetamanmelati #kolesterol #shaklee #tamanmelati #shakleeomegaguard #kulitcantik #kulitsihat #vitaminuntuktulang
#vitaminkalsium #osteoporosis #shakleeyouthskincare #tamanmelatipv3 #tamanmelatipv5 #tamanmelatipv6 #tamanmelatipv8 #vitaecomplex #bcomplex #terapiinstagram #kalsiumuntuktulang #pengedarsahshakleemalaysia


0

Kalsium membantu:

1. Kekalkan tulang yang kuat dan gigi yang sihat

2. Menurunkan risiko Osteoporosis (bone loss) dan patah tulang

3. Membantu masalah sembelit

4. Membantu degupan jantung normal

5. Mengurangkan Insomnia (sukar tidur)

6. Bantu metabolisma Zat Besi dalam tubuh

7. Membantu Sistem Saraf, terutamanya dalam penghantaran signal

8. Membantu mengawal berat badan.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Harga runcit RM61.25
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🚩 Testimoni adalah peribadi. Hasil mungkin berbeza bagi setiap individu. Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Untuk pengesahan testimoni, sila hubungi pengedar Shaklee anda. Sentiasa berunding dengan doktor anda atau penasihat kesihatan profesional sebelum anda mengambil sebarang produk.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
📲📲 Whatsapp@sms 010-2904863 untuk beli-cuba Ostematrix.
📲📲 Whatsapp 010-2904863

#ostematrix #peppermintgingerplus
#sustainedreleasevitacplus
#vitamincshaklee #shakleemalaysia
#shakleevitaminsihat
#shakleesupplement
#healthsupplement
#vitaminc #shakleetamanmelati
#kolesterol #shaklee #tamanmelati
#shakleeomegaguard #herblax
#setcantikbasicshaklee #vitaminuntuktulang #setkolesterolshaklee #mealshakes
#setsendidantulang #setsakitkepala
#tamanmelatipv3 #tamanmelatipv5
#tamanmelatipv6 #tamanmelatipv8
#vitaecomplex #bcomplex
#pengedarsahshakleemalaysia
#shakleeherbalblend
#terapiinstagram


0

Bank Holiday flash SALE! Sale on 2weeks of either Z-Charge or D-lite Shake! Dm to order or enquire x #bankholidayweekend #bankholiday #sale #weightlossproducts #grab#flashsale #order #shakes#mealshakes #ts_lifestyle_withxsahira


0

Antara Tanda-tanda Kekurangan Kalsium:

1. Kebas-kebas kaki dan tangan
2. Kekejangan otot
3. Insomnia/susah nak tidur
4. Kuku rapuh
5. Sakit sendi, sakit pinggang
6. Gigi reput
7. Sembelit

Biasanya terjadi kepada ibu mengandung, dalam pantang dan juga menyusu kerana golongan ini menyalurkan kalsium yang tersimpan pada tulang kepada bayi.

Boleh juga terjadi kepada  orang yang sudah berumur.

Jika uolls mempunyai salah satu tanda di atas, uolls boleh banyakkan pengambilan kalsium harian dengan minum susu dan makan makanan yang mempunyai kalsium.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
♥Harga runcit RM61.25
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🚩Ini adalah testimoni peribadi. Hasil mungkin berbeza bagi setiap individu. Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Untuk pengesahan testimoni, sila hubungi pengedar Shaklee anda. Sentiasa berunding dengan doktor anda atau penasihat kesihatan profesional sebelum anda mengambil sebarang produk.
📲📲 Whatsapp@sms 010-2904863 untuk beli-cuba Ostematrix hari ini!

#sustainedreleasevitacplus
#vitamincshaklee #shakleemalaysia
#vitalea #mealshakes
#shakleesupplement
#healthsupplement #sembelit #kalsiumuntuktulang #insomnia
#vitaminc #shakleetamanmelati
#kolesterol #shaklee #tamanmelati
#shakleeomegaguard
#kulitcantik #kulitsihat
#bcomplexshaklee
#ostematrix #setsendidantulang
#tamanmelatipv3 #tamanmelatipv5
#tamanmelatipv6 #tamanmelatipv8
#sunwaymontana
#pengedarsahshakleemalaysia
#shakleeherbalblend
#shakleecollagenpowder #terapiinstagram


0

Kajian menunjukkan bahawa kekurangan nutrien kalsium dan magnesium menjadikan seseorang boleh berjaga lama dan susah tidur yang menyebabkan insomnia.

Dalam Ostematrix ada: ➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡
❤1000 mg Kalsium:
Dari sumber semulajadi.
❤400 mg Magnesium:
Tugas dia bawak Kalsium ke tempat-tempat mana yang diperlukan dalam badan kita.
❤400 IU Vitamin D:
Untuk make sure Kalsium tadi diserap 100% ke dalam badan kita.
❤Boron:
Mineral untuk bantu proses penghasilan tulang.
❤Manganese, Copper, Zinc:
Fungsinya untuk aktifkan enzim untuk padatkan tulang. Macam simen yang lekatkan batu bata rumah tapi dalam kes ni, sel tulang.

Semua ni penting supaya bila kita amalkan Ostematrix, semua nutrisi ni diserap dalam tubuh kita, barulah dapat kesan yang sepatutnya.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Harga runcit 1 botol: RM61.25
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🚩 Testimoni adalah peribadi. Hasil mungkin berbeza bagi setiap individu. Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Untuk pengesahan testimoni, sila hubungi pengedar Shaklee anda. Sentiasa berunding dengan doktor anda atau penasihat kesihatan profesional sebelum anda mengambil sebarang produk.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
📲📲 Whatsapp@sms 010-2904863 untuk beli-cuba Ostematrix.
📲📲 Whatsapp 010-2904863
#ostematrix #performancedrink
#sustainedreleasevitacplus
#vitamincshaklee #shakleemalaysia
#shakleevitaminsihat
#shakleesupplement
#chooseshaklee #healthsupplement
#vitaminc #shakleetamanmelati
#kolesterol #shaklee #tamanmelati
#shakleeomegaguard #mealshakes #kalsiumuntuktulang #setsendidantulang
#kulitcantik #elaksembelit #insomnia
#tamanmelatipv3 #tamanmelatipv5
#tamanmelatipv6 #tamanmelatipv8
#vitaecomplex #bcomplex
#pengedarsahshakleemalaysia
#shakleeherbalblend
#terapiinstagram


0

Kalsium membantu:

1. Kekalkan tulang yang kuat dan gigi yang sihat

2. Menurunkan risiko Osteoporosis (bone loss) dan patah tulang

3. Membantu masalah sembelit

4. Membantu degupan jantung normal

5. Mengurangkan Insomnia (sukar tidur)

6. Bantu metabolisma Zat Besi dalam tubuh

7. Membantu Sistem Saraf, terutamanya dalam penghantaran signal

8. Membantu mengawal berat badan.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Harga runcit RM61.25
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🚩 Testimoni adalah peribadi. Hasil mungkin berbeza bagi setiap individu. Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Untuk pengesahan testimoni, sila hubungi pengedar Shaklee anda. Sentiasa berunding dengan doktor anda atau penasihat kesihatan profesional sebelum anda mengambil sebarang produk.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
📲📲 Whatsapp@sms 010-2904863 untuk beli-cuba Ostematrix.
📲📲 Whatsapp 010-2904863

#ostematrix #peppermintgingerplus
#sustainedreleasevitacplus
#vitamincshaklee #shakleemalaysia
#shakleevitaminsihat
#shakleesupplement
#healthsupplement
#vitaminc #shakleetamanmelati
#kolesterol #shaklee #tamanmelati
#shakleeomegaguard #herblax
#setcantikbasicshaklee #vitaminuntuktulang #setkolesterolshaklee #mealshakes
#setsendidantulang #setsakitkepala
#tamanmelatipv3 #tamanmelatipv5
#tamanmelatipv6 #tamanmelatipv8
#vitaecomplex #bcomplex
#pengedarsahshakleemalaysia
#shakleeherbalblend
#terapiinstagram


0

❤Kita perlukan KALSIUM SETIAP HARI. Kalsium ni MAKANAN UTAMA TULANG kita.
❤Cuba bayangkan apa akan jadi kalau kita tak bagi makanan pada TULANG kita? Kesian tulang kita.
❤Tulang ni lah yang membentuk tubuh kita dan memudahkan pergerakan kita setiap hari.
❤Apa jadi kalau tulang kita cepat reput (sebab tak diberi makanan) ?
Bila jatuh sikit, dah patah.
Bila dah patah, kena simen.
Berbulan2 bahagian patah tu tak boleh gerak. Kes kesian ni.
❤Sebab tu lah KALSIUM ni kita WAJIB consume hari2.
Kita boleh ambil dari susu atau diet harian. Tapi pastikan cukup 1000mg-1200mg setiap hari.
❤Kalau tak dapat nak pastikan berapa mg KALSIUM dah ambil atau terlalu sibuk untuk sediakan makanan2 yang kaya dengan KALSIUM, Kak Laili suggest uolls ambil OSTEMATRIX.
❤Yang lebih istimewa nya OSTEMATRIX dirumus khas bersama2 magnesium dan vitamin D untuk PENYERAPAN KALSIUM YANG OPTIMUM. (tak perlu berjemur kat bawah matahari untuk dapatkan vitamin D dah).
❗Tak istimewa lagi ke OSTEMATRIX ni?
💖 Kredit to Baizura Bahar
Harga runcit: RM61.25 sebotol. ➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡
📲📲 Whatsapp@sms 010-2904863 untuk beli-cuba Ostematrix sekarang!
📲📲 Whatsapp 010-2904863

#ostematrix #shakleemalaysia #shakleevitaminsihat #sustainedreleasevitacplus #shakleesupplement #bcomplexshaklee #chooseshaklee #vitaecomplex #herbalblendshaklee #mealshakes #shakleetamanmelati #kolesterol #shaklee #tamanmelati #shakleeomegaguard #kulitcantik #kulitsihat #vitaminuntuktulang
#vitaminkalsium #osteoporosis #shakleeyouthskincare #tamanmelatipv3 #tamanmelatipv5 #tamanmelatipv6 #tamanmelatipv8 #vitaecomplex #bcomplex #terapiinstagram #kalsiumuntuktulang #pengedarsahshakleemalaysia


0

PROMOSI MEALSHAKE
.
Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik. .
Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.
.
*24 jam READY STOCK*.
📮POSLAJU Seluruh 🇲🇾. 🎁 FREE Gift.
👥 FREE consultation.
.
Pengedar Sah ⤵️
🚗 Agen Shaklee COD Shah Alam
🚗 Agen Shaklee COD Sungai Buloh
🚗 Agen Shaklee COD Puncak Alam
🚗 Agen Shaklee COD Meru
.
#instaseleb #shakleepromo #shakleehargamurah #shakleehargaruntuh #shakleeshahalam #shakleepuncakalam #shakleesungaibuloh #shakleehargastudentmurah #shakleetermurahterbaik #shakleemeru #shakleeselangor #shakleekualaselangor #shakleepalingmurah #shakleepromosi #shakleemurahmalaysia #shakleetermurah #shakleehargaahli #shakleepromo #shakleemurah #herbalblendshakleemurah #codshahalam #codmeru #codpuncakalam #shakleehargastudent
#mealshake #mealshakes


1

Mengandungi herba-herba semulajadi seperti ➡➡➡➡➡➡➡➡
🌿 Halia : kajian klinikal telah menunjukkan bahawa pengambilan halia sebagai makanan tambahan dapat membantu mengurangkan masalah senak perut.
🌿 Daun pudina : telah digunakan secara tradisional bagi perangsang dan membantu proses penghadaman, menghilangkan rasa loya, menenangkan otot perut, melegakan kekejangan dan kesakitan perut. Ia juga adalah penyelesaian terbaik untuk masalah kekembungan dan angin perut.
🌿 Fennel & Anise : jintan manis dapat mengawal kembung perut, bertindak sebagai pelawas, mengeluarkan gas, angin dan asid berlebihan di dalam perut. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Oleh itu Peppermint-Ginger Plus dapat membantu:-
🔅 membuang angin yang berlebihan dalam usus & perut.
🔅 mengurangkan rasa sakit pada bahagian abdomen disebabkan kembung perut.
🔅 melegakan rasa loya, muntah-muntah, morning sickness terutama untuk ibu hamil.
🔅 melancarkan sistem penghadaman.
🔅 mengelakkan pedih ulu hati.
🔅 merawat kecelaruan & memberikan kelegaan kepada usus & perut.
🔅 sesuai untuk mereka yang sedang dalam perjalanan/pelancong/pengembara yang mengalami masalah mabuk kenderaan.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
♥Harga runcit: RM47.50
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🚩 Ini adalah testimoni peribadi. Hasil mungkin berbeza bagi setiap individu. Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Untuk pengesahan testimoni, sila hubungi pengedar Shaklee anda. Sentiasa berunding dengan doktor anda atau penasihat kesihatan profesional sebelum anda mengambil sebarang produk.
📲📲 Whatsapp@sms 010-2904863 untuk beli-cuba Peppermint Ginger plus sekarang❗️
#sustainedreleasevitacplus #vitamincshaklee #shakleemalaysia
#shakleevitaminsihat #ostematrix
#shakleesupplement #vitaleaironformula #morningsickness
#chooseshaklee #buangangin
#vitaminc #shakleetamanmelati
#kolesterol #shaklee #tamanmelati
#shakleeomegaguard
#performancedrink #mealshakes
#peppermintgingerplus
#setgastrik #chewablecplus
#tamanmelatipv3 #tamanmelatipv5
#tamanmelatipv6 #tamanmelatipv8
#vitaecomplex #bcomplex
#pengedarsahshakleemalaysia
#shakleeherbalblend
#terapiinstagram


0

Mengandungi herba-herba semulajadi seperti ➡➡➡➡➡➡➡➡
🌿 Halia : kajian klinikal telah menunjukkan bahawa pengambilan halia sebagai makanan tambahan dapat membantu mengurangkan masalah senak perut.
🌿 Daun pudina : telah digunakan secara tradisional bagi perangsang dan membantu proses penghadaman, menghilangkan rasa loya, menenangkan otot perut, melegakan kekejangan dan kesakitan perut. Ia juga adalah penyelesaian terbaik untuk masalah kekembungan dan angin perut.
🌿 Fennel & Anise : jintan manis dapat mengawal kembung perut, bertindak sebagai pelawas, mengeluarkan gas, angin dan asid berlebihan di dalam perut. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Oleh itu Peppermint-Ginger Plus dapat membantu:-
🔅 membuang angin yang berlebihan dalam usus & perut.
🔅 mengurangkan rasa sakit pada bahagian abdomen disebabkan kembung perut.
🔅 melegakan rasa loya, muntah-muntah, morning sickness terutama untuk ibu hamil.
🔅 melancarkan sistem penghadaman.
🔅 mengelakkan pedih ulu hati.
🔅 merawat kecelaruan & memberikan kelegaan kepada usus & perut.
🔅 sesuai untuk mereka yang sedang dalam perjalanan/pelancong/pengembara yang mengalami masalah mabuk kenderaan.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
♥Harga runcit: RM47.50
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🚩 Ini adalah testimoni peribadi. Hasil mungkin berbeza bagi setiap individu. Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Untuk pengesahan testimoni, sila hubungi pengedar Shaklee anda. Sentiasa berunding dengan doktor anda atau penasihat kesihatan profesional sebelum anda mengambil sebarang produk.
📲📲 Whatsapp@sms 010-2904863 untuk beli-cuba Peppermint Ginger plus sekarang❗️
#sustainedreleasevitacplus #vitamincshaklee #shakleemalaysia
#shakleevitaminsihat #ostematrix
#shakleesupplement #vitaleaironformula #morningsickness
#chooseshaklee #buangangin
#vitaminc #shakleetamanmelati
#kolesterol #shaklee #tamanmelati
#shakleeomegaguard
#performancedrink #mealshakes
#peppermintgingerplus
#setgastrik #chewablecplus
#tamanmelatipv3 #tamanmelatipv5
#tamanmelatipv6 #tamanmelatipv8
#vitaecomplex #bcomplex
#pengedarsahshakleemalaysia
#shakleeherbalblend
#terapiinstagram


0

Persediaan sebelum Hari Raya ♥

Peppermint Ginger plus mengandungi herba-herba semulajadi seperti ➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡
🌿 Halia : kajian klinikal telah menunjukkan bahawa pengambilan halia sebagai makanan tambahan dapat membantu mengurangkan masalah senak perut.
🌿 Daun pudina : telah digunakan secara tradisional bagi perangsang dan membantu proses penghadaman, menghilangkan rasa loya, menenangkan otot perut, melegakan kekejangan dan kesakitan perut. Ia juga adalah penyelesaian terbaik untuk masalah kekembungan dan angin perut.
🌿 Fennel & Anise : jintan manis dapat mengawal kembung perut, bertindak sebagai pelawas, mengeluarkan gas, angin dan asid berlebihan di dalam perut. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Oleh itu Peppermint-Ginger Plus dapat membantu:-
🔅 membuang angin yang berlebihan dalam usus & perut.
🔅 mengurangkan rasa sakit pada bahagian abdomen disebabkan kembung perut.
🔅 melegakan rasa loya, muntah-muntah, morning sickness terutama untuk ibu hamil.
🔅 melancarkan sistem penghadaman.
🔅 mengelakkan pedih ulu hati.
🔅 merawat kecelaruan & memberikan kelegaan kepada usus & perut.
🔅 sesuai untuk mereka yang sedang dalam perjalanan/pelancong/pengembara yang mengalami masalah mabuk kenderaan.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
♥Harga runcit: RM47.50
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🚩 Ini adalah testimoni peribadi. Hasil mungkin berbeza bagi setiap individu. Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Untuk pengesahan testimoni, sila hubungi pengedar Shaklee anda. Sentiasa berunding dengan doktor anda atau penasihat kesihatan profesional sebelum anda mengambil sebarang produk.
📲📲 Whatsapp@sms 010-2904863 untuk beli-cuba Peppermint Ginger plus sekarang❗️
#sustainedreleasevitacplus #vitamincshaklee #shakleemalaysia
#shakleevitaminsihat #ostematrix
#shakleesupplement #vitaleaironformula #morningsickness
#chooseshaklee #buangangin
#vitaminc #shakleetamanmelati
#kolesterol #shaklee #tamanmelati
#shakleeomegaguard
#performancedrink #mealshakes
#peppermintgingerplus
#setgastrik #chewablecplus
#tamanmelatipv3 #tamanmelatipv5
#tamanmelatipv6 #tamanmelatipv8
#vitaecomplex #bcomplex
#pengedarsahshakleemalaysia
#shakleeherbalblend
#terapiinstagram


0

Peppermint-Ginger Plus Shaklee bantu legakan angin waktu puasa 😀

Mengandungi herba-herba semulajadi seperti ➡➡➡➡➡➡➡➡
🌿 Halia : kajian klinikal telah menunjukkan bahawa pengambilan halia sebagai makanan tambahan dapat membantu mengurangkan masalah senak perut.
🌿 Daun pudina : telah digunakan secara tradisional bagi perangsang dan membantu proses penghadaman, menghilangkan rasa loya, menenangkan otot perut, melegakan kekejangan dan kesakitan perut. Ia juga adalah penyelesaian terbaik untuk masalah kekembungan dan angin perut.
🌿 Fennel & Anise : jintan manis dapat mengawal kembung perut, bertindak sebagai pelawas, mengeluarkan gas, angin dan asid berlebihan di dalam perut. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Oleh itu Peppermint-Ginger Plus dapat membantu:-
🔅 membuang angin yang berlebihan dalam usus & perut.
🔅 mengurangkan rasa sakit pada bahagian abdomen disebabkan kembung perut.
🔅 melegakan rasa loya, muntah-muntah, morning sickness terutama untuk ibu hamil.
🔅 melancarkan sistem penghadaman.
🔅 mengelakkan pedih ulu hati.
🔅 merawat kecelaruan & memberikan kelegaan kepada usus & perut.
🔅 sesuai untuk mereka yang sedang dalam perjalanan/pelancong/pengembara yang mengalami masalah mabuk kenderaan.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
♥Harga runcit: RM47.50
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
📲📲 Whatsapp@sms 010-2904863 untuk beli-cuba Peppermint Ginger plus sekarang❗
#sustainedreleasevitacplus #vitamincshaklee #shakleemalaysia
#shakleevitaminsihat #ostematrix
#shakleesupplement #vitaleaironformula #morningsickness
#buangangin #setramadanshaklee
#vitaminc #shakleetamanmelati
#kolesterol #shaklee #tamanmelati
#shakleeomegaguard
#performancedrink #mealshakes
#peppermintgingerplus
#setgastrik #chewablecplus
#tamanmelatipv3 #tamanmelatipv5
#tamanmelatipv6 #tamanmelatipv8
#vitaecomplex #bcomplex
#pengedarsahshakleemalaysia
#shakleeherbalblend
#terapiinstagram


0

#ad I can always count on my @310nutrition to provide me the right amount of nutrition and vitamins on the days I don’t prep for myself. As a mom to three boys under five, I’m always in mom mode. I love that they’re planted based and include superfoods and probiotics. Here I’m drinking my tea (I’m a tea lover) however they have a variety of shakes as well! Use 310JESSICAM for free shipping. Happy Saturday Friends! . .
. . .
.
.
.
.
. . .
.
.
.
.
.
.
. . .
.
.
.
.
#310nutrition #fitness #fitfamily #shakes #tea #superfoods #mealshake #easymealprep #mealprep #eatclean #fitgirl #healthylifestyle #healthylifestyle #recipes #fitnessmotivation #mealshakes #tea #natural #yogaeverydamnday #athlete #fitfam #easyrecipe #fitness #fitmom #balance #food #workout #targetstyle #fitnesslife #workoutinspiration


10

Antara manfaat utama Meal Shakes:
💗sebagai nutrisi lengkap bagi mereka yang kekurangan zat melalui pemakanan.
💗membekalkan nutrisi kepada sel tubuh kerana Meal Shakes kaya dengan protein untuk membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah dan sistem imun.
💗membantu tumbesaran dengan membekalkan asid folik, biotin, kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses pembesaran.
💗mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan agen anti oksida yang bertindak melawan jangkitan penyakit.
💗mengandungi vitamin B, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat sekaligus memberikan wajah dan kulit yang sihat dan cantik.
💗Meal Shakes yang kaya dengan serat membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan daripada perut dan usus.

Meal Shakes membekalkan tenaga, berperisa vanila tidak mengandungi sebarang perasa, pewarna dan gula tiruan.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Harga runcit: RM120
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🚩Ini adalah testimoni peribadi. Hasil mungkin berbeza bagi setiap individu. Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Untuk pengesahan testimoni, sila hubungi pengedar Shaklee anda. Sentiasa berunding dengan doktor anda atau penasihat kesihatan profesional sebelum anda mengambil sebarang produk.
📲📲 Whatsapp@sms 010-2904863 untuk beli-cuba Meal Shakes sekarang.
#performancedrink #peppermintgingerplus
#ostematrix #shakleemalaysia  #shakleesupplement #espshaklee #chooseshaklee #healthsupplement #shakleetamanmelati #kolesterol #shaklee #tamanmelati #shakleeomegaguard #settambahberatshaklee #tambahberatbadan #mealshakes #vitaleaforchildren #zincplus #tamanmelatipv3 #tamanmelatipv5 #tamanmelatipv6 #tamanmelatipv8 #vitaecomplex #bcomplex #chewablecplus #youthskincare #sustainedreleasevitacplus #pengedarsahshakleemalaysia #shakleeherbalblend #terapiinstagram


0

Antara manfaat utama Meal Shakes:
💗sebagai nutrisi lengkap bagi mereka yang kekurangan zat melalui pemakanan.
💗membekalkan nutrisi kepada sel tubuh kerana Meal Shakes kaya dengan protein untuk membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah dan sistem imun.
💗membantu tumbesaran dengan membekalkan asid folik, biotin, kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses pembesaran.
💗mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan agen anti oksida yang bertindak melawan jangkitan penyakit.
💗mengandungi vitamin B, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat sekaligus memberikan wajah dan kulit yang sihat dan cantik.
💗Meal Shakes yang kaya dengan serat membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan daripada perut dan usus.

Meal Shakes membekalkan tenaga, berperisa vanila tidak mengandungi sebarang perasa, pewarna dan gula tiruan.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Harga runcit: RM120
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🚩Ini adalah testimoni peribadi. Hasil mungkin berbeza bagi setiap individu. Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Untuk pengesahan testimoni, sila hubungi pengedar Shaklee anda. Sentiasa berunding dengan doktor anda atau penasihat kesihatan profesional sebelum anda mengambil sebarang produk.
📲📲 Whatsapp@sms 010-2904863 untuk beli-cuba Meal Shakes sekarang.
#performancedrink #peppermintgingerplus
#ostematrix #shakleemalaysia  #shakleesupplement #espshaklee #chooseshaklee #healthsupplement #shakleetamanmelati #kolesterol #shaklee #tamanmelati #shakleeomegaguard #settambahberatshaklee #tambahberatbadan #mealshakes #vitaleaforchildren #zincplus #tamanmelatipv3 #tamanmelatipv5 #tamanmelatipv6 #tamanmelatipv8 #vitaecomplex #bcomplex #chewablecplus #youthskincare #sustainedreleasevitacplus #pengedarsahshakleemalaysia #shakleeherbalblend #terapiinstagram


0

Selamat berpuasa😘
.
Kak ros nak ingatkan yang promo VIVIX masih berjalan dan sangat menguntungkan korang ! 😍
.
Khusus untuk mereka kat luar sana yang dah lama berminat nak jadi ahli Shaklee, atau untuk mula berbisnes, inilah masa yang paling sesuai ! .
.
Nak business boleh, nak enjoy consume supplement Shaklee dengan membeli harga ahli yang jauh lagi murah pun boleh ! .
.
Untuk promo VIVIX twinpack iaitu 2 botol, korang jimat lebih RM 300 kalau compare harga promo dan harga asal including free items !
.
And untuk promo ni, korang akan dapat sekali :
.
✅ Jimat RM 266 dari harga asal
. 🎁 FREE MEMBERSHIP bernilai RM 65
.
🎁 FREE Paper Bag Vivix .
🎁 FREE CONSULTANTION
.
🎁 POSTAGE INCLUDED RM10
.
🎁Dapat cash rebate 🙉
.
Jimat sangat kan !
.
Dengan pengambilan VIVIX secara konsisten, in shaa Allah membantu badan kekal segar bertenaga, and makin lama nampak kita semakin muda gitu.
.
Oleh sebab itu saya dan family pun pilih untuk consume VIVIX ! 😊
.
Memang sesuai sangat kalau korang nak consume untuk diri sendiri or untuk parents, datuk, nenek sebab VIVIX sangat bagus untuk kesihatan menyeluruh❤
.
Promo VIVIX memang SANGAT JIMAT & BERBALOI !
Sementara stocks masih ada sahaja !☝️
.
Jom grab Promo vivix sehingga June 19 yang best ni ! Harga murah sampai jimat beratus ringgit ! 😍
.
Sekiranya korang berminat boleh wasap kak ros 0196011657 atau tengok di link bio yang di sediakan di atas ! .
.
#ajimaura


1

Jalan jalan stadium Tawau petang tadi. Menahan terik petang lepas Asar.
Ada bazaar Ramadan!😁 Abang siap cakap, ni first time Ili jejak bazaar Ramadan 😅. Ada #lefestour juga sempena raya.
Dapat lah cari baju kurung & tudung raya untuk Zaheen.
Boleh tahan juga harga. Mampu milik & banyak pilihan.
Rasa nak cekau untuk diri sendiri pun ada 😁 tapi hat bf friendly tak banyak pilihan.
Orang Tawau kalau nak pergi festival ni, esok last day tau. 2 petang - 2 pagi je.
Haa, kalau nak order promo Shaklee pulak, tinggal 6 hari je lagi untuk promo #CinchShake, #Youth free travel Set, #PerformanceDrink & #MealShakes

Khas untuk yang nak jadi ahli, ada diskaun 10 Persen untuk beli Vivix Twin Pack, Youth Starter Set, & Daily Essential Set!
Lagi 6 hari je tau.
Jom cantik & sihat sempena 10 malam terakhir Ramadhan & Aidilfitri! 🥰


0

ANAK TAK #SEMBELIT LEPAS AMBIL MEALSHAKE☝️ Anda masih tercari-cari MINUMAN YANG BERKHASIAT untuk Si Manja anda?
Saya perkenalkan Minuman Mealshake yang enak lagi berkhasiat untuk Si Manja anda.

Nak tahu apa Kelebihan & Khasiat nya?

1)Memberi tenaga
2)Memelihara kecantikan kulit
3)Menguatkan antibodi / sistem imun badan
4)Elak anak mudah SELSEMA, BATUK, DEMAM dan sebagainya.
5)Membantu selera makan anak.
6)Mengelakkan Obesiti di kalangan kanak-kanak
7)Membantu anak fokus dalam kelas 😎 Elak anak mengantuk
9)Bagus untuk perkembangan otak
10)Elak anak kudis

wasap 0137443003 utk info lanjut #codshakleeskudai #shaklee #shakleejb #shakleemalaysia #shakleeeffects#shakleemurah #shakleeskudai #ctdk #mealshakes #ig #igers #instamood #mealshakesshaklee #shakleeutm #bazarpaknil#naelofarhijab#shakleejohor#mealshakes#shakleeutm#instagram#igersmalaysia#shakleeutm #shakleeskudai#shakleeonline#gegarvaganza #shakleemutiararini#fazfattah #ekzema#energy#sembelit


0

ANAK TAK #SEMBELIT LEPAS AMBIL MEALSHAKE☝️ Anda masih tercari-cari MINUMAN YANG BERKHASIAT untuk Si Manja anda?
Saya perkenalkan Minuman Mealshake yang enak lagi berkhasiat untuk Si Manja anda.

Nak tahu apa Kelebihan & Khasiat nya?

1)Memberi tenaga
2)Memelihara kecantikan kulit
3)Menguatkan antibodi / sistem imun badan
4)Elak anak mudah SELSEMA, BATUK, DEMAM dan sebagainya.
5)Membantu selera makan anak.
6)Mengelakkan Obesiti di kalangan kanak-kanak
7)Membantu anak fokus dalam kelas 😎 Elak anak mengantuk
9)Bagus untuk perkembangan otak
10)Elak anak kudis

wasap 0137443003 utk info lanjut #codshakleeskudai #shaklee #shakleejb #shakleemalaysia #shakleeeffects#shakleemurah #shakleeskudai #ctdk #mealshakes #ig #igers #instamood #mealshakesshaklee #shakleeutm #bazarpaknil#naelofarhijab#shakleejohor#mealshakes#shakleeutm#instagram#igersmalaysia#shakleeutm #shakleeskudai#shakleeonline#gegarvaganza #shakleemutiararini#fazfattah #ekzema#energy#sembelit


0

La VITAMINA E è un importante ANTIOSSIDANTE che aiuta a proteggere 
le cellule dallo stress ossidativo e contribuisce a combattere gli effetti dannosi provocati al corpo dagli agenti inquinanti e da altre sostanze tossiche presenti nell’aria.


1

Antara manfaat utama Meal Shakes:
💗sebagai nutrisi lengkap bagi mereka yang kekurangan zat melalui pemakanan.
💗membekalkan nutrisi kepada sel tubuh kerana Meal Shakes kaya dengan protein untuk membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah dan sistem imun.
💗membantu tumbesaran dengan membekalkan asid folik, biotin, kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses pembesaran.
💗mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan agen anti oksida yang bertindak melawan jangkitan penyakit.
💗mengandungi vitamin B, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat sekaligus memberikan wajah dan kulit yang sihat dan cantik.
💗Meal Shakes yang kaya dengan serat membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan daripada perut dan usus.

Meal Shakes membekalkan tenaga, berperisa vanila tidak mengandungi sebarang perasa, pewarna dan gula tiruan.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Harga runcit: RM120
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🚩Ini adalah testimoni peribadi. Hasil mungkin berbeza bagi setiap individu. Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Untuk pengesahan testimoni, sila hubungi pengedar Shaklee anda. Sentiasa berunding dengan doktor anda atau penasihat kesihatan profesional sebelum anda mengambil sebarang produk.
📲📲 Whatsapp@sms 010-2904863 untuk beli-cuba Meal Shakes sekarang.
#performancedrink #peppermintgingerplus
#ostematrix #shakleemalaysia  #shakleesupplement #espshaklee #chooseshaklee #healthsupplement #shakleetamanmelati #kolesterol #shaklee #tamanmelati #shakleeomegaguard #settambahberatshaklee #tambahberatbadan #mealshakes #vitaleaforchildren #zincplus #tamanmelatipv3 #tamanmelatipv5 #tamanmelatipv6 #tamanmelatipv8 #vitaecomplex #bcomplex #chewablecplus #youthskincare #sustainedreleasevitacplus #pengedarsahshakleemalaysia #shakleeherbalblend #terapiinstagram


2

Meal Shakes bantu anak cerewet bab makan 👍

Antara manfaat utama Meal Shakes:
💗sebagai nutrisi lengkap bagi mereka yang kekurangan zat melalui pemakanan.
💗membekalkan nutrisi kepada sel tubuh kerana Meal Shakes kaya dengan protein untuk membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah dan sistem imun.
💗membantu tumbesaran dengan membekalkan asid folik, biotin, kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses pembesaran.
💗mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan agen anti oksida yang bertindak melawan jangkitan penyakit.
💗mengandungi vitamin B, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat sekaligus memberikan wajah dan kulit yang sihat dan cantik.
💗Meal Shakes yang kaya dengan serat membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan daripada perut dan usus.

Meal Shakes membekalkan tenaga, berperisa vanila tidak mengandungi sebarang perasa, pewarna dan gula tiruan.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Harga runcit: RM120
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🚩Ini adalah testimoni peribadi. Hasil mungkin berbeza bagi setiap individu. Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Untuk pengesahan testimoni, sila hubungi pengedar Shaklee anda. Sentiasa berunding dengan doktor anda atau penasihat kesihatan profesional sebelum anda mengambil sebarang produk.
📲📲 Whatsapp@sms 010-2904863 untuk beli-cuba Meal Shakes sekarang.
#performancedrink #peppermintgingerplus
#ostematrix #shakleemalaysia  #shakleesupplement #espshaklee #chooseshaklee #healthsupplement #shakleetamanmelati #kolesterol #shaklee #tamanmelati #shakleeomegaguard #settambahberatshaklee #tambahberatbadan #mealshakes #vitaleaforchildren #zincplus #tamanmelatipv3 #tamanmelatipv5 #tamanmelatipv6 #tamanmelatipv8 #vitaecomplex #bcomplex #chewablecplus #youthskincare #sustainedreleasevitacplus #pengedarsahshakleemalaysia #shakleeherbalblend #terapiinstagram


0

Meal Shakes sebagai ikhtiar anak-anak yang kerap sembelit 👍

Antara manfaat utama Meal Shakes:
💗sebagai nutrisi lengkap bagi mereka yang kekurangan zat melalui pemakanan.
💗membekalkan nutrisi kepada sel tubuh kerana Meal Shakes kaya dengan protein untuk membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah dan sistem imun.
💗membantu tumbesaran dengan membekalkan asid folik, biotin, kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses pembesaran.
💗mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan agen anti oksida yang bertindak melawan jangkitan penyakit.
💗mengandungi vitamin B, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat sekaligus memberikan wajah dan kulit yang sihat dan cantik.
💗Meal Shakes yang kaya dengan serat membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan daripada perut dan usus.

Meal Shakes membekalkan tenaga, berperisa vanila tidak mengandungi sebarang perasa, pewarna dan gula tiruan.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Harga runcit: RM120
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🚩Ini adalah testimoni peribadi. Hasil mungkin berbeza bagi setiap individu. Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Untuk pengesahan testimoni, sila hubungi pengedar Shaklee anda. Sentiasa berunding dengan doktor anda atau penasihat kesihatan profesional sebelum anda mengambil sebarang produk.
📲📲 Whatsapp@sms 010-2904863 untuk beli-cuba Meal Shakes sekarang.
#performancedrink #peppermintgingerplus
#ostematrix #shakleemalaysia  #shakleesupplement #espshaklee #chooseshaklee #healthsupplement #shakleetamanmelati #kolesterol #shaklee #tamanmelati #shakleeomegaguard #settambahberatshaklee #tambahberatbadan #mealshakes #vitaleaforchildren #zincplus #tamanmelatipv3 #tamanmelatipv5 #tamanmelatipv6 #tamanmelatipv8 #vitaecomplex #bcomplex #chewablecplus #youthskincare #sustainedreleasevitacplus #pengedarsahshakleemalaysia #shakleeherbalblend #terapiinstagram


0

Antara manfaat utama Meal Shakes:
💗sebagai nutrisi lengkap bagi mereka yang kekurangan zat melalui pemakanan.
💗membekalkan nutrisi kepada sel tubuh kerana Meal Shakes kaya dengan protein untuk membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah dan sistem imun.
💗membantu tumbesaran dengan membekalkan asid folik, biotin, kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses pembesaran.
💗mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan agen anti oksida yang bertindak melawan jangkitan penyakit.
💗mengandungi vitamin B, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat sekaligus memberikan wajah dan kulit yang sihat dan cantik.
💗Meal Shakes yang kaya dengan serat membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan daripada perut dan usus.

Meal Shakes membekalkan tenaga, berperisa vanila tidak mengandungi sebarang perasa, pewarna dan gula tiruan.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Harga runcit: RM120
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
📲📲 Whatsapp@sms 010-2904863 untuk beli-cuba Meal Shakes sekarang.
#performancedrink #vitaleaironformula
#ostematrix #shakleemalaysia  #shakleesupplement #chooseshaklee #healthsupplement #shakleetamanmelati #kolesterol #shaklee #tamanmelati #shakleeomegaguard #settambahberatshaklee #tambahberatbadan #mealshakes #vitaleaforchildren #zincplus #tamanmelatipv3 #tamanmelatipv5 #tamanmelatipv6 #tamanmelatipv8 #vitaecomplex #bcomplex #chewablecplus #youthskincare #sustainedreleasevitacplus #pengedarsahshakleemalaysia #shakleeherbalblend #terapiinstagram


0

#mealshakes ni memng dpt memikat kanak2

anak saya pon suka...
dia bahasakan milo maniss...tiap kali bancuh susu mesti dia suruh letak.. nyummy2... #shaklee #kanakkanak #mealshakes #sedap


0

PROMOSI MEALSHAKE
.
Sebagai sumber multivitamin yang terbaik. Bila kita berpuasa, badan kita sebenarnya melalui proses detoksifikasi. Sementara detoksifikasi itu berlaku, Meal Shakes dapat memastikan badan kita mendapat bekalan nutrien baru yang mencukupi. .
Bukan orang dewasa jer boleh consume, Meal Shakes juga sesuai untuk kanak kanak yang baru berlatih dan start berpuasa. inshaaAllah anak anak puasa pun lebih enjoy sebab kurang rasa letih.
.
*24 jam READY STOCK*.
📮POSLAJU Seluruh 🇲🇾. 🎁 FREE Gift.
👥 FREE consultation.
.
Pengedar Sah ⤵️
🚗 Agen Shaklee COD Shah Alam
🚗 Agen Shaklee COD Sungai Buloh
🚗 Agen Shaklee COD Puncak Alam
🚗 Agen Shaklee COD Meru
.
#mealshakeshakleemurah #shakleepromo #shakleehargamurah #shakleehargaruntuh #shakleeshahalam #shakleepuncakalam #shakleesungaibuloh #shakleehargastudentmurah #shakleetermurahterbaik #shakleemeru #shakleeselangor #shakleekualaselangor #shakleepalingmurah #shakleepromosi #shakleemurahmalaysia #shakleetermurah #shakleehargaahli #shakleepromo #shakleemurah #shakleemealshake #codshahalam #codmeru #codpuncakalam #shakleehargastudent
#mealshake #mealshakes #mealshakeshaklee #mealshakesshaklee #healthymealshake #mealshakesmurah


1

Assalamualaikum 😘
.
.
Kak ros nak kongsi dengan pembelian SET KECANTIKAN pada bulan MAY ni uoll akan dapat .
.
✅Free Postage .
✅Free Gift. .
.
So Cepat whatsapp dan kak ros share kelebihan set kulit Cantik yang paling high demand 😘
.
Bagi yang tertanya-tanya, meh nak explainkan MANFAAT dan KELEBIHAN setiap supplement untuk KECANTIKAN:
.
✅ ESP untuk bina kolagen dalam badan, membaiki tekstur kulit bagi masalah parut yang hitam, berlubang atau kesan dari bekas jerawat. Ia juga membantu menganjalkan dan melembutkan permukaan kulit kita.
.
✅ VITA C PLUS untuk merangsang kolagen. Juga membantu melawan infeksi bakteria yang menjadi penyebab terjadinya jerawat. Ia juga membantu mencerahkan dan menghilangkan kedutan dan garis halus.
.
✅ VITA E COMPLEX merupakan vitamin yang tinggi kandungan antioksida yang diekstrak dari buah anggur berkualiti tinggi. Ia membantu memudarkan dan menghilangkan parut, menghaluskan dan menggebukan kulit..
.

Bestkannnn
.
.
Selain tolong kecutkan Jerawat tapi bantu juga orang ada masaalah demam , selsema masaalah lenguh lenguh, sakit Kepala dan keletihan. .
So uoll dapat effect cantik je tapi effect SIHAT .
.
Sebab kak ros sendiri consume dan rasa perbezaan yang ketara. .
.
Pls TRY FULL SET lagi Best!!! .
.
Semua maklumat, keterangan produk serta testimoni pengguna yang disiarkan bukanlah bertujuan untuk mendiagnosis, merawat atau menyembuhkan sebarang penyakit.
.
.
Nak dapat free consultation meh Whatsapp Kak ros 0196011657.HARGA ADIK KAKAK 😀😀
.
#ajimaura


4