#OmegaGuard

Instagram photos and videos

#omegaguard#omega3#shakleemurah#omegaguardshaklee#shakleemalaysia#minyakikan#syukuralhamdulillah#fishoilshaklee#fishoilmelaka#minyakikanmelaka#minyakikanshaklee#omegashaklee#manfaatomega3#fishoil#OmegaGuard#Shaklee#glacomplex#setresdungshaklee#ostematrix#kolestroltinggi#imiracle#teampermata2018#bisnesshaklee

Hashtags #OmegaGuard for Instagram

EHH MUKA DAH FLAWLESS!
.
.
Seronok tak bila kita jumpa kawan lama, dia tegur kita mcm nie. Mesti kembang semangkuk kan!
.
.
Pastu mula la dok korek rahsia. Takde pakai skincare yg ada mercury, takde pakai skincare mahal-mahal. Rahsianyaaa apa? Vitamins je!
.
.
🌸VITA C PLUS
Sangat bagus untuk masalah jerawat. Vita C dapat bantu cepatkan jerawat kering dan elak pertumbuhan jerawat. Selain tu dapat membantu penghasilan collagen kepada kulit kita.
.
.
🌸GARLIC COMPLEX
Antibiotik semulajadi yang selamat dan sangat bagus untuk meningkatkan sistem imun badan dan mampu melawan bakteria so boleh la lawan bakteria yg menyebabkan jerawat muncul. Jerawat pun segan nak naik!
.
.
Mudah je kan? Tak perlu nak sakitkan kulit tempek macam-macam pun. Meh whatsapp nadia kalau nak nadia consult.
.
.
For order and special consultation
☎️NADIA 0146086386
.
.
**This statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. This products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.**


1

Ummi Uwais boleh jadi Dj radio tak?
.
Cakap laju takde skrip tau.
.
Suara pun macam sedap. Perasan 😂
.
Dulu adalah juga cita2 nak jadi orang glamer ni. Haha😆
.
Tapi #omegaguard ni memang best!
.
Melancarkan peredaran darah.✔ Membantu mengelakkan strok!
.
Baik utk 👉 kesihatan jantung✔
.
Kesihatan otak✔
.
Kesihatan sendi /sakit lulut ✔
.
Masalah kolestrol tinggi✔
.
Membantu masalah pernafasan✔ cth, tidur berdengkur .
Dha dan epa yang bagus utk fokus dan menguatkan daya ingatan ✔
.
Setiap rumah wajib ada 1 Omegaguard. Boleh kongsi! 😍
.
0168548677
.
Atau klik no wassap pada bio
.
@kedai_kecantikan_ummi_uwais
@kedai.vitamin.ummi.uwais
.
.
#menguatkaningatan #pelupa #kolestroltinggi #jantungsihat #strok #ShakleePetraJaya #shakleemurah #shakleekuching #codshakleekuching #codlundu #pengedardiperlukan #droshipwanted #darahtinggi #tidurberdengkur #kelasbisnes #bisnesonlinemalaysia #kelasberniaga #ryg #tishebat #tgg #minyakikanterbaik #minyakikan #promoshaklee #promodisember #vitaminterbaik


0

Order customer dah sampai😍
🍃#Vivixtwinpack untuk kesihatan keseluruhan produk no 1 shaklee..(repeat order dah ni😊)
🍃#omegaguard Fish oil more than 85%kandungan omega3 compare dgn other brand
🍃#ostemetrik (pil kalsium..ni pun repeat order tau...sakit sendi en customer dah pulih😀
🍃#babyshakleegentlewash dan #babyshakleesoothinglotion best sgt organik dan sesuai utk semua kulit baby.

Promo bulan ni best👍
#vivixtwinpack
#youthskincare

Pm cikgu utk
📙 info produk ,
💻order atau
💻 repeat order.. 🌹🌹🌹nak murah lg..bole join ahli atau dptkan free membership😍.... Pm tau.
📱
http://Cgyanty.wasap.my/shaklee


2

ğŸŽ¼ On the 10th day of surprises Shaklee gave to me...a free supply of omega 3! ğŸŽ¶

Our 💚 hearts 💚 are beating faster on ğŸŽ„Day 10ğŸŽ„ of the #12DaysofSurprises because the free gift with purchase today is OmegaGuard! It provides a full spectrum of all seven ultra-pure, pharmaceutical-grade omega-3 fatty acids, naturally found in small, cold-water fish, to help maintain a healthy heart and cardiovascular system.

#shakleekris #pumpitup #healthyheart #omega3 #omegaguard #guardyourheart #heartbeat #cardiovascular #shakleedifference #liveyourbestlifenow #liveyoungerlonger #lyl


0

Our hearts are beating faster on Day 10 of the #12DaysofSurprises because the #free #gift with purchase today is #OmegaGuard! It provides a full spectrum of all seven ultra-pure, pharmaceutical-grade omega-3 fatty acids, naturally found in small, cold-water fish, to help maintain a #healthy #heart and #cardiovascular system.
.
http://bit.ly/RichardSoesilo


1

Our #hearts are #beating faster on Day 10 of the #12DaysofSurprises because the #free #gift with purchase today is #OmegaGuard! It provides a #full #spectrum of all seven #ultra-pure, #pharmaceutical-grade omega-3 fatty acids, naturally found in small, cold-water fish, to help maintain a #healthy heart and #cardiovascular system.
.
http://bit.ly/RichardSoesilo


0

Vita-C PLUS
Apakah Vitamin C?

Vitamin C adalah vitamin jenis larut air dan fungsi utama sebagai antioksidan. Ia juga penting untuk kesihatan gigi, gusi, tulang dan kesihatan tubuh badan kita. Vitamin C sangat penting kepada tubuh tapi tubuh tak dapat hasilkan sendiri vitamin C. Maka, kita perlu mengambilnya dari sumber makanan harian dan juga suplemen.

Suplemen Vitamin C dari Shaklee. Keistimewaan Vitamin C Plus Shaklee:

Vitamin C semulajadi yang diekstrak dari jagung.

Sistem pelepasan berperingkat - melepaskan 500mg vitamin C dalam masa 5 jam untuk meningkatkan penggunaan vitamin C dalam badan & mengurangkan pembaziran.

Kebaikan Vitamin C Shaklee
1- Vitamin C untuk kulit
Merangsang pembentukan kolagen dalam badan dengan mengekalkan enzim aktif yang terlibat dalam penghasilan kolagen.
Melindungi kolagen daripada kerosakan oksidatif.
Mengurangkan kerosakan akibat cahaya matahari.
Mencerahkan kulit secara sekata.
Memperbaiki kulit yang berjerawat.
Mencegah / mengurangkan pigmentasi penyebab utama jeragat.
Pemulihan luka, melecur dan ulser.
Berfungsi sebagai agen anti-radang.

2- Vitamin C untuk kesihatan
Meningkatkan sistem imun - membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi, bantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman.
Memperbaiki insomnia.
Meningkatkan tenaga dan mencegah keletihan.
Memperbaiki resdung seperti bersin.

3- Vitamin C untuk perangi kanser
meningkatkan interferon semulajadi tubuh untuk merangsang pengeluaran T-cells melawan kanser, membuang kimia berbahaya & menghapus radikal bebas.

4- Vitamin C untuk Gout
mengurangkan risiko penyakit gout
menurunkan paras asid urik
.
.
#teampermata2018
#imiracle
#shakleekelanajaya #shakleeputrajaya #bisnesshaklee #onlinebusiness #omegaGuard #setdiet #setcantik #setmenyusu #sethamil #jombuatduit #kelanajaya #petalingjaya #shakleemalaysia #shakleecyberjaya #uitmshahalam #unitar #nakbiznes #terlajaklaris #fimkelanajaya #vitaminmurah #codshaklee


0

Vita-C PLUS
Apakah Vitamin C?

Vitamin C adalah vitamin jenis larut air dan fungsi utama sebagai antioksidan. Ia juga penting untuk kesihatan gigi, gusi, tulang dan kesihatan tubuh badan kita. Vitamin C sangat penting kepada tubuh tapi tubuh tak dapat hasilkan sendiri vitamin C. Maka, kita perlu mengambilnya dari sumber makanan harian dan juga suplemen.

Suplemen Vitamin C dari Shaklee. Keistimewaan Vitamin C Plus Shaklee:

Vitamin C semulajadi yang diekstrak dari jagung.

Sistem pelepasan berperingkat - melepaskan 500mg vitamin C dalam masa 5 jam untuk meningkatkan penggunaan vitamin C dalam badan & mengurangkan pembaziran.

Kebaikan Vitamin C Shaklee
1- Vitamin C untuk kulit
Merangsang pembentukan kolagen dalam badan dengan mengekalkan enzim aktif yang terlibat dalam penghasilan kolagen.
Melindungi kolagen daripada kerosakan oksidatif.
Mengurangkan kerosakan akibat cahaya matahari.
Mencerahkan kulit secara sekata.
Memperbaiki kulit yang berjerawat.
Mencegah / mengurangkan pigmentasi penyebab utama jeragat.
Pemulihan luka, melecur dan ulser.
Berfungsi sebagai agen anti-radang.

2- Vitamin C untuk kesihatan
Meningkatkan sistem imun - membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi, bantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman.
Memperbaiki insomnia.
Meningkatkan tenaga dan mencegah keletihan.
Memperbaiki resdung seperti bersin.

3- Vitamin C untuk perangi kanser
meningkatkan interferon semulajadi tubuh untuk merangsang pengeluaran T-cells melawan kanser, membuang kimia berbahaya & menghapus radikal bebas.

4- Vitamin C untuk Gout
mengurangkan risiko penyakit gout
menurunkan paras asid urik
.
.
#teampermata2018
#imiracle
#shakleekelanajaya #shakleeputrajaya #bisnesshaklee #onlinebusiness #omegaGuard #setdiet #setcantik #setmenyusu #sethamil #jombuatduit #kelanajaya #petalingjaya #shakleemalaysia #shakleecyberjaya #uitmshahalam #unitar #nakbiznes #terlajaklaris #fimkelanajaya #vitaminmurah #codshaklee


0

Vita-C PLUS
Apakah Vitamin C?

Vitamin C adalah vitamin jenis larut air dan fungsi utama sebagai antioksidan. Ia juga penting untuk kesihatan gigi, gusi, tulang dan kesihatan tubuh badan kita. Vitamin C sangat penting kepada tubuh tapi tubuh tak dapat hasilkan sendiri vitamin C. Maka, kita perlu mengambilnya dari sumber makanan harian dan juga suplemen.

Suplemen Vitamin C dari Shaklee. Keistimewaan Vitamin C Plus Shaklee:

Vitamin C semulajadi yang diekstrak dari jagung.

Sistem pelepasan berperingkat - melepaskan 500mg vitamin C dalam masa 5 jam untuk meningkatkan penggunaan vitamin C dalam badan & mengurangkan pembaziran.

Kebaikan Vitamin C Shaklee
1- Vitamin C untuk kulit
Merangsang pembentukan kolagen dalam badan dengan mengekalkan enzim aktif yang terlibat dalam penghasilan kolagen.
Melindungi kolagen daripada kerosakan oksidatif.
Mengurangkan kerosakan akibat cahaya matahari.
Mencerahkan kulit secara sekata.
Memperbaiki kulit yang berjerawat.
Mencegah / mengurangkan pigmentasi penyebab utama jeragat.
Pemulihan luka, melecur dan ulser.
Berfungsi sebagai agen anti-radang.

2- Vitamin C untuk kesihatan
Meningkatkan sistem imun - membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi, bantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman.
Memperbaiki insomnia.
Meningkatkan tenaga dan mencegah keletihan.
Memperbaiki resdung seperti bersin.

3- Vitamin C untuk perangi kanser
meningkatkan interferon semulajadi tubuh untuk merangsang pengeluaran T-cells melawan kanser, membuang kimia berbahaya & menghapus radikal bebas.

4- Vitamin C untuk Gout
mengurangkan risiko penyakit gout
menurunkan paras asid urik
.
.
#teampermata2018
#imiracle
#shakleekelanajaya #shakleeputrajaya #bisnesshaklee #onlinebusiness #omegaGuard #setdiet #setcantik #setmenyusu #sethamil #jombuatduit #kelanajaya #petalingjaya #shakleemalaysia #shakleecyberjaya #uitmshahalam #unitar #nakbiznes #terlajaklaris #fimkelanajaya #vitaminmurah #codshaklee


0

KEBAIKAN OMEGA GUARD

1. Mengimbangi perubahan dalam kepekatan hormon wanita yang menyebabkan PMS.
2. Membantu meningkatkan kesuburan.
3. Pengambilan secara berterusan memyerikan kulit, kulit lebih licin dan kemerah-merahan.
4. Mencegah penyakit saluran darah dan strok
5. DHA dan EPA mampu menentang trombosis
6. Merendahkan kepekatan darah dan tekanan darah tinggi.
7. Melicinkan saluran darah dan peredaran darah lebih lancar
8. Mengekalkan tekanan darah normal
9. Mengurangkan ketegangan dileher atau sakit kepala
10. Merendahkan kolestrol
11. Menghindarkan pembekuan darah didalam badan.
12. Mengawal masalah obesiti
13. Mencegah arteriosclerosis, myocardial infacrtion
14. Membantu mengurangkan risiko penyakit jantung
15. Membantu tumbesaran dan perkembangan otak janin
16. DHA merupakan nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina. Ianya penting dalam 3 bulan terakhr perkembangan otak janin semasa dalam kandungan.
17. DHA meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran.
18. Mencegah penyakit alzheimer.
19. Memelihara penglihatan dan pendengaran dan mencegah migrain
20. Meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru.
21. Membaiki alahan kulit, psorisis, demam hay, bronkitis, penyakit lelah, hepatitis, SLE (lupuserythematosus) dan penyakit buah pinggang.
22. Menentang kanser paru-paru, payudara, prostat dan kolon.
23. Meningkatkan enterogastritis, merangsang hati selepas pembedahan.
24. Membantu pankreas pesakit kanser untuk berfungsi dengan lebih efektif.
25. Memelihara fungsi-fungsi sendi (arthritis)
26. Paras asid lemak omega-3 larut dalam tisu rawan. Oleh sebab itu ia boleh mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan.
27. Memelihara fungsi-fungsi sendi
28. Membaikpulih gout dengan berkesan.
29. Mencegah insomnia dan mengurangkan tekanan.
31. EPA dan DHA berupaya menstabilkan emosi dan membantu dalam perkembangan kesihatan mental seperti kemurungan, tekanan, kebimbangan (anxiety), neurasthenia, insomnia, autisme, kanak-kanak hiperaktif dan penyakit schizophernia.

#OmegaGuard
#OmegaGuardShaklee
#SetMigrinShaklee
#SetMigrin
#projekbuatduit
#teampermata2018
#imiracle
#shakleekelanajaya #shakleepetalingjaya #bisnesshaklee #onlinebusiness #protege #


0

KEBAIKAN OMEGA GUARD

1. Mengimbangi perubahan dalam kepekatan hormon wanita yang menyebabkan PMS.
2. Membantu meningkatkan kesuburan.
3. Pengambilan secara berterusan memyerikan kulit, kulit lebih licin dan kemerah-merahan.
4. Mencegah penyakit saluran darah dan strok
5. DHA dan EPA mampu menentang trombosis
6. Merendahkan kepekatan darah dan tekanan darah tinggi.
7. Melicinkan saluran darah dan peredaran darah lebih lancar
8. Mengekalkan tekanan darah normal
9. Mengurangkan ketegangan dileher atau sakit kepala
10. Merendahkan kolestrol
11. Menghindarkan pembekuan darah didalam badan.
12. Mengawal masalah obesiti
13. Mencegah arteriosclerosis, myocardial infacrtion
14. Membantu mengurangkan risiko penyakit jantung
15. Membantu tumbesaran dan perkembangan otak janin
16. DHA merupakan nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina. Ianya penting dalam 3 bulan terakhr perkembangan otak janin semasa dalam kandungan.
17. DHA meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran.
18. Mencegah penyakit alzheimer.
19. Memelihara penglihatan dan pendengaran dan mencegah migrain
20. Meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru.
21. Membaiki alahan kulit, psorisis, demam hay, bronkitis, penyakit lelah, hepatitis, SLE (lupuserythematosus) dan penyakit buah pinggang.
22. Menentang kanser paru-paru, payudara, prostat dan kolon.
23. Meningkatkan enterogastritis, merangsang hati selepas pembedahan.
24. Membantu pankreas pesakit kanser untuk berfungsi dengan lebih efektif.
25. Memelihara fungsi-fungsi sendi (arthritis)
26. Paras asid lemak omega-3 larut dalam tisu rawan. Oleh sebab itu ia boleh mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan.
27. Memelihara fungsi-fungsi sendi
28. Membaikpulih gout dengan berkesan.
29. Mencegah insomnia dan mengurangkan tekanan.
31. EPA dan DHA berupaya menstabilkan emosi dan membantu dalam perkembangan kesihatan mental seperti kemurungan, tekanan, kebimbangan (anxiety), neurasthenia, insomnia, autisme, kanak-kanak hiperaktif dan penyakit schizophernia.

#OmegaGuard
#OmegaGuardShaklee
#SetMigrinShaklee
#SetMigrin
#projekbuatduit
#teampermata2018
#imiracle
#shakleekelanajaya #shakleepetalingjaya #bisnesshaklee #onlinebusiness #protege #


0

KEBAIKAN OMEGA GUARD

1. Mengimbangi perubahan dalam kepekatan hormon wanita yang menyebabkan PMS.
2. Membantu meningkatkan kesuburan.
3. Pengambilan secara berterusan memyerikan kulit, kulit lebih licin dan kemerah-merahan.
4. Mencegah penyakit saluran darah dan strok
5. DHA dan EPA mampu menentang trombosis
6. Merendahkan kepekatan darah dan tekanan darah tinggi.
7. Melicinkan saluran darah dan peredaran darah lebih lancar
8. Mengekalkan tekanan darah normal
9. Mengurangkan ketegangan dileher atau sakit kepala
10. Merendahkan kolestrol
11. Menghindarkan pembekuan darah didalam badan.
12. Mengawal masalah obesiti
13. Mencegah arteriosclerosis, myocardial infacrtion
14. Membantu mengurangkan risiko penyakit jantung
15. Membantu tumbesaran dan perkembangan otak janin
16. DHA merupakan nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina. Ianya penting dalam 3 bulan terakhr perkembangan otak janin semasa dalam kandungan.
17. DHA meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran.
18. Mencegah penyakit alzheimer.
19. Memelihara penglihatan dan pendengaran dan mencegah migrain
20. Meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru.
21. Membaiki alahan kulit, psorisis, demam hay, bronkitis, penyakit lelah, hepatitis, SLE (lupuserythematosus) dan penyakit buah pinggang.
22. Menentang kanser paru-paru, payudara, prostat dan kolon.
23. Meningkatkan enterogastritis, merangsang hati selepas pembedahan.
24. Membantu pankreas pesakit kanser untuk berfungsi dengan lebih efektif.
25. Memelihara fungsi-fungsi sendi (arthritis)
26. Paras asid lemak omega-3 larut dalam tisu rawan. Oleh sebab itu ia boleh mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan.
27. Memelihara fungsi-fungsi sendi
28. Membaikpulih gout dengan berkesan.
29. Mencegah insomnia dan mengurangkan tekanan.
31. EPA dan DHA berupaya menstabilkan emosi dan membantu dalam perkembangan kesihatan mental seperti kemurungan, tekanan, kebimbangan (anxiety), neurasthenia, insomnia, autisme, kanak-kanak hiperaktif dan penyakit schizophernia.

#OmegaGuard
#OmegaGuardShaklee
#SetMigrinShaklee
#SetMigrin
#projekbuatduit
#teampermata2018
#imiracle
#shakleekelanajaya #shakleepetalingjaya #bisnesshaklee #onlinebusiness #protege #


0

KEBAIKAN OMEGA GUARD

1. Mengimbangi perubahan dalam kepekatan hormon wanita yang menyebabkan PMS.
2. Membantu meningkatkan kesuburan.
3. Pengambilan secara berterusan memyerikan kulit, kulit lebih licin dan kemerah-merahan.
4. Mencegah penyakit saluran darah dan strok
5. DHA dan EPA mampu menentang trombosis
6. Merendahkan kepekatan darah dan tekanan darah tinggi.
7. Melicinkan saluran darah dan peredaran darah lebih lancar
8. Mengekalkan tekanan darah normal
9. Mengurangkan ketegangan dileher atau sakit kepala
10. Merendahkan kolestrol
11. Menghindarkan pembekuan darah didalam badan.
12. Mengawal masalah obesiti
13. Mencegah arteriosclerosis, myocardial infacrtion
14. Membantu mengurangkan risiko penyakit jantung
15. Membantu tumbesaran dan perkembangan otak janin
16. DHA merupakan nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina. Ianya penting dalam 3 bulan terakhr perkembangan otak janin semasa dalam kandungan.
17. DHA meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran.
18. Mencegah penyakit alzheimer.
19. Memelihara penglihatan dan pendengaran dan mencegah migrain
20. Meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru.
21. Membaiki alahan kulit, psorisis, demam hay, bronkitis, penyakit lelah, hepatitis, SLE (lupuserythematosus) dan penyakit buah pinggang.
22. Menentang kanser paru-paru, payudara, prostat dan kolon.
23. Meningkatkan enterogastritis, merangsang hati selepas pembedahan.
24. Membantu pankreas pesakit kanser untuk berfungsi dengan lebih efektif.
25. Memelihara fungsi-fungsi sendi (arthritis)
26. Paras asid lemak omega-3 larut dalam tisu rawan. Oleh sebab itu ia boleh mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan.
27. Memelihara fungsi-fungsi sendi
28. Membaikpulih gout dengan berkesan.
29. Mencegah insomnia dan mengurangkan tekanan.
31. EPA dan DHA berupaya menstabilkan emosi dan membantu dalam perkembangan kesihatan mental seperti kemurungan, tekanan, kebimbangan (anxiety), neurasthenia, insomnia, autisme, kanak-kanak hiperaktif dan penyakit schizophernia.

#OmegaGuard
#OmegaGuardShaklee
#SetMigrinShaklee
#SetMigrin
#projekbuatduit
#teampermata2018
#imiracle
#shakleekelanajaya #shakleepetalingjaya #bisnesshaklee #onlinebusiness #protege #


0

KEBAIKAN OMEGA GUARD

1. Mengimbangi perubahan dalam kepekatan hormon wanita yang menyebabkan PMS.
2. Membantu meningkatkan kesuburan.
3. Pengambilan secara berterusan memyerikan kulit, kulit lebih licin dan kemerah-merahan.
4. Mencegah penyakit saluran darah dan strok
5. DHA dan EPA mampu menentang trombosis
6. Merendahkan kepekatan darah dan tekanan darah tinggi.
7. Melicinkan saluran darah dan peredaran darah lebih lancar
8. Mengekalkan tekanan darah normal
9. Mengurangkan ketegangan dileher atau sakit kepala
10. Merendahkan kolestrol
11. Menghindarkan pembekuan darah didalam badan.
12. Mengawal masalah obesiti
13. Mencegah arteriosclerosis, myocardial infacrtion
14. Membantu mengurangkan risiko penyakit jantung
15. Membantu tumbesaran dan perkembangan otak janin
16. DHA merupakan nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina. Ianya penting dalam 3 bulan terakhr perkembangan otak janin semasa dalam kandungan.
17. DHA meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran.
18. Mencegah penyakit alzheimer.
19. Memelihara penglihatan dan pendengaran dan mencegah migrain
20. Meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru.
21. Membaiki alahan kulit, psorisis, demam hay, bronkitis, penyakit lelah, hepatitis, SLE (lupuserythematosus) dan penyakit buah pinggang.
22. Menentang kanser paru-paru, payudara, prostat dan kolon.
23. Meningkatkan enterogastritis, merangsang hati selepas pembedahan.
24. Membantu pankreas pesakit kanser untuk berfungsi dengan lebih efektif.
25. Memelihara fungsi-fungsi sendi (arthritis)
26. Paras asid lemak omega-3 larut dalam tisu rawan. Oleh sebab itu ia boleh mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan.
27. Memelihara fungsi-fungsi sendi
28. Membaikpulih gout dengan berkesan.
29. Mencegah insomnia dan mengurangkan tekanan.
31. EPA dan DHA berupaya menstabilkan emosi dan membantu dalam perkembangan kesihatan mental seperti kemurungan, tekanan, kebimbangan (anxiety), neurasthenia, insomnia, autisme, kanak-kanak hiperaktif dan penyakit schizophernia.

#OmegaGuard
#OmegaGuardShaklee
#SetMigrinShaklee
#SetMigrin
#projekbuatduit
#teampermata2018
#imiracle
#shakleekelanajaya #shakleepetalingjaya #bisnesshaklee #onlinebusiness #protege #


0

KEBAIKAN OMEGA GUARD

1. Mengimbangi perubahan dalam kepekatan hormon wanita yang menyebabkan PMS.
2. Membantu meningkatkan kesuburan.
3. Pengambilan secara berterusan memyerikan kulit, kulit lebih licin dan kemerah-merahan.
4. Mencegah penyakit saluran darah dan strok
5. DHA dan EPA mampu menentang trombosis
6. Merendahkan kepekatan darah dan tekanan darah tinggi.
7. Melicinkan saluran darah dan peredaran darah lebih lancar
8. Mengekalkan tekanan darah normal
9. Mengurangkan ketegangan dileher atau sakit kepala
10. Merendahkan kolestrol
11. Menghindarkan pembekuan darah didalam badan.
12. Mengawal masalah obesiti
13. Mencegah arteriosclerosis, myocardial infacrtion
14. Membantu mengurangkan risiko penyakit jantung
15. Membantu tumbesaran dan perkembangan otak janin
16. DHA merupakan nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina. Ianya penting dalam 3 bulan terakhr perkembangan otak janin semasa dalam kandungan.
17. DHA meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran.
18. Mencegah penyakit alzheimer.
19. Memelihara penglihatan dan pendengaran dan mencegah migrain
20. Meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru.
21. Membaiki alahan kulit, psorisis, demam hay, bronkitis, penyakit lelah, hepatitis, SLE (lupuserythematosus) dan penyakit buah pinggang.
22. Menentang kanser paru-paru, payudara, prostat dan kolon.
23. Meningkatkan enterogastritis, merangsang hati selepas pembedahan.
24. Membantu pankreas pesakit kanser untuk berfungsi dengan lebih efektif.
25. Memelihara fungsi-fungsi sendi (arthritis)
26. Paras asid lemak omega-3 larut dalam tisu rawan. Oleh sebab itu ia boleh mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan.
27. Memelihara fungsi-fungsi sendi
28. Membaikpulih gout dengan berkesan.
29. Mencegah insomnia dan mengurangkan tekanan.
31. EPA dan DHA berupaya menstabilkan emosi dan membantu dalam perkembangan kesihatan mental seperti kemurungan, tekanan, kebimbangan (anxiety), neurasthenia, insomnia, autisme, kanak-kanak hiperaktif dan penyakit schizophernia.

#OmegaGuard
#OmegaGuardShaklee
#SetMigrinShaklee
#SetMigrin
#projekbuatduit
#teampermata2018
#imiracle
#shakleekelanajaya #shakleepetalingjaya #bisnesshaklee #onlinebusiness #protege #


0

EHH MUKA DAH FLAWLESS!
.
.
Seronok tak bila kita jumpa kawan lama, dia tegur kita mcm nie. Mesti kembang semangkuk kan!
.
.
Pastu mula la dok korek rahsia. Takde pakai skincare yg ada mercury, takde pakai skincare mahal-mahal. Rahsianyaaa apa? Vitamins je!
.
.
🌸VITA C PLUS
Sangat bagus untuk masalah jerawat. Vita C dapat bantu cepatkan jerawat kering dan elak pertumbuhan jerawat. Selain tu dapat membantu penghasilan collagen kepada kulit kita.
.
.
🌸GARLIC COMPLEX
Antibiotik semulajadi yang selamat dan sangat bagus untuk meningkatkan sistem imun badan dan mampu melawan bakteria so boleh la lawan bakteria yg menyebabkan jerawat muncul. Jerawat pun segan nak naik!
.
.
Mudah je kan? Tak perlu nak sakitkan kulit tempek macam-macam pun. Meh whatsapp nadia kalau nak nadia consult.
.
.
For order and special consultation
☎️NADIA 0146086386
.
.
**This statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. This products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.**


1

EHH MUKA DAH FLAWLESS!
.
.
Seronok tak bila kita jumpa kawan lama, dia tegur kita mcm nie. Mesti kembang semangkuk kan!
.
.
Pastu mula la dok korek rahsia. Takde pakai skincare yg ada mercury, takde pakai skincare mahal-mahal. Rahsianyaaa apa? Vitamins je!
.
.
🌸VITA C PLUS
Sangat bagus untuk masalah jerawat. Vita C dapat bantu cepatkan jerawat kering dan elak pertumbuhan jerawat. Selain tu dapat membantu penghasilan collagen kepada kulit kita.
.
.
🌸GARLIC COMPLEX
Antibiotik semulajadi yang selamat dan sangat bagus untuk meningkatkan sistem imun badan dan mampu melawan bakteria so boleh la lawan bakteria yg menyebabkan jerawat muncul. Jerawat pun segan nak naik!
.
.
Mudah je kan? Tak perlu nak sakitkan kulit tempek macam-macam pun. Meh whatsapp nadia kalau nak nadia consult.
.
.
For order and special consultation
☎️NADIA 0146086386
.
.
**This statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration. This products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.**


1

HOW TO LOVE YOURSELF? 🌸💮🌹🌼
_
Balik berniaga semalam BFF ajak main badminton. Nadh on je sebab takda nak ke mana jugak plus dah lama tak main badminton plus dah lama tak hang out dengan dia
_
Dah balik berniaga penat2 nak penatkan diri lagi?? Its okay. Nadh memang ambil 1 biji Coq Trol selepas berniaga untuk energy booster.
Lagipun Nadh memang buat abs workout yang simple2 kalau petang2. Just lie on my exercise mate for 15-20 minutes and do some abs workout. Hehe.
_
Selain Coq Trol, Nadh pun amalkan produk Shaklee yang lain seperti #vitaminC #omegaguard #ostematrix #herblax #lecithin #alfalfa #youthakincare #herbalblendcream #basicH #ShakleeBaby.
_
Nadh tak ragui satu pun produk Shaklee sebab semuanya ORGANIK, NATURAL, BEBAS BAHAN KIMIA TAMBAHAN.
_
Sekarang pula, Nadh dah mula amalkan healthy lifestyle. Bukan nak kurus semata. Tapi nak badan lebih sihat bebas masalah kesihatan yang kronik.
_
And this is how i love my family and me myself.
_
Jangan segan2 nak contact Nadh kalau nak tanya2 tentang produk Shaklee. Tak beli pun takpe. Tanya je. Hehe. .
.
Much love,
Nadhira
Founder of Enchanting Roses
Shaklee Independent Distributor
#ShakleeKuching #shakleesarawak #shakleesamarahan #shakleesiburan


1

Pengalaman makan Omega Guard sewaktu hamil sangat best..berat tak naik mendadak. Nafsu makan tu dapat kontrol la...senang cerita..perut je naik..badan nampak slim melim..hahaha! Tak percaya..try la..
.
.
Omega-3 ni sangat penting untuk perkembangan saraf dan penglihatan bayi. Semasa dalam kandungan, janin akan memperolehi Omega-3 dari tubuh ibu untuk perkembangan sistem sarafnya.

Diantara manfaat Omega-3 kepada ibu hamil adalah:
.
📍 untuk pembangunan penglihatan dan kognitif bayi
📍 mengurangkan risiko alergi dikalangan bayi
📍 untuk perkembangan sistem saraf otak bayi
📍 mencegah kelahiran pramatang, mengurangkan risiko pre-eklampsia dan boleh meningkatkan berat kelahiran bayi
📍 mengurangkan risiko kemurungan ibu mengandung
📍 mengawal tahap kolestrol ibu mengandung
📍 membantu ibu mengawal berat badan secara semulajadi
📍 meningkatkan sistem pertahanan badan ibu, ibu jarang dijangkiti demam, selesema, batuk dll.
.
.
Berminat dengan Omega Shaklee ni?? meh la wassap Akak.

Juma Atie
012 223 9261
012 223 9261
012 223 9261
.
#pengedarshakleemeru #shakleemeru #omega3 #omegaguard #ibuhamil #anakcerdik #kolestroltinggi #menopause #asthma #eczema #kulitpinkish
#vitaminsihatcantikmeru #gout #kurussihatdancantik #kurussihat #setkurus #shakleekurus #supplementkurus #setkurusshaklee #dietsihat #badanslim #shakleeklang #shakleesetiaalam
#meruresidents #omegaguardshaklee #setkehamilanshaklee #setsendi #setpenyusuan #setpantangshaklee


1

Ramai sgt kan yg asal nak melahirkan, nak kurus seperti sebelum mengandung.

Kalau ada yg tak mampu nak byr natalismothercare mcm kebanyakan orang yg Have have tu, cuba try cara Shaklee.

Omega Guard bersama produk dlm set kurus Shaklee boleh membantu korang dalam menurunkan berat badan korang.

Sekarang ni tengah promo Omega Guard bulan ini.

Jadi bolehlah simpan stok Omega dlm penjimatan dgn misi nak kurus dan jelita pada masa yg sama.

Meh baca testimoni Omega Guard dalam misi kurus jelita.

Wasap Akak untuk terus order.

Juma Atie
012 223 9261
012 223 9261
012 223 9261

#pengedarshakleemeru #shakleemeru #omega3 #omegaguard #ibuhamil #anakcerdik #kolestroltinggi #menopause #asthma #nakkurus #eczema #kulitpinkish
#vitaminsihatcantikmeru #gout #kurussihatdancantik #kurussihat #kurusberkesan #kurustanpadiet #anakbijak #setkurus #shakleekurus #supplementkurus #setkurusshaklee #dietsihat #badanslim #shakleeklang #shakleesetiaalam
#meruresidents #meruklangResidents


1

Today only, receive a 90 servings bottle of OmegaGuard (a $51 value) FREE with your order of $150 or more!!! OmegaGuard helps reduce the risk of heart disease. ❤️ The fish oil in OmegaGuard undergoes a state-of-the-art, multi-step molecular distillation process that removes lead, mercury, arsenic, cadmium, dioxins, PCBs and other contaminants. 🐠


1

Vitamin C

Ia berfungsi sebagai antioksida yang baik dalam menguatkan antibodi dan daya tahan (imuniti) seseorang terhadap serangan penyakit.

Bantu mempercepat proses penyembukan tisu tubuh.

Vitamin C memastikan proses pemuliharan proses metabolisme dalam tubuh berfungsi dengan baik dan sempurna.

Berfungsi mengurangkan keradangan masalah resdung (sinuisitis). Kaya dengan sumber klorofil sangat membantu mengurangkan tahap keradangan daripada alergi (allergy), gegata (hives) dan resdung (sinuisitis). Namun begitu, bagi mereka menghidap penyakit SLE,pengambilan Alfalfa sebagai supplement tidak digalakkan.

Whatsapp HAJAR untuk info lanjut.⤵️ http://www.wasap.my/60196566602

#setkesuburanshaklee #shakleemalaysia
#shaklee #shakleejb #resdung #shakleepasirgudang #shakleekotatinggi #shakleetiram #shakleemasai #codjb #codpasirgudang #shakleemurah #sihatdenganshaklee #pcos #alfafa #omegaguard #vitaminc #vivix #glacomplex #sihat #hamil #cantik #coqtrol #setikhtiarhamil #setkesuburan #setresdungshaklee #alfafashaklee #bcomplex


0

Vitamin C

Ia berfungsi sebagai antioksida yang baik dalam menguatkan antibodi dan daya tahan (imuniti) seseorang terhadap serangan penyakit.

Bantu mempercepat proses penyembukan tisu tubuh.

Vitamin C memastikan proses pemuliharan proses metabolisme dalam tubuh berfungsi dengan baik dan sempurna.

Berfungsi mengurangkan keradangan masalah resdung (sinuisitis). Kaya dengan sumber klorofil sangat membantu mengurangkan tahap keradangan daripada alergi (allergy), gegata (hives) dan resdung (sinuisitis). Namun begitu, bagi mereka menghidap penyakit SLE,pengambilan Alfalfa sebagai supplement tidak digalakkan.

Whatsapp HAJAR untuk info lanjut.⤵️ http://www.wasap.my/60196566602

#setkesuburanshaklee #shakleemalaysia
#shaklee #shakleejb #resdung #shakleepasirgudang #shakleekotatinggi #shakleetiram #shakleemasai #codjb #codpasirgudang #shakleemurah #sihatdenganshaklee #pcos #alfafa #omegaguard #vitaminc #vivix #glacomplex #sihat #hamil #cantik #coqtrol #setikhtiarhamil #setkesuburan #setresdungshaklee #alfafashaklee #bcomplex


1

Vitamin C

Ia berfungsi sebagai antioksida yang baik dalam menguatkan antibodi dan daya tahan (imuniti) seseorang terhadap serangan penyakit.

Bantu mempercepat proses penyembukan tisu tubuh.

Vitamin C memastikan proses pemuliharan proses metabolisme dalam tubuh berfungsi dengan baik dan sempurna.

Berfungsi mengurangkan keradangan masalah resdung (sinuisitis). Kaya dengan sumber klorofil sangat membantu mengurangkan tahap keradangan daripada alergi (allergy), gegata (hives) dan resdung (sinuisitis). Namun begitu, bagi mereka menghidap penyakit SLE,pengambilan Alfalfa sebagai supplement tidak digalakkan.

Whatsapp HAJAR untuk info lanjut.⤵️ http://www.wasap.my/60196566602

#setkesuburanshaklee #shakleemalaysia
#shaklee #shakleejb #resdung #shakleepasirgudang #shakleekotatinggi #shakleetiram #shakleemasai #codjb #codpasirgudang #shakleemurah #sihatdenganshaklee #pcos #alfafa #omegaguard #vitaminc #vivix #glacomplex #sihat #hamil #cantik #coqtrol #setikhtiarhamil #setkesuburan #setresdungshaklee #alfafashaklee #bcomplex


1

SAKIT SENDI LEGA DENGAN OMEGA DAN OSTEMATRIX ! -
-
OMEGA : -
❤wanita yang ingin kurus
❤Ingin mengandung
❤sedang mengandung
❤berpantang & menyusu badan
❤anak yang picky eater kurang selera makan
❤sesiapa yang ada asthma
❤warga emas dengan sakit sendi dan lutut
❤ bagus untuk jantung dan darah tinggi
❤kurangkan masalah resdung
❤masalah kulit seperti eczema
❤masalah jerawat
-
-
OSTEMATRIX :
-
-
•Membantu dalam pembentukan tulang dan gigi yang sihat
•Mengelakkan penyakit osteoporosis (tulang rapuh)
•Mengurangkan kekejangan dan kebas-kebas
•Menstabilkan tekanan darah
•Melegakan period pain .
•Membantu dalam masalah gastrik
•Mengurangkan risiko praeklampsia
•Membantu mengurangkan sakit belakang
•Membantu melegakan sembelit
•Membantu dalam masalah tumit kaki sakit/pecah-pecah
•Melegakan sakit-sakit sendi
•Membantu melembutkan najis .
•Mengelakkan buasir
•Membantu mengatasi migrain
-
-
Yang mana nak travel, nak tunaikan umrah, yang aktif bersukan, nak selesa beribadah, boleh start amalkan SET SENDI ni.
-
-
ZUHAIRAH ZULKEPLI
017-3017128
#setsendishaklee #omegaguard #ostematrix


0

Fungsi Set Buasir Shaklee dalam membantu kurangkan buasir adalah: –
.
.
. (1) OsteMatrix: Magnesium dalam OsteMatrix bantu melancarkan sistem penghadaman, melembutkan najis, melawaskan pembuangan air besar, sekaligus mengatasi masalah buasir
.
.
. (2) OmegaGuard: Anti-keradangan. Membantu mengurangkan bengkak akibat tekanan muscle dubur ke atas salur darah vena dan sekitarnya, sehingga menyebabkan pembuangan air besar sangat perit. OmegaGuard membantu mengecutkan salur darah yang bengkak
.
.
.
(3) Zinc Plus: Membantu menyembuhkan luka dalaman dan di bahagian dubur dengan cepat. Pengambilan Vitamin ini sangat disarankan terutamanya bagi pesakit buasir yang mendapati keluar darah ketika buang air besar (najis berdarah)
.
.
Wasap 0108227403 info lanjut
Nini Shaklee
.
#buasir #setbuasirshaklee #ostematrix #omegaguard #zincPlus #shakleekuching


0

Jom blok kolestrol dari masuk dalam salur darah.
Kolestrol tinggi punca sakit jantung dan serangan strok.

Amalkan secara konsisten LECITHIN dan OMEGA GUARD shaklee untuk bantu membersihkan saluran darah tersumbat akibat dari pengumpulan lemak2 yang tidak di tukar kepada tenaga.

Saluran darah sempit menaikkan tekanan darah dan boleh merosakkan jantung.

Jom bertindak sekarang sebelum terlambat. Hubungi saya untuk konsultasi kesihatan dan pengambilan supplement shaklee secara PERCUMA.

011-37117561 -ROZITA

#shaklee #shakleemalaysia #shakleepenang #salurdarahtersumbat #omegaguard #lecithin #strok #kolestroltinggi #kurangkanberatbadan #pecahlemak #sayanakcantik #sayanakkurus


0

Jom blok kolestrol dari masuk dalam salur darah.
Kolestrol tinggi punca sakit jantung dan serangan strok.

Amalkan secara konsisten LECITHIN dan OMEGA GUARD shaklee untuk bantu membersihkan saluran darah tersumbat akibat dari pengumpulan lemak2 yang tidak di tukar kepada tenaga.

Saluran darah sempit menaikkan tekanan darah dan boleh merosakkan jantung.

Jom bertindak sekarang sebelum terlambat. Hubungi saya untuk konsultasi kesihatan dan pengambilan supplement shaklee secara PERCUMA.

011-37117561 -ROZITA

#shaklee #shakleemalaysia #shakleepenang #salurdarahtersumbat #omegaguard #lecithin #strok #kolestroltinggi #kurangkanberatbadan #pecahlemak #sayanakcantik #sayanakkurus


0

Fasa mengandung dan selepas bersalin badan memang susah nak turun tambahan plak dia ni ceaser mom. So bahagian perut tu memang lambat turun. Dah excercise pun jenuh tidak, masa bekerja pula banyak duduk je, pakat habis kembang dan bermaharajalela la lemak lemak tu 😂

So untuk korang yang nak berat turun tu boleh la consume set susut berat ni sebab ianya merangkumi seluruh aspek : .
.
🔥 MENGENYANGKAN PERUT
🔥 MELAWASKAN PEMBUANGAN
🔥 MEMECAHKAN LEMAK
🔥 MENGELUARKAN TOKSIN
🔥 MENGEMPISKAN PERUT 🔥 Boleh amalkan sekali #intermittentfasting untuk hasil yang maksimum serta terbaik.

Bulan ni kita ada #DECEMBERSALE yang awesome tau! Siapa yang buat belian dengan saya akan dapat DISKAUN + FREEGIFT istimewa.
.
.
.
.
#teampermata2018
#imiracle
#shakleekulim #shakleekepalabatas #bisnesshaklee #onlinebusiness #omegaGuard #setdiet #setcantik #setmenyusu #sethamil #jombuatduit #penanti #seberangjaya #shakleemalaysia #shakleepenaga #uitmpermatangpauh #usmpulaupinang #nakbiznes #politeknikpermatangpauh #vitaminmurah #codshaklee #bukitmertajam #juru #bukitminyak #alma #mengkuang #perda


0