#TheWeekonInstagram

Instagram photos and videos

#theweekoninstagram#ig_shotz#ig_captures#life#thephotosociety#instadaily#bnw#natgeo#thediscoverer#natgeoyourshot#blackandwhitephoto#friendinperson#featureshoot#in_public_sp#photo_collective#ig_myshot#streetarteverywhere#streetlovers#balkancollective#ig_asia#atlantecollective#streetphotographer#akasimagazine

Hashtags #TheWeekonInstagram for Instagram

COLOR COMBO 2 DIE 4. IS THIS GIVING MCDONALDS VIBES THO? 🤑 #yellowaesthetic


4

GIMBAL PRACTICE KYOTO
with my Canon EOS M and #ZhiyunCraneV2

Full video on YouTube


1

Curent mood: want to relax


2

思いつきで始めた @kf_gallery が本日5万人を超えました。
.
.
毎日コツコツやってきて、色んな人とのご縁や、繋がりを持つ事が出来ました。
.
.
緩くやってますが、今後もよろしくお願い致します🙏
.
.
location: Kumamoto/Japan
.
.
#artistry_vision #instagramjapan #instravel #japan_daytime_view #tv_living #heart_imprint #gpw_members_only #whpsignsoftheseason #as_archive #colorsjp #art_of_japan_ #whim_life #whpseasons #daily_photo_jpn #ig_supervizor #rox_captures #LINES_and_POINTS #team_jp_ #team_jp_ #whpoutofplace #ig_phos #bestjapanpics #oph #japan_of_insta #bnw_rose #impression_shots #igersjp #jp_mood #土曜日の小旅行 #広がり同盟メンバー #カメラ女子


4

sometimes you need a day in the forest with a hammock #relax


3

Es geht nicht darum Dinge zu haben, mit denen man das Leben genießen kann, sondern darum, das Leben mit den Dingen zu genießen, die man hat. ❤️
.
.
#gutenmorgen #liebenswert #liebenswertmagazin #instagood #welovehh #sprücheundzitate #wahreworte #quoteoftheday #weisheiten #diewocheaufinstagram #theweekoninstagram #montagmorgen #leben


0

When I decided to redesign the p-cloth, there were so many things that I OBSESSED about, but the one thing that was at the heart of my design was the idea that I wanted women to feel PROUD to wear this cloth on their backpack. I didn’t want it to be an afterthought or some “remnant” of a piece of cloth. I wanted it to be intentionally designed for adventurous women. ❤️🌿
📷 @skyestoury .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#washingtonstate #womenwhohike #seattleliving #hikerlife #createyourtrail #musicalmountaineers #womenwhoexplore #pnwoutdoorwomen #sheexplores #theweekoninstagram #pnwonderland #thisdayincludesme #getoutmoretogether #livebravely #outdoorwomensalliance #forceofnature #travelstoke #seattlephotographer #pnw #northcascades #womenwhoflyfish #washingtonhikersandclimbers #seattlemet #outdoorwomen #washingtontrails #CreatorOnTheRise #cascades #visitseattle #Impacttheory


0

Mornings like these, with props in action 😍
————————————————————
#Repost @cupcakesagogo with @get_repost
・・・
Hoy practicamos con el espacio negativo y con La Luz en lafotografia. Un reto chulisimo de @dacil.fernandez y de @qosen_photo
.
La protagonista: una maravilla de tarta bourdaloue que pronto compartiré con todos vosotros desde el blog.
.
Una lástima que instagram corte las fotos ... pavariar .
Feliz domingo, bichejos!!
.
.
.
#livethelittlethings #theeverydayproject #momentsofmine #thatauthenticfeeling #littlestoriesofmylife #verilymoment #theartofslowliving #thelifestylecollective #untoldvisuals #simplethingsmadebeautiful #mycommontable #gatheredstyle #eattheworld #morningslikethese #appetitejournal #cntravelereats #tablesituation #proventiallife #myopenkitchen #countryliving #bodas2018 #tableware #stoneware #liveforthestory #gatheringslikethese #theweekoninstagram #stillswithstories #ardentfinds #supportthemakers


1

🌻🌻🌻
You are the best gift that God made in the universe.
.
.
.


1

💩 After a long, emotionally exhausting weekend it's always so nice to come home, relax and have the warmth and love from my cat to make me feel better. Well at least he makes me laugh. 💩 #BradleyPooper #mrwarmandfuzzy #socaring #littleshit #dbagbrad #hesalover #canyoufeelthelovetonight #cute4kind


23


Florida lightning storms are on another level...⚡️🌩️⚡️
-
Tag someone that needs to see this! 😍
-
Photo by: @hoovisyo
Always #wondermore


5

A waterfall you can only get to by boat!


5

🌿
Setiap ada kejadian, kita akan dapat pelajaran yang tidak pernah kita duga sebelumnya.
Hikmahnya kadang langsung kelihatan, kadang nggak.
Tetapi "hadiah indah" dari setiap kejadian kadang-kadang beriringan dengan "kepahitan" dulu. ‌
.
Qadarullah wa maasyaa fa 'ala. .
Allaah telah menetapkan, dan atas perkara yang Allaah lakukan. ‌
.
.
.
.
.
.
.
.


2

Another monday under the books.


1

Happy Monday!
Xoxo
-Princess Muffin 💗
💗
💗
💗
💗
💗
💗
💗
💗
💗
#muffingirl
#tripawd


3

// Just a little further than Index and you get to see a nice river with awesome bouldering / Skykomish


1

Bagaimana senin pagimu kali ini? Apakah menyenangkan? Happy monday yaaa.
#MainSimple #TheWeekOnInstagram


1

[First Snorkeling Experience] - Jan 7th 2018
->> Swipe to the last pict to see how much fish captured ✌️
.
Nggak tau gimana ceritanya, Ulfah si penakut ini tiba2 pengen nyoba snorkeling. Trus ngerencanain liburan ke Jogja 2 hari sama @ulaaikk yang ditutup dengan mampir ke Pantai Nglambor.
Pas pertama kali nyoba masuk ke laut itu, sebenernya deg2an, soalnya jujur terakhir aku ke kolam renang aja udah sekitar 5 tahun yg lalu gara2 sempet alergi kaporit 😭. Well... dan karena emang dari kecil nggak bisa renang 😁. Jadi begitu nyoba buat masukin kepala pake alat snorkel & ditarik mas2nya buat agak jauhan dari pantai tuh rasanya kayak nggak percaya aja gitu, sejak kapan aku jadi seberani ini, padahal karena pake life vest sih makanya berani 😂. Dan sebenernya, untungnya pengalaman pertama snorkeling disini adalah karena dangkal. Disini pantainya isinya karang semua, jadi nggak semenakutkan itu karena masih bisa nyentuh dasar. Cuma, karena itu juga, karena ombaknya lumayan kenceng (abis hujan), jadi mata kaki lecet2 kena karang mulu pas kebawa arus. Itu juga pas keluar dari laut baru sadar kalo legging sampe robek di bagian lutut 🤣. Btw, disitu airnya jernih, jadi bisa ngeliat ikan2 kecil, ikan2nya juga banyak, jadi "sebenernya" bagus banget kalo buat foto asalkan bisa ngambil disaat yg tepat👍.
.
.
#2d1ntriptojogja
.
.
.
.
#snorkeling #pantainglambor #nglambor #jogjakarta #gunungkidul #beach #sea #fish #story #blue #white #green #clouds #fluffy #cotton #nature #instasky #skyporn #skyhunter #sunnyday #naturephotography #instagood #instadaily #instagram #like4like #photooftheday #pictureoftheday #theweekoninstagram #instatravel


0

moody dirty #35mm


1

Home again 😍 ... It is always such a great feeling walking down this stairway back into the enchanted sancuary of The Luxe Bali. By the time we get to the bottom of the path we have been subliminaly massaged by natures presence. If you are physically impared or have a lot of luggage then we aslo have an elevator that will take you to ground level.
A good 100 plus meters from the road and dropped down in behind thick walls and abundant trees on site you will never hear a bike or truck go by. And on the front side you have absolute cliff frontage 30 meters above the Indian Ocean with sweeping unobstructed views all the way to the Airport until Canggu and the surf directly below you.
The Luxe Bali : Beyond First Class - Way Beyond. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
.
.
.
.
.
#enchantedforest #amazingspaces #zenspace #exploremore
#exploretheworld
#exploretocreate
#familygetaway
#familyholiday
#familytravel
#familyvacation
#fascinatingbali
#friendshipgoals
#fun
#holiday
#iamatraveler
#iamtb
#ig_photooftheday
#indianocean
#indonesia
#instanusantara
#instatravel
#letsgosomewhere
#liburanbali
#lifeofadventure
#lifestyle
#liveauthentic
#livetravelchannel
#lonelyplanet


2

West coast summers swooning over Florence Peterson Park 😻


15

Syaikhul Islam Ibnu Taimiyah mengatakan, “..pokok keimanan itu tertanam di dalam hati yaitu ucapan dan perbuatan hati. Ia mencakup pengakuan yang disertai pembenaran dan rasa cinta dan ketundukan. Sedangkan apa yang ada di dalam hati pastilah akan tampak konsekuensinya dalam perbuatan anggota badan. Apabila dia tidak melakukan konsekuensinya maka itu menunjukkan bahwa iman itu tidak ada atau lemah. Oleh karena itu maka amal-amal lahir itu merupakan konsekuensi dari keimanan di dalam hati. Ia merupakan pembuktian atas apa yang ada di dalam hati, tanda dan saksi baginya. Ia merupakan cabang dari totalitas keimanan dan bagian dari kesatuannya. Walaupun demikian, apa yang ada di dalam hati itulah yang menjadi pokok/sumber bagi apa-apa yang muncul pada anggota-anggota badan…” (Majmu’ Fatawa Ibnu Taimiyah [2/175] as-Syamilah). *baru upload lagi


1