#copypaste

Instagram photos and videos

#copypaste#CopyPaste#copy#motivation#paste#inspiration#Copypaste#lifestyle#semedañoelteclado#SELAMAT_PAGI#summer#SALAM_MAAF#beach#Repost#fit#model#catlover#forex#ragdollsofinstagram#girls#me#myprincess#music#TBT#friends#blogger#like#photographey#design#food#DoneWorkout#photographe#LukisanDakwahMy#Semput

Hashtags #copypaste for Instagram

Alhamdulillah... Finally...
Lama juga la bertahan menunggu ni dulu.(bukan niat untuk menunjuk,sekadar berkongsi kegembiraan)
Akhirnya.. merah pun merah la.. Malas nak tunggu stock warna lain.. Mau tunggu yg warna biru tapi tak tahan..😁 Aamiin......😇 Hasil kerja keras kami selama ni.. Kerja pagi petang siang malam sampai tak cukup tidur.. Akhirnya dapat juga beli data untuk download gambar Honda FD ni..😁 Data pun mahal sekarang..😂
Syukur..
.
.
.
.
💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃 ================================== #Copypaste status orang.. Jgn marahhhh hahahhahaha.. 😂😂😂😂😂😂😂 💣💣 x salah berangan...😂😂😂 💣💣 dgn #mcm2projek harap segala impian blh jd kenyataan andai kita 💪 berusaha 😆😆 #belajar erti D.U.I.T.
Doa Usaha Ikhtiar Tawakal..😘😘😘


0

She’s the flip to my flop, the peanut to my butter, moon to my stars and bubbles to my bath. She’s the pesto to my pasta, sugar to my tea, toner to my printer, water to the sea. She’s the ring to my phone, eyes to my face, burger to my fries and copy to my paste 😛

@zoehawkerphotography on 📱 .
.
.
#copyandpaste#motheroftech#parenting#mumlife#motherofdaughters#raisingthefuture#instababygirl#apparel#techstyle#mumstyle#copypaste#photoshoot#bestfriend#bestie#girlgang#instamum#motherhood#mumsanddaughters#daughterlove#parent#mamalovesyou


14

#copypaste 🤷‍♂️


0

#copypaste 💕


1

Assalamualaikum gaisss
Ramai jugak yang tanye pada kakjue, Kak nape agent 'tu' jual Harga RM250 jer??? Ni jawapan Kakjue ye, bila kita berniaga jual beli kat online terutamanya bila kita menjadi orang tengah (dropshiper) menjual sesatu produk TANPA SEBARANG MODAL. 👇👇👇👇👇 Hukum jual harga lagi murah dari arahan HQ/Pengeluar = HARAM ye

Soalan:

Ustaz mcm mana kalau saya jadi Agent/stokis sesuatu produk, HQ suruh jual RM200, tapi saya jual dengan harga RM100 sebab saya nak cepat abiskan stock yg ada ni dan dapat capai target yg dimahukan HQ?

Jawab ustaz:

Hukumnya rezeki itu haram.
Kenapa haram!? Walaupun awak tidak mencuri, Tapi tetap jatuh haram. Sebab itu bukan produk awak, tapi produk HQ, HQ tidak benarkan sama sekali orang jual harga bawah dari yang telah ditetapkan oleh HQ. Jual dengan harga yang berbeza tanpa kebenaran tuan empunya barang, ibarat mencuri atau menjatuhkan kualiti produk tanpa pengetahuan pemilik.
Berterusanlah rezeki yang haram tadi tu kita salurkan untuk hulur kepada mak ayah di kampung, bagi makan ke mulut anak-anak, darah yang mengalir itu dari sumber yang tidak berkat.
Dalam perniagaan dia menjadikan seseorang itu jujur jadi tidak, atau sebaliknye, Kawan jadi lawan, Lawan jadi kawan.

Oleh itu jaga la amanah yang diberi. Isu besar ni awak. Please remember gaiss

#Copypaste
#takenote


0

#copypaste I hope you like it.


0

Join our signal service and be part of this 📈💥
Click the link in BIO or messege me 📩
EliteTradingGroup📈
ETGsignals💰

#forex #etgsignals #elitetradinggroup #trading #forextrading #earnmoney #earnwithphone #copypaste


0

Aku ada krn kamu ada...😁😁 #copypaste...


0

I've learned that fear limits you and your vision. It serves as blinders to what may be just a few steps down the road for you. The journey is valuable, but believing in your talents, your abilities, and your self-worth can empower you to walk down an even brighter path. Transforming fear into freedom - how great is that?
#copypaste #lovethisquote


1

Copy paste very easy
If u be different why not
#art #copypaste #bedifferent #memangbeda


0

Hey niño, se te acaba el tiempo y todavía no te das cuenta 😞
#CopyPaste


1

🏰 Grignan 🏰
.
De passage dans la Drôme Provençale au début du mois d'avril de cette année, j'ai eu l'occasion de visiter Grigan, petite bourgade célèbre pour son magnifique château du XIIIème siècle.
.
Sur la terrasse, vous disposerez d'une vue panoramique sur la vallée du Rhône ainsi que sur le Mont Ventoux.
.
N'hésitez pas à aller vous rafraîchir à l'hôtel @leclairdelaplume une fois la visite du château terminée 🍷
.
🇬🇧🇺🇸
At the beginning of April I have visited Drôme Provençale where is located the stunning Castle of Grignan.
.
The terrasse offers a panoramic view on Rhône Valley and Mont Ventoux.
.
After the visit go for a drink to hotel le Clair de la Plume 🥂
.
Infos:
🖱️www.dromeprovencale.fr/notre-destination/nos-essentiels/visiter-le-chateau-de-grignan
.
Où ? / Where?
🖱️www.clairplume.com
📍2 Place du Mail, 26230 Grignan
☎️ +33 4 75 91 81 30
.
#Avril #April #Castle #Château #copypaste #doucefrance #Drôme #France #Grignan #printemps #lifestyle #Provence #Rhône #nofilterneeded #Sud #Spring #throwback #Ventoux


1

CIRI-CIRI ORANG BISNES YANG BERJAYA.

1) BERANI
2) SABAR
3) FOKUS
4) SANGGUP
5) JIWA KENTAL
6) CEKAL
7) TIDAK BANYAK ALASAN
8) TIDAK SALAHKAN ORG LAIN
9) FIGHTER

KATA2 AZIMAT SEORANG LEADER HEBAT.

Biar org dengki kita,
Biar org pandang rendah pd kita,
Biar org ketawakan kita,
Biar org menolak tawaran kita,
Tapi kita tetap yakin dan percaya,
Rezeki pergi dan datang dari Tuhan

Kita tetap teruskan.

1 orang lari, 10 orang ku sharing.
10 orang lari, 100 orang ku cerita.
100 orang lari, 1000 orang kita tolong.

Orang luar cuma pandai cakap dan peduli apa orang cakap.

Kita susah bukan dia tolong.
Kita tiada duit bukan dia bagi pinjam.
Kita sakit bukan dia bayar bil ubat kita.
Rumah kita bukan dia belikan.
Kereta kita bukan dibayarkan.

Duit belanja kita bukan dia bagi.
Peduli apa dia nak cakap.
Yang penting kita tetap teruskan.

Teruskan.. teruskan.. teruskan.. SETAKAT MULUT NEGATIF.
HANYA SEMUT KECIL SAHAJA.

Membujur lalu melintang patah.
Lawan tetap lawan.
Lawan sampai Jutawan.
Genggam sampai jadi bara api.
Alang alang dah buat...buat sampai Jadi JUTAWAN.

Lagi banyak cabaran.
lagi banyak dugaan.
lagi banyak kesusahan.. lagi kita akan lawan.

Kerana itu semua tiket untuk kita Berjaya SEMAKIN HAMPIR.

Ikut Sistem.
Syukur, Puji Tuhan, Akhirnya Berjaya.

Jumpa anda di puncak KEJAYAAN.

Apa yang kita lakukan hari ni akan hasilkan apa yang kita ada di masa hadapan nanti.

kalau kita teruskan buang masa.
Setiap hari tak tahu apa yang harus dilakukan,
Jangan salahkan orang lain.
Sebaliknya salahkan diri kita sendiri.

Setuju? 🙋🙋 #MariaSiau
#copypaste


0

#copypaste


0

Einzelteile mit kleinen Schönheitsfehlern zum reduzierten Preis findet ihr bei uns im Shop. Jedes Stück ein #Unikat 😊...
https://www.plasticbombshop.de/2-Wahl:::155.html

#everyshirtisagoodshirt #punkshop #mailorder #schönheitsfehler #merchandise #liebhaberstücke #sohatdasniemandanders #javerlinkungenbeiinstagamfunktionierennichtabermankanndaskopieren #copypaste


0

Kita NAK Bagi Tahu JeR!!!!...hehehehe

Assalamualaikum

Orang berniaga ni memang selalu update status. Sehari berkali kali. Order masuk cerita, feedback customers cerita, projek on going cerita, makan apa, pergi mana semua nak cerita. Sebab apa tau?? Tu la soft skill dalam berniaga. Orang yang tak paham mesti akan cakap dia ni gila riak nak mampos, nak menunjuk la tu dan acah² dia la yang paling bagus.

Nak berniaga wall kena la aktif, kalau tak orang tak tau kita jual apa. Aktif update bukan bermakna kerja rumah terbiar dan anak² terabai, pandai² la gunakan masa.

Jangan boring baca status sy ye.. agak² menyampah sila la unfriend sy. Don't worry sy tak kecik hati. Peace no war.

#edit
#copypaste


0

Sial! Sial! Rupanya digandrungi rindu yang berlebihan tidak baik pula.
Lantas apa kabar dengan jiwa yang telah lama menunggu ?
Jahat sekali ia membuatku kalang kabut seperti ini.

#asyiq #mantap #gak #tuh #copypaste


5

#Copypaste TOP LEADER
Hri ini kebetulan saya sdg berada di batu malang jawa timur, berniat memang ajak keluarga lburan, lalu tim minta meeting.. dan saya oke kan.. Stlh rekreasi saya meeting bersama member, dsana ada pasangan ibu dan bpak dri madura menggunakan motor sambil membawa anaknya slama 6jam perjalanan, sungguh perjuangan yg pasti ada hasilnya..
Seringkali anak dijadikan alasan kegagalan, alsan untuk menunda dll.. Padahal anak adalah anugerah Tuhan paling luar biasa, dan justru krn anak lah kita hrus sukses di HWI..
WA : 085373690469

#wmpjushwi #hwiindonesia #hwimedan #hwijkarta #hwisemarang #wmplampung #hwikalimantan #hwikalimantantengah #hwikalimantanselatan #hwijakarta #hwijakartautara #hwijakartaselatan #hwijakartatimur #hwisurabaya #hwibali #hwibatam #hwibali #hwibengkulu #hwisemarang #hwijayapura #hwisolo #hwijogja


0

#copypaste 👭💜


72

One double page of my #travelsketchbook @louisecarmenparis representing my journey in Olinda, beautiful and colorful town in Pernambuco state of Brazil. Collage made with all the free leaflets and tourist brochures found in the city #collage #reuse #copypaste #travelcollage


1

Happiness will never come to those who fail to appreciated the blessings they already have. Say Alhamdulillah #copypaste


0

Mari kita senaman mulut cakap bahasa utara .
.
.
Kita tak kata kat depa , depa dok kata kita kata depa padahai depa dok kata kita dok kata kat depa biaq kita kata kat depa . kita tak kata kat depa pon depa dok kata kat kita em Kita tak kata kat depa , depa dok kata kita kata depa padahai depa dok kata kita dok kata kat depa biaq kita kata kat depa . kita tak kata kat depa pon depa dok kata kat kita em Kita tak kata kat depa , depa dok kata kita kata depa padahai depa dok kata kita dok kata kat depa biaq kita kata kat depa . kita tak kata kat depa pon depa dok kata kat kita em Kita tak kata kat depa , depa dok kata kita kata depa padahai depa dok kata kita dok kata kat depa biaq kita kata kat depa . kita tak kata kat depa pon depa dok kata kat kita em. Kita tak kata kat depa , depa dok kata kita kata depa padahai depa dok kata kita dok kata kat depa biaq kita kata kat depa . kita tak kata kat depa pon depa dok kata kat kita em Kita tak kata kat depa , depa dok kata kita kata depa padahai depa dok kata kita dok kata kat depa biaq kita kata kat depa . kita tak kata kat depa pon depa dok kata kat kita em Kita tak kata kat depa , depa dok kata kita kata depa padahai depa dok kata kita dok kata kat depa biaq kita kata kat depa . kita tak kata kat depa pon depa dok kata kat kita em Kita tak kata kat depa , depa dok kata kita kata depa padahai depa dok kata kita dok kata kat depa biaq kita kata kat depa . kita tak kata kat dep a pon depa dok kata kat kita em Kita tak kata kat depa , depa dok kata kita kata depa padahai depa dok kata kita dok kata kat depa biaq kita kata kat depa . kita tak kata kat depa pon depa dok kata kat kita em Kita tak kata kat depa , depa dok kata kita kata depa padahai depa dok kata kita dok kata kat depa biaq kita kata kat depa . .
#sumberfb
#copypaste 😅


4

Alhamdulillah... Finally...
Lama juga la bertahan menunggu ni dulu.(bukan niat untuk menunjuk,sekadar berkongsi kegembiraan)
.
Terima kasih awak cyinta hati... Akhirnya.. hitam pun hitam la.. Malas nak tunggu stock color lain.. Mau tunggu yg warna putih tapi tak tahan..😁 Aamiin......😇 Hasil kerja keras selama ni.. Kerja pagi petang siang malam sampai tak cukup tidur..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Akhirnya dapat juga beli data untuk download gambar toyota vellfire ni..😁 Data pun mahal sekarang..😂
Syukur..
.
.
.
.
💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃 ================================== #Copypaste status orang.. Jgn marahhhh.... #akkbega gurau.... hahahhahah.. 😂😂😂😂😂😂😂
💣💣 #akkbbega ade motor je...😆😆
💣💣 blh berangan dlm mimpi je la...😂😂😂
#belajar erti syukur seadanya..😘😘😘


1

Mak Ayah Perlu Belajar Ilmu Mempengaruhi Anak

Banyak cara kita boleh pengaruhi anak. Salah satunya adalah dengan menggunakan sentuhan.

Contohnya ketika nak bagi arahan pada anak, buat je 2 benda ni : 👉 Sentuh belakang kepala untuk anak perempuan 👉 Sentuh bahu atau belakang badan untuk anak lelaki
Jangan terkejut kalau anak jadi mudah dengar cakap dan arahan kita 😊

#copypaste
#notaparentingTaufiqRazif
Klik je link ni ye untuk belajar lebih dalam lagi ✌️ t.me/NotaTaufiqRazif


0

Kita minat moto, jiwa moto..
Rintangan paling besar kita yg dah berumah tangga ni, bila bini tak bagi permit ride, ini lah selalu keluhan kawan2 aku yg selalu tak dapat join ride.... Tapi bini aku kalau dah seminggu nmpk aku tak ride, dia cepat2 basuhkan moto, polish kan helmet, memang suh aku ride, nmpk tak bertapa sayang nya bini aku kat aku.... Kita ni Ketua keluarga, kena ada keberanian sikit.... (harap bini aku baca la posting ni, nak ride takut pulak nak kabo kat dia)

#Alhamdulillah
#Sayangbini
#SangapThrottle
#rakyatmarhen
#lalangmotorsport
#copypaste
#Renung2slmtberamal..


2

#Seandainya kita tidak dapat menjadi garam yang dapat menahan daging daripada busuk, janganlah kita menjadi langau yang membusukkan daging..😔
. . .
Kadang kita terlampau jaga hati orang agar tak terluka, walau sekecil apa pun ia..sampaikan hati sendiri yang koyak rabak diwatnya..#terluka dalam diam.Kadang pendapat kita berbeza dengan orang namun kerana #sayang, pangkat & darjat terima jua apa pun kritikan.Kadang kala kita terpaksa akur bahawa kita tak diperlukan lagi.Jangan #mengungkit apa yang telah kita curahkan & #korbankan. Beredarlah sebelum rasa hormat menjadi rasa benci & menyampah.Tuhan engkau lebih tahu rasa ini #kuatkanhati kami..😍💕
. . .
Kadang kita perlu teruskan walau sakitnya pedih seolah ada satu batu yang menghempap. Kadang kita #berperang dengan persoalan yang maha berat dalam #jiwa, tapi akhirnya terpaksa juga #mengorbankan segala rasa. YA kita akan terus tabah dengan satu kekuatan dicelah-celah ramainya manusia..yang pasti akan ada manusia yang paham apa yang kita rasa..❤️
. . .
Teruskanlah #berbuatbaik, #berkatabaik, memberi #nasihat yang #baik...walaupun tidak ramai orang mengenalimu, cukuplah #Allah mengenalimu lebih daripada yang lain...Jadilah seperti jantung yang tidak terlihat tetapi terus berdenyut setiap saat hingga membuat kita terus hidup menjelang akhir hayat..🌹
. . .
Bukanlah #Kesabaran Jika masih mempunyai Batas & Bukanlah #Keikhlasan Jika masih Merasakan sakit...Saat kita berfikir untuk menyerah, Pandanglah kebelakang..sudah sangat jauh kita melangkah, sudah sangat banyak rintangan yang kita lalui..Semudah itu kita mengangkat tangan??#ComeOn kuatkan hati sikit!#MoveOn Teruskan melangkah mengali berbagai #ilmu untuk #masadepan walaupon adakalanya langkahan kakimu 🙌 terhenti seketika namun jangan pernah berhenti #bersemangat demi untuk mengecapi segala #impian dan kebahagian dalam kehidupan ini...#AamiinYRA💪👏 🤗#copypaste 4 #Win
#RenunganUntukDiriSendiri & #motivasi untuk semua😘


1

Motivasi PAGI
.
Perubahan dalam hidup memang tidak menjamin keberhasilan, namun tidak akan ada keberhasilan juga jika tanpa perubahan, Impian tidak akan menggerakkan seseorang untuk maju tetapi alasan yang kuat dibalik impian itulah yang menggerakannya, mungkin untuk membantu keluarga atau sebagainya tetapi sebenarnya itulah semangat anda yang mendorong anda untuk lebih berusaha.
.
Orang yang kuat hatinya, Bukannya mereka yang tidak pernah menangis, Melainkan Orang yang tetap tegar ketika masalah datang atau ketika banyak orang menyakitinya, kerana kekuatan tidak datang dari fizikal melainkan datang dari jiwa dan semangat untuk terus hidup dan berjuang.
.
Ketika masalah datang, ALLAH tidak meminta kita memikirkan jalan keluar sehingga penat. Tetapi, ALLAH hanya minta sabar dan solat, Sabar adalah cara yg harus digunakan untuk menyelesaikn masalah apapun. Seberat apapun, akan cepat diselesaikan dengan kesabaran dan kesabaran itu adalah dengan ilmu dan strategi bukan sabar tanpa tindakan.
.
Seberat apapun beban masalah yang kamu hadapi saat ini, percayalah bahwa semua itu tidak akan pernah melebihi batas kemampuanmu, jika kamu tetap merasakan demikian, maka itu hanyalah persepsi diri kamu sahaja tentang perasaan kamu sendiri kerana kamu mempunyai pilihan untuk menukar perasaan tersebut kepada positif. Teruskan hidupmu dengan sebuah semangat berjuang untuk hidupmu sendiri dengan sabar, syukur dan yakin kerana kamu dicipta dengan penuh kesempurnaan dan paling tinggi darjatnya jika benar kamu orang orang yang beriman (percaya padaNya)
.
By : Hamba ALLAH
Hasil Karya : @zerra_moktar
.
#CopyPaste
#SELAMAT_PAGI #SALAM_MAAF
-
╔════ೋღღღೋ═══╗
@Lukisan_Dakwah.my
╚════ೋღღღೋ═══╝
☛ DIPERSILAKAN ☚
❣️ Lɪᴋᴇ | Cᴏᴍᴍᴇɴᴛ | Sʜᴀʀᴇ | Tᴀɢ ❣️
#LukisanDakwah #LukisanDakwahMy #LukisanDakwahIslam #لوكيسن_دعوه_اسلام #JanganPernahBerhentiMemberiNasihat #Repost @lukisan_dakwah.my with @insta.saver.repost • • •


0

Independence Day Special

When country's one of the oldest blogger aka content creator aka influencer @giasaysthat lacks sheer creativity and believes in copy and paste.

We wonder what Gia has to say about this?
#keepcopyingit

xoxo

#shameshame
#samesame #blogger #hayeram #indianblogger #copypaste #cheechee #mainbhiblogger


12

Remember, Happiness doesn’t depend upon who you are of what you have, it depends solely upon what you think,,
.
.
“Dale Carnegie”

#ubahlelahjadilillah😇 #copypaste
#latepost


0

Orang tak faham macam mana struggle nya kita jaga hubungan untuk kekal lama tapi tup tup ada je tak kena. Bak kata orang, sebelum jumpa jodoh, hadap la bodoh bodoh yang menyinggah tu dulu. LoL!

#copypaste #jodohiturahsiaallah #believeinallah #inshaaallah #meissingle #imsingle #happylife #alhamdulillah


0

La vida no es perfecta ,
Pero tiene momentos maravillosos 😍
Buenas Noches 😊

#CopyPaste


0

Sebab ku tahu.. apa yg terlihat baik menurutku belum tentu yg baik menurutmu... apa yg ku rasa pantas bagiku.. blm tentu pantas bagimu.. jadi ak tak ingin meminta byk.. satukan saja ak dg sseorg yg bisa mmbuatku lbh dekatmu.. bisa mmbuatku tak pernah berpaling darimu itu sdh cukup.. #aamiin#
#copypaste# 😂😂😂😂😂


2

We were #pranked by our #uberdriver 🤣🤦🏼‍♀️ go check the full #video out at #youtube #copypaste https://youtu.be/sNmNU85UsXs


7

Hindi mahirap ang walang LOVELIFE, ang mahirap ay walang HANAPBUHAY👍😂 #copypaste #FunnyWednesday


0

Motivasi PAGI
.
Perubahan dalam hidup memang tidak menjamin keberhasilan, namun tidak akan ada keberhasilan juga jika tanpa perubahan, Impian tidak akan menggerakkan seseorang untuk maju tetapi alasan yang kuat dibalik impian itulah yang menggerakannya, mungkin untuk membantu keluarga atau sebagainya tetapi sebenarnya itulah semangat anda yang mendorong anda untuk lebih berusaha.
.
Orang yang kuat hatinya, Bukannya mereka yang tidak pernah menangis, Melainkan Orang yang tetap tegar ketika masalah datang atau ketika banyak orang menyakitinya, kerana kekuatan tidak datang dari fizikal melainkan datang dari jiwa dan semangat untuk terus hidup dan berjuang.
.
Ketika masalah datang, ALLAH tidak meminta kita memikirkan jalan keluar sehingga penat. Tetapi, ALLAH hanya minta sabar dan solat, Sabar adalah cara yg harus digunakan untuk menyelesaikn masalah apapun. Seberat apapun, akan cepat diselesaikan dengan kesabaran dan kesabaran itu adalah dengan ilmu dan strategi bukan sabar tanpa tindakan.
.
Seberat apapun beban masalah yang kamu hadapi saat ini, percayalah bahwa semua itu tidak akan pernah melebihi batas kemampuanmu, jika kamu tetap merasakan demikian, maka itu hanyalah persepsi diri kamu sahaja tentang perasaan kamu sendiri kerana kamu mempunyai pilihan untuk menukar perasaan tersebut kepada positif. Teruskan hidupmu dengan sebuah semangat berjuang untuk hidupmu sendiri dengan sabar, syukur dan yakin kerana kamu dicipta dengan penuh kesempurnaan dan paling tinggi darjatnya jika benar kamu orang orang yang beriman (percaya padaNya)
.
By : Hamba ALLAH
Hasil Karya : @zerra_moktar
.
#CopyPaste
#SELAMAT_PAGI #SALAM_MAAF
-
╔════ೋღღღೋ═══╗
@Lukisan_Dakwah.my
╚════ೋღღღೋ═══╝
☛ DIPERSILAKAN ☚
❣️ Lɪᴋᴇ | Cᴏᴍᴍᴇɴᴛ | Sʜᴀʀᴇ | Tᴀɢ ❣️
#LukisanDakwah #LukisanDakwahMy #LukisanDakwahIslam #لوكيسن_دعوه_اسلام #JanganPernahBerhentiMemberiNasihat


5

SEMBILAN (9) TANDA SESEORANG ITU SUDAH MATANG DALAM KEHIDUPAN

1. Kita berhenti menilai dan menghukum orang lain, tetapi fokus untuk merubah diri sendiri.
2. Kita boleh menerima orang lain seadanya. Kita faham makna perbezaan pendapat. Tidak perlu taksub.
3. Kita berani "melepaskan" kenangan lama yg pahit. Tidak berdendam dan simpan dalam hati.
4. Kita berhenti mengharap dan meminta dari orang, tetapi mula memberi. Biar sedikit kita memberi, tetapi jangan pernah meminta.
5. Kita melakukan sesuatu, hanya untuk mendapat ikhlas. Melakukan sesuatu bukan untuk mendapat nilaian, pujian dan pengiktirafan orang. Tidak tersinggung bila dikeji, dikutuk dan dihina orang.
6. Kita berhenti menunjuk kepandaian, kehebatan dan mula mengakui kepandaian, kebaikan dan kehebatan orang lain.
7. Kita berhenti membandingkan nasib kita dgn nasib orang lain. Kita membandingkan nasib diri kita yg semalam. Kita berdamai dengan diri sendiri. Tidak iri, dengki dan sakit hati melihat kelebihan orang lain.
8. Kita boleh bezakan "kehendak" dan "keperluan", lalu mengutamakan keperluan dari kehendak .
9. Kita berhenti meletakkan nilai kebahagian pada kebendaan. Kita lebih menikmati "rasa kopi" dari menikmati "cantiknya cawan". Antara petunjuk yang kita sudah mencapai 9 tahap sahsiah di atas ialah kita tidak ada niat lagi mahu menunjuk diri kitalah yang terbaik. Sebaliknya, hati kita memandu minda untuk mahu berbuat kebaikan. Niat mahu berkasih sayang dan beramal kebajikan.

#copypaste


0

#copypaste
-
Follow us @thebravia


1

Life is in Color..but black and white is more realistic..
#copypaste #blackandwhite #lifeisgood #lifeisbeautiful #justbeyourself #originalsabahan


0

Outfit twinning- chance. Every other component of this twinning- God. #copypaste #daddydaughterlove


2

Jangan menyerah saat doa kita belum terjawab...Jika kita mampu bersabar, Allah mampu berikan kita lebih dari apa yang kita mintak...
.
Jika kita tahu apa yang Allah simpan untuk kita, kita pasti berasa sgt bersyukur dgn diberikan ujian yg sebegini....
.
Sesungguhnya apa yang di simpan oleh Allah itu jauh lebih baik dari apa yg sedang terjadi dlm hidup kita sekarang ni dan kita pulak tidak mengetahuinya selagi kita tak bersabar dgn ujian-Nya... .
By : Hamba Allah
#CopyPaste


0

By surrounding urself with people who are positive, caring, intelligent, loving, and open-minded, you create a personal environment that is conducive to your emotional and personal growth.
By surrounding urself with the opposite, you create a personal environment that is conducive to the opposite. Choose accordingly.
Good morning sunshine... 😊
#goal #journey #trust #happiness #positivity #dailyinspiration #dailyquotes #copypaste


0

Motivasi PAGI
.
Perubahan dalam hidup memang tidak menjamin keberhasilan, namun tidak akan ada keberhasilan juga jika tanpa perubahan, Impian tidak akan menggerakkan seseorang untuk maju tetapi alasan yang kuat dibalik impian itulah yang menggerakannya, mungkin untuk membantu keluarga atau sebagainya tetapi sebenarnya itulah semangat anda yang mendorong anda untuk lebih berusaha.
.
Orang yang kuat hatinya, Bukannya mereka yang tidak pernah menangis, Melainkan Orang yang tetap tegar ketika masalah datang atau ketika banyak orang menyakitinya, kerana kekuatan tidak datang dari fizikal melainkan datang dari jiwa dan semangat untuk terus hidup dan berjuang. .
Ketika masalah datang, Allah tidak meminta kita memikirkan jalan keluar sehingga penat. Tetapi, Allah hanya minta sabar dan solat, Sabar adalah cara yg harus digunakan untuk menyelesaikn masalah apapun. Seberat apapun, akan cepat diselesaikan dengan kesabaran dan kesabaran itu adalah dengan ilmu dan strategi bukan sabar tanpa tindakan.
.
Seberat apapun beban masalah yang kamu hadapi saat ini, percayalah bahwa semua itu tidak akan pernah melebihi batas kemampuanmu, jika kamu tetap merasakan demikian, maka itu hanyalah persepsi diri kamu sahaja tentang perasaan kamu sendiri kerana kamu mempunyai pilihan untuk menukar perasaan tersebut kepada positif. Teruskan hidupmu dengan sebuah semangat berjuang untuk hidupmu sendiri dengan sabar, syukur dan yakin kerana kamu dicipta dengan penuh kesempurnaan dan paling tinggi darjatnya jika benar kamu orang orang yang beriman(percaya padaNya
.
. By : Hamba Allah
. #CopyPaste
#SELAMAT_PAGI
#SALAM_MAAF


0

Jangan menyerah saat doa kita belum terjawab...Jika kita mampu bersabar, Allah mampu berikan kita lebih dari apa yang kita mintak...
.
Jika kita tahu apa yang Allah simpan untuk kita, kita pasti berasa sgt bersyukur dgn diberikan ujian yg sebegini....
.
Sesungguhnya apa yang di simpan oleh Allah itu jauh lebih baik dari apa yg sedang terjadi dlm hidup kita sekarang ni dan kita pulak tidak mengetahuinya selagi kita tak bersabar dgn ujian-Nya... .
By : Hamba Allah
#CopyPaste


2

Finally finishing up my flight instructor book. Probably 20 hours of work on the inside, but the most important lesson is on the cover! #cfi #flightinstructor #cfitraining #fourforces #aviation #instaaviation #instapilot #avgeek #pilotlife #floridapilots #airplane #instaplane


4

Y MI DEVUELTA A PAPÁ 😂
ETIQUETEN A @sujetooro1 ✔️
#semedañoelteclado #copypaste #elbrillo #llegolacena


20

Looking at these hoes like No way in hell we can both be his type 🤷😹😻❣️#repost #copypaste #momlife #happygirlfriendhappylife 😘


1

“Der er en revne i alting, det er sådan lyset kommer ind.”
#dagenscitat #copypaste #wonderwoman #danish


0

😂
C o p y P a s t e
#copypaste


0

Estos tipos que vienen conmigo son 20 veces mas duro que migo #Asina'nona














#semedañoelteclado #love #photographe #motivation #inspiration #girls #copypaste smile #me #lifestyle #model #music #friends #motivation #like #food #inspiration #Repost #summer #design #TBT #fit #beach #photographey


0

Настоящий Мартин Парр. Настоящий ассошиэйтед пресс. Обмазаться Москвой. #обмазатьсямосквой #мартинпарр #martinparrstyle #copy #paste #copypaste #martinparrfdn


1