#dryskin

Instagram photos and videos

#dryskin#skincare#oilyskin#healthyskin#beauty#jerawat#antiaging#skin#jeragat#skincareroutine#flawless#babeaulovers#babeau#glowingskin#tomatoskincare#naturalskincare#ladyqissquad#exfoliate#sensitiveskin#moisturizer#hair#beautytips#wrinkles#dryskincare#greenbeauty#clearskin#lip#darkspots#eyebrows#acneskin

Hashtags #dryskin for Instagram

@indulgeo.essentials rose gold oil:
.
♥️This was the first face oil I had ever used. I was new to this concept last year and Indulgeo was all the rage and it was trending in Indian market. Needless to say I was very very curious and I wanted to try it asap after reading good reviews about it.
.
♥️ The description says "it's a 100% organic oil. It is a lightweight moisturizer with anti aging benefits for all skin types. It has 24kngold flakes which absorb into the skin, leaving skin glowing and radiant"
.
♥️ The ingredients include 24k good flakes, pumpkin seed oil, rosehip seed oil, vitamin e oil, orange peel oil, patchouli oil and lemongrass oil. .
♥️ The look of this oil is wonderful.. you can see the gold flakes with every pump and it has a pleasant ayurvedic fragrance. It lingers on the skin for quite some time. I do not mind this. As I have dry skin I thought this would be perfect for me. But I have a love hate relationship with this oil. As a serum it sits on my skin refusing to sink in. But if I apply it as a primer before makeup I can see the magic. Oh man!!! It is wonderful as a primer!!! I cannot express how well my makeup glides on like a dream. .
♥️I will definitely be using this in my makeup routine. I will not look further for a primer because I have found the perfect one. But I will not be using it as a step in my skincare routine. .
Have you tried this oil or any other oils which you have loved? Please let me know in comments ♥️😃


3

.
肌がカサってきたから定番のやつ~~~
女子力アップ?🙃🙄
#nivea #niveacreme #winter #dry #dryskin #dryskincare #bodycare #moisturize


0

Molly has never dyed her hair, but it has been getting darker as she has gotten older. After taking the quiz, she started using the hair care system for blondes...and after two months, her hair is brighter and appears more blonde.


1

This baby is on the blog , full review, link in bio
Also .. what skincare launch are you eyeing lately ? Im all in for sunday riley ceo glow oil
#gotoskincare #gotoskincareproducts #gotoskincarehero #herofaceoil #faceoils #skincareblogger #skincarereview #myglowjourney #dryskin #holygrailproducts #greenbeauty #cleanatsephora #cleanbeautyrevolution #cleanskincareproducts #sephorafavorites


0

Hyaluronic serum from The Ordinary!!! Best hydration provided to leave a smooth texture n fresh appearance!! Hyaluronic acid is an amazing ingredient that can hold up to 1000 times it weight in water therefore giving the skin a boost in hydration!!! Restocked n rdy to go!!!❤️❤️❤️❤️
Price Rs 1300/-
.
.
.
#skincareroutine #skincare #hyaluronicacid #theordinaryskincare #freshskin #loveyourself #loveyourskin #dryskin #dryskincare #theordinary


0

Bila sebut je Cactus mesti ramai ingat pasal padang pasir kan? 😅 Cactus adalah satu satunya tumbuhan yang mampu hidup di tengah padang pasir . Tapi pernah tak terfikir macam mana cactus boleh hidup dalam keadaan begitu? -
.
Kalau nak tahu, selain tomato , bellealyahya juga formulasikan sekali Ekstrak Cactus dalam Produk Babeau sebagai salah satu bahan kandungan utama. Mesti ada yang tanya kenapa pilih Cactus? Kelebihan Cactus yang mampu menyimpan air adalah ciri yang belle suka. Haa sebab itulah pilih cactus sebagai formula Babeau . .
.
Ekstrak Cactus berupaya melindungi kulit dari hilang kelembapan dan mengembalikan kelembapan kulit muka . #babeaulovers perasan tak semakin hari kulit semakin lembap ? Kalau ya itu sebab Ekstrak Cactus laa 😘
-


1

Silkpeel DermalInfusion is an advanced skin-resurfacing treatment that combines exfoliation, extraction, and infusion of condition-specific serums to improve skin health, function and appearance. Love your skin again!

Visit Dr. Hassan Al-Abulla Medical Center or call us today for more info: +974 4432 3900 for D Ring Branch and +974 4414 8526 for Al Markhiya branch.

#silkpeel #dermalinfusion #facialtreatment #exfoliate #extract #infuseserum #antiaging #dryskin #blemish #wrinkles #beauty #dermatology #drhassanalabdullamedicalcenter #doha #qatar #number1dermatologyinqatar


0

Frühstück im Bett, we like! Besonders lecker: eine gesunde Acai Bowl. Diese besteht hauptsächlich aus Beeren-Püree und verschiedenen Superfood-Toppings. Schon mal ausprobiert? ❤️ ⁣





#natur #nature #healthyskin #skincare #skincareroutine #beauty #beautiful #beautyproducts #organic #organicproducts #naturalmakeup #healthy #naturalbeauty #naturalbeautyproducts #instabeauty #antiaging #products #naturecosmetics #naturebeauty #cosmetology #kosmetik #gesichtspflege #dryskin #beautifulskin #beautytips #vegan #vegancosmetics #greenbeauty #cleanbeauty #cosmetic


0

Sebaik-baik kecantikan adalah lahir dari dalam, selain dari luaran. Salah satu bahan dalam Serum BABeau adalah Vitamin E .
.
.
Jadi jom kita baca apa kelebihan vitamin E . Vitamin E dapat menghalang penghasilan kedut dengan menyekat kerosakan radikal bebas. Caranya adalah dengan meningkatkan pengeluaran kolagen,iaitu tisu yang menyimpan elastisiti kulit. Vitamin E juga akan merawat kedutan dengan mempercepatkan pertumbuhan semula sel kulit baru. Jadi sebab itulah #babeaulovers rasa perubahan positif pada kulit muka. .
Betul tak #babeaulovers? Kalau betul cuba bagitahu apa perubahan positif tu? 🙈🍅
.
.
-
#ladyqissquad #babeau #babeauofficial #babeauskincarekit #tomatoskincare #flawless #glowing #promo #freegift #oilyskin #jerawat #dryskin #beautytips #beautyhacks #healthyskincare # #babeauskincare #babeauterengganu #babeauuitmpuncakalam #babeaulovers #babeaufeedback #babeautestimoni


0

Happy sangat dapat banyak testimoni daripada #babeaulovers 😍 . Yeayy jerawat dekat dahi dah kecut. Alhamdulilah dapat cantik dan sihatkan kulit dia. Ada lagi nak share #babeautestimoni dengan Ain petang ni?. 😘
.
-
Whatsapp no ni sekarang +60145047378 untuk Ain bantu dapatkan kulit Idaman korang 🍅 Kita cantik sama2 ye semua 😘
.
.
#ladyqissquad #babeau #babeauofficial #babeauskincarekit #tomatoskincare #flawless #glowing #promo #freegift #oilyskin #jerawat #dryskin #beautytips #beautyhacks #healthyskincare # #babeauskincare #babeauterengganu #babeauuitmpuncakalam #babeaulovers #babeaufeedback #babeautestimoni


0

@dermalogicauk they recognize how times are a changing - fast paced lifestyles, environmental changes & increase in stress filled days, do you notice this in your skin?..
.
If yes then here is a little helping hand - NEW LAUNCH Intensive Moisture Cleanser. Which will cleanse, protect & nourish the lipid barrier. With a light creamy texture this cleanser removes impurities while actively nourishing dry, depleted skin. DUE IN STORE TODAY.
#dermalogica #dermalogicaireland #dermalogicaukirl #skincare #intensivemoisture #dryskin #dryskincare #rehydrating #nourishing #chtralee #lovetralee #mytralee


0

Me looking at the giveaway 🤤 drooling all over the places. Hahaha nope lahh just kidding. But yeahh kinda hopping to win this because this would be a great opportunity for me to try the drunk elephant and herbivore products.
#Repost @girlsglowclub with @make_repost
・・・
MINI INTERNATIONAL GIVEAWAY 💫
I’d love to thank you guys for following me in 2018, hope you stay for more in 2019!
⠀⠀⠀⠀⠀
HOW TO ENTER:
1️⃣ Follow me @girlsglowclub and like this post.
2️⃣ Tag 2 friends per comment (unlimited entries)
3️⃣ Optional: Share this on your stories and tag me for extra entries.
4️⃣ Optional: Repost this on your feed, tag me and use the hashtag #GirlsGlowGA (so I can easily track it) — for extra extra entries!
⠀⠀⠀⠀⠀
HERE’S WHAT YOU CAN WIN:
@herbivorebotanicals Balance & Clarify set which includes:
🌿 Full size Jasmine Green Tea Mist
🌿 Mini Lapis oil
🌿 Mini Blue Tansy mask
🌿 Mini Prism Glow Potion
@drunkelephant The Littles set which includes mini sizes of the following:
🐘 Beste No. 9 Jelly Cleanser
🐘 Umbra Sheer Physical Daily Defense
🐘 Lala Whipped Retro Cream
🐘 B-Hydra Intensive Hydration Serum
🐘 TLC Framboos Glycolic Night Serum
🐘 Virgin Marula Luxury Facial Oil
🐘 C-Firma Day Serum
🐘 Shaba Complex Eye Serum
⠀⠀⠀⠀⠀
This is not sponsored by IG or the aforementioned brands. Giveaway ends January 18, 2019 11:59 EST. Good luck!
⠀⠀⠀⠀⠀
#skincare #skincareblogger #koreanbeauty #skincareaddict #igskincare #skincareregimen #koreanskincare #skincareblogger #skincarereview #abcommunity #abcommunityph #rasianbeauty #kbeautyph #iloveskincare #dryskin #dehydratedskin #skincarejunkie #igtopshelfie #luxuryskincare #cleanbeauty #skincarecommunity #skincaretips #beautyblogger #herbivore #giveaway #GirlsGlowGA #drunkelephant


1

😊😊
Set lengkap Apricot 👏 💓 Cleansing Mousse
💓 Balancing Toner
💓 Oil Free Moisturiser SPF15
💓 Cc cream 14in1 Multifunctional
.
Kekal cantik semulajadi
Biar lambat asal kulit selamat
.
WA 012-4216808
.
#cod #codnutrimetics #nutrimeticspenang #nutrimeticmalaysia #nutrition #oilyskin #dryskin #ubatjerawat #jeragat #kulitkusam #flawlesskin #glowingskin #mekapmurah #muapenang #mekaupartis #muamalaysia #sayajualsayapakai #cantiksemulajadi #Alhamdulillah


1

.
Mencuci muka merupakan rutin penjagaan wajah yang tidak boleh di skip setiap hari kerana ia bukan sahaja bantu untuk kita bersihkan wajah dari kekotoran, tapi ia juga bantu untuk bagi kesegaran serta perlindungan pada kulit wajah. Cuci muka ni pun ada caranya tau untuk pastikan kulit kita tak jadi rosak akibat mencuci muka.
.
1. Wajib bersihkan makeup terlebih dahulu menggunakan makeup remover. Ramai yang ingat dengan hanya cuci muka dengan pencuci muka akan turut bersihkan makeup. Tidak sebenarnya. Kalau kita bersihkan makeup dengan hanya menggunakan pencuci wajah biasa, ia tak akan mampu bersihkan wajah dengan baik dan sisa kotoran serta makeup akan masih tertinggal pada kulit.
.
2. Cuci wajah dengan air suam. Mencuci wajah dengan air suam bantu untuk membuka pori kulit dan ini akan memberi pembersihan yang lebih mendalam pada kulit. Untuk tutup kembali pori yang terbuka tu. Bilas wajah dengan air sejuk pula.
.
3. Gunakan pencuci wajah yang sesuai dengan jenis kulit. Jika kita memiliki kulit jenis kering, pilih pencuci muka yang akan bantu beri lembapan pada kulit walaupun selepas mencuci. Elakkan pencuci wajah yang mengandungi alcohol kerana ini akan buat wajah jadi lebih kering.
.
Whitening & Moisturise Cleanser ni khas untuk mereka yang mempunyai kulit kering dan kusam. Ia tidak akan mengeringkan kulit selepas cucian dan ia bantu mencerahkan serta menyekatakan tona wajah.
.
Brightening Series Whitening & Moisturise Cleanser RM 33.00 (ahli RM 29.70)
.
#jomorder dan dapatkan produk dengan Jue di www.wasap.my/0125609145 click link @st.ampangkl_jue
.
#dailypostage #dailyselfpickup #codampangkl #sendayutinggi #sendayutinggitebrau #dryskin #soothinggel #brscleanser


0

Kulit yang berminyak dan berjerawat juga membutuhkan pelembab. MENGAPA?
Pelembab adalah komponen penting dalam perawatan kulit harian yang tidak boleh dilewatkan. Karena pelembab dibutuhkan untuk memperbaiki kemampuan kulit dalam memberikan pelindung pada kulit dari kondisi luar seperti polutan, racun, bakteri dll.
Untuk kondisi kulit anda, produk apa saja yang diperlukan? Silahkan konsultasi melalui:
WA 👉081263801701

#duplairskincare
#acne #healthyskin #safeskincare #aboutskin #beautyskin #skintips #naturalingredientsskincare #bebasbahankimia #bebasjerawat #bebaskomedo #wajahkencang #wajahputihbesih #wajahbercahaya #tipswajagberjerawat #skincarewajahberjerawat #oilyskin #dryskin #merawatwajah #rahasiakulitcerah #bebaskusam #percayadiri #skincareaman


0

Selain Tomato, Lavender pun salah satu bahan kandungan dalam Serum BABeau. Kalau nak tahu lavender merupakan Ibu kepada minyak pati. Lavender sangat membantu menyamankan kulit. Kebaikan Lavender juga mampu membantu atasi masalah jerawat dan menghilangkan parut jerawat.
-
Ia juga membantu mengurangkan keradangan terutama bagi kulit sensitif.
Jadi sangat sesuai bagi sesiapa yang ada kulit sensitif. .
.
-
Whatsapp Ain sekarang untuk pertanyaan lanjut +60145047378


1

Goodbye moisturizing bombs, you were very good to my skin! I wish I could see you again! 😭😭 Why is @belif.official so hard to find online? Why do I live in a country that just gets none of this goodness? 😭😭 (If it’s not apparent, this is a rave review)

#belif #belifmoisturizingbomb #belifmoisturizingeyebomb #skincare #skincareemties #dryskin


3

Cold winter months usually mean dry skin. Not anymore with this little bar of magic by @lushcosmetics try #scrubee today and you’ll be wanting to pick up 2 next time you stop by. #illtaketwo #lushcosmetics #vegan #crueltyfree #honeyandcoffee #dryskin #beautycounter #beautybloggers #beauty #beautycare #beautytips


0

🍅Tomato adalah satu ekstrak utama yang digunakan dalam Babebau skincare 🍅 Korang pun tahu kebaikan tomato untuk kulit kita kan? Sangat bagus dalam merawat dan mencantikkan kulit 😘
_
Siapa yang dh follow bellealyahya dari dulu mesti tahu petua kecantikan menggunakan tomato kan? Siapa dari dulu lagi suka tengok #petuasihatcantikbelle ?
.
.
#ladyqissquad #babeau #babeauofficial #babeauskincarekit #tomatoskincare #flawless #glowing #promo #freegift #oilyskin #jerawat #dryskin #beautytips #beautyhacks #healthyskincare # #babeauskincare #babeauterengganu #babeauuitmpuncakalam #babeaulovers #babeaufeedback #babeautestimoni


0

A soft touch where your skin needs it most! The Epi-max Ultra Ointment is a therapeutic ointment that soothes very dry, damaged or cracked skin. It is free of artificial colourants and fragrances, and gentle enough to be used as frequently as needed by the whole family.
#EpiMax #EpiMaxLove #EpiMaxUltra #Skincare #DrySkin #Moisturiser #Emollient #Gentle


1

Thank you to @kersty007 for introducing this product to me. We were inside this shop in Antwerp looking for something else and then we saw this and it was on sale. The moment I smelled it, I was sold! It smells so good! I wanted to eat it.lol It’s not so hydrating for my body but works well for my hands and I want to smell this scent all day long...
• .
🎃 #thebodyshop Vanilla Pumpkin Body Butter.

My friend told me that this is only a limited edition and they release this every holiday season only. I will look forward for this every year but until it is on sale because it’s €18 for this small tub so heck no. I’m glad I only paid €8 for it.


#beautycommunity #beautyblogging
#skincarediary #igskincare #skincarereview #beautyreview #iloveskincare #skincareproducts #skincaretalk #skincarelover #skincarelove #dryskin #hydratedskin #treatyourskin #happyskin #loveyourskin #instaskincare #instaskin #skincarecommunity #abcommunity #abbeatthealgorithm


1

Oriflame Love Nature Mask
~
Yang kucoba ini varian Burdock untuk oily skin. Sekali pake langsung bablas minyaknya hahahaa!
.
Aku juga sudah coba 2 varian lainnya.
- Oat (orange)
- Cucumber (hijau)
• • •
#Repost @vindy_putri
.
.
.
#oriflame #lovenaturemask #lovenature #lovenatureoriflame #maskerwajah #maskermuka #masker #oilyskin #dryskin #combinationskin #skincare
#solobaru #semarang #jogja #bogor


0

Good Morning🤗 Is this cold weather causing your skin to become, dry, sensitive or act out? Use these tips to calm and soothe irritated skin 😊
.
.
.
.
.
.
#dryskin #dryskintips #sensitiveskin #sensitiveskincare #dryskincare #sensitiveskinsolution #sensitiveskinproblems #skincaretips #skincareproblems #skinirritation #skincareroutine #coldweather #irritatedskin #skincareadvice #naturalskincaretips #beauty #beautycommunity


1