#ejazfakhri

Instagram photos and videos

#ejazfakhri#surihatimrpilot#neelofa#sayajualmurah#fattahamin#sayajual#pewiitsoap#pewiitskincare#sayapakaisayajual#pewiitfoundation#sabunpewiit#produkkecantikan#wardasayapunya#jerawat#feedback#pewiitscarserum#pellavina#pewiitskincarehq#jeragat#pellavinahq#lofattah#surihatibaby#fattahaminz#nohatejustlove

Hashtags #ejazfakhri for Instagram

NAK KULIT JADI PUTEH MELEPAK? 😨😨😨
=========================
Cer fikir balik, apa yang diletak dalam skincare sampai boleh buat kulit suram jadi puteh melepak dalam tempoh singkat....
.
Mana ada produk yg boleh buat kulit suram jd puteh melepak, paling jauh boleh pergi pun takat 2 tona cerah...
.
Hanya dua benda yang betul2 boleh buat kulit suram jadi puteh iaitu merkuri atau hidrokuinon...
.
Haaa, tu yang jadi kes " MUKA UDANG REBUS TU"....
.
Bila kulit cerah melebihi limit dia, kulit dah jadi nipis dan hilang perlindungan kena kikis ngan bahan kimia tu, sebab tu tak leh kena panas sikit terus lebam....
.
Lama2 kulit akan punah, jadi bertompok tompoklah, naik biji2 putih, jeragat tebal, pastu jadi lagi gelap dari asal sebab dah takde pelindung kan....paling takut kena kan-serrr kulit... minta jauhlah.....
.
Contohnya, cuba kita letak buah yang dah dibuang kulit kat tengah panas...separuh hari je dah lebam buah tu, haaa macam tu lah kulit muka kita...
.
Produk yg selamat hanya menanggalkan kulit2 dan sel2 mati je tp lapisan perlindungan kulit tetap ada tak diusik, so kulit nampak lebih cerah dan cantik dari asal tapi sekata dan sesuai dengan tona kulit kawasan lain...
.
Kalau sesekali naik jerawat kat muka tu atau muka tak hangus melampau bila duk tengah panas tu tandanya skincare anda guna selamat. 😊
.
SKINCARE SEMULAJADI BERI ANDA KECERAHAN 2 TONA JE TAPI SEKATA, GLOWING DAN KEKAL..
===========================
BERMINAT NAK ORDER ATAU FREE KONSULTASI??
===========================
whatsapp 016 9313439
whatsapp 016 9313439
whatsapp 016 9313439
.
#pellavina
#pellavinahq
#pewiitskincare
#pewiitskincarehq
#pewiitsoap
#sabunpewiit
#pewiitscarserum
#pewiitfoundation
#surihatimrpilot
#fattahamin
#neelofa
#sayajual
#sayajualmurah
#sayapakaisayajual
#produkkecantikan
#jerawat
#jeragat
#wardasayapunya
#ejazfakhri
#feedback


0

Pewiit skincare 5in1

Dalam 1set ada
- 1sabun kulit kayu manis(50grm)
- Day cream 20grm++ ( uv protaction)
- Night cream 20grm++ ( alovera + vit A ,C E)
- cream treatment 20grm ++ (mecerah dan mengurankan melanin) (teknologi korea & jepun)
- pewiit scar serum 15ml (merawat parut dan jeragat)
✔️ Free Postage
✔️ Pellavina toner facial collagen (125ml) (RM38)
✔️ FREE Pellavina Liquid Lipstick Matte (RM41)
✔️ FREE 4 Masker shiseido

Kelebihannya sangat luar biasa kerana korea & jepun sudah menggunakan teknologi ini .. hasil tradisional malaysia + teknologi korea & jepun . mampu .. :
-> Oil control boleh hilang dlam 1-2 hari sahaja.. sngt cepat berkesan .
-> 1minggu shja untuk msalah jerawat nanah atau batu boleh surut.
-> Untuk kulit putih mengambil masa 1-3minggu ..
-> Jika masalah jeragat 1-2bulan sahaja , walaupun sudah 10thn mengalami masalah jeragat .
-> Cream treatmnt dari korea . ✅ menghalang sel melanin hitam dari merebak.
✅ menghilangkan jerawat batu
✅ menghilangkan parut jerawat
✅ menghilangkan kesan jerawat
✅ memutihkan
✅ mengecilkan pori kulit
✅ menyihatkan kulit
✅ muka andar berasa segar .
✅ glowing
✅ menghilangkan jeragat
✅ menghilangkan kulit kusam
✅ uv protaction
✅ mengekalkan kelembapan kulit
.
Whatsapp 016 9313439
.
#pellavina
#pellavinahq
#pewiitskincare
#pewiitskincarehq
#pewiitsoap
#sabunpewiit
#pewiitscarserum
#pewiitfoundation
#surihatimrpilot
#fattahamin
#neelofa
#sayajual
#sayajualmurah
#sayapakaisayajual
#produkkecantikan
#jerawat
#jeragat
#wardasayapunya
#ejazfakhri
#feedback


0

Alhamdulilah ;) .. Ramai yang berjaya selepas menggunakan set pewiit 5in1 ! ..biar lambat asal selamat
JANGAN kerana nk cepat cantik , kita pakai bahan yang blh merosakan lagi kulit wajah kita .. ingt jgn pakai produk sebarangan ! , jgn ambik produk y ada bahan terlarang ! .
.
ORDER SEKARANG !!! Jangan biarkan orang lain ejek korang lg !!
✔️ Free Postage
✔️ Pellavina toner facial collagen (125ml) (RM38)
✔️ FREE Pellavina Liquid Lipstick Matte (RM41)
✔️ FREE 4 Masker shiseido
.
Nak HARGA PROMOSI?
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
Whatsapp 📱0169313439
Whatsapp 📱0169313439
Whatsapp 📱0169313439
.
#pellavina
#pellavinahq
#pewiitskincare
#pewiitskincarehq
#pewiitsoap
#sabunpewiit
#pewiitscarserum
#pewiitfoundation
#surihatimrpilot
#fattahamin
#neelofa
#sayajual
#sayajualmurah
#sayapakaisayajual
#produkkecantikan
#jerawat
#jeragat
#wardasayapunya
#ejazfakhri
#feedback


3

Alhamdulilah ;) .. Ramai yang berjaya selepas menggunakan set pewiit 5in1 ! ..biar lambat asal selamat
JANGAN kerana nk cepat cantik , kita pakai bahan yang blh merosakan lagi kulit wajah kita .. ingt jgn pakai produk sebarangan ! , jgn ambik produk y ada bahan terlarang ! .
.
ORDER SEKARANG !!! Jangan biarkan orang lain ejek korang lg !!
✔️ Free Postage
✔️ Pellavina toner facial collagen (125ml) (RM38)
✔️ FREE Pellavina Liquid Lipstick Matte (RM41)
✔️ FREE 4 Masker shiseido
.
Nak HARGA PROMOSI?
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
Whatsapp 📱0169313439
Whatsapp 📱0169313439
Whatsapp 📱0169313439
.
#pellavina
#pellavinahq
#pewiitskincare
#pewiitskincarehq
#pewiitsoap
#sabunpewiit
#pewiitscarserum
#pewiitfoundation
#surihatimrpilot
#fattahamin
#neelofa
#sayajual
#sayajualmurah
#sayapakaisayajual
#produkkecantikan
#jerawat
#jeragat
#wardasayapunya
#ejazfakhri
#feedback


0

Alhamdulilah ;) .. Ramai yang berjaya selepas menggunakan set pewiit 5in1 ! ..biar lambat asal selamat
JANGAN kerana nk cepat cantik , kita pakai bahan yang blh merosakan lagi kulit wajah kita .. ingt jgn pakai produk sebarangan ! , jgn ambik produk y ada bahan terlarang ! .
.
ORDER SEKARANG !!! Jangan biarkan orang lain ejek korang lg !!
.
Nak HARGA PROMOSI?
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
Whatsapp 📱0169313439
Whatsapp 📱0169313439
Whatsapp 📱0169313439
.
#pellavina
#pellavinahq
#pewiitskincare
#pewiitskincarehq
#pewiitsoap
#sabunpewiit
#pewiitscarserum
#pewiitfoundation
#surihatimrpilot
#fattahamin
#neelofa
#sayajual
#sayajualmurah
#sayapakaisayajual
#produkkecantikan
#jerawat
#jeragat
#wardasayapunya
#ejazfakhri
#feedback


0

farahanim nk cari 88 orang
yang ada msalah kulit muka
dan yang dah try macam2 produk
Kesan seawal 1 minggu
Saya akan bantu sebaik mgkin
.
TAKKAN NAK BIAR JE MAKIN TERUK??
JERAGAT TAK HILANG2 MCM KESAN TERBAKAR ..
RAWAT SEBELUM TERLAMBAT..
MERAWAT KULIT SEMUDAH ABC.. .
.
✔️ Sesuai untuk lelaki dan perempuan
✔️ semua msalah akn hilang
✔️ Tiada kesan sampingan
✔️ berseri2
✔️ 100% ramuan herba semulajadi
✔️ Banyak testimoni yg dh berjaya
✔️ muka bertambah licin
✔️ parut pon main jauh2
✔️ jeragat bukan main senang lagi hilang
✔️ jerawat nak naik pun tak berani
.
➽ Kepakaran kami adalah utk merawat kulit dan bg khidmat kauseling utk pelanggan kami tentang masalah kulit..
➽ Amaran. Stok selalu sold out. Mari cuba produk sy pada harga lebih murah dan masih dalam promosi..perubahan dirasai dari minggu pertama mencubanya tanpa berpantang..
➽utk diskaun 50%..sila whatsapp ye...hehe +6016 931 3439
✔️ Free Postage
✔️ Pellavina toner facial collagen (125ml) (RM38)
✔️ FREE Pellavina Liquid Lipstick Matte (RM41)
✔️ FREE 4 Masker shiseido .. nk ? wthpps skrg +6016 931 3439
.
➽Sis nak lebih cepat boleh tinggalkan hp no pada comment dibawah..serta merta akan diwhtsapp..+6016 931 3439
.
#pellavina
#pellavinahq
#pewiitskincare
#pewiitskincarehq
#pewiitsoap
#sabunpewiit
#pewiitscarserum
#pewiitfoundation
#surihatimrpilot
#fattahamin
#neelofa
#sayajual
#sayajualmurah
#sayapakaisayajual
#produkkecantikan
#jerawat
#jeragat
#wardasayapunya
#ejazfakhri
#feedback


1

Crytaline Oval watch ni buy 2 free 1..jimat rm100 tau uolls😉😉 Utk tempahan taipkan 'saya nak'

Terima kasih dearies😘

WHATASPP:
👉https://chat.whatsapp.com/63BISdsOlwW89SsUkJDL33
📱010.467.9624📱

TELEGRAM:
https://t.me/joinchat/BTjr7kMQNLzN2LV0gH9qSA 🌷Follow my IG #enkayhijab 🌷
#brooch #swarovski #swarovskicrystals #original #crytaldust #doubleloop #gelangwarda #inspired #raya2017 #blinkblink#ootd #fashionista #exclusiveraya #sayajualmurah #cottonvoile #bawal #shawl #kekaboo #neelofa #ariani #duckscarves #aidijuma #bawalmirabelle#blingblingraya #bazarpaknil #fashionvalet #surihatimrpilot #ejazfakhri #gelangwarda #mua


1

Crytaline Oval watch ni buy 2 free 1..jimat rm100 tau uolls😉😉 Utk tempahan taipkan 'saya nak'

Terima kasih dearies😘

WHATASPP:
👉https://chat.whatsapp.com/63BISdsOlwW89SsUkJDL33
📱010.467.9624📱

TELEGRAM:
https://t.me/joinchat/BTjr7kMQNLzN2LV0gH9qSA 🌷Follow my IG #enkayhijab 🌷
#brooch #swarovski #swarovskicrystals #original #crytaldust #doubleloop #gelangwarda #inspired #raya2017 #blinkblink#ootd #fashionista #exclusiveraya #sayajualmurah #cottonvoile #bawal #shawl #kekaboo #neelofa #ariani #duckscarves #aidijuma #bawalmirabelle#blingblingraya #bazarpaknil #fashionvalet #surihatimrpilot #ejazfakhri #gelangwarda #mua


5

Alhamdulilah ;) .. Ramai yang berjaya selepas menggunakan set pewiit 5in1 ! ..biar lambat asal selamat
JANGAN kerana nk cepat cantik , kita pakai bahan yang blh merosakan lagi kulit wajah kita .. ingt jgn pakai produk sebarangan ! , jgn ambik produk y ada bahan terlarang ! .
.
ORDER SEKARANG !!! Jangan biarkan orang lain ejek korang lg !!
.
Nak HARGA PROMOSI?
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
Whatsapp 📱0169313439
Whatsapp 📱0169313439
Whatsapp 📱0169313439
.
#pellavina
#pellavinahq
#pewiitskincare
#pewiitskincarehq
#pewiitsoap
#sabunpewiit
#pewiitscarserum
#pewiitfoundation
#surihatimrpilot
#fattahamin
#neelofa
#sayajual
#sayajualmurah
#sayapakaisayajual
#produkkecantikan
#jerawat
#jeragat
#wardasayapunya
#ejazfakhri
#feedback


0

farahanim nk cari 88 orang
yang ada msalah kulit muka
dan yang dah try macam2 produk
Kesan seawal 1 minggu
Saya akan bantu sebaik mgkin
.
TAKKAN NAK BIAR JE MAKIN TERUK??
JERAGAT TAK HILANG2 MCM KESAN TERBAKAR ..
RAWAT SEBELUM TERLAMBAT..
MERAWAT KULIT SEMUDAH ABC.. .
.
✔️ Sesuai untuk lelaki dan perempuan
✔️ semua msalah akn hilang
✔️ Tiada kesan sampingan
✔️ berseri2
✔️ 100% ramuan herba semulajadi
✔️ Banyak testimoni yg dh berjaya
✔️ muka bertambah licin
✔️ parut pon main jauh2
✔️ jeragat bukan main senang lagi hilang
✔️ jerawat nak naik pun tak berani
.
➽ Kepakaran kami adalah utk merawat kulit dan bg khidmat kauseling utk pelanggan kami tentang masalah kulit..
➽ Amaran. Stok selalu sold out. Mari cuba produk sy pada harga lebih murah dan masih dalam promosi..perubahan dirasai dari minggu pertama mencubanya tanpa berpantang..
➽utk diskaun 50%..sila whatsapp ye...hehe +6016 931 3439
✔️ Free Postage
✔️ Pellavina toner facial collagen (125ml) (RM38)
✔️ FREE Pellavina Liquid Lipstick Matte (RM41)
✔️ FREE 4 Masker shiseido .. nk ? wthpps skrg +6016 931 3439
.
➽Sis nak lebih cepat boleh tinggalkan hp no pada comment dibawah..serta merta akan diwhtsapp..+6016 931 3439
.
#pellavina
#pellavinahq
#pewiitskincare
#pewiitskincarehq
#pewiitsoap
#sabunpewiit
#pewiitscarserum
#pewiitfoundation
#surihatimrpilot
#fattahamin
#neelofa
#sayajual
#sayajualmurah
#sayapakaisayajual
#produkkecantikan
#jerawat
#jeragat
#wardasayapunya
#ejazfakhri
#feedback


0

ARROGANT MAN & JEALOUSY LADY by @fattahaminz 😍
@ajdeparfum

ARROGANT MAN:Amber Spicy & Woody
JEALOUSY LADY:Bunga & Manisan buah

Jom dapatkan Perfume Khas Edisi Fattah Amin X A|J DE'PARFUM  sekarang...!😍 RM65 (30ML) each
COD:KL & SELANGOR

Whatapps 0193953020

AGENT/DROPSHIP WANTED ☺️

#ajdeparfum
#fragrancewithstyle
#onlinebisnes
#bazaarpaknil
#sayajual
#wangianeksklusif
#perfumelover
#inspiredperfume
#fattahaminxajdeparfum
#surihatimrpilot
#agentwanted#surihatibaby
#onlineboutique
#kedaionline
#visitmyig
#onlineshop
#fattahamin #perfume
#arrogantandjealousy
#lofattah
#perfumelover#thefateam
#inspiredperfume
#ejazfakhri
#anikabeauty - #regrann


0

NAK KULIT JADI PUTEH MELEPAK? 😨😨😨
=========================
Cer fikir balik, apa yang diletak dalam skincare sampai boleh buat kulit suram jadi puteh melepak dalam tempoh singkat....
.
Mana ada produk yg boleh buat kulit suram jd puteh melepak, paling jauh boleh pergi pun takat 2 tona cerah...
.
Hanya dua benda yang betul2 boleh buat kulit suram jadi puteh iaitu merkuri atau hidrokuinon...
.
Haaa, tu yang jadi kes " MUKA UDANG REBUS TU"....
.
Bila kulit cerah melebihi limit dia, kulit dah jadi nipis dan hilang perlindungan kena kikis ngan bahan kimia tu, sebab tu tak leh kena panas sikit terus lebam....
.
Lama2 kulit akan punah, jadi bertompok tompoklah, naik biji2 putih, jeragat tebal, pastu jadi lagi gelap dari asal sebab dah takde pelindung kan....paling takut kena kan-serrr kulit... minta jauhlah.....
.
Contohnya, cuba kita letak buah yang dah dibuang kulit kat tengah panas...separuh hari je dah lebam buah tu, haaa macam tu lah kulit muka kita...
.
Produk yg selamat hanya menanggalkan kulit2 dan sel2 mati je tp lapisan perlindungan kulit tetap ada tak diusik, so kulit nampak lebih cerah dan cantik dari asal tapi sekata dan sesuai dengan tona kulit kawasan lain...
.
Kalau sesekali naik jerawat kat muka tu atau muka tak hangus melampau bila duk tengah panas tu tandanya skincare anda guna selamat. 😊
.
SKINCARE SEMULAJADI BERI ANDA KECERAHAN 2 TONA JE TAPI SEKATA, GLOWING DAN KEKAL..
===========================
BERMINAT NAK ORDER ATAU FREE KONSULTASI??
===========================
whatsapp 016 9313439
whatsapp 016 9313439
whatsapp 016 9313439
.
#pellavina
#pellavinahq
#pewiitskincare
#pewiitskincarehq
#pewiitsoap
#sabunpewiit
#pewiitscarserum
#pewiitfoundation
#surihatimrpilot
#fattahamin
#neelofa
#sayajual
#sayajualmurah
#sayapakaisayajual
#produkkecantikan
#jerawat
#jeragat
#wardasayapunya
#ejazfakhri
#feedback


0

Pewiit skincare 5in1

Dalam 1set ada
- 1sabun kulit kayu manis(50grm)
- Day cream 20grm++ ( uv protaction)
- Night cream 20grm++ ( alovera + vit A ,C E)
- cream treatment 20grm ++ (mecerah dan mengurankan melanin) (teknologi korea & jepun)
- pewiit scar serum 15ml (merawat parut dan jeragat)
✔️ Free Postage
✔️ Pellavina toner facial collagen (125ml) (RM38)
✔️ FREE Pellavina Liquid Lipstick Matte (RM41)
✔️ FREE 4 Masker shiseido

Kelebihannya sangat luar biasa kerana korea & jepun sudah menggunakan teknologi ini .. hasil tradisional malaysia + teknologi korea & jepun . mampu .. :
-> Oil control boleh hilang dlam 1-2 hari sahaja.. sngt cepat berkesan .
-> 1minggu shja untuk msalah jerawat nanah atau batu boleh surut.
-> Untuk kulit putih mengambil masa 1-3minggu ..
-> Jika masalah jeragat 1-2bulan sahaja , walaupun sudah 10thn mengalami masalah jeragat .
-> Cream treatmnt dari korea . ✅ menghalang sel melanin hitam dari merebak.
✅ menghilangkan jerawat batu
✅ menghilangkan parut jerawat
✅ menghilangkan kesan jerawat
✅ memutihkan
✅ mengecilkan pori kulit
✅ menyihatkan kulit
✅ muka andar berasa segar .
✅ glowing
✅ menghilangkan jeragat
✅ menghilangkan kulit kusam
✅ uv protaction
✅ mengekalkan kelembapan kulit
.
Whatsapp 016 9313439
.
#pellavina
#pellavinahq
#pewiitskincare
#pewiitskincarehq
#pewiitsoap
#sabunpewiit
#pewiitscarserum
#pewiitfoundation
#surihatimrpilot
#fattahamin
#neelofa
#sayajual
#sayajualmurah
#sayapakaisayajual
#produkkecantikan
#jerawat
#jeragat
#wardasayapunya
#ejazfakhri
#feedback


0

Alhamdulilah ;) .. Ramai yang berjaya selepas menggunakan set pewiit 5in1 ! ..biar lambat asal selamat
JANGAN kerana nk cepat cantik , kita pakai bahan yang blh merosakan lagi kulit wajah kita .. ingt jgn pakai produk sebarangan ! , jgn ambik produk y ada bahan terlarang ! .
.
ORDER SEKARANG !!! Jangan biarkan orang lain ejek korang lg !!
✔️ Free Postage
✔️ Pellavina toner facial collagen (125ml) (RM38)
✔️ FREE Pellavina Liquid Lipstick Matte (RM41)
✔️ FREE 4 Masker shiseido
.
Nak HARGA PROMOSI?
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
Whatsapp 📱0169313439
Whatsapp 📱0169313439
Whatsapp 📱0169313439
.
#pellavina
#pellavinahq
#pewiitskincare
#pewiitskincarehq
#pewiitsoap
#sabunpewiit
#pewiitscarserum
#pewiitfoundation
#surihatimrpilot
#fattahamin
#neelofa
#sayajual
#sayajualmurah
#sayapakaisayajual
#produkkecantikan
#jerawat
#jeragat
#wardasayapunya
#ejazfakhri
#feedback


1

NAK KULIT JADI PUTEH MELEPAK? 😨😨😨
=========================
Cer fikir balik, apa yang diletak dalam skincare sampai boleh buat kulit suram jadi puteh melepak dalam tempoh singkat....
.
Mana ada produk yg boleh buat kulit suram jd puteh melepak, paling jauh boleh pergi pun takat 2 tona cerah...
.
Hanya dua benda yang betul2 boleh buat kulit suram jadi puteh iaitu merkuri atau hidrokuinon...
.
Haaa, tu yang jadi kes " MUKA UDANG REBUS TU"....
.
Bila kulit cerah melebihi limit dia, kulit dah jadi nipis dan hilang perlindungan kena kikis ngan bahan kimia tu, sebab tu tak leh kena panas sikit terus lebam....
.
Lama2 kulit akan punah, jadi bertompok tompoklah, naik biji2 putih, jeragat tebal, pastu jadi lagi gelap dari asal sebab dah takde pelindung kan....paling takut kena kan-serrr kulit... minta jauhlah.....
.
Contohnya, cuba kita letak buah yang dah dibuang kulit kat tengah panas...separuh hari je dah lebam buah tu, haaa macam tu lah kulit muka kita...
.
Produk yg selamat hanya menanggalkan kulit2 dan sel2 mati je tp lapisan perlindungan kulit tetap ada tak diusik, so kulit nampak lebih cerah dan cantik dari asal tapi sekata dan sesuai dengan tona kulit kawasan lain...
.
Kalau sesekali naik jerawat kat muka tu atau muka tak hangus melampau bila duk tengah panas tu tandanya skincare anda guna selamat. 😊
.
SKINCARE SEMULAJADI BERI ANDA KECERAHAN 2 TONA JE TAPI SEKATA, GLOWING DAN KEKAL..
===========================
BERMINAT NAK ORDER ATAU FREE KONSULTASI??
===========================
whatsapp 016 9313439
whatsapp 016 9313439
whatsapp 016 9313439
.
#pellavina
#pellavinahq
#pewiitskincare
#pewiitskincarehq
#pewiitsoap
#sabunpewiit
#pewiitscarserum
#pewiitfoundation
#surihatimrpilot
#fattahamin
#neelofa
#sayajual
#sayajualmurah
#sayapakaisayajual
#produkkecantikan
#jerawat
#jeragat
#wardasayapunya
#ejazfakhri
#feedback


0

Pewiit skincare 5in1

Dalam 1set ada
- 1sabun kulit kayu manis(50grm)
- Day cream 20grm++ ( uv protaction)
- Night cream 20grm++ ( alovera + vit A ,C E)
- cream treatment 20grm ++ (mecerah dan mengurankan melanin) (teknologi korea & jepun)
- pewiit scar serum 15ml (merawat parut dan jeragat)
✔️ Free Postage
✔️ Pellavina toner facial collagen (125ml) (RM38)
✔️ FREE Pellavina Liquid Lipstick Matte (RM41)
✔️ FREE 4 Masker shiseido

Kelebihannya sangat luar biasa kerana korea & jepun sudah menggunakan teknologi ini .. hasil tradisional malaysia + teknologi korea & jepun . mampu .. :
-> Oil control boleh hilang dlam 1-2 hari sahaja.. sngt cepat berkesan .
-> 1minggu shja untuk msalah jerawat nanah atau batu boleh surut.
-> Untuk kulit putih mengambil masa 1-3minggu ..
-> Jika masalah jeragat 1-2bulan sahaja , walaupun sudah 10thn mengalami masalah jeragat .
-> Cream treatmnt dari korea . ✅ menghalang sel melanin hitam dari merebak.
✅ menghilangkan jerawat batu
✅ menghilangkan parut jerawat
✅ menghilangkan kesan jerawat
✅ memutihkan
✅ mengecilkan pori kulit
✅ menyihatkan kulit
✅ muka andar berasa segar .
✅ glowing
✅ menghilangkan jeragat
✅ menghilangkan kulit kusam
✅ uv protaction
✅ mengekalkan kelembapan kulit
.
Whatsapp 016 9313439
.
#pellavina
#pellavinahq
#pewiitskincare
#pewiitskincarehq
#pewiitsoap
#sabunpewiit
#pewiitscarserum
#pewiitfoundation
#surihatimrpilot
#fattahamin
#neelofa
#sayajual
#sayajualmurah
#sayapakaisayajual
#produkkecantikan
#jerawat
#jeragat
#wardasayapunya
#ejazfakhri
#feedback


0

NAK KULIT JADI PUTEH MELEPAK? 😨😨😨
=========================
Cer fikir balik, apa yang diletak dalam skincare sampai boleh buat kulit suram jadi puteh melepak dalam tempoh singkat....
.
Mana ada produk yg boleh buat kulit suram jd puteh melepak, paling jauh boleh pergi pun takat 2 tona cerah...
.
Hanya dua benda yang betul2 boleh buat kulit suram jadi puteh iaitu merkuri atau hidrokuinon...
.
Haaa, tu yang jadi kes " MUKA UDANG REBUS TU"....
.
Bila kulit cerah melebihi limit dia, kulit dah jadi nipis dan hilang perlindungan kena kikis ngan bahan kimia tu, sebab tu tak leh kena panas sikit terus lebam....
.
Lama2 kulit akan punah, jadi bertompok tompoklah, naik biji2 putih, jeragat tebal, pastu jadi lagi gelap dari asal sebab dah takde pelindung kan....paling takut kena kan-serrr kulit... minta jauhlah.....
.
Contohnya, cuba kita letak buah yang dah dibuang kulit kat tengah panas...separuh hari je dah lebam buah tu, haaa macam tu lah kulit muka kita...
.
Produk yg selamat hanya menanggalkan kulit2 dan sel2 mati je tp lapisan perlindungan kulit tetap ada tak diusik, so kulit nampak lebih cerah dan cantik dari asal tapi sekata dan sesuai dengan tona kulit kawasan lain...
.
Kalau sesekali naik jerawat kat muka tu atau muka tak hangus melampau bila duk tengah panas tu tandanya skincare anda guna selamat. 😊
.
SKINCARE SEMULAJADI BERI ANDA KECERAHAN 2 TONA JE TAPI SEKATA, GLOWING DAN KEKAL..
===========================
BERMINAT NAK ORDER ATAU FREE KONSULTASI??
===========================
whatsapp 016 9313439
whatsapp 016 9313439
whatsapp 016 9313439
.
#pellavina
#pellavinahq
#pewiitskincare
#pewiitskincarehq
#pewiitsoap
#sabunpewiit
#pewiitscarserum
#pewiitfoundation
#surihatimrpilot
#fattahamin
#neelofa
#sayajual
#sayajualmurah
#sayapakaisayajual
#produkkecantikan
#jerawat
#jeragat
#wardasayapunya
#ejazfakhri
#feedback


10

Pewiit skincare 5in1

Dalam 1set ada
- 1sabun kulit kayu manis(50grm)
- Day cream 20grm++ ( uv protaction)
- Night cream 20grm++ ( alovera + vit A ,C E)
- cream treatment 20grm ++ (mecerah dan mengurankan melanin) (teknologi korea & jepun)
- pewiit scar serum 15ml (merawat parut dan jeragat)
✔️ Free Postage
✔️ Pellavina toner facial collagen (125ml) (RM38)
✔️ FREE Pellavina Liquid Lipstick Matte (RM41)
✔️ FREE 4 Masker shiseido

Kelebihannya sangat luar biasa kerana korea & jepun sudah menggunakan teknologi ini .. hasil tradisional malaysia + teknologi korea & jepun . mampu .. :
-> Oil control boleh hilang dlam 1-2 hari sahaja.. sngt cepat berkesan .
-> 1minggu shja untuk msalah jerawat nanah atau batu boleh surut.
-> Untuk kulit putih mengambil masa 1-3minggu ..
-> Jika masalah jeragat 1-2bulan sahaja , walaupun sudah 10thn mengalami masalah jeragat .
-> Cream treatmnt dari korea . ✅ menghalang sel melanin hitam dari merebak.
✅ menghilangkan jerawat batu
✅ menghilangkan parut jerawat
✅ menghilangkan kesan jerawat
✅ memutihkan
✅ mengecilkan pori kulit
✅ menyihatkan kulit
✅ muka andar berasa segar .
✅ glowing
✅ menghilangkan jeragat
✅ menghilangkan kulit kusam
✅ uv protaction
✅ mengekalkan kelembapan kulit
.
Whatsapp 016 9313439
.
#pellavina
#pellavinahq
#pewiitskincare
#pewiitskincarehq
#pewiitsoap
#sabunpewiit
#pewiitscarserum
#pewiitfoundation
#surihatimrpilot
#fattahamin
#neelofa
#sayajual
#sayajualmurah
#sayapakaisayajual
#produkkecantikan
#jerawat
#jeragat
#wardasayapunya
#ejazfakhri
#feedback


0

Alhamdulilah ;) .. Ramai yang berjaya selepas menggunakan set pewiit 5in1 ! ..biar lambat asal selamat
JANGAN kerana nk cepat cantik , kita pakai bahan yang blh merosakan lagi kulit wajah kita .. ingt jgn pakai produk sebarangan ! , jgn ambik produk y ada bahan terlarang ! .
.
ORDER SEKARANG !!! Jangan biarkan orang lain ejek korang lg !!
.
Nak HARGA PROMOSI?
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
Whatsapp 📱0169313439
Whatsapp 📱0169313439
Whatsapp 📱0169313439
.
#pellavina
#pellavinahq
#pewiitskincare
#pewiitskincarehq
#pewiitsoap
#sabunpewiit
#pewiitscarserum
#pewiitfoundation
#surihatimrpilot
#fattahamin
#neelofa
#sayajual
#sayajualmurah
#sayapakaisayajual
#produkkecantikan
#jerawat
#jeragat
#wardasayapunya
#ejazfakhri
#feedback


1

farahanim nk cari 88 orang
yang ada msalah kulit muka
dan yang dah try macam2 produk
Kesan seawal 1 minggu
Saya akan bantu sebaik mgkin
.
TAKKAN NAK BIAR JE MAKIN TERUK??
JERAGAT TAK HILANG2 MCM KESAN TERBAKAR ..
RAWAT SEBELUM TERLAMBAT..
MERAWAT KULIT SEMUDAH ABC.. .
.
✔️ Sesuai untuk lelaki dan perempuan
✔️ semua msalah akn hilang
✔️ Tiada kesan sampingan
✔️ berseri2
✔️ 100% ramuan herba semulajadi
✔️ Banyak testimoni yg dh berjaya
✔️ muka bertambah licin
✔️ parut pon main jauh2
✔️ jeragat bukan main senang lagi hilang
✔️ jerawat nak naik pun tak berani
.
➽ Kepakaran kami adalah utk merawat kulit dan bg khidmat kauseling utk pelanggan kami tentang masalah kulit..
➽ Amaran. Stok selalu sold out. Mari cuba produk sy pada harga lebih murah dan masih dalam promosi..perubahan dirasai dari minggu pertama mencubanya tanpa berpantang..
➽utk diskaun 50%..sila whatsapp ye...hehe +6016 931 3439
✔️ Free Postage
✔️ Pellavina toner facial collagen (125ml) (RM38)
✔️ FREE Pellavina Liquid Lipstick Matte (RM41)
✔️ FREE 4 Masker shiseido .. nk ? wthpps skrg +6016 931 3439
.
➽Sis nak lebih cepat boleh tinggalkan hp no pada comment dibawah..serta merta akan diwhtsapp..+6016 931 3439
.
#pellavina
#pellavinahq
#pewiitskincare
#pewiitskincarehq
#pewiitsoap
#sabunpewiit
#pewiitscarserum
#pewiitfoundation
#surihatimrpilot
#fattahamin
#neelofa
#sayajual
#sayajualmurah
#sayapakaisayajual
#produkkecantikan
#jerawat
#jeragat
#wardasayapunya
#ejazfakhri
#feedback


0