#favscenes

Instagram photos and videos

#favscenes#syafiqkylez#instagram#favdrama#skyloversofficial#kdrama#merahgaunpengantin#kylezlab#insta#like4like#throwback#follow4follow#instagood#dekatkanjarakkita#followme#repost#tamilmovie#instavideo#videogram#instago#videoπŸŽ₯#musically#ohmyvenus#koreandrama#syafiqkyle#mustwatch#telemovie#dubsmashofficial

Hashtags #favscenes for Instagram

Sblm niat nk kenakan org tu baik pikir balik. Sbb kdg2 Allah bayaq cash dkt dunia lagi. Tgk kan dah kena simbah dgn ayaq. Nasib baik ayaq dlm mug bkn dari dlm mulut. πŸ˜‚ #DekatkanJarakKita Ep3 #favscenes #SyafiqKyle


0

Dia main hembus hembus pulak dah. Kate td tak kenalπŸ˜…πŸ˜… #DekatkanJarakKita ep3 #favscenes #SyafiqKyle


0

1st encounter Tash Alyssa.πŸ’•πŸ’•
Saya tak kenal awak mcm mne saya nk bg masuk. Mmg smpai bile2 la tak boleh kenal kalau garang mcm tu Tash oiit oitt oitt. πŸ˜‚ #DekatkanJarakKita Ep3
#favscenes
#syafiqkylez


0

do you like the movie it better than stranger things #strangerthings #it #favscenes #clown


0

I miss this drama.....😭
This was sooo cute....one of my fav secenes...❀️
.
.
Comment below ur fav kdrama??? #kpop #kdrama #strongwomandobongsoon #hyungsik #jisoo #minmin #bts #twice #seventeen #cute #funny #btob #shinee #aoa #apink #strongwoman #korean #koreandrama #favscenes #cutecouple


6

πŸ˜©πŸ˜‚πŸ˜©
.
Stop stressing my baby out, women!!1!1!1
.
.
Movies: 1) Govindudu Andarivadele. 2) Dhruva
.
It’s funny how they both say the same thing to Charan and leave, while he’s literally too tensed to think about anything.
.
#ramcharan #mylove #sunshine #precious #ohmygod #wow #lovely #lovehimalways #kajalaggarwal #rakulpreetsingh #tollywoodactress #govinduduandarivadele #dhruva #wow #shook #amazed #favscenes #favmovies #myloves #gorgeous #emotional #sadscene #megapowerstar #tollywood #ramcharanvideos


6

Doa tahajjud umpama anak panah yang tepat pada sasarannya. Sweet je kalau dpt pasangan yg boleh sama2 bgn malam dan bertahajjud kan. 😁 #nur3pagi
#favscenes
#syafiqkylez


0

Not the image I am looking for but pretty describe it tho.
One surprising hug that fix yesterday's bitternes and make up my powerful morning. .
.
#hugfixeseverything #mykindofmorning #favscenes #hangovercures #akeeperforsure


0

"In fear of being unhappy in the future, we should not choose to be unhappy today".
This is a statement to live by!
#kdrama #ohmyvenus #favscenes
I strongly recommend this drama. I loved it. It was such a beautiful and realistic story. A great dose and perfect blend of comedy, cuteness, drama, and steaminess 🌚.


0

Last2 dia tewas jgk tengok korea πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
.
.
Awak bila depan kawan vs awak bila duduk dlm bilik sesorang tgk drama korea.😁
Yolah tu faizal. Mmg lelaki sejati tak nangis sbb perempuan. Tp ramai lelaki sejati yg menangis bila tgk cerita korea. Mcm awakπŸ˜‚πŸ˜‚. Siapa yg sejenis mcm faizal ni πŸ™‹πŸ˜ #merahgaunpengantin
#favscenes
#favdrama
#syafiqkylez
#skyloversofficial
#kylezlab
@lesung.batu
@misszhefa.sk #Repost @hsuribaharin with @insta.save.repost β€’ β€’ β€’


2

Kisah bekas penari istana yg membela saka. 1st time tgk cerita ni I was totally impressed. Cerita yg best, BGM yg berhantu, lakonan yg A class.πŸ‘πŸ‘πŸ‘ P/s: kpd yg sejenis penakut tu better jgn tgk cerita ni memalam. Takut nnt susah nk tido.πŸ˜… #throwback #mustwatch #telemovie #favscenes #syahadahyanghilang
#syafiqkylez
#lisasurihani


8

Throwback 2014...Lagi suka sama yang agak" sensitive..ikut nangis walopun udah reply berkali kali..😭😭..blade man ..son se dong dan presenvatif Kim..πŸ˜‚πŸ˜‚..fav part eps 15..
.
.
.
.
.
.
#blademan #blademankorea#dramakorea #dramakorea2014 #shinsekyung #shinsaekyeong#dongwookoppa #leedongwook#leedongwook_official #kbs#kbsdrama #koreandrama #kdrama #favscenes #favpart


4

Ade ke org yg bercinta masa tadika. Makan pun mak suap. Pegi toilet pun berteman πŸ˜‚
Kalau bercinta time sekolah org panggil cinta monyet. Bercinta time tadika org panggil ape erk.πŸ€”πŸ˜…
#throwback
#telemovie
#takrawkampung
#favscenes
#syafiqkylez
#skyloversfc
@misszhefa.sk
@lesung.batu
@ctciksiti


2

Angan2 harapan dan impian bila kita gabungkan jadilah satu kenyataan. Dah mcm AF bunyinye capik.πŸ˜‚ . Korang rasa tak ape yg dorang rase tu πŸ˜…πŸ˜„
Sesi mengayat dlm
#matdespatchrayasakan
#throwback
#favscenes
#favdrama
#mustwatch
#syafiqkylez
#uqashasenrose
#skyloversofficial

@lesung.batu
@misszhefa.sk


2

@Regranned from @lesung.batu - Assalamualaikum semua...morning semua πŸ˜ƒ
.
.
Awak bila depan kawan vs awak bila duduk dlm bilik sesorang tgk drama korea.😁
Yolah tu faizal. Mmg lelaki sejati tak nangis sbb perempuan. Tp ramai lelaki sejati yg menangis bila tgk cerita korea. Mcm awakπŸ˜‚πŸ˜‚. Siapa yg sejenis mcm faizal ni πŸ™‹πŸ˜ #merahgaunpengantin
#favscenes
#favdrama
#syafiqkylez
#skyloversofficial
#kylezlab
@lesung.batu
@misszhefa.sk
.
.
Tq @hsuribaharin 😘😘 - #regrann


0

Assalamualaikum semua...morning semua πŸ˜ƒ
.
.
Awak bila depan kawan vs awak bila duduk dlm bilik sesorang tgk drama korea.😁
Yolah tu faizal. Mmg lelaki sejati tak nangis sbb perempuan. Tp ramai lelaki sejati yg menangis bila tgk cerita korea. Mcm awakπŸ˜‚πŸ˜‚. Siapa yg sejenis mcm faizal ni πŸ™‹πŸ˜ #merahgaunpengantin
#favscenes
#favdrama
#syafiqkylez
#skyloversofficial
#kylezlab
@lesung.batu
@misszhefa.sk
.
.
Tq @hsuribaharin 😘😘


3

Assalammualaikum semua....
Selamat pagi korang..
.
Selamat bercuti bg yg bercuti,selamat bekerja bg yg bekerja....
.
Jom sarapan...
.
#Repost @misszhefa.sk TQsisπŸŒΈπŸ’•πŸ’•
Credit ig @hsuribaharin TQdear🌸
.
Lelaki sejati la ni
Tak da makna nya nk nangis sbb pompuan..hihi..ada ke lelaki nangis tgk cite korea??
.
.

Awak bila depan kawan vs awak bila duduk dlm bilik sesorang tgk drama korea.😁
Yolah tu faizal. Mmg lelaki sejati tak nangis sbb perempuan. Tp ramai lelaki sejati yg menangis bila tgk cerita korea. Mcm awakπŸ˜‚πŸ˜‚. Siapa yg sejenis mcm faizal ni πŸ™‹πŸ˜ #merahgaunpengantin
#favscenes
#favdrama
#syafiqkylez
#skyloversofficial
#kylezlab
@lesung.batu
@misszhefa.sk
Repost by @hsuribaharin tq 😘


2