#kashpictures

Instagram photos and videos

#kashpictures#panggung#langitkanimpianmu#filembola#footballmovie#football#bolasepak#bola#kashpicturessb#impian#malaysiaday#malaysia#power#movie#producer#director#universe#big#now#film#malaysianmade#silverscreen#kampung#pulang#clapperboard#GSCMStories#12september#dream#suatuketikathemovie#Repost#SuatuKetika

Hashtags #kashpictures for Instagram

Inilah yang berlaku selepas sehari suntuk menjalankan penggambaran filem “Suatu Ketika” - LangitkanimpianMu.
Kedua-dua budak ni @d.akmalfariz dan Deva Naish tidur kongsi bantal. Semua duduk sebumbung di rumah saya. Dah macam asrama yang berbilang kaum. Bukan mereka sahaja, tapi yang lain lain juga, pelakon, runner, editor yang berbilang kaum.

Tak timbul masalah perkauman. Inilah sebenarnya wajah Malaysia yang kita cintai.
Sama-samalah kita memupuk perpaduan diantara semua rakyat Malaysia. Kalau kita semua seminda dan bersatu, impian setinggi manapun, boleh kita capai & MALAYSIA akan menjadi negara terhebat di dunia!

Suatu Ketika The Movie - Langitkan ImpianMu!

Sebuah kisah tentang persahabatan, perjuangan dan mengejar imipian.... Standby. Rolling. Action!

Cerita yang dinanti-nantikan selama 8 tahun. Akhirnya akan menemui anda di pawagam seluruh negara pada 12 September 2019!
Di-bintangi oleh @_nam_ron_ & @pekin7words @pekin.ibrahim_officials
Arahan @prakashmurugiah
Suatu Ketika The Movie - Langitkan ImpianMu! Terbitan @kashpicturessb
#kashpictures #kashpicturessb #movie #silverscreen #malaysianmade #film #now #12september #big #universe #director #producer #clapperboard #panggung #malaysia #malaysiaday #impian #power #dream #bola #bolasepak #football #footballmovie #filembola #langitkanimpianmu #GSCMStories #pulang #kampung #suatuketikathemovie
@mynnisme @mlschopper @johanbahar @zakisohut @herdataher @fam_malaysia @kakijersidotcom @mysemuanyabola @ifarahahmad @gobindsinghdeo @henziandalas @syafnidashuhaimi @dintamam @nazamanas @finasmalaysia @gscmovies @gscinemas @danielsyahidan @asyrafyagami @rivellino81 @toby.keen @aimieysyeera @imandanial277 @armandezra @adeqjiey @ahmaskhaizuran @puteriadrianna_official @dintamam @ifarahahmad @georgegarnettt @farizgym71 @_officially_7teen_ @jeson_gnanapnegasam @soundniverse @realputerasyazwan @iamlizazahidin @kl_mickey_mclean


0

Inilah yang berlaku selepas sehari suntuk menjalankan penggambaran filem “Suatu Ketika” - LangitkanimpianMu.
Kedua-dua budak ni @danialakmalfariz dan Deva Naish tidur kongsi bantal. Semua duduk sebumbung di rumah saya. Dah macam asrama yang berbilang kaum. Bukan mereka sahaja, tapi yang lain lain juga, pelakon, runner, editor yang berbilang kaum.

Tak timbul masalah perkauman. Inilah sebenarnya wajah Malaysia yang kita cintai.
Sama-samalah kita memupuk perpaduan diantara semua rakyat Malaysia. Kalau kita semua seminda dan bersatu, impian setinggi manapun, boleh kita capai & MALAYSIA akan menjadi negara terhebat di dunia!

Suatu Ketika The Movie - Langitkan ImpianMu!

Sebuah kisah tentang persahabatan, perjuangan dan mengejar imipian.... Standby. Rolling. Action!

Cerita yang dinanti-nantikan selama 8 tahun. Akhirnya akan menemui anda di pawagam seluruh negara pada 12 September 2019!
Di-bintangi oleh @_nam_ron_ & @pekin7words @pekin.ibrahim_officials
Arahan @prakashmurugiah
Suatu Ketika The Movie - Langitkan ImpianMu! Terbitan @kashpicturessb
#kashpictures #kashpicturessb #movie #silverscreen #malaysianmade #film #now #12september #big #universe #director #producer #clapperboard #panggung #malaysia #malaysiaday #impian #power #dream #bola #bolasepak #football #footballmovie #filembola #langitkanimpianmu #GSCMStories #pulang #kampung #suatuketikathemovie
@mynnisme @mlschopper @johanbahar @zakisohut @herdataher @fam_malaysia @kakijersidotcom @mysemuanyabola @ifarahahmad @gobindsinghdeo @henziandalas @syafnidashuhaimi @dintamam @nazamanas @finasmalaysia @gscmovies @gscinemas @danielsyahidan @asyrafyagami @rivellino81 @toby.keen @aimieysyeera @imandanial277 @armandezra @adeqjiey @ahmaskhaizuran @puteriadrianna_official @dintamam @ifarahahmad @georgegarnettt @farizgym71 @_officially_7teen_ @jeson_gnanapnegasam @soundniverse @realputerasyazwan @iamlizazahidin @kl_mickey_mclean


1

Inilah yang berlaku selepas sehari suntuk menjalankan penggambaran filem “Suatu Ketika” - LangitkanimpianMu.
Kedua-dua budak ni @d.akmalfariz dan Deva Naish tidur kongsi bantal. Semua duduk sebumbung di rumah saya. Dah macam asrama yang berbilang kaum. Bukan mereka sahaja, tapi yang lain lain juga, pelakon, runner, editor yang berbilang kaum.

Tak timbul masalah perkauman. Inilah sebenarnya wajah Malaysia yang kita cintai.
Sama-samalah kita memupuk perpaduan diantara semua rakyat Malaysia. Kalau kita semua seminda dan bersatu, impian setinggi manapun, boleh kita capai & MALAYSIA akan menjadi negara terhebat di dunia!

Suatu Ketika The Movie - Langitkan ImpianMu!

Sebuah kisah tentang persahabatan, perjuangan dan mengejar imipian.... Standby. Rolling. Action!

Cerita yang dinanti-nantikan selama 8 tahun. Akhirnya akan menemui anda di pawagam seluruh negara pada 12 September 2019!
Di-bintangi oleh @_nam_ron_ & @pekin7words @pekin.ibrahim_officials
Arahan @prakashmurugiah
Suatu Ketika The Movie - Langitkan ImpianMu! Terbitan @kashpicturessb
#kashpictures #kashpicturessb #movie #silverscreen #malaysianmade #film #now #12september #big #universe #director #producer #clapperboard #panggung #malaysia #malaysiaday #impian #power #dream #bola #bolasepak #football #footballmovie #filembola #langitkanimpianmu #GSCMStories #pulang #kampung #suatuketikathemovie
@mynnisme @mlschopper @johanbahar @zakisohut @herdataher @fam_malaysia @kakijersidotcom @mysemuanyabola @ifarahahmad @gobindsinghdeo @henziandalas @syafnidashuhaimi @dintamam @nazamanas @finasmalaysia @gscmovies @gscinemas @danielsyahidan @asyrafyagami @rivellino81 @toby.keen @aimieysyeera @imandanial277 @armandezra @adeqjiey @ahmaskhaizuran @puteriadrianna_official @dintamam @ifarahahmad @georgegarnettt @farizgym71 @_officially_7teen_ @jeson_gnanapnegasam @soundniverse @realputerasyazwan @iamlizazahidin @kl_mickey_mclean


0

#Repost @kashpicturessb with @get_repost
・・・
The Countdown Begins. In less than a few hours AYUHLAH OST of Suatu Ketika The Movie - Langitkanimpianmu by Datuk @zainalhijau will be available to the world!
Sebuah kisah tentang persahabatan, perjuangan dan mengejar imipian.... Standby. Rolling. Action!

Cerita yang dinanti-nantikan selama 8 tahun. Akhirnya akan menemui anda di pawagam seluruh negara pada 12 September 2019!
Di-bintangi oleh @_nam_ron_ & @pekin7words @pekin.ibrahim_officials
Arahan @prakashmurugiah
Suatu Ketika The Movie - Langitkan ImpianMu! Terbitan @kashpicturessb
#kashpictures #kashpicturessb #movie #silverscreen #malaysianmade #film #now #12september #big #universe #director #producer #clapperboard #panggung #malaysia #malaysiaday #impian #power #dream #bola #bolasepak #football #footballmovie #filembola #langitkanimpianmu #GSCMStories #pulang #kampung #suatuketikathemovie
@mynnisme @mlschopper @johanbahar @_nam_ron_ @pekin.ibrahim_officials @pekin7words @zakisohut @herdataher @fam_malaysia @kakijersidotcom @mysemuanyabola @ifarahahmad @gobindsinghdeo @henziandalas @syafnidashuhaimi @dintamam @nazamanas @finasmalaysia @gscmovies @gscinemas @danielsyahidan @asyrafyagami @rivellino81 @toby.keen @aimieysyeera @imandanial277 @armandezra @danialakmalfariz @adeqjiey @ahmaskhaizuran @puteriadrianna_official @dintamam @ifarahahmad @georgegarnettt @farizgym71 @_officially_7teen_ @jeson_gnanapnegasam @soundniverse @realputerasyazwan @iamlizazahidin
Sebuah kisah tentang persahabatan, perjuangan dan mengejar imipian.... Standby. Rolling. Action!

Cerita yang dinanti-nantikan selama 8 tahun. Akhirnya akan menemui anda di pawagam seluruh negara pada 12 September 2019!
Di-bintangi oleh @_nam_ron_ & @pekin7words @pekin.ibrahim_officials
Arahan @prakashmurugiah
Suatu Ketika The Movie - Langitkan ImpianMu! Terbitan @kashpicturessb
#kashpictures #kashpicturessb #movie #silverscreen #malaysianmade #film #now #12september #big #universe #director #producer #clapperboard #panggung #malaysia #malaysiaday #impian #power #dream #bola #bolasepak #football #footballmovie #filembola #langitkanimpianmu #GSCMStories #pulang #kampung #suatuketikathemovie
@mynnism


0

Asyik cerita hantu , jadi hantu jer mai
Sesekali tukar selera tak salah kan? nak alir2 air mata 199km/jam sekali sekala. Sebelum masuk set citer Hantu
mai sesekali layan filem mcm ni best gak kan! cerita yang memberi pengajaran dan motivasi dalam diri.
.
#SuatuKetika akan dtg ke pawagam 12 September depan! .
#SuatuKetikaTheMovie #GSCMTrailer
Suatu Ketika The Movie - Langitkan ImpianMu!
.
Sebuah kisah tentang persahabatan, perjuangan dan mengejar imipian.... Standby. Rolling. Action!
.
Cerita yang dinanti-nantikan selama 8 tahun. Akhirnya akan menemui anda di pawagam seluruh negara pada 12 September 2019!
Arahan @prakashmurugiah
Suatu Ketika The Movie - Langitkan ImpianMu! Terbitan @kashpicturessb
#kashpictures #kashpicturessb #movie #silverscreen #malaysianmade #film #now #big #universe #director #producer #panggung #malaysia #malaysiaday #impian #power #dream #bola #bolasepak #football #footballmovie #filembola #langitkanimpianmu #GSCMStories #pulang #kampung


13

Asyik cerita gaduh & hantu je… Sesekali tukar selera tak salah kan? Bulan depan pun dah nak sambut bulan merdeka, sesekali layan filem mcm ni best gak kan! #SuatuKetika akan dtg ke pawagam 12 September depan!
#SuatuKetikaTheMovie #GSCMTrailer
Suatu Ketika The Movie - Langitkan ImpianMu!

Sebuah kisah tentang persahabatan, perjuangan dan mengejar imipian.... Standby. Rolling. Action!

Cerita yang dinanti-nantikan selama 8 tahun. Akhirnya akan menemui anda di pawagam seluruh negara pada 12 September 2019!
Di-bintangi oleh @_nam_ron_ & @pekin7words @pekin.ibrahim_officials
Arahan @prakashmurugiah
Suatu Ketika The Movie - Langitkan ImpianMu! Terbitan @kashpicturessb
#kashpictures #kashpicturessb #movie #silverscreen #malaysianmade #film #now #big #universe #director #producer #panggung #malaysia #malaysiaday #impian #power #dream #bola #bolasepak #football #footballmovie #filembola #langitkanimpianmu #GSCMStories #pulang #kampung
@mynnisme @mlschopper @johanbahar @_nam_ron_ @pekin.ibrahim_officials @pekin7words @zakisohut @herdataher @fam_malaysia @kakijersidotcom @mysemuanyabola @ifarahahmad @gobindsinghdeo @henziandalas @syafnidashuhaimi @dintamam @nazamanas @finasmalaysia @gscmovies @gscinemas @danielsyahidan @asyrafyagami @rivellino81 @toby.keen @aimieysyeera @imandanial277 @armandezra @danialakmalfariz @adeqjiey @ahmaskhaizuran @puteriadrianna_official @dintamam @ifarahahmad @georgegarnettt @farizgym71 @_officially_7teen_ @jeson_gnanapnegasam @soundniverse @realputerasyazwan @iamlizazahidin @kl_mickey_mclean


7