#love Instagram Instagram photos and videos

I would date someone who told me they believe in aliens over believing in God in a heartbeat, heh.

#whale #flying #view #float #tree #love #clouds #beautiful #art #fantasy #dream #photography #life #travel #nature #parachute #photooftheday #instadaily #abstract #surreal #sky #animal


0

Kenalinlah ke orang-orang Yesus (Isa) yang asli, bukan yang palsu (KW). Dia bukan dewa loe bisa bohongi penyembahan atau persembahan palsu supaya loe makmur, sedangkan hati loe jauh dari Dia. Dia bukan dewa kesuburan, tetapi Tuhan pencipta alam semesta.
.
Janganlah kenalin Yesus ke orang-orang supaya mereka percaya karena loe promosikan lewat mujizat, kemudia mereka percaya hanya untuk dapat berkatnya, loe mendapat pengakuan dan penghargaan dari orang-orang kalau loe bawa orang kepada Yesus. Boss...kamu sudah dapat kemuliaan di bumi.
Terus loe pke Matius 7:7-11, untuk membenarkan ocehan loe yang gak berbobot, untuk dapat perhatian dan kepentingan diri. Boss..Matius sedang berbicara
.
Kita tidak tahu apa yang baik bagi diri kita sendiri (Pkh. 6:12), tetapi Dia tahu apa yang baik bagi diri kita. Kita harus datang kepada Allah, seperti anak-anak menghadap seorang Bapa di sorga, dengan penuh rasa hormat dan keyakinan. Apa yang tidak layak diminta, tidak akan layak dimiliki, dan dengan demikian tidak berharga apa-apa. Carilah,maka kamu akan mendapat, dan usahamu tidak akan sia-sia. Pernyataan demi pernyataan, untuk membesarkan hati kita, karena keyakinan yang kuat terhadap suatu janji akan membuat kita gembira dan tetap taat. Tidak kecewa dengan Tuhan. Harapan loe harus benar, sejalan dengan kehendak Tuhan, lakukan bagian loe semaksimal mungkin, gak usa banyak ngeluh kalau loe percaya Tuhan tolong. So, menginjillah dengan cara yang benar, bukan iming-iming dengan berkat dan loe buat Kristus Yesus yang murah hati jadi murahan demi kepentingan diri loe. Catat ya... Dia bukan dewa tetapi Tuhan semesta alam.#refleksipribadi
@ridhomusa.jr
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#inspiring #christianity #charismatic #pentacostal #church #reform #motivasi #friends #pemimpin #reformed #leadership #ridhomusajr #refleksiQu #renungankita #mymom #family #respect #care #faith #faithful #pray #grace #hope #love #faithfully #faith #baptism #belive #Indonesia #RM


0

Look at that color ❤️
#Handsome #betafish #cute #bright #socolor #love


0

<出店者のご紹介 19>
AND COFFEE ROASTERS〜熊本・初〜

ニューヨーク留学時のルームメイトの影響で Gimme! Coffee や Joe などのコーヒースタンドを飲み歩いたのがコーヒーのルーツ。
東京出身でありながら、2013年にスペシャルティコーヒー未開の地、熊本にAND COFFEE ROASTERSをオープン。2016年には抽出に特化したAND COFFEE BREWERSをオープン。

AND COFFEE ROASTERS(日本・熊本)ロースター兼バリスタの山根洋輔氏は、日本最大のコーヒーイベントTokyo Coffee Festival、海外ではシンガポールコーヒーフェスや、タイコーヒーフェスなど、国内外のイベントへも積極的に参加し、去年、一昨年とSCAJジャパンロースティングチームチャレンジに九州チームの一員として参加し、好成績をおさめました。ロースティング技術とクリーンで甘くて酸味とのバランスを重視したこだわりの一杯をぜひお楽しみください。
九州から初参戦はAND COFFEE ROASTERSさん!!
非常に興味深いルーツに、ひょんな事から繋がっていたご縁。
コーヒーはこうして距離など関係無しに繋いでくれます。
山根さんの気さくな人柄を感じる様なクリーンなコーヒーをどうぞお楽しみに‼︎


1

..
Produk yang 100% menggunakan bahan semulajadi selalunya akan mengambil masa untuk mendapatkan kesannya. Tapi, ada juga pengguna yang boleh dapat kesan yang baik hanya selepas beberapa kali penggunaan.
.
So, kalau ada customer yang datang komplen dengan Kak D cakap #perfumemulutviral #noraessential ni tak berkesan untuk dia, Kak D akan minta dia teruskan guna dan konsisten. Sebab, bukan semua orang hadapi masalah yang sama. Jadi, tempoh nak selesaikan masalah tu pun dah tentu la berbeza kan.
.
Dengan produk perfume mulut ni korang tak perlu risau tau. Sebab ia memang takde bahan kimia langsung. Sangat natural. Sangat selamat bila ditelan.
.
Boleh digunakan oleh semua peringkat umur dan yang paling penting, bukan saja menghilangkan bau mulut, malah ianya juga boleh memberikan nafas yang lebih segar. So, lepas ni kalau nak main hembus-hembus dengan orang sebelah pun dah takde siapa nak marah.
😉😉
.
Sebotol cuma RM85 (inc.postage) dan boleh guna sehingga 3-4 bulan!! Wow. sebulan cuma spend RM20++ je dan sangat la berbaloi kan..? .
Korang yang ada masalah mulut berbau jom hallo2 Kak D okay. Yang jenis suka nak wangi-wangi pun sangat la digalakkan untuk jadi customer Kak D.. wink!
.
018.2017.118
018.2017.118
018.2017.118
.
#noraessentialserikembangan #noraessential #pakarpenghilangbaumulut #badbreathexperts #mulutwangi #produkhalal #mesrasolat #viral #perfumemulut #pewangimulut #noraessentialhoneydew #bazaarpaknil #love #health #like4like #picoftheday #photooftheday


0

Não mesmo! 💙✨🙌🏼😘😈💋🤳🏾💎💄♐️ 🌙🌙🌙💋#boamadrugada #noitinha #love #amor #paciencia #esperar #ansiosa #mina #preparada #girl #patience #dawn #nigth


0

⭐黑白條紋鬥牛犬包屁衣
https://goo.gl/HJ2LU6
#BABY #BABYCLOTHES #包屁衣 #啾咪寶寶 #LOVE #LIKE #CUTE #鬥牛犬


0

Mis concejeros, los mejores que Nunca me han dejado botada siempre ahí apoyandome en todo, ustedes son el mejor regalo que me pudo dar mi Dios ! Unos padres a toda onda ! 😊 soy una hija afortunada por tenerlos a ustedes a mi lado no saben cuanto los amo ! 🤗 #soyfeliz #mispapis #love #afortunada

Santiago Metropolitan Region
0

EXCLUSIVE PRODUCT
Dress Premium Rarasati
Kode : BP 05
Bahan : Katun Primissima proses batik tulis kombinasi kelir soganan majapahit
Ukuran :
↘ SIZE XL - Lingkar Dada : 102cm
- Panjang : 96cm
- Panjang Lengan : 48cm
Harga : 275rb

Detail Product >
- Resleting Belakang
- FULL Lapisan FURING TRICOT
- Pattern LIMITED EDITION

LIMITED EDITION & HIGH QUALITY CONTROL

#lurik #batik #kebaya #beskap #pengantenjawa #manten #pants #batik#hotpants#shirt#casual#sandaljepit#work#pants#love#like4like #batikjogja #olshopjogja #batikmodis #jualbatikmodern #batikmodern #batikmodernmurah #bajujogja #batik #batiklovers #outfit #jogjaoutfit #motifbatik #batikfashion #fashion


0

Alahai..macam mana anak baba ni..manja ikut sapa xtaw..hehe..baba nak pi qeja cmna lahai..xley nak berenggang..nasib baik dok merap kat mama dia lagi..jadi anak yg soleh yaa anakku..😍👳🏻‍♀️👶🏻 @wardatulahmar @abuwasimharamain #love#muslim#abuwasim#ummuwasim#malaysia#aor#kedah#teratakbonda#3030#haramain#mecca#cinta#baby#babyboy#ekelehum

Alor Setar
0

Не бойтесь очевидной враждебности.
Бойтесь наигранного дружелюбия.

#doityourself #ideas #inventions #diyfun #creative #videos #lifehacks #diyfuture #tutorials #beauty #fashion #beautiful #love #style #girl #instagood #hair #model #nail #nails #art #ootd #smile #selfie #cute #gift #gifts #photooftheday #pretty #love #snapchat


0

Morning mirror selfies 🥀.


1

It will not be this time that I will realize my dream... But I will continue dreaming and believing, I hope someday I will can meet you @natbynature, I don't know when or how, but I still waiting for you idol, I love you... 😕🇧🇷 .
.
.
.
.
#SDLive #WWE #beauty #hair #body #bodygoals #followme #RAW #ifollowback #gainpost #beautiful #love #likeback #followtrain #like4follower #likeforfollow #likeforlikes #instalike #f4l #likefortags #wwe2k18 #likeforfollowers #followforlike #lforl #l4ls #liker #l4like #followlikes #TotalDivas


0

Once a bully always a bully. ☠️
.
.
.
.
#bully #friends #dontbebullied #bestie #fun #love #childhood #switzerland #sister


0

Нашей Бигуше 20 лет !!!

Барвиха Luxury Village
1

Você nasceu e não foi à toa! Faça sua vida valer a pena! Plante amor, espalhe amor ❤️ - religião e + ação! #diqueiaprendizado

Manaus, Brazil
1