#negerisembilan

Instagram photos and videos

#negerisembilan#melaka#kualalumpur#johor#pahang#kelantan#sabah#kedah#perak#malaysia#sarawak#perlis#pulaupinang#putrajaya#malaysian#MIZRANIBEAUTYSHOP#JOHOR#RANIBTBADULRESOURCES#CLOTHING#MIZZRANNIE#BEAUTYCAREHEALHTY#RBBRBEAUTYSHOPADDICT#ENAILEAF#like4likes#ONLINETRUSTEDSELLER#likeforlikes#sitiaafiyah#comelpipimerah

Hashtags #negerisembilan for Instagram

#Readystok
.
.
Pembersih wajah bertekstur gel ini mengandungi pH 5.5 yang akan membersihkan kulit tanpa menanggalkan pH semulajadi kulit serta tidak menyebabkan wajah terasa “ketat” atau kering selepas mencuci muka. Penting ke menjaga keseimbangan pH pada kulit wajah ni? Jom baca sedikit info tentang kadar pH yang sesuai dengan kulit wajah kita.
.
🌸 pH asli dari kulit wajah kita diatur oleh kelenjar ‘sebaceous’ dan ‘sudoriferous’ yang berfungsi mengeluarkan sebum untuk menjaga kesihatan kulit.
🌸 Kadar pH yang terbaik untuk kulit ideal wanita dewasa adalah berada di kadar pH 4.2 – 5.6.
🌸 Jika kandungan pH berkurang, kulit akan berlaku iritasi, timbul banyak jerawat dan terasa sakit jika disentuh.
.
Face Cleansing Makeup Removing Gel RM36.00 (ahli RM32.40)
.
Beli di www.sendayutinggi.com, di 30 Outlet seluruh Malaysia, atau dari dealer online berdaftar.
.
#sendayutinggi #facecleansinggel #facecleansingmakeupremovinggel
Belian Online 013-9153732 .
#sendayutinggi #slimmerface
#NilaiNegeriSembilan
#negerisembilan
#sendayutingginilai
#sendayutingginegerisembilan
#sendayutinggionline
#sendayutinggibandarseriputra
#sendayutinggibandarbarunilai
#sendayutinggibukitmahkota
#BangiAvenueThemepark
#sendayutinggi
#BukitMahkota
#bandarsriputra
#BandarBaruNilai
#nilai
#pajam
#labu
#stlabu
#stpajam
#sendayutinggilabu
#sendayutinggipajam


0

from @islambersatupadu - Sungai Eufrat atau sungai Furat adalah Sungai bermata air di Anatolia, Turki, dan bermuara di Teluk Persia. Sungai ini panjangnya kurang lebih 2,781 kilometer atau 1,730 mil.

Di dalam riwayat Bukhari Muslim, Rasulullah SAW bersabda, “Sudah dekat suatu masa di mana sungai Efrat akan surut airnya lalu tampak perbendaharaan emas darinya, maka barangsiapa yang hadir di situ janganlah ia mengambil apapun dari harta itu.” .
.
Dari Abu Hurairah r.a.,Rasulullah SAW bersabda: “Hari kiamat tidak akan terjadi sampai (apabila) Sungai Efrat menjadi surut airnya sehingga nampaklah sebuah gunung dari emas. Banyak orang-orang (yang berada disitu) berperang untuk memperebutkannya. Maka terbunuhlah sembilan puluh sembilan dari seratus orang yang berperang. Dan masing-masing yang terlibat (dalam peperangan itu) berkata, ‘Mudah-mudahan akulah orang yang selamat itu’.” .
.
Imam Bukhari juga meriwayatkan hadis lainnya, Rasulullah SAW bersabda, “Segera Sungai Eufrat akan memperlihatkan kekayaan (gunung) emas, maka siapa pun yang berada pada waktu itu tidak akan dapat mengambil apa pun darinya. Imam Abu Dawud juga meriwayatkan hadis yang sama.

Dalam hadis itu, Rasulullah pernah bersabda, bahwa sungai yang mengalir di tiga negara besar, Turki, Suriah, dan Irak itu pada saatnya nanti akan menyingkapkan harta karun yang besar berupa gunung emas. Selain itu, dalam kitab Al-Burhan fi `Alamat al-Mahdi Akhir az-Zaman, diungkapkan bahwa keringnya sungai Eufrat merupakan saat datangnya Al-Mahdi sebagai akhir zaman. [Islampos] .
.
Follow @islambersatupadu
#belajartiadahenti
#yukhijrah
#yuktobat
#akhirzaman
#langkahhijrah
#hijrahbersama
#bersamameraihsyurga
#ustadzhannanattaki
#ustadadihidayat
#ustadzarifinilham
#ustadzzulkiflimuhammadali
#ustadzfelixsiauw
#ustadzhaikalhassan
#ustadzumarmitha
#aagym
#ustadzkhalidbasalamah
#ustadzabdulsomadlcma
#ustadzabdulsomad
#ustadzbachtiarnasir
#ustadzabdullahhadhrami
#ustadzfadlangaramatan
#buyayahya
#indonesiabertauhid
#melayu
#minangkabau
#ranahminang
#negerisembilan
#ruqyah
#muallaf


0

Kama-max men natural energy pill for men is the best product in malaysia..
🌱with extract tongkat ali
😲keras sampai pagi
💆mudah untuk digunakan
👿kesan seawal 10minit
👍dijamin selamat
💪mendayung sampai pengsan
🌳100% semulajadi
💯lulus kkm
.
DM FOR THE BEST PRICE
FREE POSTAGE (MALAYSIA)
.
rakan niaga diperlukan segara
whatsapp 📱0146890260

#kamamaxmalaysia #performancemenspray #malaysia #sarawak #sabah #pahang #kualaterengganu #kedah #selangor #perlis #pulaupinang #johor #perak #kualalumpur #melaka #kelantan #negerisembilan #ubatkuat #suamiisteri #tahanlama #melayuseksi #kisahrumahtangga #barangbaek #bestproduct #usahawanmuda #kepuasan #mesticuba #kamamax #kamasutra #suamiisteri #kamamaxbooster


0

Kama-max men natural energy pill for men is the best product in malaysia..
🌱with extract tongkat ali
😲keras sampai pagi
💆mudah untuk digunakan
👿kesan seawal 10minit
👍dijamin selamat
💪mendayung sampai pengsan
🌳100% semulajadi
💯lulus kkm
.
DM FOR THE BEST PRICE
FREE POSTAGE (MALAYSIA)
.
rakan niaga diperlukan segara
whatsapp 📱0146890260

#kamamaxmalaysia #performancemenspray #malaysia #sarawak #sabah #pahang #kualaterengganu #kedah #selangor #perlis #pulaupinang #johor #perak #kualalumpur #melaka #kelantan #negerisembilan #ubatkuat #suamiisteri #tahanlama #melayuseksi #kisahrumahtangga #barangbaek #bestproduct #usahawanmuda #kepuasan #mesticuba #kamamax #kamasutra #suamiisteri #kamamaxbooster


0

Betul ke ni inai? takda pun serat serat daun inai pun. Ni soklan yang selalu orang tanya. Ok meh saya kasi tahu,

Kalau korang beli santan dalam kotak kat kedai runcit. Pernah tak tengok air santan ada serat serat kelapa? takda kan?

Tapi betul ke tu santan? ke air campur pewarna warna putih je, atau air putih campur perisa santan ke, ke air campur cat ke. Yang boleh kita rasa konfiden tu santan sebab kotak depan gambar kelapa, ingredient dia dan pastu rasa santan. Betul tak?

Sama la juga macam Enaileaf ni. Antara bahan bahan yang digunakan dalam Enaileaf memang 100% berasaskan bahan diatas, tiada hidden ingredient seperti campuran pewarna sintetik yang buat kita ragu ragu boleh bawa solat ke tak.

Inai ni dihasilkan secara homemade menggunakan mesin kami sendiri untuk menghasilkan 100% pati dari warna inai itu sendiri. Kita tak ambil serat tu, kita ambil pati je.

Sebab tu Enaileaf ni warna merah di jari 7-14 hari, lepastu pudar naturally tanpa merekahkan kulit atau sakitkan kulit ke warna oren hingga kuku habis. Ini menunjuk kan inai kami selamat dipakai dan dibawa solat.

Sebab tu kalau korang tanya inai ada berapa warna alahai rasa nak garu kepala je. Nama pun inai, satu warna je lah cuma warna tu bergantung pada darah, jenis kulit, suhu badan memasing.

Geram tak tengok warna Enaileaf ni?

Inai lukis ✍
Rm 15 (40ml)

Inai kuku 💅
Rm 10 (5ml)
Rm 22 (15ml)

Inai celup 👇
Rm 10 (25ml)
Rm 26 (120ml)

Sticker A5
Rm 5

Sticker A4
Rm 10

Postage Rm8sm/12ss

Sila klik link dibio untuk order .. tq 😉

#MIZRANIBEAUTYSHOP#JOHOR#RANIBTBADULRESOURCES
#ONLINETRUSTEDSELLER
#CLOTHING#MIZZRANNIE#BEAUTYCAREHEALHTY
#RBBRBEAUTYSHOPADDICT#ENAILEAF#like4likes #likeforlikes #malaysia #malaysian#johor#sabah#sarawak#melaka#negerisembilan#pulaupinang#perak#terangganu#kelantan#pahang#perlis#kedah#kualalumpur#putrajaya#sitiaafiyah#comelpipimerah


0

Betul ke ni inai? takda pun serat serat daun inai pun. Ni soklan yang selalu orang tanya. Ok meh saya kasi tahu,

Kalau korang beli santan dalam kotak kat kedai runcit. Pernah tak tengok air santan ada serat serat kelapa? takda kan?

Tapi betul ke tu santan? ke air campur pewarna warna putih je, atau air putih campur perisa santan ke, ke air campur cat ke. Yang boleh kita rasa konfiden tu santan sebab kotak depan gambar kelapa, ingredient dia dan pastu rasa santan. Betul tak?

Sama la juga macam Enaileaf ni. Antara bahan bahan yang digunakan dalam Enaileaf memang 100% berasaskan bahan diatas, tiada hidden ingredient seperti campuran pewarna sintetik yang buat kita ragu ragu boleh bawa solat ke tak.

Inai ni dihasilkan secara homemade menggunakan mesin kami sendiri untuk menghasilkan 100% pati dari warna inai itu sendiri. Kita tak ambil serat tu, kita ambil pati je.

Sebab tu Enaileaf ni warna merah di jari 7-14 hari, lepastu pudar naturally tanpa merekahkan kulit atau sakitkan kulit ke warna oren hingga kuku habis. Ini menunjuk kan inai kami selamat dipakai dan dibawa solat.

Sebab tu kalau korang tanya inai ada berapa warna alahai rasa nak garu kepala je. Nama pun inai, satu warna je lah cuma warna tu bergantung pada darah, jenis kulit, suhu badan memasing.

Geram tak tengok warna Enaileaf ni?

Inai lukis ✍
Rm 15 (40ml)

Inai kuku 💅
Rm 10 (5ml)
Rm 22 (15ml)

Inai celup 👇
Rm 10 (25ml)
Rm 26 (120ml)

Sticker A5
Rm 5

Sticker A4
Rm 10

Postage Rm8sm/12ss

Sila klik link dibio untuk order .. tq 😉

#MIZRANIBEAUTYSHOP#JOHOR#RANIBTBADULRESOURCES
#ONLINETRUSTEDSELLER
#CLOTHING#MIZZRANNIE#BEAUTYCAREHEALHTY
#RBBRBEAUTYSHOPADDICT#ENAILEAF#like4likes #likeforlikes #malaysia #malaysian#johor#sabah#sarawak#melaka#negerisembilan#pulaupinang#perak#terangganu#kelantan#pahang#perlis#kedah#kualalumpur#putrajaya#sitiaafiyah#comelpipimerah


1

Kama-max men delay spray is the best product in malaysia..
💆mudah untuk digunakan
👿kesan seawal 10minit
👍dijamin selamat
💪mendayung sampai pengsan
🌳100% semulajadi
💯lulus kkm
.
DM FOR THE BEST PRICE
FREE POSTAGE (MALAYSIA)
.
rakan niaga diperlukan segara
whatsapp
📱0146890260
atau tekan link di bio @kamamaxbooster.co

#kamamaxmalaysia #performancemenspray #malaysia #sarawak #sabah #pahang #kualaterengganu #kedah #selangor #perlis #pulaupinang #johor #perak #kualalumpur #melaka #kelantan #negerisembilan #ubatkuat #suamiisteri #tahanlama #melayuseksi #kisahrumahtangga #barangbaek #bestproduct #usahawanmuda #kepuasan #mesticuba #viral


1

Betul ke ni inai? takda pun serat serat daun inai pun. Ni soklan yang selalu orang tanya. Ok meh saya kasi tahu,

Kalau korang beli santan dalam kotak kat kedai runcit. Pernah tak tengok air santan ada serat serat kelapa? takda kan?

Tapi betul ke tu santan? ke air campur pewarna warna putih je, atau air putih campur perisa santan ke, ke air campur cat ke. Yang boleh kita rasa konfiden tu santan sebab kotak depan gambar kelapa, ingredient dia dan pastu rasa santan. Betul tak?

Sama la juga macam Enaileaf ni. Antara bahan bahan yang digunakan dalam Enaileaf memang 100% berasaskan bahan diatas, tiada hidden ingredient seperti campuran pewarna sintetik yang buat kita ragu ragu boleh bawa solat ke tak.

Inai ni dihasilkan secara homemade menggunakan mesin kami sendiri untuk menghasilkan 100% pati dari warna inai itu sendiri. Kita tak ambil serat tu, kita ambil pati je.

Sebab tu Enaileaf ni warna merah di jari 7-14 hari, lepastu pudar naturally tanpa merekahkan kulit atau sakitkan kulit ke warna oren hingga kuku habis. Ini menunjuk kan inai kami selamat dipakai dan dibawa solat.

Sebab tu kalau korang tanya inai ada berapa warna alahai rasa nak garu kepala je. Nama pun inai, satu warna je lah cuma warna tu bergantung pada darah, jenis kulit, suhu badan memasing.

Geram tak tengok warna Enaileaf ni?

Inai lukis ✍
Rm 15 (40ml)

Inai kuku 💅
Rm 10 (5ml)
Rm 22 (15ml)

Inai celup 👇
Rm 10 (25ml)
Rm 26 (120ml)

Sticker A5
Rm 5

Sticker A4
Rm 10

Postage Rm8sm/12ss

Sila klik link dibio untuk order .. tq 😉

#MIZRANIBEAUTYSHOP#JOHOR#RANIBTBADULRESOURCES
#ONLINETRUSTEDSELLER
#CLOTHING#MIZZRANNIE#BEAUTYCAREHEALHTY
#RBBRBEAUTYSHOPADDICT#ENAILEAF#like4likes #likeforlikes #malaysia #malaysian#johor#sabah#sarawak#melaka#negerisembilan#pulaupinang#perak#terangganu#kelantan#pahang#perlis#kedah#kualalumpur#putrajaya#sitiaafiyah#comelpipimerah


0

SALAM JUMAAT 🤗
Masih sempat untuk cek kelayakkan anda boleh direct pm saya ye 😘
Kami hanya perlukan 4 dokumen shj ;
*3 bulan bank statement
*3 bulan payslip
*Bil api/air
*Ic photostate

Jika anda ada masalah :
*Ctos
*Criss
*Ptptn
*Blacklist dam lain2
MASIH LAYAK MEMOHON ❤

Pekerja kilang/tentera/hospital/pekerja swasta/pekerja kerajaan/Guru dan ;ain2 :* Cover AREA : #kualalumpur #selangor #negerisembilan #melaka

NO TEL : 0179222457 (CIKRIANA) (CALL/WS)

#pinjamanwang #pinjamanperibadi #pinjamanwangberlesen #personalloans #moneylender #trusterseller #loankl #ctos #kerajaan #swasta #maybank #cimbbank #ambank #loanmodification #noscammers #pinjamantunai #portdickson #melaka #seremban #kualalumpur #selangor


0

SALAM JUMAAT 🤗
Masih sempat untuk cek kelayakkan anda boleh direct pm saya ye 😘
Kami hanya perlukan 4 dokumen shj ;
*3 bulan bank statement
*3 bulan payslip
*Bil api/air
*Ic photostate

Jika anda ada masalah :
*Ctos
*Criss
*Ptptn
*Blacklist dam lain2
MASIH LAYAK MEMOHON ❤

Pekerja kilang/tentera/hospital/pekerja swasta/pekerja kerajaan/Guru dan ;ain2 :* Cover AREA : #kualalumpur #selangor #negerisembilan #melaka

NO TEL : 0179222457 (CIKRIANA) (CALL/WS)

#pinjamanwang #pinjamanperibadi #pinjamanwangberlesen #personalloans #moneylender #trusterseller #loankl #ctos #kerajaan #swasta #maybank #cimbbank #ambank #loanmodification #noscammers #pinjamantunai #portdickson #melaka #seremban #kualalumpur #selangor


0

Betul ke ni inai? takda pun serat serat daun inai pun. Ni soklan yang selalu orang tanya. Ok meh saya kasi tahu,

Kalau korang beli santan dalam kotak kat kedai runcit. Pernah tak tengok air santan ada serat serat kelapa? takda kan?

Tapi betul ke tu santan? ke air campur pewarna warna putih je, atau air putih campur perisa santan ke, ke air campur cat ke. Yang boleh kita rasa konfiden tu santan sebab kotak depan gambar kelapa, ingredient dia dan pastu rasa santan. Betul tak?

Sama la juga macam Enaileaf ni. Antara bahan bahan yang digunakan dalam Enaileaf memang 100% berasaskan bahan diatas, tiada hidden ingredient seperti campuran pewarna sintetik yang buat kita ragu ragu boleh bawa solat ke tak.

Inai ni dihasilkan secara homemade menggunakan mesin kami sendiri untuk menghasilkan 100% pati dari warna inai itu sendiri. Kita tak ambil serat tu, kita ambil pati je.

Sebab tu Enaileaf ni warna merah di jari 7-14 hari, lepastu pudar naturally tanpa merekahkan kulit atau sakitkan kulit ke warna oren hingga kuku habis. Ini menunjuk kan inai kami selamat dipakai dan dibawa solat.

Sebab tu kalau korang tanya inai ada berapa warna alahai rasa nak garu kepala je. Nama pun inai, satu warna je lah cuma warna tu bergantung pada darah, jenis kulit, suhu badan memasing.

Geram tak tengok warna Enaileaf ni?

Inai lukis ✍
Rm 15 (40ml)

Inai kuku 💅
Rm 10 (5ml)
Rm 22 (15ml)

Inai celup 👇
Rm 10 (25ml)
Rm 26 (120ml)

Sticker A5
Rm 5

Sticker A4
Rm 10

Postage Rm8sm/12ss

Sila klik link dibio untuk order .. tq 😉

#MIZRANIBEAUTYSHOP#JOHOR#RANIBTBADULRESOURCES
#ONLINETRUSTEDSELLER
#CLOTHING#MIZZRANNIE#BEAUTYCAREHEALHTY
#RBBRBEAUTYSHOPADDICT#ENAILEAF#like4likes #likeforlikes #malaysia #malaysian#johor#sabah#sarawak#melaka#negerisembilan#pulaupinang#perak#terangganu#kelantan#pahang#perlis#kedah#kualalumpur#putrajaya#sitiaafiyah#comelpipimerah


1

💚SCRUB SENTAL SEL KULIT MATI 💚
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️
1. PREMIUM COFFEE USA
Exfoliator - Menyingkir kulit mati
Anti-Penuaan
Kurangkan selulit
Menganjal & mencerahkan kulit
🌹
2. ARGAN OIL
Anti-Jerawat
Merawat kulit kusam
Pelembab
Melembutkan kulit
🌹
3. JOJOBA OIL
Pelindung sinaran UV
Menghilangkan noda hitam
Melembab kulit
Mengatasi masalah kulit berminyak
🌹
4. COCOA BUTTER
Antioksida - Meremajakan kulit
Merawat lebam bawah mata
Merawat kulit kering
🌹
5. SHEA BUTTER
Merawat kulit rosak
Mengurangkan garis halus
Melembutkan kulit
Meningkatkan pengeluaran kolagen
🌹
6. RAW SUGAR
Exfoliator - Menyingkir kulit mati
Meningkatkan penghasilan sel kulit baru
Rawat kulit merekah
Glow Skin Effect
🌹
7. OLIVE OIL
Exfoliator - Menyingkir kulit mati
Membersih liang pori tersumbat
Melembabkan kulit
🌹
8. VANILLA EXTRACT
Anti-Bakteria
Mencegah jerawat
Merawat luka
Melindungi kulit dari pencemaran dan toksin
.
#tanjungmalim #sungkaiperak #ipohperak #selangor #shahalam #damansara #tapahperak #bidorperak #kualakangsa #behrang #slimriver #bukitmerah #rawang #kualakedah #melaka #alorsetar #sungaipetani #sungaibuloh #kualalumpur #rawang #terengganu #pahang #selangor #kualalumpur #kedah #alorsetar #negerisembilan #penang #butterworth #langkawi #lumut #pangkor #johorbahru #johor


0

Betul ke ni inai? takda pun serat serat daun inai pun. Ni soklan yang selalu orang tanya. Ok meh saya kasi tahu,

Kalau korang beli santan dalam kotak kat kedai runcit. Pernah tak tengok air santan ada serat serat kelapa? takda kan?

Tapi betul ke tu santan? ke air campur pewarna warna putih je, atau air putih campur perisa santan ke, ke air campur cat ke. Yang boleh kita rasa konfiden tu santan sebab kotak depan gambar kelapa, ingredient dia dan pastu rasa santan. Betul tak?

Sama la juga macam Enaileaf ni. Antara bahan bahan yang digunakan dalam Enaileaf memang 100% berasaskan bahan diatas, tiada hidden ingredient seperti campuran pewarna sintetik yang buat kita ragu ragu boleh bawa solat ke tak.

Inai ni dihasilkan secara homemade menggunakan mesin kami sendiri untuk menghasilkan 100% pati dari warna inai itu sendiri. Kita tak ambil serat tu, kita ambil pati je.

Sebab tu Enaileaf ni warna merah di jari 7-14 hari, lepastu pudar naturally tanpa merekahkan kulit atau sakitkan kulit ke warna oren hingga kuku habis. Ini menunjuk kan inai kami selamat dipakai dan dibawa solat.

Sebab tu kalau korang tanya inai ada berapa warna alahai rasa nak garu kepala je. Nama pun inai, satu warna je lah cuma warna tu bergantung pada darah, jenis kulit, suhu badan memasing.

Geram tak tengok warna Enaileaf ni?

Inai lukis ✍
Rm 15 (40ml)

Inai kuku 💅
Rm 10 (5ml)
Rm 22 (15ml)

Inai celup 👇
Rm 10 (25ml)
Rm 26 (120ml)

Sticker A5
Rm 5

Sticker A4
Rm 10

Postage Rm8sm/12ss

Sila klik link dibio untuk order .. tq 😉

#MIZRANIBEAUTYSHOP#JOHOR#RANIBTBADULRESOURCES
#ONLINETRUSTEDSELLER
#CLOTHING#MIZZRANNIE#BEAUTYCAREHEALHTY
#RBBRBEAUTYSHOPADDICT#ENAILEAF#like4likes #likeforlikes #malaysia #malaysian#johor#sabah#sarawak#melaka#negerisembilan#pulaupinang#perak#terangganu#kelantan#pahang#perlis#kedah#kualalumpur#putrajaya#sitiaafiyah#comelpipimerah


0

Betul ke ni inai? takda pun serat serat daun inai pun. Ni soklan yang selalu orang tanya. Ok meh saya kasi tahu,

Kalau korang beli santan dalam kotak kat kedai runcit. Pernah tak tengok air santan ada serat serat kelapa? takda kan?

Tapi betul ke tu santan? ke air campur pewarna warna putih je, atau air putih campur perisa santan ke, ke air campur cat ke. Yang boleh kita rasa konfiden tu santan sebab kotak depan gambar kelapa, ingredient dia dan pastu rasa santan. Betul tak?

Sama la juga macam Enaileaf ni. Antara bahan bahan yang digunakan dalam Enaileaf memang 100% berasaskan bahan diatas, tiada hidden ingredient seperti campuran pewarna sintetik yang buat kita ragu ragu boleh bawa solat ke tak.

Inai ni dihasilkan secara homemade menggunakan mesin kami sendiri untuk menghasilkan 100% pati dari warna inai itu sendiri. Kita tak ambil serat tu, kita ambil pati je.

Sebab tu Enaileaf ni warna merah di jari 7-14 hari, lepastu pudar naturally tanpa merekahkan kulit atau sakitkan kulit ke warna oren hingga kuku habis. Ini menunjuk kan inai kami selamat dipakai dan dibawa solat.

Sebab tu kalau korang tanya inai ada berapa warna alahai rasa nak garu kepala je. Nama pun inai, satu warna je lah cuma warna tu bergantung pada darah, jenis kulit, suhu badan memasing.

Geram tak tengok warna Enaileaf ni?

Inai lukis ✍
Rm 15 (40ml)

Inai kuku 💅
Rm 10 (5ml)
Rm 22 (15ml)

Inai celup 👇
Rm 10 (25ml)
Rm 26 (120ml)

Sticker A5
Rm 5

Sticker A4
Rm 10

Postage Rm8sm/12ss

Sila klik link dibio untuk order .. tq 😉

#MIZRANIBEAUTYSHOP#JOHOR#RANIBTBADULRESOURCES
#ONLINETRUSTEDSELLER
#CLOTHING#MIZZRANNIE#BEAUTYCAREHEALHTY
#RBBRBEAUTYSHOPADDICT#ENAILEAF#like4likes #likeforlikes #malaysia #malaysian#johor#sabah#sarawak#melaka#negerisembilan#pulaupinang#perak#terangganu#kelantan#pahang#perlis#kedah#kualalumpur#putrajaya#sitiaafiyah#comelpipimerah


0

Sungai Eufrat atau sungai Furat adalah Sungai bermata air di Anatolia, Turki, dan bermuara di Teluk Persia. Sungai ini panjangnya kurang lebih 2,781 kilometer atau 1,730 mil.

Di dalam riwayat Bukhari Muslim, Rasulullah SAW bersabda, “Sudah dekat suatu masa di mana sungai Efrat akan surut airnya lalu tampak perbendaharaan emas darinya, maka barangsiapa yang hadir di situ janganlah ia mengambil apapun dari harta itu.” .
.
Dari Abu Hurairah r.a.,Rasulullah SAW bersabda: “Hari kiamat tidak akan terjadi sampai (apabila) Sungai Efrat menjadi surut airnya sehingga nampaklah sebuah gunung dari emas. Banyak orang-orang (yang berada disitu) berperang untuk memperebutkannya. Maka terbunuhlah sembilan puluh sembilan dari seratus orang yang berperang. Dan masing-masing yang terlibat (dalam peperangan itu) berkata, ‘Mudah-mudahan akulah orang yang selamat itu’.” .
.
Imam Bukhari juga meriwayatkan hadis lainnya, Rasulullah SAW bersabda, “Segera Sungai Eufrat akan memperlihatkan kekayaan (gunung) emas, maka siapa pun yang berada pada waktu itu tidak akan dapat mengambil apa pun darinya. Imam Abu Dawud juga meriwayatkan hadis yang sama.

Dalam hadis itu, Rasulullah pernah bersabda, bahwa sungai yang mengalir di tiga negara besar, Turki, Suriah, dan Irak itu pada saatnya nanti akan menyingkapkan harta karun yang besar berupa gunung emas. Selain itu, dalam kitab Al-Burhan fi `Alamat al-Mahdi Akhir az-Zaman, diungkapkan bahwa keringnya sungai Eufrat merupakan saat datangnya Al-Mahdi sebagai akhir zaman. [Islampos] .
.
Follow @islambersatupadu
#belajartiadahenti
#yukhijrah
#yuktobat
#akhirzaman
#langkahhijrah
#hijrahbersama
#bersamameraihsyurga
#ustadzhannanattaki
#ustadadihidayat
#ustadzarifinilham
#ustadzzulkiflimuhammadali
#ustadzfelixsiauw
#ustadzhaikalhassan
#ustadzumarmitha
#aagym
#ustadzkhalidbasalamah
#ustadzabdulsomadlcma
#ustadzabdulsomad
#ustadzbachtiarnasir
#ustadzabdullahhadhrami
#ustadzfadlangaramatan
#buyayahya
#indonesiabertauhid
#melayu
#minangkabau
#ranahminang
#negerisembilan
#ruqyah
#muallaf


0

Betul ke ni inai? takda pun serat serat daun inai pun. Ni soklan yang selalu orang tanya. Ok meh saya kasi tahu,

Kalau korang beli santan dalam kotak kat kedai runcit. Pernah tak tengok air santan ada serat serat kelapa? takda kan?

Tapi betul ke tu santan? ke air campur pewarna warna putih je, atau air putih campur perisa santan ke, ke air campur cat ke. Yang boleh kita rasa konfiden tu santan sebab kotak depan gambar kelapa, ingredient dia dan pastu rasa santan. Betul tak?

Sama la juga macam Enaileaf ni. Antara bahan bahan yang digunakan dalam Enaileaf memang 100% berasaskan bahan diatas, tiada hidden ingredient seperti campuran pewarna sintetik yang buat kita ragu ragu boleh bawa solat ke tak.

Inai ni dihasilkan secara homemade menggunakan mesin kami sendiri untuk menghasilkan 100% pati dari warna inai itu sendiri. Kita tak ambil serat tu, kita ambil pati je.

Sebab tu Enaileaf ni warna merah di jari 7-14 hari, lepastu pudar naturally tanpa merekahkan kulit atau sakitkan kulit ke warna oren hingga kuku habis. Ini menunjuk kan inai kami selamat dipakai dan dibawa solat.

Sebab tu kalau korang tanya inai ada berapa warna alahai rasa nak garu kepala je. Nama pun inai, satu warna je lah cuma warna tu bergantung pada darah, jenis kulit, suhu badan memasing.

Geram tak tengok warna Enaileaf ni?

Inai lukis ✍
Rm 15 (40ml)

Inai kuku 💅
Rm 10 (5ml)
Rm 22 (15ml)

Inai celup 👇
Rm 10 (25ml)
Rm 26 (120ml)

Sticker A5
Rm 5

Sticker A4
Rm 10

Postage Rm8sm/12ss

Sila klik link dibio untuk order .. tq 😉

#MIZRANIBEAUTYSHOP#JOHOR#RANIBTBADULRESOURCES
#ONLINETRUSTEDSELLER
#CLOTHING#MIZZRANNIE#BEAUTYCAREHEALHTY
#RBBRBEAUTYSHOPADDICT#ENAILEAF#like4likes #likeforlikes #malaysia #malaysian#johor#sabah#sarawak#melaka#negerisembilan#pulaupinang#perak#terangganu#kelantan#pahang#perlis#kedah#kualalumpur#putrajaya#sitiaafiyah#comelpipimerah


0

.
🌸Blouse Adonia🌸
.
🔥MATERIAL LYCRA
Memang tak panas walaupun terik matahari,tak kecut, lembut dan selesa di pakai sepanjang hari
.
🔥 LOOP DI LENGAN DAN BAJU
Dijahit kemas bahagian loop yang memberi inpakk cantik dengan gaya simpel dan minima .lain daripada yang lain di pasaran gituww.
.
🔥 NURSING & WUDHU FRIENDLY
Mesra wudhu zip di lengan . Mesra Bf dengan zip di baju 😉
.
🔥 SIZE S-XXXL
Yang nie BEST sekali . haaa semua boleh bergaya tanpa terbatas. Dari yang comel hingga yang cutesss gituww😉.
.
💲RM 75 (penghantaran percuma dalam 🇲🇾)
.
.
Tempahan boleh dibuat melalui:
📱WhatsApp 017-5457049
📱WhatsApp 017-5457049
📱WhatsApp 017-5457049
.
Insya-Allah #Mamadak akan membantu anda untuk membuat belian 😊
.
Disclaimer:
Color of items may be slightly different from the actual due to the studio's lighting and computer screen settings.
.

#sayajualblouse #blousemoden #blousemuslimah #sayajualblousemuslimah #blouse #kemeja #Bajucantik #bajucikgu #bajukerja #blousemuslimahmurah
#melaka #johor #johorbharu #pahang #kuantan #cherating #negerisembilan #n9 #seremban
#nilai #kedah #alorstar #sgpetani #pulaupinang #penang #perlis #kangar #langkawi #bangi


0

Admin 👉 @counter_hp.id 👈@counter_hp.id 👈@counter_hp.id 👈@counter_hp.id .
Order Now👇 📲WA👉0895-6253-34867
.
Kwalitas barang 100% original dan bergaransi, barang yang rusak bisa ditukar kembali.
Untuk info selengkapnya silahkan hubungi marketing pemasaran kami .
.
😱😱😱HARGA PROMO/mau order  Fast Respond👇
WAKTU TERBATAS
📱iPhone👇
-iPhone x 64Gb Rp.2.700.000
--iPhone x 256GB Rp.3.500.000
-iPhone 8+128GB Rp.2.500.000
--iPhone 8+256GB Rp.2.650.000
-iPhone 7+128GB Rp.2.150.000
--iPhone 7+ 256GB Rp.2.250.000
-iPhone 7 32GB Rp.1.750.000
--iPhone 7 128GB Rp.1.900.000
-iPhone 7 256GB Rp.2.000.000
--iPhone 6+ 16GB Rp.1.200.000
-iPhone 6+ 64GB Rp.1.300.000
-📱Samsung Galaxy👇
--Samsung s9 Rp. 2.450.000
-Samsung s8+ Rp 2.300.000
--Samsung s8 Rp 2.100.000
-Samsung s7E Rp 1.900.000
--Samsung s7 Rp.1.700.000
-Samsung s6 E Rp 1.400.000
--Samsung s6 Rp 1.250.000
-Samsung note8+ Rp.1.300.000
--Samsung note8 Rp.1.250.000
-Samsung Note 5 Rp.900.000
--Samsung A8 2017 Rp.850.000
-Samsung A7 2017 Rp700.000
--Samsung A5 2017 Rp.650.000
-Samsung A3 2017 Rp.600.000
--Samsung C9 Rp.700.000
-Samsung J7 Pro Rp 750.000
--Samsung J5 Pro Rp.550.000
-Samsung J3 Pro Rp. 650.000
--Samsung J7 Prime Rp.600.000
-Samsung J5 Prime Rp.550.000
--Samsung J2 Prime Rp. 500.000
--📱OPPO👇
🔖Oppo f9 Rp 2,400.000
🔖Oppo f7 Rp.1.500.000
🔖Oppo F5+ Rp. 1.400.000
🔖Oppo F5 Rp.1.150.000
🔖Oppo F3+ Rp.1.100.000
🔖Oppo F3 Rp.1000.000.000
🔖Oppo F1+ Rp.980.000
🔖Oppo F1s Rp.900.000
🔖Oppo F1 Rp 750.000
🔖Oppo a57 Rp.700.000
🔖Oppo a71 Rp.880.000
🔖Oppo a83 Rp.790.000
-📱VIVO:👇
--Vivo V9+ Rp.1.200.000
-Vivo V9 Rp.1.000.000
--Vivo V7+ Rp.1.050.000
-Vivo V5+ Rp.900.000
--Vivo V5s Rp.750.000
-Vivo V5 Rp.650.000
--Vivo X5 Pro Rp 650.000
-Vivo Y51 Rp.500.000
HARGA PROMO 🎁
--📱XIAOMI:
New ⏰Xiaomi pocophone f1 Rp 3.200.000
⏰Xiaomi note 5 Rp.2.500.000
⏰Xiaomi note 3 pro Rp 2.000.000
⏰Xiaomi Mi6 Rp.2.100.000
⏰Xiaomi mi 4X Rp 1,500.000
⏰Xiaomi Mi5+ Rp.1.050.000
⏰Xiaomi Mi5A Rp.950.000
⏰Xiaomi Mi4s Rp.850.000
⏰Xiaomi mi 4i Rp 700.000
👍Ori Aman & Terpecaya .
.
#johor #kedah #kelantan #melaka #pahang #trengganu #negerisembilan #penang #perak #selangor #love #indonesia #me #sahabat #cute #selfie #friends #lucu #


0

Betul ke ni inai? takda pun serat serat daun inai pun. Ni soklan yang selalu orang tanya. Ok meh saya kasi tahu,

Kalau korang beli santan dalam kotak kat kedai runcit. Pernah tak tengok air santan ada serat serat kelapa? takda kan?

Tapi betul ke tu santan? ke air campur pewarna warna putih je, atau air putih campur perisa santan ke, ke air campur cat ke. Yang boleh kita rasa konfiden tu santan sebab kotak depan gambar kelapa, ingredient dia dan pastu rasa santan. Betul tak?

Sama la juga macam Enaileaf ni. Antara bahan bahan yang digunakan dalam Enaileaf memang 100% berasaskan bahan diatas, tiada hidden ingredient seperti campuran pewarna sintetik yang buat kita ragu ragu boleh bawa solat ke tak.

Inai ni dihasilkan secara homemade menggunakan mesin kami sendiri untuk menghasilkan 100% pati dari warna inai itu sendiri. Kita tak ambil serat tu, kita ambil pati je.

Sebab tu Enaileaf ni warna merah di jari 7-14 hari, lepastu pudar naturally tanpa merekahkan kulit atau sakitkan kulit ke warna oren hingga kuku habis. Ini menunjuk kan inai kami selamat dipakai dan dibawa solat.

Sebab tu kalau korang tanya inai ada berapa warna alahai rasa nak garu kepala je. Nama pun inai, satu warna je lah cuma warna tu bergantung pada darah, jenis kulit, suhu badan memasing.

Geram tak tengok warna Enaileaf ni?

Inai lukis ✍
Rm 15 (40ml)

Inai kuku 💅
Rm 10 (5ml)
Rm 22 (15ml)

Inai celup 👇
Rm 10 (25ml)
Rm 26 (120ml)

Sticker A5
Rm 5

Sticker A4
Rm 10

Postage Rm8sm/12ss

Sila klik link dibio untuk order .. tq 😉

#MIZRANIBEAUTYSHOP#JOHOR#RANIBTBADULRESOURCES
#ONLINETRUSTEDSELLER
#CLOTHING#MIZZRANNIE#BEAUTYCAREHEALHTY
#RBBRBEAUTYSHOPADDICT#ENAILEAF#like4likes #likeforlikes #malaysia #malaysian#johor#sabah#sarawak#melaka#negerisembilan#pulaupinang#perak#terangganu#kelantan#pahang#perlis#kedah#kualalumpur#putrajaya#sitiaafiyah#comelpipimerah


0

Betul ke ni inai? takda pun serat serat daun inai pun. Ni soklan yang selalu orang tanya. Ok meh saya kasi tahu,

Kalau korang beli santan dalam kotak kat kedai runcit. Pernah tak tengok air santan ada serat serat kelapa? takda kan?

Tapi betul ke tu santan? ke air campur pewarna warna putih je, atau air putih campur perisa santan ke, ke air campur cat ke. Yang boleh kita rasa konfiden tu santan sebab kotak depan gambar kelapa, ingredient dia dan pastu rasa santan. Betul tak?

Sama la juga macam Enaileaf ni. Antara bahan bahan yang digunakan dalam Enaileaf memang 100% berasaskan bahan diatas, tiada hidden ingredient seperti campuran pewarna sintetik yang buat kita ragu ragu boleh bawa solat ke tak.

Inai ni dihasilkan secara homemade menggunakan mesin kami sendiri untuk menghasilkan 100% pati dari warna inai itu sendiri. Kita tak ambil serat tu, kita ambil pati je.

Sebab tu Enaileaf ni warna merah di jari 7-14 hari, lepastu pudar naturally tanpa merekahkan kulit atau sakitkan kulit ke warna oren hingga kuku habis. Ini menunjuk kan inai kami selamat dipakai dan dibawa solat.

Sebab tu kalau korang tanya inai ada berapa warna alahai rasa nak garu kepala je. Nama pun inai, satu warna je lah cuma warna tu bergantung pada darah, jenis kulit, suhu badan memasing.

Geram tak tengok warna Enaileaf ni?

Inai lukis ✍
Rm 15 (40ml)

Inai kuku 💅
Rm 10 (5ml)
Rm 22 (15ml)

Inai celup 👇
Rm 10 (25ml)
Rm 26 (120ml)

Sticker A5
Rm 5

Sticker A4
Rm 10

Postage Rm8sm/12ss

Sila klik link dibio untuk order .. tq 😉

#MIZRANIBEAUTYSHOP#JOHOR#RANIBTBADULRESOURCES
#ONLINETRUSTEDSELLER
#CLOTHING#MIZZRANNIE#BEAUTYCAREHEALHTY
#RBBRBEAUTYSHOPADDICT#ENAILEAF#like4likes #likeforlikes #malaysia #malaysian#johor#sabah#sarawak#melaka#negerisembilan#pulaupinang#perak#terangganu#kelantan#pahang#perlis#kedah#kualalumpur#putrajaya#sitiaafiyah#comelpipimerah


0

Betul ke ni inai? takda pun serat serat daun inai pun. Ni soklan yang selalu orang tanya. Ok meh saya kasi tahu,

Kalau korang beli santan dalam kotak kat kedai runcit. Pernah tak tengok air santan ada serat serat kelapa? takda kan?

Tapi betul ke tu santan? ke air campur pewarna warna putih je, atau air putih campur perisa santan ke, ke air campur cat ke. Yang boleh kita rasa konfiden tu santan sebab kotak depan gambar kelapa, ingredient dia dan pastu rasa santan. Betul tak?

Sama la juga macam Enaileaf ni. Antara bahan bahan yang digunakan dalam Enaileaf memang 100% berasaskan bahan diatas, tiada hidden ingredient seperti campuran pewarna sintetik yang buat kita ragu ragu boleh bawa solat ke tak.

Inai ni dihasilkan secara homemade menggunakan mesin kami sendiri untuk menghasilkan 100% pati dari warna inai itu sendiri. Kita tak ambil serat tu, kita ambil pati je.

Sebab tu Enaileaf ni warna merah di jari 7-14 hari, lepastu pudar naturally tanpa merekahkan kulit atau sakitkan kulit ke warna oren hingga kuku habis. Ini menunjuk kan inai kami selamat dipakai dan dibawa solat.

Sebab tu kalau korang tanya inai ada berapa warna alahai rasa nak garu kepala je. Nama pun inai, satu warna je lah cuma warna tu bergantung pada darah, jenis kulit, suhu badan memasing.

Geram tak tengok warna Enaileaf ni?

Inai lukis ✍
Rm 15 (40ml)

Inai kuku 💅
Rm 10 (5ml)
Rm 22 (15ml)

Inai celup 👇
Rm 10 (25ml)
Rm 26 (120ml)

Sticker A5
Rm 5

Sticker A4
Rm 10

Postage Rm8sm/12ss

Sila klik link dibio untuk order .. tq 😉

#MIZRANIBEAUTYSHOP#JOHOR#RANIBTBADULRESOURCES
#ONLINETRUSTEDSELLER
#CLOTHING#MIZZRANNIE#BEAUTYCAREHEALHTY
#RBBRBEAUTYSHOPADDICT#ENAILEAF#like4likes #likeforlikes #malaysia #malaysian#johor#sabah#sarawak#melaka#negerisembilan#pulaupinang#perak#terangganu#kelantan#pahang#perlis#kedah#kualalumpur#putrajaya#sitiaafiyah#comelpipimerah


0

Betul ke ni inai? takda pun serat serat daun inai pun. Ni soklan yang selalu orang tanya. Ok meh saya kasi tahu,

Kalau korang beli santan dalam kotak kat kedai runcit. Pernah tak tengok air santan ada serat serat kelapa? takda kan?

Tapi betul ke tu santan? ke air campur pewarna warna putih je, atau air putih campur perisa santan ke, ke air campur cat ke. Yang boleh kita rasa konfiden tu santan sebab kotak depan gambar kelapa, ingredient dia dan pastu rasa santan. Betul tak?

Sama la juga macam Enaileaf ni. Antara bahan bahan yang digunakan dalam Enaileaf memang 100% berasaskan bahan diatas, tiada hidden ingredient seperti campuran pewarna sintetik yang buat kita ragu ragu boleh bawa solat ke tak.

Inai ni dihasilkan secara homemade menggunakan mesin kami sendiri untuk menghasilkan 100% pati dari warna inai itu sendiri. Kita tak ambil serat tu, kita ambil pati je.

Sebab tu Enaileaf ni warna merah di jari 7-14 hari, lepastu pudar naturally tanpa merekahkan kulit atau sakitkan kulit ke warna oren hingga kuku habis. Ini menunjuk kan inai kami selamat dipakai dan dibawa solat.

Sebab tu kalau korang tanya inai ada berapa warna alahai rasa nak garu kepala je. Nama pun inai, satu warna je lah cuma warna tu bergantung pada darah, jenis kulit, suhu badan memasing.

Geram tak tengok warna Enaileaf ni?

Inai lukis ✍
Rm 15 (40ml)

Inai kuku 💅
Rm 10 (5ml)
Rm 22 (15ml)

Inai celup 👇
Rm 10 (25ml)
Rm 26 (120ml)

Sticker A5
Rm 5

Sticker A4
Rm 10

Postage Rm8sm/12ss

Sila klik link dibio untuk order .. tq 😉

#MIZRANIBEAUTYSHOP#JOHOR#RANIBTBADULRESOURCES
#ONLINETRUSTEDSELLER
#CLOTHING#MIZZRANNIE#BEAUTYCAREHEALHTY
#RBBRBEAUTYSHOPADDICT#ENAILEAF#like4likes #likeforlikes #malaysia #malaysian#johor#sabah#sarawak#melaka#negerisembilan#pulaupinang#perak#terangganu#kelantan#pahang#perlis#kedah#kualalumpur#putrajaya#sitiaafiyah#comelpipimerah


1

ADI.DAS DIAMOND

Design yang menarik & sesuai untuk jersi pasukan anda. Jadilah pasukan terawal memakai jersi ini.

SAIZ : S M L XL XXL XXXL
BAJU + NAMA + NO = RM25
MINIMUM 8 HELAI
*FREE POS UNTUK PELANGGAN SEMENANJUNG
*SABAH & SARAWAK TAMBAH RM2

BAGI MEMANTAPKAN LAGI PENAMPILAN TEAM ANDA :
1) Tambah logo team anda pada dada kiri.
2) Tambah sponsor macam redbull & sebagainya depan baju.
3)Nak lagi cun order terus 1 set siap seluar & stokin.

JANGAN KETINGGALAN UNTUK MENDAPATKAN FREE GIFT SECARA PERCUMA SETIAP KALI ANDA MENEMPAH DENGAN KAMI.

CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM : +6010-6601223/+6014-5228231

Whatsapp Link >> https://hi.jomwasap.my/tempahankja

#jersipasukan #jersiteam #jersiborong #jersionline #jersimurah #jersibola #jersiterbaru #kelantan #terengganu #pahang #selangor #kualalumpur #putrajaya #johor #jdt #melaka #negerisembilan #perak #kedah #perlis #pulaupinang #sabah #sarawak #labuan #harimaumalaya #malaysia


0

Betul ke ni inai? takda pun serat serat daun inai pun. Ni soklan yang selalu orang tanya. Ok meh saya kasi tahu,

Kalau korang beli santan dalam kotak kat kedai runcit. Pernah tak tengok air santan ada serat serat kelapa? takda kan?

Tapi betul ke tu santan? ke air campur pewarna warna putih je, atau air putih campur perisa santan ke, ke air campur cat ke. Yang boleh kita rasa konfiden tu santan sebab kotak depan gambar kelapa, ingredient dia dan pastu rasa santan. Betul tak?

Sama la juga macam Enaileaf ni. Antara bahan bahan yang digunakan dalam Enaileaf memang 100% berasaskan bahan diatas, tiada hidden ingredient seperti campuran pewarna sintetik yang buat kita ragu ragu boleh bawa solat ke tak.

Inai ni dihasilkan secara homemade menggunakan mesin kami sendiri untuk menghasilkan 100% pati dari warna inai itu sendiri. Kita tak ambil serat tu, kita ambil pati je.

Sebab tu Enaileaf ni warna merah di jari 7-14 hari, lepastu pudar naturally tanpa merekahkan kulit atau sakitkan kulit ke warna oren hingga kuku habis. Ini menunjuk kan inai kami selamat dipakai dan dibawa solat.

Sebab tu kalau korang tanya inai ada berapa warna alahai rasa nak garu kepala je. Nama pun inai, satu warna je lah cuma warna tu bergantung pada darah, jenis kulit, suhu badan memasing.

Geram tak tengok warna Enaileaf ni?

Inai lukis ✍
Rm 15 (40ml)

Inai kuku 💅
Rm 10 (5ml)
Rm 22 (15ml)

Inai celup 👇
Rm 10 (25ml)
Rm 26 (120ml)

Sticker A5
Rm 5

Sticker A4
Rm 10

Postage Rm8sm/12ss

Sila klik link dibio untuk order .. tq 😉

#MIZRANIBEAUTYSHOP#JOHOR#RANIBTBADULRESOURCES
#ONLINETRUSTEDSELLER
#CLOTHING#MIZZRANNIE#BEAUTYCAREHEALHTY
#RBBRBEAUTYSHOPADDICT#ENAILEAF#like4likes #likeforlikes #malaysia #malaysian#johor#sabah#sarawak#melaka#negerisembilan#pulaupinang#perak#terangganu#kelantan#pahang#perlis#kedah#kualalumpur#putrajaya#sitiaafiyah#comelpipimerah


0

Betul ke ni inai? takda pun serat serat daun inai pun. Ni soklan yang selalu orang tanya. Ok meh saya kasi tahu,

Kalau korang beli santan dalam kotak kat kedai runcit. Pernah tak tengok air santan ada serat serat kelapa? takda kan?

Tapi betul ke tu santan? ke air campur pewarna warna putih je, atau air putih campur perisa santan ke, ke air campur cat ke. Yang boleh kita rasa konfiden tu santan sebab kotak depan gambar kelapa, ingredient dia dan pastu rasa santan. Betul tak?

Sama la juga macam Enaileaf ni. Antara bahan bahan yang digunakan dalam Enaileaf memang 100% berasaskan bahan diatas, tiada hidden ingredient seperti campuran pewarna sintetik yang buat kita ragu ragu boleh bawa solat ke tak.

Inai ni dihasilkan secara homemade menggunakan mesin kami sendiri untuk menghasilkan 100% pati dari warna inai itu sendiri. Kita tak ambil serat tu, kita ambil pati je.

Sebab tu Enaileaf ni warna merah di jari 7-14 hari, lepastu pudar naturally tanpa merekahkan kulit atau sakitkan kulit ke warna oren hingga kuku habis. Ini menunjuk kan inai kami selamat dipakai dan dibawa solat.

Sebab tu kalau korang tanya inai ada berapa warna alahai rasa nak garu kepala je. Nama pun inai, satu warna je lah cuma warna tu bergantung pada darah, jenis kulit, suhu badan memasing.

Geram tak tengok warna Enaileaf ni?

Inai lukis ✍
Rm 15 (40ml)

Inai kuku 💅
Rm 10 (5ml)
Rm 22 (15ml)

Inai celup 👇
Rm 10 (25ml)
Rm 26 (120ml)

Sticker A5
Rm 5

Sticker A4
Rm 10

Postage Rm8sm/12ss

Sila klik link dibio untuk order .. tq 😉

#MIZRANIBEAUTYSHOP#JOHOR#RANIBTBADULRESOURCES
#ONLINETRUSTEDSELLER
#CLOTHING#MIZZRANNIE#BEAUTYCAREHEALHTY
#RBBRBEAUTYSHOPADDICT#ENAILEAF#like4likes #likeforlikes #malaysia #malaysian#johor#sabah#sarawak#melaka#negerisembilan#pulaupinang#perak#terangganu#kelantan#pahang#perlis#kedah#kualalumpur#putrajaya#sitiaafiyah#comelpipimerah


0

Betul ke ni inai? takda pun serat serat daun inai pun. Ni soklan yang selalu orang tanya. Ok meh saya kasi tahu,

Kalau korang beli santan dalam kotak kat kedai runcit. Pernah tak tengok air santan ada serat serat kelapa? takda kan?

Tapi betul ke tu santan? ke air campur pewarna warna putih je, atau air putih campur perisa santan ke, ke air campur cat ke. Yang boleh kita rasa konfiden tu santan sebab kotak depan gambar kelapa, ingredient dia dan pastu rasa santan. Betul tak?

Sama la juga macam Enaileaf ni. Antara bahan bahan yang digunakan dalam Enaileaf memang 100% berasaskan bahan diatas, tiada hidden ingredient seperti campuran pewarna sintetik yang buat kita ragu ragu boleh bawa solat ke tak.

Inai ni dihasilkan secara homemade menggunakan mesin kami sendiri untuk menghasilkan 100% pati dari warna inai itu sendiri. Kita tak ambil serat tu, kita ambil pati je.

Sebab tu Enaileaf ni warna merah di jari 7-14 hari, lepastu pudar naturally tanpa merekahkan kulit atau sakitkan kulit ke warna oren hingga kuku habis. Ini menunjuk kan inai kami selamat dipakai dan dibawa solat.

Sebab tu kalau korang tanya inai ada berapa warna alahai rasa nak garu kepala je. Nama pun inai, satu warna je lah cuma warna tu bergantung pada darah, jenis kulit, suhu badan memasing.

Geram tak tengok warna Enaileaf ni?

Inai lukis ✍
Rm 15 (40ml)

Inai kuku 💅
Rm 10 (5ml)
Rm 22 (15ml)

Inai celup 👇
Rm 10 (25ml)
Rm 26 (120ml)

Sticker A5
Rm 5

Sticker A4
Rm 10

Postage Rm8sm/12ss

Sila klik link dibio untuk order .. tq 😉

#MIZRANIBEAUTYSHOP#JOHOR#RANIBTBADULRESOURCES
#ONLINETRUSTEDSELLER
#CLOTHING#MIZZRANNIE#BEAUTYCAREHEALHTY
#RBBRBEAUTYSHOPADDICT#ENAILEAF#like4likes #likeforlikes #malaysia #malaysian#johor#sabah#sarawak#melaka#negerisembilan#pulaupinang#perak#terangganu#kelantan#pahang#perlis#kedah#kualalumpur#putrajaya#sitiaafiyah#comelpipimerah


1

Betul ke ni inai? takda pun serat serat daun inai pun. Ni soklan yang selalu orang tanya. Ok meh saya kasi tahu,

Kalau korang beli santan dalam kotak kat kedai runcit. Pernah tak tengok air santan ada serat serat kelapa? takda kan?

Tapi betul ke tu santan? ke air campur pewarna warna putih je, atau air putih campur perisa santan ke, ke air campur cat ke. Yang boleh kita rasa konfiden tu santan sebab kotak depan gambar kelapa, ingredient dia dan pastu rasa santan. Betul tak?

Sama la juga macam Enaileaf ni. Antara bahan bahan yang digunakan dalam Enaileaf memang 100% berasaskan bahan diatas, tiada hidden ingredient seperti campuran pewarna sintetik yang buat kita ragu ragu boleh bawa solat ke tak.

Inai ni dihasilkan secara homemade menggunakan mesin kami sendiri untuk menghasilkan 100% pati dari warna inai itu sendiri. Kita tak ambil serat tu, kita ambil pati je.

Sebab tu Enaileaf ni warna merah di jari 7-14 hari, lepastu pudar naturally tanpa merekahkan kulit atau sakitkan kulit ke warna oren hingga kuku habis. Ini menunjuk kan inai kami selamat dipakai dan dibawa solat.

Sebab tu kalau korang tanya inai ada berapa warna alahai rasa nak garu kepala je. Nama pun inai, satu warna je lah cuma warna tu bergantung pada darah, jenis kulit, suhu badan memasing.

Geram tak tengok warna Enaileaf ni?

Inai lukis ✍
Rm 15 (40ml)

Inai kuku 💅
Rm 10 (5ml)
Rm 22 (15ml)

Inai celup 👇
Rm 10 (25ml)
Rm 26 (120ml)

Sticker A5
Rm 5

Sticker A4
Rm 10

Postage Rm8sm/12ss

Sila klik link dibio untuk order .. tq 😉

#MIZRANIBEAUTYSHOP#JOHOR#RANIBTBADULRESOURCES
#ONLINETRUSTEDSELLER
#CLOTHING#MIZZRANNIE#BEAUTYCAREHEALHTY
#RBBRBEAUTYSHOPADDICT#ENAILEAF#like4likes #likeforlikes #malaysia #malaysian#johor#sabah#sarawak#melaka#negerisembilan#pulaupinang#perak#terangganu#kelantan#pahang#perlis#kedah#kualalumpur#putrajaya#sitiaafiyah#comelpipimerah


0

Betul ke ni inai? takda pun serat serat daun inai pun. Ni soklan yang selalu orang tanya. Ok meh saya kasi tahu,

Kalau korang beli santan dalam kotak kat kedai runcit. Pernah tak tengok air santan ada serat serat kelapa? takda kan?

Tapi betul ke tu santan? ke air campur pewarna warna putih je, atau air putih campur perisa santan ke, ke air campur cat ke. Yang boleh kita rasa konfiden tu santan sebab kotak depan gambar kelapa, ingredient dia dan pastu rasa santan. Betul tak?

Sama la juga macam Enaileaf ni. Antara bahan bahan yang digunakan dalam Enaileaf memang 100% berasaskan bahan diatas, tiada hidden ingredient seperti campuran pewarna sintetik yang buat kita ragu ragu boleh bawa solat ke tak.

Inai ni dihasilkan secara homemade menggunakan mesin kami sendiri untuk menghasilkan 100% pati dari warna inai itu sendiri. Kita tak ambil serat tu, kita ambil pati je.

Sebab tu Enaileaf ni warna merah di jari 7-14 hari, lepastu pudar naturally tanpa merekahkan kulit atau sakitkan kulit ke warna oren hingga kuku habis. Ini menunjuk kan inai kami selamat dipakai dan dibawa solat.

Sebab tu kalau korang tanya inai ada berapa warna alahai rasa nak garu kepala je. Nama pun inai, satu warna je lah cuma warna tu bergantung pada darah, jenis kulit, suhu badan memasing.

Geram tak tengok warna Enaileaf ni?

Inai lukis ✍
Rm 15 (40ml)

Inai kuku 💅
Rm 10 (5ml)
Rm 22 (15ml)

Inai celup 👇
Rm 10 (25ml)
Rm 26 (120ml)

Sticker A5
Rm 5

Sticker A4
Rm 10

Postage Rm8sm/12ss

Sila klik link dibio untuk order .. tq 😉

#MIZRANIBEAUTYSHOP#JOHOR#RANIBTBADULRESOURCES
#ONLINETRUSTEDSELLER
#CLOTHING#MIZZRANNIE#BEAUTYCAREHEALHTY
#RBBRBEAUTYSHOPADDICT#ENAILEAF#like4likes #likeforlikes #malaysia #malaysian#johor#sabah#sarawak#melaka#negerisembilan#pulaupinang#perak#terangganu#kelantan#pahang#perlis#kedah#kualalumpur#putrajaya#sitiaafiyah#comelpipimerah


0