#nurerkocgerigelsin

Instagram photos and videos

#nurerkoc#nurerkocgerigelsin#acunilicali#beyazıtöztürk#nurerkocfan#beyazshow#nurerkoç#nurerkocailesi#acunmedya#nureekocgeridönsün#repost#ruhuyüreğigüzelim#productionhouse#kanald#not#kismetseolur#respost#repostapp#nefc#nurerkocyoksabizdeyokuz#nefctakip#iyigeceler#günaydın#nurerkocgeridönsün

Hashtags #nurerkocgerigelsin for Instagram

#günaydın günaydın 😊
Güzel bir sabaha güzel bir güne neşe ile uyanmak gerek bu yüzden ne gerek sütlü çörek 😂😂
____

Şaka #şaka bakın sizin için hiç bir masraftan kaçmadan görüntü kirliliğine sebep etkenlerden uzak seste biraz sorun olabilir onun çaresi kamufle 😂😂 bu aralar iyi kılıf uydurmak gerek yani bazıları prim prim prim yapmasın 👍👏😄 _____________
#not #hikayenin konusuna gelelim bir varmış beş yokmuş ___ parem parem parem'se olur
deneme ses bir ki deneme 😂😂 gong'a bir kala para'ya
sesim gidiyor mu acep çalışmaları hızlandırılmış sanki 👍👏😄
Lütfen dedeye sahip çıkalım
hihihohohahaha
dede kaybedip bulduğu aşkı ile acillll evlenmek istiyor yardım edin #dedeyesahipçıkalım
sahip çıkalım dedeye
#parem aşkı out
#decaz aşkı in 👍👏😄 #nurerkoc #nurerkoç #nurerkocailesi #nurerkocfan #nurerkocgeridönsün #nurerkocgerigelsin @acunilicali #acunmedya #acunilicali #beyazıtöztürk #beyazshow @pelince92 @lost.secret #lostsecret @yowcomeonn @disiterminatorr @haklinin_sesi @senem.nefc @avataratakannurerkoc


2

iyi geceler tatlı rüyalar #iyigeceler 😂😂 __________

Bu saatte hâlâ buralarda isen Adriana Lima ya da David Beckham karşınıza çıkacak değil biliyorsun yani dimi 👍👏😄 ______

#not ; aslında güzel bir video hazırladım da işte şu 1 dakikalık kısmı hâlâ bana ulaşamadı sizde şansınıza küsün çünkü ben küstüm küstüm 😔😳😔 bana #instagram 'ın oyunu mu bu vermedi bir dakikalık video hakkı kaçırdı uykularımı 😂😂 _________
Neşemiz daim olsun meleğim @nurerkoc #ruhuyüreğigüzelim seni unuturmuyum sanıyorsun en güzel rüyalar en güzel yarınlara tatlı tatlı uykulardan tatlı tatlı uyanman dileğimle bugün de seni çok seviyorum 😍😘💕 @beyazorkide000 Leyla Sultân'ım iyi geceler meleğin ve sana aşksınız siz 😊 💕 resim için kusura bakmayın yazıyı okumasınlar diye #kamufle olsun dedim 😂😂 _________

#nurerkocgerigelsin #nureekocgeridönsün #nurerkoc #nurerkoç #nurerkocailesi #nurerkocfan #acunmedya #acunilicali @acunilicali #beyazıtöztürk #beyazshow


18

#günaydın evet dünden söz verdiğim açıklamamam tâbi bazıları sadece videoyu izleyecek ve beni bilenler bu deLi Ergen yine ne yazdı diyerek önemseyerek okuyacak şimdiden teşekkür ediyorum .

______
Bazı insanlar vardır sadece kendisi olduğu için seversin önemseyerek değer verir ve onun sevdiği ne varsa onu onları seversin en az onun kadar değerlidir 'önemsediğin' kişinin sevdiği sevdikleri işte bu önemsediğin sevdiğim kişi yazmaya bile gerek yok ama anlamayanlar olur diye yazıyorum @nurerkoc beyaz meleğim #ruhuyüreğigüzelim olup bir zamanlar sevdiği değer verip bizleri çok kez uyardığı saygıda kusur etmemiz konusunda defalarca ikaz ettiği kişiye şimdiye kadar ne bir saygısızlık ne bir hakaretim olmadı ve bu saatten sonrada olmayacak diyeceksiniz ki bu video?
Video benim Lugatımda sadece bir sitemdir onu sevmiş değer vermiş hakkını savunmuş biri olarak ki bu saygı hâlâ devam edecek burda bitecek değil meleğim için bu saygı daim olacak çünkü benim aldığım aile terbiyemde birine kızarak ona hakaret etmek ailesinin incineceğini bilerek bu tür davranışlarda bulunmak yoktur!
_____
Ve @nurerkoc meleğim biricik narin kelebeğim Sennnnn ki sennn bizi beni kimseyi şaşırtmadın bizleri üzecek hiç bir davranış tavır , seni savunmamızı gerektiren hataların , yanlışların , yüzümüzü düşürecek yüz Kızartan hiç bir edep terbiye sınırlarını aşan , karakterinin zıttı hareketlerin olmadı işte sırf bu yüzden Sen hep sevilen önemsediğim ve Senin hatrın için sevdim dediğin kişilere karşı saygım sürekli oldu sennnn sevilmeyi hakeden ve bizi hiç bir şekilde pişman etmeyen Öyle nadide öyle ender öyle bir eşi benzeri dahi olduğundan şüphe ettiğimiz bembeyaz bir meleksin seni seviyorum ve sevdiğim için hiç bir zaman pişman olmadım ve pişman olmayacağımız konusunda endişemiz yok ne mutlu seni tüm zorluklara göğüs gererek yetiştiren o eli öpülesi anneye @beyazorkide000 sen ne şanslı bir annesin çocuğuyla herkes gurur duymak ister sen bu gururu sonuna kadar hakediyorsun saygı ve sevgi dolu o güzel meleğin eşsiz annesinin gururla ellerinden öperim ♥️ Teşekkürler ikinizede Teşekkürler iyi ki sizinle tanışma fırsatım oldu sizi seviyorum gerçekten 😍💕#nurerkoc


14

Tweet attık pencereye tık dedi
Melis seda mehtap öpücem öpücem diye tutturdu Vay vay kim bu şanslılar
Ayyy ayyyy 😂😂 👍👏😄
_____
Ayyy bu gecelik bu kadar yeter moral motivasyon olsun diye buraya iki afet ayy ayyyy iki adet tatliş bırakıyorum bugün twitter hesabı olup bahanesi olmayanlara gelsin bu Öpücükler 👍👏😄 _____
#iyigeceler #nurerkocailesi #nefc #nurerkocfan bizi yıkmak isteyen yolumuza taşlar engeller ile çıkanlara inat , yorulsakta canımızı sıkacak binbir sorun olsada bir tanecik meleğimiz benim #ruhuyüreğigüzelim biriciğim , annesinin @beyazorkide000 bir tanesi prensesi @nurerkoc için herşeye değer sana değer meleğim bu yorgunluklar bu emekler sana değer beyaz meleğim 😍😘💕 #seniseviyorum
#not resme bakmayın yazılanlar yürekten ♥️
#nurerkoç #nurerkoc #nurerkocailesi #nurerkocfan #nureekocgeridönsün #nurerkocgerigelsin #acunmedya #acunilicali #beyazıtöztürk #beyazshow @tv8 #respost #repostap


17

TT nin hakkını verelim.
BU AKSAM SAAT 21.00da herkesin ama herkesin katılmasını istiyoruz!!!!! #Nefc !!!! YAPABİLİRİZ
________

#nurerkoç #nurerkoc #nurerkocailesi #nurerkocfan #nureekocgeridönsün #nurerkocgerigelsin #acunmedya #acunilicali @acunilicali #beyazıtöztürk #beyazshow @tv8 #respost #repostapp


8

#Repost @senden_siir_beklemistim with @repostapp
・・・
#Repost @pelince92 with @repostapp
・・・
Öncelikle yaptığımız en büyük hata bianda HIZLANMAMIZ ve sonrasında o hızı arttıramamamızmış.
Yani hepimiz tag saatinin ilk dakikaları çılgınlar gibi rt yapıyoruz sonra duruluyoruz ve bundan dolayı sıralamamız yükselmiyor. Şöyle düşünelim, bi arabada bianda 100km hız yaparsan ne olur, boğulur dimi? Yavaş yavaş hızı arttırmamız lazım.
Hatırlarsanız birinci olduğumuz akşam 21.30da tt başladı, herkes engel yedi, 1 gibi engel kalktığında tekrar bastırdık ve birincilik.
Şimdi KADEME KADEME hızlanmamız yani bianda abanmamamız lazım.
Şimdi öncelikle, 21 de ilk twit atıldıktan sonra ilk 5 dakka bişey yapılmayacak. Sadece ilk twit rtlencek.
Sonra 21.05-21.10 arası herkes bir iki tane twit atcak.
21.10dan sonra RTleme başlayacak. Ama çılgınlar gibi değil beğendiğimiz twitleri rtleyeceğiz 21.20ye kadar. 21.20-21.25 arası bir iki twit daha atacağız. Aralarda yine rtler.

VE TAGI ZENGİNLEŞTİRMEK ADINA YOUTUBEDAN ŞARKI FİLAN PAYLAŞALIM. uzun cümleler kuralım. Yani twiter bizim makina olmadığımızı insan olduğumuzu anlasın.

22.00ye kadar 15 dakkada bir bi kaç twit ve aralarda normal şekilde rt yapıyoruz.
VE ESAS ÖNEMLİ NOKTA DAHA, Başka hesabınıza geçmek için engel yemeyi beklemeyin. Bütün hesaplarınızı aynı anda kullanın. Yani diğer hesaplara girip twit atmayı bir iki rt yapmayı ihmal etmeyin.
Ve saat 22.00den sonra hızı artırıcaz. 5 dakkada bi twit yazıp aralarda rt yapcaz. Vakit geçtikce taga dahada yüklencez.

Olay bu aslında. İvmeyi zamanla arttırmak. Bianda bastırıp sonra tepede kalmak en büyük hatamız. Biraz zamana yayılıyor ama derece inşallah becerebilirsek böyle alacağız.
21edem 22ye kadar yavas yavas, 22den hızlı ilerliyoruz.

TAGI linklerle resimlerle zenginleştiriyoruz.
😁✌🏻️❤️😅💕🙂💕❤️☺️💕🙂💕❌🙄⚔️❤️❤️🙂😄🔫😀😁😁😁😁😁😆😅🙄🙂❤️😇❤️😅🙄❌❤️😅💕🙂💕😅bu tarz emoji yok. Uzun cümleler en iyisi. Başarıya kavuşacağız inş. #nurerkoc (herkes repostlasın) #nurerkoç #nurerkoc #nurerkocailesi #nurerkocfan #nureekocgeridönsün #nurerkocgerigelsin #acunmedya #acunilicali @acunilicali #beyazıtöztürk #beyazshow @tv8 #respost #repostapp


1

#Repost @nursemofficial with @repostapp
・・・
Her kesden RİCA ediyorum.Nuru seviyorsanız bugün elinizden gelenlerin en fazlasını yapın!!!
Herseyi bi kenara birakiyoruz, ama herseyi. MOTIVEMIZI KIRAN, bizi yolumuzdan alikoyan herseyi bi kenara birakiyoruz.

BU AKSAMKI TT ICIN HERKESIN AYRI BIR ÖZEN GÖSTERMESINI ISTIYORUM. bu aksam herkes isini gucunu biraksin ne olursun. VE yeni kurallardan anladigimiz uzere katilim sayisi cok onemli. O yuzden 2-3-7-8-10 kac hesap acabilirsek acalim ekstradan ve #nefctakip tagiyla takipleselim.

YENI KURALLARA DIKKAT EDELIM CUNKU ANORMAL BI TWITLE SIRAMIZ YUKSELMIYORDU.
bakin ben bu aksam ki tt icin onemli diosam onemlidir. GUCUMUZU GOSTERMEMIZ GEREKEN ZAMANLARDAYIZ. Herkesin bu konuda hassasiyet gostermesini istiyorum. NOLURSUNUZ AMA NOLURSUNUZ KURALLARI IYI OKUYALIM VE SU TT nin hakkini verelim.
BU AKSAM SAAT 21.00da herkesin ama herkesin katilmasini istiyorum!!!!! Nefc !!!! YAPABILIRIZ #nurerkoc #kismetseolur #kanald #productionhouse #nurerkoç #nurerkoc #nurerkocailesi #nurerkocfan #nureekocgeridönsün #nurerkocgerigelsin #acunmedya #acunilicali @acunilicali #beyazıtöztürk #beyazshow


1

#Repost @nursemofficial with @repostapp
・・・
Hadi bakalım akşama hazırlanmamız lazım.BUGÜN ÇOK ÖNEMLİ!!!
Öncelikle yaptığımız en büyük hata bianda HIZLANMAMIZ ve sonrasında o hızı arttıramamamızmış.
Yani hepimiz tag saatinim ilk dakikaları çılgınlar gibi rt yapıyoruz sonra duruluyoruz ve bundan dolayı sıralamamız yükselmiyor. Şöyle düşünelim, bi arabada bianda 100km hız yaparsan ne olur, boğulur dimi? Yavaş yavaş hızı arttırmamız lazım.
Hatırlarsanız birinci olduğumuz akşam 21.30da tt başladı, herkes engel yedi, 1 gibi engel kalktığında tekrar bastırdık ve birincilik.
Şimdi KADEME KADEME hızlanmamız yani bianda abanmamamız lazım.
Şimdi öncelikle, 21 de ilk twit atıldıktan sonra ilk 5 dakka bişey yapılmayacak. Sadece ilk twit rtlencek.
Sonra 21.05-21.10 arası herkes bir iki tane twit atcak.
21.10dan sonra RTleme başlayacak. Ama çılgınlar gibi değil beğendiğimiz twitleri rtleyeceğiz 21.20ye kadar. 21.20-21.25 arası bir iki twit daha atacağız. Aralarda yine rtler.

VE TAGI ZENGİNLEŞTİRMEK ADINA YOUTUBEDAN ŞARKI FİLAN PAYLAŞALIM. uzun cümleler kuralım. Yani twiter bizim makina olmadığımızı insan olduğumuzu anlasın.

22.00ye kadar 15 dakkada bir bi kaç twit ve aralarda normal şekilde rt yapıyoruz.
VE ESAS ÖNEMLİ NOKTA DAHA, Başka hesabınıza geçmek için engel yemeyi beklemeyin. Bütün hesaplarınızı aynı anda kullanın. Yani diğer hesaplara girip twit atmayı bir iki rt yapmayı ihmal etmeyin.
Ve saat 22.00den sonra hızı artırıcaz. 5 dakkada bi twit yazıp aralarda rt yapcaz. Vakit geçtikce taga dahada yüklencez.

Olay bu aslında. İvmeyi zamanla arttırmak. Bianda bastırıp sonra tepede kalmak en büyük hatamız. Biraz zamana yayılıyor ama derece inşallah becerebilirsek böyle alacağız.
21edem 22ye kadar yavas yavas, 22den hızlı ilerliyoruz.

TAGI linklerle resimlerle zenginleştiriyoruz.
😁✌🏻️❤️😅💕🙂💕❤️☺️💕🙂💕❌🙄⚔️❤️❤️🙂😄🔫😀😁😁😁😁😁😆😅🙄🙂❤️😇❤️😅🙄❌❤️😅💕🙂💕😅bu tarz emoji yok. Uzun cümleler en iyisi. Başarıya kavuşacağız inş. #nurerkoc (herkes repostlasın)
#nurerkoç #nurerkoc #nurerkocailesi #nurerkocfan #nureekocgeridönsün #nurerkocgerigelsin #acunmedya #acunilicali @acunilicali #beyazıtöztürk #beyazshow


0

#Repost @disiterminatorr with @repostapp
・・・
#Repost @pelince92 with @repostapp
・・・
Herseyi bi kenara birakiyoruz, ama herseyi. MOTIVEMIZI KIRAN, bizi yolumuzdan alikoyan herseyi bi kenara birakiyoruz.

BU AKSAMKI TT ICIN HERKESIN AYRI BIR ÖZEN GÖSTERMESINI ISTIYORUM. bu aksam herkes isini gucunu biraksin ne olursun. VE yeni kurallardan anladigimiz uzere katilim sayisi cok onemli. O yuzden 2-3-7-8-10 kac hesap acabilirsek acalim ekstradan ve #nefctakip tagiyla takipleselim.

YENI KURALLARA DIKKAT EDELIM CUNKU ANORMAL BI TWITLE SIRAMIZ YUKSELMIYORDU.
bakin ben bu aksam ki tt icin onemli diosam onemlidir. GUCUMUZU GOSTERMEMIZ GEREKEN ZAMANLARDAYIZ. Herkesin bu konuda hassasiyet gostermesini istiyorum. NOLURSUNUZ AMA NOLURSUNUZ KURALLARI IYI OKUYALIM VE SU TT nin hakkini verelim.
BU AKSAM SAAT 21.00da herkesin ama herkesin katilmasini istiyorum!!!!! Nefc !!!! YAPABILIRIZ #nurerkoc #kismetseolur #kanald #productionhouse #nurerkoç #nurerkoc #nurerkocailesi #nurerkocfan #nureekocgeridönsün #nurerkocgerigelsin #acunmedya #acunilicali @acunilicali #beyazıtöztürk #beyazshow


0

Loading...