#perfumefashion

Instagram photos and videos

#perfumefashion#sabah#kotakinabalu#kkcityonlineshop#kkcity#lameelaparfum#sabahviral#kitakitajugabaini#keningau#stokiswanted#bazaarpaknil#sabahonlineshop#lameela#agentwanted#localsabah#bah#sandakan#tenom#lahaddatu#tawau#kk#agentwantedbrunei#minyakwangisabah#sethantaranperfume#hantaran#kahwin#minyakwangimurah

Hashtags #perfumefashion for Instagram

by @perfumefashion_hq

Bau musim panas dan segar . Haa macam mana tu ?
.
Selagi tak cuba LUVIA, tak tahu la kan . Luvia ni tahan segarnya . Ada aroma epal, violet malah diapit dengan bau cendana dan amber . Kompleks, tapi cukup menaikkan seri pemakainya . Cuba satu, klik link di Bio 😊
#WeDesignExclusiveForYou #birthday #hadiah #harijadi #perfumemalaysia #hantaran #hantarankahwin #tunang #nikah #kahwin #setperfume #perfumefashion #sethantaran #sethantaranperfume #inspiredperfume #insta #syurgayangkedua #sayajual #sayajualonline #sayajualmurah #sayajualperfume #perfumeborong #doorgiftperfume #minyakwangi #minyakwangi #minyakwangimalaysia #minyakwangimurah #kotakinabalu #sabah #kkcityonlineshop


3

by @perfumefashion_hq

Set Hantaran Perfume Dexandra !!! #jomtukar
Wangi dan berkualiti !!! Jimat dan Cantik sesuai untuk hantaran atau pun hadiah. Set Perfumefashion dgn Perfume Dexandra semestinya pilihan terbaik.
Lebih Wangi, Lebib Jimat ,Lebih kualiti, Lebih Cantik !!
#WeDesignExclusiveForYou #birthday #hadiah #harijadi #perfumemalaysia #hantaran #hantarankahwin #tunang #nikah #kahwin #setperfume #perfumefashion #sethantaran #sethantaranperfume #inspiredperfume #insta #syurgayangkedua #sayajual #sayajualonline #sayajualmurah #sayajualperfume #perfumeborong #doorgiftperfume #minyakwangi #minyakwangi #minyakwangimalaysia #minyakwangimurah #kotakinabalu #sabah #kkcityonlineshop


2

by @perfumefashion_hq

Tolong Vote guys..Kami sekarang dalam proses memilih perfume yg lebih wangi dan dijamin kualiti berbanding perfume gred yg sangat banyak di pasaran buat masa sekarang. Set Perfumefashion menggunakan 2 jenis Perfume.1.High Gred Perfume atau 2.Original Perfume. Ada kelebihan dan kekurangan pada perfume jenis yg 1 dan 2.Ramai rata2 pelanggan Perfumefashion memilih jenis Perfume 1 namun pefume yg mereka miliki tidak ada jaminan kualiti serta mungkin bau yg agak kurang menyerlah.Bagi perfume jenis 2, perfume jenis ini mmg di jamin berkualiti namun harganya Mahal dan agak membebankan dan agak 'pricey'.Oleh itu kami di Perfumefashion ini meminta pendapat anda semua, sekiranya kami membuat Set Perfumefashion vs Dexandra adalah lebih baik dan tak di sangkal Dexandra di jamin kualiti bau, ketahanan dan wangianya... Jadi uolss tolong vote okay...
#jomtukar
#sethantaranperfume
#perfumefashion


0

by @perfumefashion_hq

Set laMeela Parfum sesuai untuk hantaran / hadiah.. Kerana lebih Wangi, Lebih Berkualiti, Lebih Jimat , Lebih Berbaloi !!! Didatangkan dgn gubahan tapak berbentuk bulat, menampakkn lagi keeksklusifan hantaran anda..Dapatkan Set #lameelaparfum di hari bahagia nnt.Confem mak mentua saiyang 😍
.
Klik Link di Bio utk Info lanjut.
.
💲Rm 177.00
-3 Perfume 35ml
-Gubahan
-Hiasan Reben (pilihan warna)
-Caj Penghantaran
.
#WeDesignExclusiveForYou #birthday #hadiah #harijadi #perfumemalaysia #hantaran #hantarankahwin #tunang #nikah #kahwin #setperfume #perfumefashion #sethantaran #sethantaranperfume #inspiredperfume #insta #syurgayangkedua #sayajual #sayajualonline #sayajualmurah #sayajualperfume #perfumeborong #doorgiftperfume #minyakwangi #minyakwangi #minyakwangimalaysia #minyakwangimurah #kotakinabalu #sabah #kkcity


2

by @krishnazluxe

Davidoff Cool Water 100ml for Women
Cool off, literally!

Krishnaz Price: Rs. 4,099

Get it now!👉 https://bit.ly/2xrPvNz

Follow us for the best deals on the best brands! Don't forget to tag us! Use the hashtag #KrishnazLuxury.
#KrishnazLuxury #luxury #luxuryfashion #perfumes #scents #smellgood #perfumery #perfume #perfumestore #shopperfumes #lifestyle #2018style #trending #fashionable #womensfashion #cosmetics #womenscosmetics #makeup #makeuplove #makeuplover #fragrance #luxuryperfumes #aroma #newperfume #aromatic #perfumeaddict #fashion #perfumefashion #trending


0

by @krishnazluxe

Carolina Herra 212 VIP 80 ml for Women at 29% off available at krishnaz.com!

Krishnaz Price: Rs. 4,999

Get hold of this luxurious scent!👉 https://bit.ly/2QM4IB8

Follow us for the best deals on the best brands! Don't forget to tag us!

#perfume #perfumes #carolinaherrera #carolinaherreraperfume #KrishnazLuxury #luxury #lovescents #scents #loveperfume #loveperfumes #smellgood #fashion #fashionable #iloveperfume #beauty #womenscosmetics #cosmetics #womensfashion #womensessentials #makeuplover #lovemakeup #fragrance #perfumestore #perfumefashion #luxuryperfumes #importedperfumes #lovefragrance


1

by @perfumefashion_hq

Lebih Wangi, Lebih Kualiti, Lebih Cantik ,Lebih Jimat.Set Perfumefashion VS laMeela Parfum.Sesuai lah utk pasangan bakal pengantin yg cerewet cari apa benda nak letak atas dulang hantaran korang.yg nak yg betul2 berbaloi dan berguna je, supaya nnt lepas majlis boleh guna terus, tak lah jadi perhiasan selamanyakan. Nak jimat lagi, mixedkan je perfume lelaki dan perfume perempuan dlm 1 Dulang, tak ke jimat gtu.Tak payah nak membazir.Apa kata org putih tu Less is More..gitewww

#hantarankahwin
#setperfume
#hantaranperfume
#WeDesignExclusiveForYou #birthday #hadiah #harijadi #perfumemalaysia #hantaran #hantarankahwin #tunang #nikah #kahwin #setperfume #perfumefashion #sethantaran #sethantaranperfume #sayajual #sayajualonline #sayajualmurah #sayajualperfume #doorgiftperfume #minyakwangi #minyakwangi #minyakwangimalaysia #minyakwangimurah #onlineshopmalaysia #kotakinabalu #sabah #kkcityonlineshop


0

by @lameela_hq

She choose #lameelaparfum over anything else, while i choose her over anything else. She is not just a cat. She is Companion, Bestfriend, Bff ,Baby and everthing no word can't mention. She is eveything to me.. She is Dolly!!! #fightforcatkiller #prayforkucingdobi #lovecat #lameela
#perfumefashion
#kotakinabalu
#kk
#sabah
#kkcity
#kkcityonlineshop
#sabahonlineshop
#sabahviral
#stokiswanted
#agentwanted
#agentwantedbrunei
#kitakitajugabaini
#localsabah
#bah
#bazaarpaknil
#tenom
#keningau
#sandakan
#tawau
#lahaddatu
#minyakwangisabah


0

by @lameela_hq

Ni hari Sis pg Papar. Ada urusan mau di buat. Sis bawa 'Serena' #lameelaparfum ni sekali. Bila wangi2 ni, cepatbja tu urusan selesai..Lepas ni , tggl mau pikir, #apamaumakan.Kamu urang makan apa ni hari..Cuba dulu share sm Sis 😊
.
#lameela
#perfumefashion
#kotakinabalu
#kk
#sabah
#kkcity
#kkcityonlineshop
#sabahonlineshop
#sabahviral
#stokiswanted
#agentwanted
#agentwantedbrunei
#kitakitajugabaini
#localsabah
#bah
#bazaarpaknil
#tenom
#keningau
#sandakan
#tawau
#lahaddatu
#minyakwangisabah


1

by @lameela_hq

Majesty by laMeela
.
Bring it anywhere guys..Im sure you will regret to left 'Her' behind .
Spread Confidence , Freshness , Serenity around you with #lameelaparfum
#lameela
#perfumefashion
#kotakinabalu
#kk
#sabah
#kkcity
#kkcityonlineshop
#sabahonlineshop
#sabahviral
#stokiswanted
#agentwanted
#agentwantedbrunei
#kitakitajugabaini
#localsabah
#bah
#bazaarpaknil
#tenom
#keningau
#sandakan
#tawau
#lahaddatu
#minyakwangisaba


0

by @indiahicks.jenifer

The @indiahicksstyle fragrance collection on display! What is your signature scent?


7