#pridestour

Instagram photos and videos

#pridestour#uss#ussmurah#triptouss#pakejussmurah#universalstudiossingapore#legolandmalaysia#legolandthemepark#legolandwaterpark#legolandjb#legolandcombo#pridescarrental#legolandthempark#cny2018#travelagent#johorbahru#protonexora#legolangwaterpark

Hashtags #pridestour for Instagram

En rahim dari singapore menyewa Exora selama 3hari untuk bercuti bersama keluarga ke KL. Semoga dipermudahkan urusan mereka.
#pridescarrental #pridestour #protonexora #cny2018


0

Hai korang yg tengah free tu Jom singgah office kami utk tengok2 kereta nak booking utk cuti sekolah anak2 nanti pon dah boleh rancang dari skrg tau... nak pakej percutian dalam dan luar negara pon kami ada.
#pridescarrental #pridestour #travelagent #johorbahru


1

🎉 PROMOSI CNY 5 IN 1 COMBO 🎉
😍5 PLACE IN 1 DAY!😱
1. SEA Aquarium
2. Image of Singapore Live
3. Sky Ride
4. The Luge
5. Madame Tussauds

Pakej termasuk:
🎟️ Tiket masuk ke semua tempat lawatan
🚌 Pengangkutan pergi & balik
📝 White card.
.
Boleh DM kami terus untuk dapatkan tiket ye or hubungi kami di:
0104560708 (Desaru) / 0192240708 (HQ)
.
#universalstudiossingapore #legolandmalaysia #legolandjb #legolandcombo #legolandthemepark #legolandwaterpark #pakejussmurah #ussmurah #triptouss #uss #pridestour
.
☎️ 010 4560708 (Desaru) | 📞 019 2240708 (Hotline)
📧 infotour@prides.biz | Prides Tour Sdn Bhd


0

TRIP KE UNIVERSAL STUDIOS SINGAPORE
.
Terima kasih kpd Afiq dan rakan kerana menggunakan servis kami!
.
Nak dapatkan tiket USS? Boleh DM atau whatsapp kami trus di 019-2240708 / 010-4560708
.
#universalstudiossingapore #pakejussmurah #ussmurah #triptouss #uss #pridestour
.
☎️ 07 2070708 (Office) | 📞 019 2240708 (Hotline)
📧 infotour@prides.biz | Prides Tour Sdn Bhd


0

TRIP KE UNIVERSAL STUDIOS SINGAPORE
.
Terima kasih kpd Nuramina Azizah dan rakan kerana menggunakan servis kami!
.
Nak dapatkan tiket USS? Boleh DM atau whatsapp kami trus di 019-2240708 / 010-4560708
.
#universalstudiossingapore #pakejussmurah #ussmurah #triptouss #uss #pridestour
.
☎️ 07 2070708 (Office) | 📞 019 2240708 (Hotline)


0

SINGAPORE TOUR
Terima kasih Cik Mashitah dan rakan kerana menggunakan servis kami!
.
Nak dapatkan servis mcm dorg? Boleh dm kami atau hubungi kami terus. .
#universalstudiossingapore #legolandmalaysia #legolandjb #legolandcombo #legolandthemepark #legolandwaterpark #pakejussmurah #ussmurah #triptouss #uss #pridestour
.
☎️ 010 4560708 (Desaru) | 📞 019 2240708 (Hotline)
📧 infotour@prides.biz | Prides Tour Sdn Bhd


0

FEEDBACK SG TOUR & TRANSFER
Terima Kasih En Hasni & rakan-rakan kerana menggunakan servis kami!
.
Nak dapatkan servis macam dorang? Boleh dm kami atau hubungi kani terus.
.
#universalstudiossingapore #legolandmalaysia #legolandjb #legolandthempark #legolangwaterpark #pakejussmurah #ussmurah #triptouss #uss #pridestour


0

UNIVERSAL STUDIOS SINGAPORE
Terima Kasih Farid Fazi kerana menggunakan servis kami! .
Nak dapatkan tiket mcm diorang? Boleh DM atau whatsapp admin terus.. .
#universalstudiossingapore #legolandmalaysia #legolandcombo #legolandthemepark #legolandwaterpark #pakejussmurah #ussmurah #triptouss #uss #pridestour .
📞019 2240708 / 0104560708 (Hotline)
📨infotour@prided.biz | Prides Tour Sdn Bhd


0

TRIP KE UNIVERSAL STUDIOS SINGAPORE
.
Terima kasih kpd Ms. Moagana kerana menggunakan servis kami!
.
Nak dapatkan tiket USS? Boleh DM atau whatsapp kami trus di 019-2240708 / 010-4560708
.
#universalstudiossingapore #pakejussmurah #ussmurah #triptouss #uss #pridestour
.
☎️ 07 2070708 (Office) | 📞 019 2240708 (Hotline)
📧 infotour@prides.biz | Prides Tour Sdn Bhd


1

TRIP KE UNIVERSAL STUDIOS SINGAPORE
.
Terima kasih kpd Pn. Hazieyah dan keluarga kerana menggunakan servis kami!
.
Nak dapatkan tiket USS? Boleh DM atau whatsapp kami trus di 019-2240708 / 010-4560708
.
#universalstudiossingapore #pakejussmurah #ussmurah #triptouss #uss #pridestour
.
☎️ 07 2070708 (Office) | 📞 019 2240708 (Hotline)
📧 infotour@prides.biz | Prides Tour Sdn Bhd


0

TRIP KE UNIVERSAL STUDIOS SINGAPORE
.
Terima kasih kpd Cik Amalina dan rakan-rakan kerana menggunakan servis kami!
.
Nak dapatkan tiket USS? Boleh DM atau whatsapp kami trus di 019-2240708 / 010-4560708
.
#universalstudiossingapore #pakejussmurah #ussmurah #triptouss #uss #pridestour
.
☎️ 07 2070708 (Office) | 📞 019 2240708 (Hotline)
📧 infotour@prides.biz | Prides Tour Sdn Bhd


0

TRIP KE UNIVERSAL STUDIOS SINGAPORE
.
Terima kasih kpd Pn. zainati kerana menggunakan servis kami!
.
Nak dapatkan tiket USS? Boleh DM atau whatsapp kami trus di 019-2240708 / 010-4560708
.
#universalstudiossingapore #pakejussmurah #ussmurah #triptouss #uss #pridestour
.
☎️ 07 2070708 (Office) | 📞 019 2240708 (Hotline)
📧 infotour@prides.biz | Prides Tour Sdn Bhd


0

Loading...