#rubyroseisbae

Instagram photos and videos

#rubyroseisbae#rubyrose#rubyroseforever#rubyrosefans#rubyroseislife#stellacarlin#oitnb#loveislove#themeg#daddy#rubyrosemakeup#love#makeup#pma#maquiagem#positivementalattitude#johnwick2#twitter#rubyroseisdaddy#thereturnofxandercage#juby#adelewolff#aroundtheblock#residentevil#stellaoitnb#dj#make#maquiagem_insta

Hashtags #rubyroseisbae for Instagram

Hey guyyssss what editing app do u use?
#rubyrose #rubyroseisbae #rubyroseforever #rubyrosefans #rubyroseislife @rubyrose


0

This human makes me feel better everyday
#rubyrose #rubyroseisbae #rubyroseforever #rubyrosefans #rubyroseislife @rubyrose


2

Well THAT was quick. We got set photos of John Wick Ch 3 of BOTH #HalleBerry's mystery character (obviously, she's going to be an ally) AND #MarkDacascos as the assassin Zero!
-
Comment below!!


5

We got FIVE new castings for John Wick Ch 3!!
-
Here are the new additions!
β€’#HalleBarry will join the film as in a undisclosed role! I wonder if she'll play a former flame of Johns (who's ALSO a retired assassin)
β€’#AnjelicaHuston joins as "The Director"! My gut's telling me she could be head of that office were those women post assassination contracts. (Those who watched Ch 2 know what I'm talking about)
β€’#AsiaKateDillon will be playing The Adjudicator of the High Table! I CANT WAIT to see her because she is awesome!
β€’#JasonMantzoukas will be coming on as "The Tick Tock Man". I'm VERY excited to see this happen! He is HYSTERICAL and I'm PRAYING he's as hyper and funny as he was in past roles.
β€’#MarkDacascos will be an assassin named Zero!
-
The third chapter is currently filming and with these new additions, my hype continues to grow! What are your thoughts on these additions? Comment below!!
-
Via slashfilm.com


1

If she comes to Canada, I really want a picture of her eating poutine Lmao
#rubyrose #rubyroseisbae #rubyroseforever #rubyrosefans #rubyroseislife @rubyrose


0

I’m so jealous because I see everywhere some people meeting her omg I want to meet her so bad I only need this πŸ˜” #rubyrose #rubyroseisbae @rubyrose


1

I think everyone is looking at the same place
Credit: @rubyrose.abm
#rubyrose #rubyroseisbae #rubyroseforever #rubyrosefans #rubyroseislife @rubyrose


2

Lmao I'm so depressed these day, but I don't know why.and my friends don't even care. My parents too. I'm not even understand myself.
I'm not trying to get attention or something.. I just have no place to express myself
#rubyrose #rubyroseisbae


3

I need my baby ruby β€οΈπŸ˜”..
#rubyrose #rubyroseisbae @rubyrose


1

Forever wanting what I can't have. πŸ˜­πŸ’• #rubyroseisbae


0

Where did you saw ruby first ? :) me it was in oitnb lmao
#rubyrose #rubyroseforever #rubyrosefans #rubyroseisbae @rubyrose


9

How can you not Love this cutie?
#rubyrose #rubyroseisbae #rubyroseforever @rubyrose


1

Cutie rosey when she’s talking
#rubyrose #rubyroseforever #rubyroseisbae @rubyrose


0

When a guy send u nudes
#rubyrose #rubyroseisbae #rubyroseforever @rubyrose


3

So fucking HOT😍😘 .............................................................................................. #iloverubyrose #rubyrose #rubyrosefan #rubyrosefans #rubyroseisbae #rubyroseisgorgeous #rubyroseishot #rubyroseishotaf


4

I would like to hear ruby speak in french, I would die in peace
#rubyrose #rubyroseisbae #rubyroseforever @rubyrose


4

OMG SEND HELP PLZ SHES SO PERFECT IT'S CRAZY 😍😍😍😭
#rubyrose #rubyroseisbae #rubyroseforever @rubyrose


4

Oh my God she's sooooooo Gorgeous my little rooby rose
#rubyrose #rubyroseisbae @rubyrose


0

I have so much thing to pooooooost omg
#rubyrose #rubyroseisbae #rubyroseforever #rubyrosefans #rubyroseislife @rubyrose


0

She's my little cutie angel rooby πŸ’• it's crazy how much I love her
#rubyrose #rubyroseisbae #rubyroseforever #rubyrosefans #rubyroseislife @rubyrose


2

OMG PLEASE PUT THAT VID AT MY FUNERALS HAHA #rubyrose #rubyroseisbae #rubyroseforever #rubyrosefans #rubyroseislife @rubyrose


1

I was re watching Break free and I screenshot this from her short film and I don't know why, I love this haha
#rubyrose #rubyroseisbae #rubyroseforever #rubyrosefans #rubyroseislife @rubyrose


3

Day 22: with other celebs
LMAO WE CAN SEE WHAT I WROTE ON SAFARI HAHAHA
#rubyrose #rubyroseisbae #rubyroseforever #rubyrosefans #rubyroseislife @rubyrose #justinbieber #edsheeran #taylorswift


0

Ruby wants to know what "This looks like a Beagles eye" is in French.. So we say "Γ‡a ressemble Γ  un oeil de Beagle" πŸ˜‚πŸ˜‚ You're welcome πŸ˜‰πŸ˜‚ @rubyrose @rubyrose
#rubyrose #rubyroseisbae #rubyroseforever #rubyrosefans #rubyroseislife @rubyrose


1

Ohhhh goshhhh 😍😍 everything is perfect in this pic
#rubyrose #rubyroseisbae #rubyroseforever #rubyrosefans #rubyroseislife @rubyrose


0

Day 21: daddy with friends
Ive post 2 30 day idol challenge in the same day haha sorry but I didn't post this challenge for like 3 days soo... πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
#rubyrose #rubyroseisbae #rubyroseforever #rubyrosefans #rubyroseislife @rubyrose


0

Day 20: sleeping (she’s so cute i cantttt)
#rubyrose #rubyroseisbae #rubyroseforever #rubyrosefans #rubyroseislife @rubyrose


6

Only you know who you were born to be and you need to be free to be that person.
-Ruby rose
#rubyrose #rubyroseisbae #rubyroseforever #rubyrosefans #rubyroseislife #inspiration #idol @rubyrose


2

I would die for her 😍😍😭


1

Rooby giving to the world ❀️❀️ Such a sweetheart 😩❀️
Credit: @rubyrose.au
#rubyrose #rubyroseisbae #rubyroseforever #rubyrosefans #rubyroseislife @rubyrose


2

The end of the page