#scullyedit

Instagram photos and videos

#scullyedit#gilliananderson#danascully#scully#thexfiles#mulder#foxmulder#davidduchovny#xfiles#msr#txf#mulderedit#txfpage#danascullyedit#foxmulderedit#omgpage#gillovny#txfedit#thexfilesedit#thefall#sculder#brooklyn99#msredit#scullyandmulder#feminist#hannibal#mulderandscully#jakeperaltaedit#atths#iwanttobelieve

Hashtags #scullyedit for Instagram

b99 cast: 💕💞💖💓💞
me: 💕💞💖💓💞
[tag a b99 stan]
ac: daenays
cc: ?
dt: @peraltashaught @sophie.slw muah


15

Top Ten Brooklyn 99 characters- 10. Scully — —he’s the best opera singer around— Cr: @brooklyn99_confessions — {tags- #scully #brooklyn99 #b99 #hitchcockandscully #scullyedit #rosadiaz #jakeperalta #amysantiago #raymondholt #ginalinetti #charlesboyle #terryjeffords #nypd #tvshowlosertoptenb99characters }


0

BLACK PEOPLE CAN SELL DRUGS
okay watch the edit before you attack me for this caption lmao it’ll make sense -
-
I was so tired last night so I’m sorry that it’s so basic lmao my first show edit uwu


12

hi! this isn’t that good, but I LOVE THIS SHOW SO MUCH AND JUST WANTED TO POST SOMETHING🥰
-
some better edits coming soon!
-
-
QOTD: have you watched brooklyn99?
A: at the end of season 3!
-
-
-
Hey! I hope you liked this post. If you like this one, you will probably like my others😌
[tags: #b99 #b99edit #brooklyn99 #brooklynninenine #brooklynninenineedit #brooklyn99edit #amysantiagoedit #amysantiago #jakeperaltaedit #jakeperalta #ginalinetti #ginalinettiedit #charlesboyleedit #raymondholtedit #scullyedit #hitchcockandscully #omg #omgedit #omgscenes ]


22

—an iconic woman
dt; my scully stans
deleting later probs!! was just some velocity practice!!
[ #omgpage #omgpageedit ]


15

UNRUHE
my part in Gabby’s collab!! I’ve really missed editing xfiles so expect me to start editing it again!
cc sc mine -
#haleystag #txfpage #spacecraftgrp #pvrisgrp


16

—my constants.
25 years of them being each other’s soulmates
dt; @iconicshows & @vodkabean 💗
ALSO A BIG MAJOR THANK YOU TO @tricky.diicky FOR THE SCENEPACKS YOU’RE A NATIONAL HERO.
[ #omgpage #omgpageedit ]


18

a noine noine
ac; me cc; me
for adri, leah, kait, lauren, sophie & ni
happy #nationalninenineday


19

MEP part I made a while ago ughh 😫


1

noah fence she was really hot in that episode
.
ac: (soon i just gotta find it)
cc: mine


11

a scrap (ish) edit i never finished & never will because i lost the project ha


7

| triangle | you found me |
•
•
•
ac: mythicaudios - you found me
•
•
•
not totally happy with this edit but i wanted to post it anyway and test out my new logo. the lighting in this episode SUCKS and everytime i tried to brighten it, it just ruined the quality sooo
•
•
also this is such a good ass episode and i just wanna go to the queen mary so badly?? •
•
#txf #thexfiles #xfiles #txfedit #txfpage #gilliananderson #davidduchovny #thefall #mulderedit #scullyedit #foxmulder #danascully


6

Top 5 friend groups —
4. B99 group
never thought I would be interested in a cop show, but these friends make it worth it.
cr - addysfrary


3

my 90's queen 😩💖😥
ib/rm @re7ros
#gilliananderson
hmm watch instagram murder this audio


5

Eyes ❤️ @gilliana •
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
#stellagibson #gilliananderson #g #feminist #mulder #thexfiles #xfiles #thefall #hannibal #scully #scullyedit #sexeducation #thesunlitnight #musically #mulderandscully #msr #danascully


3

cast me far away; acted all alright; tonight

au where young mulder somehow bumps into present time scully while searching for missing young scully; who is somewhere with present time mulder (???) not really sure what the fuck this is but i love it?? i kinda wanna do more edits like this

ac: go fuck yourself by two feet (slightly edited by me)
dt: anyone who is actually still following me 😂

#txf #xfiles #txfpage #txfedit #danascully #foxmulder #gilliananderson #davidduchovny #msr #scullyedit #mulderedit #msredit


13

ooOf dana scully aka the baddest bitch
ib @dixonized
ac @slvtae
#omgpage


3