#spacecraftgrp

Instagram photos and videos

#spacecraftgrp#pvrisgrp#haleystag#omgpage#txfpage#xfiles#danascully#thexfiles#txf#vertigogrp#gotham#gilliananderson#davidduchovny#scully#mulder#msr#foxmulder#edit#peytonlist#gothamedit#aftereffects#ivypepperedit#stellagibson#thefall#ivypepper#cute#horizoncult#galassiagrp#renewgothamseason5#poisonivy#criminalminds

Hashtags #spacecraftgrp for Instagram

ilysmrw
quick and simple little edit because I was in my Ron feels the other night
for gabby and gabby ONLY πŸ’ž
also of course it rendered wrong and it has black borders instead of white πŸ™„
clips from @hpscenespacks -
#spacecraftgrp #maraudersgrp #pvrisgrp #ronweasleyedit


19

aaron bruno of awolnation
this is a little messy and pretty simple but whatever i still dig it Β―\_(ツ)_/Β― -
ac/rm @__arkhxm__
cc thr1ft -
also sidenote HOW have I never edited awolnation before and WHERE are all of the awolnation edits?!!?!!!
#haleystag #spacecraftgrp #pvrisgrp #awolnation


6

THEY MAKE ME GO πŸ’žπŸ’–πŸ’˜πŸ’–
dt iasmim, kelly, izzy and kay
also this rendered wrong the moving borders were supposed to be white but no matter what I did I couldn’t fix it so πŸ˜…
ac avoidances
#haleystag #harbrina #spacecraftgrp #pvrisgrp


13

sabrina’s journey
MAJOR SPOILERS for caos!!! I wasn’t expecting to love this show as much as I do but God, Kiernan absolutely BLEW me away. -
@kiernanshipka
this is an absolute MESS but I still kind of dig it
my audio
#caosedit #sabrinaspellmanedit #haleystag #spacecraftgrp #pvrisgrp


7

chlorine -
this edit has been half finished for weeks and I’ve taken my time finishing it because I wanted to make sure I did it exactly how I wanted, and I’m so happy with the end result. I’m very proud of work I put into this. This song and this band are both so, so special to me and I would love to hear some feedback on this edit.
ac/cc mine (thank you to Instagram for ruining the quality of both the audio and video I want to cry)
-
#haleystag #spacecraftgrp #pvrisgrp #twentyonepilotsedits


102

i love @jennaajoseph more than she loves donuts -
please tag her!
#haleystag #jennajoseph #jennajosephedit
#spacecraftgrp #pvrisgrp
audio is a little loud I’m sry


24

lmao im pathetic but here’s an edit that was gonna be a collab that never happened and it ain’t even watermarked so surprise love y’all hehe β€’
β€’
β€’
{#horizoncult}{#spacecraftgrp} β€’
β€’
β€’
#xfiles #txf #thexfiles #gilliananderson #davidduchovny #scully #mulder #msr #foxmulder #danascully #txfpage #sarahpaulson #ahs


1

nothing but respect for MY star of the show -
repost bc quality lol
show: maniac (netflix)
ac deadaudio -
#haleystag #spacecraftgrp #pvrisgrp #azumifujita #maniac


29

iltahsfm (i love tyler and harry so fucking much) ugh
my two brunette softies πŸ’žπŸ’–πŸ’•πŸ’˜
-
dt p1 gabby + p2 ashton
cc mine sc mine + m.esmerics ac aud.io -
#haleystag #spacecraftgrp #pvrisgrp #maraudersgrp


17

UNRUHE
my part in Gabby’s collab!! I’ve really missed editing xfiles so expect me to start editing it again!
cc sc mine -
#haleystag #txfpage #spacecraftgrp #pvrisgrp


16

she’s so CUUTEESJSJDHOLY SHIT SHES SO HOT
dt my one n only gabby πŸ‘€
ac evilherself cc thri1ft
scenes hpscenespacks
#haleystag #hermionegrangeredit #spacecraftgrp #pvrisgrp


62

ilysmgw (i love you so much ginny weasley) -
Artists listed at the end!
ac bitchxlle
sc me m.esmerics
first part ib apricixity -
#ginnyweasley #ginnyweasleyedit #pvrisgrp #spacecraftgrp


14

lara croft / collab part
ac beatlesshearts
cc me sc me m.esmerics
-
#haleystag #spacecraftgrp #pvrisgrp #tombraideredit #laracroftedit


12

why did it take me 19 years to realize I’m bi???? dt my # 1 hype woman gabby!!!!!
also the longer you watch the better the quality gets idk πŸ€·β€β™€οΈ
-
sc mine m.esmerics
ac hcnnings
cc mine -
#haleystag #pvrisgrp #spacecraftgrp


16

ily ily ily!!!!!!!!!! i live for ur happiness!!! -
dt @heregcesnothing @wiintxrs πŸ’ž
can’t wait for this quality to be shit!
ac kuteaudios sc a.metrine m.esmerics -
#haleystag #spacecraftgrp #pvrisgrp #voltronedits


14

the best iw comeback πŸ€₯
cc: marsflix
ac: aud.io
hello! i am on vacation rn so don’t expect a lot of edits these coming two weeks i’ll try to put some out but eh okay also sorry for the glitches i couldn’t fix em so


28

𝐝𝐞𝐬𝐩𝐚𝐒𝐫.
ac: yvngnut on sc
cc: marsflix
this is lowkey a scrap but i tried datamoshing lol also i love this movie so
#VISIONARYSTUDIOSRC


10

lieutenant e. ripley -
my fucking MOTHER
dt alana πŸ’ž
[@starkilled_]
The fucking QUALITY I’m crying -
ac riddletits sc a.metrine m.esmerics -
#haleystag #spacecraftgrp #pvrisgrp #alienedit


18

could be love
β€’
whoops here some scrap ive been away for too long and thx insta for ruining the quality xxx
β€’
β€’
{#horizoncult}{#spacecraftgrp} β€’
β€’
β€’
#xfiles #txf #thexfiles #gilliananderson #davidduchovny #scully #mulder #msr #foxmulder #danascully #txfpage


12

Nothing but respect for MY president
or, alternatively titled, my worst work to date but it’s Obama day so I’m posting it anyway
ac kuteaudios sc m.esmerics cc thri1ft
#haleystag #spacecraftgrp #pvrisgrp


7

🀀
bc the poll in my story was split 50/50 i decided to post the edit i made first so here it is wig!!!
ac: voidxgrimes on sc


23

my baby but in comic form!!!! πŸ’‹
ac skys on soundcloud


11

bandito: the video game chapter one (more parts to come) -
I’ve had this done for a few days but I haven’t had time to post it lol. Please let me know what you think, I spent a lot of time on it and I’m quite happy with it!
cc mine ac valeska (sc)
-
#haleystag #spacecraftgrp #pvrisgrp #tΓΈpedit


21

my baby deserves so much more than what marvel gives him.... πŸ’‹πŸ’ž
my audio.
dt: everyone that luvs him i can’t think of anyone rn lov u


71

my boo!!! 🌷
sorry about the glitches... oof.....


26

i’ve been rereading Harry Potter and looking at fan art and so this happened -
Artist credit in video! And additional artist I forgot to put!! @ upthehillart !!!! -
ac kuteaudios sc m.esmerics cc mine
dt andre my hinny hoe πŸ’ž
-
#haleystag #spacecraftgrp #pvrisgrp #hinnyedit


13

🀀🀀
dt: @stillstreet & @therevengcrs & @paleblushed <3
ac aurora on soundcloud


35

i have nothing else to post bc my ae keeps crashing πŸ€™πŸΌ so have this disgusting velocity practice from like a month ago lol


13

owner of my uwus
dt lele πŸ€ͺ and gabby bc she puts up with my shit all the time
ac/ib perfectopposite
sc m.esmerics
I got lazy at the end lol -
#haleystag #spacecraftgrp #pvrisgrp #aliciavikanderedit


13

GOD I fucking love her
originally posted june 12 2018
dt ashton ofc
-
#tΓΈpedit #haleystag #spacecraftgrp #pvrisgrp #jennajoseph


8