#technicalchef

Instagram photos and videos

#technicalchef#chef#pastry#cakegram#pastrychef#indonesianchef#pastrylife#technicalbaker#chefbaker#baker#bachour#pastry_academy_of_elite#pastrygram#bachourclass#indonesianbaker#sweetcertified#bachourthebaker#worldpastrychefs#pastry_inspiration#indonesianhotelier#instagood#cakedesign#cakedesigner#desertclass

Hashtags #technicalchef for Instagram

Bosen jadi kang masak sekali2 jadi kang sulap,, hehe

#Mondelez #mondelezindonesia #Kraft #kejukraft #chef #technicalchef #magician


8

Candid dari salah seorang #chefobiecrew Assist Athif ,Thanks.. Jom layan di Sisi yang lain..pula..jgn nak muntah sudahla...heee, apa pun program yg telah lepas..gambar actually nak simpan di fb n ig.. "DEMO MASAK MASAK myGAP OLEH CHEF OBIE"

Pada 27.11.2018
Laman Perikanan
Pentas Utama myDOF

@maha2018my
#cookingdemo #technicalchef #jurucakapproduk #healthyfood #healthymeals #healthycooking #kelasmasakanperniagaan
#kelasmasakan2019


0

Terima kasih kpd #chefobiecrew ,
Rakan penaja #chefobie
Minyak Kelapa #medetop & #santanemma
Sokongan terhadap program
"DEMO MASAK MASAK myGAP OLEH CHEF OBIE"

Pada 27.11.2018
Laman Perikanan
Pentas Utama myDOF
@maha2018my
#cookingdemo #technicalchef #jurucakapproduk #healthyfood #healthymeals #healthycooking


0

@maha2018my
Salam Jumaat

Bila Kita memaafkan orang,bukan hidup orang jadi baik ,tapi hidup kite jadi baik..terdengar kata-kata ustaz ebit liew...semoga hidup Kita semua Menjadi lebih baik..yea.. #MAHA2018 dah nak sampai ke penghujung..2/12/2018 ,YG BELUM berkesempatan..boleh lah planning je Maha Hujung Minggu ini.. #chefobie #ChefObie #chefmalaysia #cheflifeπŸ”ͺ #medetop #santanemma #mygap #biosekuriti #biosekuritiperikanan #jabatanperikananmalaysia #demomasakan #chefdemo #demochef #technicalchef


4

Demo Masakan Ikan Tuna ... Hakak2 & abam2..pastikan pisau utk memotong tuna ni tajam manikam kalbu yea...
πŸ˜…πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£ #democooking #cookingdemo #chefdemo #technicalchef #chefambassador #chefobie #chefmalaysia #tuna #yellowtuna #bluetuna


0

Senin Pagi..
Happy baking 😊
Baking Class 10 Macam Bentuk Roti Asin..
.
IG : @pancha_erllangga
.
.
#bakeryconsultant #technicalchef #technicalbaker #pastrychef #indonesianchef #indonesianchefassociation #bakery #jogjabakery #baking


0