#tiensmalaysia

Instagram photos and videos

#tiensmalaysia#nakcantik#nakputih#spirulinamalaysia#sayajualspirulina#faktaspirulina#spirulinamask#maskorganic#maskherbal#maskerspirulina#skincare#sayajualonline#facialmalaysia#sayajual#sayajualmurah#tienssingapore#spirulinasingapore#parutjerawat#jeragathilang#spirulinaofficial#hilangkanparut#spirulina

Hashtags #tiensmalaysia for Instagram

Kenapa orang boleh? dan kenapa tidak kita? Artis elfira loy dan ramai lagi artis lain juga telah mencuba dan ternyata puas hati dan berhasil.
.
KETINGGIAN BERTAMBAH 2-15CM LAGI. 100TERBUKTI BERKESAN (Nutrient High Calsium Powder) adalah supplement nitrisi SEMULAJADI yang sangat membantu lelaki dan wanita 10-35 tahun yang terbantut ketinggian serta yang ingin menambah ketinggian lagi..
ORIGINAL! !! πŸ“²WhatsApp:085273438611

#Tinggibadan #PeninggiBadan #Peninggi#PeninggiMurah#PeninggiBadanMalaysia#PeninggiBadanHerbal#PeninggiTiens#supplementmalaysia#obattinggi#ubattinggi#olshopmalaysia #onlineshopmalaysia #heightupmurah #heightupmalaysia #heightuporiginal#tiensmalaysia.


0

Nak tengok testi-testi peninggi badan terbaik didunia ?
Tengok je kat ig sy , bnyk sngat di ig sy , korang nak konsul ? Jom PM admin😘

#ubattinggi #tinggibadan #jomtinggi #ayofriend #tinggikeren #tiensmalaysia #tienssingapore#suplementerbaik#herbalmalaysia#herbalalami#freeongkir#susuterbaik#penyerapan90


0

Kenapa orang boleh? dan kenapa tidak kita? Artis elfira loy dan ramai lagi artis lain juga telah mencuba dan ternyata puas hati dan berhasil.
.
KETINGGIAN BERTAMBAH 2-15CM LAGI. 100TERBUKTI BERKESAN (Nutrient High Calsium Powder) adalah supplement nitrisi SEMULAJADI yang sangat membantu lelaki dan wanita 10-35 tahun yang terbantut ketinggian serta yang ingin menambah ketinggian lagi..
ORIGINAL! !! πŸ“²WhatsApp:085273438611

#Tinggibadan #PeninggiBadan #Peninggi#PeninggiMurah#PeninggiBadanMalaysia#PeninggiBadanHerbal#PeninggiTiens#supplementmalaysia#obattinggi#ubattinggi#olshopmalaysia #onlineshopmalaysia #heightupmurah #heightupmalaysia #heightuporiginal#tiensmalaysia.


0

MASKER SPIRULINA
.
πŸ‘‰ Sesuai untuk yang dah berhabis duit pada produk whitening injection tapi tak nampakkan hasil
πŸ‘‰ Kesan dapat dilihat seawal 1x pakai
πŸ‘‰ Mahal tapi sangat berbaloi tau
πŸ‘‰ 100dijamin selamat dan berkesan!
.
.
Berfungsi untuk
❀️ Menghilangkan jeragat
❀️ Merawat jerawat
❀️ Memudarkan parut jerawat
❀️ Memberi effect pinkish pada wajah
❀️ Glowing kulit dan anti penuaan
❀️ Menghilangkan cela-cela pada wajah
.
.
.
πŸŽ€ Setiap pembelian SPIRULINA akan dapat free plate masker and kuas ! 😊
.
. πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


2

MASKER SPIRULINA
.
πŸ‘‰ Sesuai untuk yang dah berhabis duit pada produk whitening injection tapi tak nampakkan hasil
πŸ‘‰ Kesan dapat dilihat seawal 1x pakai
πŸ‘‰ Mahal tapi sangat berbaloi tau
πŸ‘‰ 100dijamin selamat dan berkesan!
.
.
Berfungsi untuk
❀️ Menghilangkan jeragat
❀️ Merawat jerawat
❀️ Memudarkan parut jerawat
❀️ Memberi effect pinkish pada wajah
❀️ Glowing kulit dan anti penuaan
❀️ Menghilangkan cela-cela pada wajah
.
.
.
πŸŽ€ Setiap pembelian SPIRULINA akan dapat free plate masker and kuas ! 😊
.
. πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


1

SPIRULINA Penjagaan Kulit - Mencerahkan Kulit Wajah, Selamat Digunakan & Amat Berkesan!
.
Ingin Putihkan Kulit? SPIRULINA Ialah Produk Putihkan Kulit Yang Anda Cari Selama Ini!
.
➑️Bertindak Memutihkan Kulit Wajah Secara Rata
➑️Membantu Menghilangkan Masalah Jerawat
➑️Selamat Digunakan, Tiada Bahan Merbahaya.
➑️Diformulasi Dengan Kandungan Berkualiti Tinggi
➑️Mudah Dipakai. Mudah Dibawa Ke Mana Sahaja. .
πŸŽŠπŸŽ‰
.
For more information sila chat . πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


0

SPIRULINA Penjagaan Kulit - Mencerahkan Kulit Wajah, Selamat Digunakan & Amat Berkesan!
.
Ingin Putihkan Kulit? SPIRULINA Ialah Produk Putihkan Kulit Yang Anda Cari Selama Ini!
.
➑️Bertindak Memutihkan Kulit Wajah Secara Rata
➑️Membantu Menghilangkan Masalah Jerawat
➑️Selamat Digunakan, Tiada Bahan Merbahaya.
➑️Diformulasi Dengan Kandungan Berkualiti Tinggi
➑️Mudah Dipakai. Mudah Dibawa Ke Mana Sahaja. .
πŸŽŠπŸŽ‰
.
For more information sila chat . πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


1

SPIRULINA Penjagaan Kulit - Mencerahkan Kulit Wajah, Selamat Digunakan & Amat Berkesan!
.
Ingin Putihkan Kulit? SPIRULINA Ialah Produk Putihkan Kulit Yang Anda Cari Selama Ini!
.
➑️Bertindak Memutihkan Kulit Wajah Secara Rata
➑️Membantu Menghilangkan Masalah Jerawat
➑️Selamat Digunakan, Tiada Bahan Merbahaya.
➑️Diformulasi Dengan Kandungan Berkualiti Tinggi
➑️Mudah Dipakai. Mudah Dibawa Ke Mana Sahaja. .
πŸŽŠπŸŽ‰
.
For more information sila chat . πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


0

FEEDBACK PANAS PANAS MACAM GORENG PISANG CHEESE LELEH

wowww putih merelit relap muka testimony ni uoll. Dia sendiri sedar muka dia makin putih. Bukan putih pucat tau uoll tapi putih glowing pink pink gittew.
Tak teruja ka tengok ? Uoll pun boleh putih lagu ni tau. Pm meh.
.
. πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


0

FEEDBACK PANAS PANAS MACAM GORENG PISANG CHEESE LELEH

wowww putih merelit relap muka testimony ni uoll. Dia sendiri sedar muka dia makin putih. Bukan putih pucat tau uoll tapi putih glowing pink pink gittew.
Tak teruja ka tengok ? Uoll pun boleh putih lagu ni tau. Pm meh.
.
. πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


0

FEEDBACK PANAS PANAS MACAM GORENG PISANG CHEESE LELEH

wowww putih merelit relap muka testimony ni uoll. Dia sendiri sedar muka dia makin putih. Bukan putih pucat tau uoll tapi putih glowing pink pink gittew.
Tak teruja ka tengok ? Uoll pun boleh putih lagu ni tau. Pm meh.
.
. πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


0

Akak tahu x ?

SPIRULINA memiliki kandungan utama Antrospira sp, yang memiliki kandungan nutri yang tinggi meliputi protein ganggang biru, karbohidrat, asam lemak, vitami A, B, E serta aneka ragam mineral, klorofil dan beta carotene. Sehingga memiliki kandungan nutrisi yang tinggi, sangat baik untuk menjaga kesehatan kulit.
. πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887 .
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


1

Akak tahu x ?

SPIRULINA memiliki kandungan utama Antrospira sp, yang memiliki kandungan nutri yang tinggi meliputi protein ganggang biru, karbohidrat, asam lemak, vitami A, B, E serta aneka ragam mineral, klorofil dan beta carotene. Sehingga memiliki kandungan nutrisi yang tinggi, sangat baik untuk menjaga kesehatan kulit.
. πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887 .
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


0

Akak tahu x ?

SPIRULINA memiliki kandungan utama Antrospira sp, yang memiliki kandungan nutri yang tinggi meliputi protein ganggang biru, karbohidrat, asam lemak, vitami A, B, E serta aneka ragam mineral, klorofil dan beta carotene. Sehingga memiliki kandungan nutrisi yang tinggi, sangat baik untuk menjaga kesehatan kulit.
. πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887 .
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


1

NAK JERAWAT KECUT HANYA DALAM 1 MALAM ? SIANG HARI SAMPAI MALAM WAJAH FLAWLESS JE ? 99.9BERKESAN ?

Cuba la MASKER SPIRULINA . Skincare yang dirumus khas dengan bahan semulajadi dan mendapat banyak feedback positif . KESAN SEAWAL 24 JAM ! DIJAMIN ADA KEBERKESANANNYA !
.
. πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


1

NAK JERAWAT KECUT HANYA DALAM 1 MALAM ? SIANG HARI SAMPAI MALAM WAJAH FLAWLESS JE ? 99.9BERKESAN ?

Cuba la MASKER SPIRULINA . Skincare yang dirumus khas dengan bahan semulajadi dan mendapat banyak feedback positif . KESAN SEAWAL 24 JAM ! DIJAMIN ADA KEBERKESANANNYA !
.
. πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


1

NAK JERAWAT KECUT HANYA DALAM 1 MALAM ? SIANG HARI SAMPAI MALAM WAJAH FLAWLESS JE ? 99.9BERKESAN ?

Cuba la MASKER SPIRULINA . Skincare yang dirumus khas dengan bahan semulajadi dan mendapat banyak feedback positif . KESAN SEAWAL 24 JAM ! DIJAMIN ADA KEBERKESANANNYA !
.
. πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


0

Anda mempunyai masalah pada wajah anda ?
Dah beribu duit habis ttapi tk berksesan ?
Kulit berjerawat,banyak bintik hitam,muka berminyak,malu berada dikhalayak ramai ? Banyak feedback yg POSITIF yg dterima kerana produk πŸ’― berkesan.πŸ’― TANPA BAHAN KIMIA.
Dengan memakai SPIRULINA ini anda akan mendapat kesannya seawal 7 hari.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 .
. πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


0

Anda mempunyai masalah pada wajah anda ?
Dah beribu duit habis ttapi tk berksesan ?
Kulit berjerawat,banyak bintik hitam,muka berminyak,malu berada dikhalayak ramai ? Banyak feedback yg POSITIF yg dterima kerana produk πŸ’― berkesan.πŸ’― TANPA BAHAN KIMIA.
Dengan memakai SPIRULINA ini anda akan mendapat kesannya seawal 7 hari.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 .
. πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


0

Anda mempunyai masalah pada wajah anda ?
Dah beribu duit habis ttapi tk berksesan ?
Kulit berjerawat,banyak bintik hitam,muka berminyak,malu berada dikhalayak ramai ? Banyak feedback yg POSITIF yg dterima kerana produk πŸ’― berkesan.πŸ’― TANPA BAHAN KIMIA.
Dengan memakai SPIRULINA ini anda akan mendapat kesannya seawal 7 hari.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 .
. πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


0

Malu dgn tubuh pendek?
Mahu tubuh tinggi seperti dynas mokhtar,era fazira,zul arrifin,aaron aziz?
KINI ANDA BOLEH.. Dapatkan segera produk peninggi badan tiens di πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡
.
πŸ“±Whatsap : +6011-5138-7992

Respon Klik link bio home
@terlajakcalsium_my
@terlajakcalsium_my
@terlajakcalsium_my
.
.
#2017 #newyear2017 #newyear #malaysia #merrychrismas #natal2016 #natal
#Tinggibadan #PeninggiBadan #Peninggi #PeninggiMurah #PeninggiBadanMalaysia #PeninggiBadanHerbal #PeninggiTiens #supplementmalaysia #obattinggi #ubattinggi #olshopmalaysia #onlineshopmalaysia #heightupmurah #heightupmalaysia #heightuporiginal
#tiensmalaysia


0

Malu dgn tubuh pendek?
Mahu tubuh tinggi seperti dynas mokhtar,era fazira,zul arrifin,aaron aziz?
KINI ANDA BOLEH.. Dapatkan segera produk peninggi badan tiens di πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡
.
πŸ“±Whatsap : +6011-5138-7992
.
#2017 #newyear2017 #newyear #malaysia #merrychrismas #natal2016 #natal
#Tinggibadan #PeninggiBadan #Peninggi #PeninggiMurah #PeninggiBadanMalaysia #PeninggiBadanHerbal #PeninggiTiens #supplementmalaysia #obattinggi #ubattinggi #olshopmalaysia #onlineshopmalaysia #heightupmurah #heightupmalaysia #heightuporiginal
#tiensmalaysia


1

Malu dgn tubuh pendek?
Mahu tubuh tinggi seperti dynas mokhtar,era fazira,zul arrifin,aaron aziz?
KINI ANDA BOLEH.. Dapatkan segera produk peninggi badan tiens di πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡
.
πŸ“±Whatsap : +6011-5138-7992
.
#2017 #newyear2017 #newyear #malaysia #merrychrismas #natal2016 #natal
#Tinggibadan #PeninggiBadan #Peninggi #PeninggiMurah #PeninggiBadanMalaysia #PeninggiBadanHerbal #PeninggiTiens #supplementmalaysia #obattinggi #ubattinggi #olshopmalaysia #onlineshopmalaysia #heightupmurah #heightupmalaysia #heightuporiginal
#tiensmalaysia


1

Malu dgn tubuh pendek?
Mahu tubuh tinggi seperti dynas mokhtar,era fazira,zul arrifin,aaron aziz?
KINI ANDA BOLEH.. Dapatkan segera produk peninggi badan tiens di πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡
.
πŸ“±Whatsap : +6011-5138-7992
.
#2017 #newyear2017 #newyear #malaysia #merrychrismas #natal2016 #natal
#Tinggibadan #PeninggiBadan #Peninggi #PeninggiMurah #PeninggiBadanMalaysia #PeninggiBadanHerbal #PeninggiTiens #supplementmalaysia #obattinggi #ubattinggi #olshopmalaysia #onlineshopmalaysia #heightupmurah #heightupmalaysia #heightuporiginal
#tiensmalaysia


0

.
Malu dgn tubuh pendek?
Mahu tubuh tinggi seperti dynas mokhtar,era fazira,zul arrifin,aaron aziz?
KINI ANDA BOLEH.. Dapatkan segera produk peninggi badan tiens di πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡
.
πŸ“±Whatsap : +6011-5138-7992
.
#2017 #newyear2017 #newyear #malaysia #merrychrismas #natal2016 #natal
#Tinggibadan #PeninggiBadan #Peninggi #PeninggiMurah #PeninggiBadanMalaysia #PeninggiBadanHerbal #PeninggiTiens #supplementmalaysia #obattinggi #ubattinggi #olshopmalaysia #onlineshopmalaysia #heightupmurah #heightupmalaysia #heightuporiginal
#tiensmalaysia


0

Anda mempunyai masalah pada wajah anda ?
Dah beribu duit habis ttapi tk berksesan ?
Kulit berjerawat,banyak bintik hitam,muka berminyak,malu berada dikhalayak ramai ? Banyak feedback yg POSITIF yg dterima kerana produk πŸ’― berkesan.πŸ’― TANPA BAHAN KIMIA.
Dengan memakai SPIRULINA ini anda akan mendapat kesannya seawal 7 hari.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 .
. πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


1

SIAPA ADA MASALAH BREAKOUT ⚠️⚠️⚠️
Semua jerawat nak keluar tengok dunia 😩
Kena tegur kawan lagi tu haih 😭
β€”
Hey jangan risau!
Mask Spirulina kan ada? Kalau dah pakai Mask Spirulina kan, jerawat akan kurang tau! Kecut terus! .
.
Belum cuba belum tau kannn. Haa place your order right now! πŸ’–
β€” πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
#spirulinamalaysia #sayajualspirulina #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #tiensmalaysia #sayajualonline #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #bazaarpaknil #giveaway #faktaspirulina #nakputih #tipsputih #nakcantik #skincare #sayajualsayaguna😘


1

FEEDBACK PANAS PANAS MACAM GORENG PISANG CHEESE LELEH

wowww putih merelit relap muka testimony ni uoll. Dia sendiri sedar muka dia makin putih. Bukan putih pucat tau uoll tapi putih glowing pink pink gittew.
Tak teruja ka tengok ? Uoll pun boleh putih lagu ni tau. Pm meh.
.
. πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


0

MASKER SPIRULINA
.
πŸ‘‰ Sesuai untuk yang dah berhabis duit pada produk whitening injection tapi tak nampakkan hasil
πŸ‘‰ Kesan dapat dilihat seawal 1x pakai
πŸ‘‰ Mahal tapi sangat berbaloi tau
πŸ‘‰ 100dijamin selamat dan berkesan!
.
.
Berfungsi untuk
❀️ Menghilangkan jeragat
❀️ Merawat jerawat
❀️ Memudarkan parut jerawat
❀️ Memberi effect pinkish pada wajah
❀️ Glowing kulit dan anti penuaan
❀️ Menghilangkan cela-cela pada wajah
.
.
.
πŸŽ€ Setiap pembelian SPIRULINA akan dapat free plate masker and kuas ! 😊
.
. πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


1

MASKER SPIRULINA
.
πŸ‘‰ Sesuai untuk yang dah berhabis duit pada produk whitening injection tapi tak nampakkan hasil
πŸ‘‰ Kesan dapat dilihat seawal 1x pakai
πŸ‘‰ Mahal tapi sangat berbaloi tau
πŸ‘‰ 100dijamin selamat dan berkesan!
.
.
Berfungsi untuk
❀️ Menghilangkan jeragat
❀️ Merawat jerawat
❀️ Memudarkan parut jerawat
❀️ Memberi effect pinkish pada wajah
❀️ Glowing kulit dan anti penuaan
❀️ Menghilangkan cela-cela pada wajah
.
.
.
πŸŽ€ Setiap pembelian SPIRULINA akan dapat free plate masker and kuas ! 😊
.
. πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


1

Dulu sis sedih tau tiap kali hadap cermin, muka kusam je. Tapi skrg Alhamdulillah muka dah okay sejak pakai spirulina 😍😍 Korang bila nak cuba? πŸ™ˆ
.
Kalau korang pernah mengalami masalah:- βœ”οΈJerawat
βœ”οΈJeragat
βœ”οΈBlackhead
βœ”οΈMuka kusam βœ”οΈSunburn ..
Haaa ni la produk yang sesuai utk SINGKIRKAN masalah muka semua tu. .
.
Whatsapp or dm sis tau!
#spirulinamalaysia #sayajualspirulina #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #tiensmalaysia #sayajualonline #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #bazaarpaknil #giveaway #faktaspirulina #nakputih #tipsputih #nakcantik #skincare #sayajualsayaguna


1

Mahu Tinggi Dalam 10 hari Sahaja?
.
Nutrient Calsium (HI -CAL)
Supplement peninggi badan PERTAMA diMalaysia

Rumusan menambah pertumbuhan tulang serta menambah ketinggian yang maksimal
.
HICAL (untuk tulang) : Berkesan semula jadi, tak mengandungi bahan pengawet, rasanye lembut dan asli. Meningkatkan kepadatan tulang dan merupakan suplemen kalsium yang sempurna untuk tinggi badan

ZINC (hormone) : Meningkatkan proses tumbesaran, sistem pembiakan, dan tinggi badan

Nak order? Sila hubungi :
πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡
πŸ“±Wa : +601151534643
πŸ“±Wechat Id : herbaltianshi

#tiensmalaysia #ubattinggi #tienssingapore #tiensbrunei # heightup #heightupmurah #heightupmalaysia #heightuporiginal #tinggibadan #peninggibadanmalaysia #peninggibadanherbal #supplementmalaysia #olshopmalaysia #igreviewmalaysia


0

Mahu Tinggi Dalam 10 hari Sahaja?
.
Nutrient Calsium (HI -CAL)
Supplement peninggi badan PERTAMA diMalaysia

Rumusan menambah pertumbuhan tulang serta menambah ketinggian yang maksimal
.
HICAL (untuk tulang) : Berkesan semula jadi, tak mengandungi bahan pengawet, rasanye lembut dan asli. Meningkatkan kepadatan tulang dan merupakan suplemen kalsium yang sempurna untuk tinggi badan

ZINC (hormone) : Meningkatkan proses tumbesaran, sistem pembiakan, dan tinggi badan

Nak order? Sila hubungi :
πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡
πŸ“±Wa : +601151534643
πŸ“±Wechat Id : herbaltianshi

#tiensmalaysia #ubattinggi #tienssingapore #tiensbrunei # heightup #heightupmurah #heightupmalaysia #heightuporiginal #tinggibadan #peninggibadanmalaysia #peninggibadanherbal #supplementmalaysia #olshopmalaysia #igreviewmalaysia


0

SERIUS NAK TINGGI...??? ➑️SET PENINGGI BADAN TIENS NO.1 DUNIA⬅️
KENAPA JUGA NAK TINGGI..?πŸ€”
SYUKUR LAH APA ADANYA....
BETUL3 X SALAH...😊😊😊 TAPI... Kalau TINGGI... BOLEH tambah KENYAKINAN,
BOLEH lulus INTERVIEW,
BOLEH Jimat duit BELI HIGH HEELS,
BOLEH x di ejek SI PENDEK,
BOLEH se level dgn PASANGAN,
BOLEH punya kelebihan dlm SUKAN,
BOLEH bergaya dlm semua jenis FESYEN.

DAN banyak LAGI ANDA BOLEH,SO WHAT..?
LAGI PULA BERUSAHA UTK JADI LEBIH BAIK,
ITU KAN KEWAJIPAN BAGI ANDA... SO..TINGGI MEMANG PENTING
APA TUNGGU LAGI..
TINGGI SECARA SEMULAJADI
TANPA PEMBEDAHAN DAN KESAN SAMPINGAN
DENGAN SET PENINGGI BADAN TIENS NO.1 DI DUNIA.
.
Nak tahu harga promo skrg...?
πŸ‘‰ πŸ“²017-688 9915 πŸ“²017-688 9915
.
Pehhhhh πŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜„ πŸ“£Dah la HALAL..
πŸ“£ Lulus KKM
πŸ“£ Produk Memang Rare
πŸ“£ Beribu Testimoni Berjaya Aii xkan nak tengok jer.. Berminat whatsaap "TINGGI" ke 017-688 9915
"TINGGI" ke 017-688 9915
"TINGGI" ke 017-688 9915

Atau click saja link di bawah ⬇️⬇️ www.wasap.my/60176889915/tinggitiens
@ tinggalkan no anda. Tq😊#tinggi #tinggibadan#peninggi #peninggibadan
#tiensΒ #kalsiumΒ #kalsiumpeninggiΒ #heightup#heightΒ #heightupmurahΒ #tiensmalaysiaΒ #malaysiaairlinesΒ #airasiaΒ #malindoΒ #leechongwei#fathialatiffΒ #fattahaminΒ #jannanick


0

Testimoni Terbaru pengguna set peninggi badan tiens..
.
Anda mahu tinggi seperti mereka?? Kami guide anda smpai anda dapat ketinggian yg anda mahu..
.
.
Dapatkan sekarang dengan harga PROMOSI
.
πŸ“±Whatsap : +601151534643
πŸ“±wechat id : herbatianshi
.
Atau
.
Tinggalkan no anda dikomen
.
#tiens #tiensutara #tiensmalaysia #tienspeninggibadan #peninggibadanterbaik #tiensindonesia #agensahtiens #onlineshop #igshop #testimoniberjayatinggi #berjayatinggidengantiens #tienspeninggiutara #tienssingapore #tiensbrunei #herbal #tienskl #tienskualalumpur #tienspenang


0

Jom semua yang nak tinggi boleh pm kamiΒ 
NAK TAMBAH TINGGI..YA ANDA BOLEH! ADA PROMO GILER GILER NI
======================
"Terima kasih Tuan, sebab Kalsium Peninggi ni saya berjaya dalam temuduga hari tu..Keyakinan diri pun bertambah..awekss pun selalu jeling2 sekarang ..hihi..."
********************************************
Peninggi Badann yang tidak asing lagi..lihat RIBUAN TESTIMONI TambahTinggi berjaya kami di album..ramai yang sudah kami bantu untuk mendapatkan ketinggiaaan yang diingini selain Tulang yang kuat & Tubuh yang sihat.
Kalsium Tiens sudah di 200 buah negara sejak 1995, berasal dari company BIOTECH di Tianjin China ia selamat dan halal.. Dropship & agen diperlukan.PASTIKAN TRUSTED SELLER
***********
Apalagi kelebihan kalsium Tiens
βœ…Tulang sihat & kuat
βœ…Melurus & menegakkan struktur tulang
βœ…mencegah esteporosis
βœ…membantu memulihkan masalah tulang/retak/patah

Sekarang ada promosi 'SALE SAMPAI LICIN'. Terhad kepada 100 orang sahaja. whatsapp
ws : +60 17-6889915
ws : +60 17-6889915
#tinggiΒ #tinggibadan#peninggiΒ #peninggibadan
#tiensΒ #kalsiumΒ #kalsiumpeninggiΒ #heightup#heightΒ #heightupmurahΒ #tiensmalaysiaΒ #zincplus#malaysiaairlinesΒ #airasiaΒ #malindoΒ #leechongwei#fathialatiffΒ #fattahaminΒ #jannanick


0

SPIRULINA Penjagaan Kulit - Mencerahkan Kulit Wajah, Selamat Digunakan & Amat Berkesan!
.
Ingin Putihkan Kulit? SPIRULINA Ialah Produk Putihkan Kulit Yang Anda Cari Selama Ini!
.
➑️Bertindak Memutihkan Kulit Wajah Secara Rata
➑️Membantu Menghilangkan Masalah Jerawat
➑️Selamat Digunakan, Tiada Bahan Merbahaya.
➑️Diformulasi Dengan Kandungan Berkualiti Tinggi
➑️Mudah Dipakai. Mudah Dibawa Ke Mana Sahaja. .
πŸŽŠπŸŽ‰
.
For more information sila chat . πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


0

FEEDBACK PANAS PANAS MACAM GORENG PISANG CHEESE LELEH

wowww putih merelit relap muka testimony ni uoll. Dia sendiri sedar muka dia makin putih. Bukan putih pucat tau uoll tapi putih glowing pink pink gittew.
Tak teruja ka tengok ? Uoll pun boleh putih lagu ni tau. Pm meh.
.
. πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


1

Akak tahu x ?

SPIRULINA memiliki kandungan utama Antrospira sp, yang memiliki kandungan nutri yang tinggi meliputi protein ganggang biru, karbohidrat, asam lemak, vitami A, B, E serta aneka ragam mineral, klorofil dan beta carotene. Sehingga memiliki kandungan nutrisi yang tinggi, sangat baik untuk menjaga kesehatan kulit.
. πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887 .
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


1

NAK JERAWAT KECUT HANYA DALAM 1 MALAM ? SIANG HARI SAMPAI MALAM WAJAH FLAWLESS JE ? 99.9BERKESAN ?

Cuba la MASKER SPIRULINA . Skincare yang dirumus khas dengan bahan semulajadi dan mendapat banyak feedback positif . KESAN SEAWAL 24 JAM ! DIJAMIN ADA KEBERKESANANNYA !
.
. πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


1

Anda mempunyai masalah pada wajah anda ?
Dah beribu duit habis ttapi tk berksesan ?
Kulit berjerawat,banyak bintik hitam,muka berminyak,malu berada dikhalayak ramai ? Banyak feedback yg POSITIF yg dterima kerana produk πŸ’― berkesan.πŸ’― TANPA BAHAN KIMIA.
Dengan memakai SPIRULINA ini anda akan mendapat kesannya seawal 7 hari.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 .
. πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


1

Akak tahu x ?

SPIRULINA memiliki kandungan utama Antrospira sp, yang memiliki kandungan nutri yang tinggi meliputi protein ganggang biru, karbohidrat, asam lemak, vitami A, B, E serta aneka ragam mineral, klorofil dan beta carotene. Sehingga memiliki kandungan nutrisi yang tinggi, sangat baik untuk menjaga kesehatan kulit.
. πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887 .
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


0

WAIT WAIT KAU BIAR BETUL BUDAK KECIK BOLEH PAKAI?! Dia selalu tengok sis pakai spirulina mask, so dia pun menyibuk nak jugak πŸ˜©πŸ’š .
.
Sebab spirulina ni herbal based uolls. So takde side effect. Haaa jom dm or ws sis cepat ❀️☺️
.
.
#spirulinamalaysia #sayajualspirulina #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #tiensmalaysia #sayajualonline #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #bazaarpaknil #giveaway #faktaspirulina #nakputih #tipsputih #nakcantik #skincare #sayajualsayaguna


0

Dulu sis sedih tau tiap kali hadap cermin, muka kusam je. Tapi skrg Alhamdulillah muka dah okay sejak pakai spirulina 😍😍 Korang bila nak cuba? πŸ™ˆ
.
Kalau korang pernah mengalami masalah:- βœ”οΈJerawat
βœ”οΈJeragat
βœ”οΈBlackhead
βœ”οΈMuka kusam βœ”οΈSunburn ..
Haaa ni la produk yang sesuai utk SINGKIRKAN masalah muka semua tu. .
.
Whatsapp or dm sis tau!
#spirulinamalaysia #sayajualspirulina #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #tiensmalaysia #sayajualonline #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #bazaarpaknil #giveaway #faktaspirulina #nakputih #tipsputih #nakcantik #skincare #sayajualsayaguna


2

SPIRULINA Penjagaan Kulit - Mencerahkan Kulit Wajah, Selamat Digunakan & Amat Berkesan!
.
Ingin Putihkan Kulit? SPIRULINA Ialah Produk Putihkan Kulit Yang Anda Cari Selama Ini!
.
➑️Bertindak Memutihkan Kulit Wajah Secara Rata
➑️Membantu Menghilangkan Masalah Jerawat
➑️Selamat Digunakan, Tiada Bahan Merbahaya.
➑️Diformulasi Dengan Kandungan Berkualiti Tinggi
➑️Mudah Dipakai. Mudah Dibawa Ke Mana Sahaja. .
πŸŽŠπŸŽ‰
.
For more information sila chat . πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


0

Akak tahu x ?

SPIRULINA memiliki kandungan utama Antrospira sp, yang memiliki kandungan nutri yang tinggi meliputi protein ganggang biru, karbohidrat, asam lemak, vitami A, B, E serta aneka ragam mineral, klorofil dan beta carotene. Sehingga memiliki kandungan nutrisi yang tinggi, sangat baik untuk menjaga kesehatan kulit.
. πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887 .
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


0

Anda mempunyai masalah pada wajah anda ?
Dah beribu duit habis ttapi tk berksesan ?
Kulit berjerawat,banyak bintik hitam,muka berminyak,malu berada dikhalayak ramai ? Banyak feedback yg POSITIF yg dterima kerana produk πŸ’― berkesan.πŸ’― TANPA BAHAN KIMIA.
Dengan memakai SPIRULINA ini anda akan mendapat kesannya seawal 7 hari.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 .
. πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


0

FEEDBACK PANAS PANAS MACAM GORENG PISANG CHEESE LELEH

wowww putih merelit relap muka testimony ni uoll. Dia sendiri sedar muka dia makin putih. Bukan putih pucat tau uoll tapi putih glowing pink pink gittew.
Tak teruja ka tengok ? Uoll pun boleh putih lagu ni tau. Pm meh.
.
. πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


0

SPIRULINA Penjagaan Kulit - Mencerahkan Kulit Wajah, Selamat Digunakan & Amat Berkesan!
.
Ingin Putihkan Kulit? SPIRULINA Ialah Produk Putihkan Kulit Yang Anda Cari Selama Ini!
.
➑️Bertindak Memutihkan Kulit Wajah Secara Rata
➑️Membantu Menghilangkan Masalah Jerawat
➑️Selamat Digunakan, Tiada Bahan Merbahaya.
➑️Diformulasi Dengan Kandungan Berkualiti Tinggi
➑️Mudah Dipakai. Mudah Dibawa Ke Mana Sahaja. .
πŸŽŠπŸŽ‰
.
For more information sila chat . πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


0

FEEDBACK PANAS PANAS MACAM GORENG PISANG CHEESE LELEH

wowww putih merelit relap muka testimony ni uoll. Dia sendiri sedar muka dia makin putih. Bukan putih pucat tau uoll tapi putih glowing pink pink gittew.
Tak teruja ka tengok ? Uoll pun boleh putih lagu ni tau. Pm meh.
.
. πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


0

MASKER SPIRULINA
.
πŸ‘‰ Sesuai untuk yang dah berhabis duit pada produk whitening injection tapi tak nampakkan hasil
πŸ‘‰ Kesan dapat dilihat seawal 1x pakai
πŸ‘‰ Mahal tapi sangat berbaloi tau
πŸ‘‰ 100dijamin selamat dan berkesan!
.
.
Berfungsi untuk
❀️ Menghilangkan jeragat
❀️ Merawat jerawat
❀️ Memudarkan parut jerawat
❀️ Memberi effect pinkish pada wajah
❀️ Glowing kulit dan anti penuaan
❀️ Menghilangkan cela-cela pada wajah
.
.
.
πŸŽ€ Setiap pembelian SPIRULINA akan dapat free plate masker and kuas ! 😊
.
. πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


1

SPIRULINA Penjagaan Kulit - Mencerahkan Kulit Wajah, Selamat Digunakan & Amat Berkesan!
.
Ingin Putihkan Kulit? SPIRULINA Ialah Produk Putihkan Kulit Yang Anda Cari Selama Ini!
.
➑️Bertindak Memutihkan Kulit Wajah Secara Rata
➑️Membantu Menghilangkan Masalah Jerawat
➑️Selamat Digunakan, Tiada Bahan Merbahaya.
➑️Diformulasi Dengan Kandungan Berkualiti Tinggi
➑️Mudah Dipakai. Mudah Dibawa Ke Mana Sahaja. .
πŸŽŠπŸŽ‰
.
For more information sila chat . πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


1

Anda mempunyai masalah pada wajah anda ?
Dah beribu duit habis ttapi tk berksesan ?
Kulit berjerawat,banyak bintik hitam,muka berminyak,malu berada dikhalayak ramai ? Banyak feedback yg POSITIF yg dterima kerana produk πŸ’― berkesan.πŸ’― TANPA BAHAN KIMIA.
Dengan memakai SPIRULINA ini anda akan mendapat kesannya seawal 7 hari.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 .
. πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


0

Kakak-kakak, Abang-abang, Adik-adik, Acik-acik, semua2 lah..nak tambah tinggi dengan cara mudah... Ape tunggu lagi
JOM sihat dan tinggi dengan TIENS..
apa lagi hari ini kami bagi lagi harga promoΒ 
siapa cepat dier TINGGI & SIHAT.
Whatsaps : 01151537820
.
#tiensmalaysia #tienspeninggibadan #wow #tiensmurah #peninggibadan #jomtinggi #tiensno1dunia
#alhamdulilahtinggi
#kalsiumterbaikdunia
#insyaallahsihat #patahtulang
#tienspower #makintingg #produkno1dunia #tiensbillionaire #tiensmalaysiaterus #tiensprodukterhebat #tienspeninggirunpie #gogogotiensmalaysia
#tienskalsiumtehebat #tiens
#tiensbrunei #tiensselangor
#naktinggi #peninggibadan
#jomtinggi #ubattinggi #supplementtinggi #tienstinggi


1

Kakak-kakak, Abang-abang, Adik-adik, Acik-acik, semua2 lah..nak tambah tinggi dengan cara mudah... Ape tunggu lagi
JOM sihat dan tinggi dengan TIENS..
apa lagi hari ini kami bagi lagi harga promoΒ 
siapa cepat dier TINGGI & SIHAT.
Whatsaps : 01151537820
.
#tiensmalaysia #tienspeninggibadan #wow #tiensmurah #peninggibadan #jomtinggi #tiensno1dunia
#alhamdulilahtinggi
#kalsiumterbaikdunia
#insyaallahsihat #patahtulang
#tienspower #makintingg #produkno1dunia #tiensbillionaire #tiensmalaysiaterus #tiensprodukterhebat #tienspeninggirunpie #gogogotiensmalaysia
#tienskalsiumtehebat #tiens
#tiensbrunei #tiensselangor
#naktinggi #peninggibadan
#jomtinggi #ubattinggi #supplementtinggi #tienstinggi


1

Kakak-kakak, Abang-abang, Adik-adik, Acik-acik, semua2 lah..nak tambah tinggi dengan cara mudah... Ape tunggu lagi
JOM sihat dan tinggi dengan TIENS..
apa lagi hari ini kami bagi lagi harga promoΒ 
siapa cepat dier TINGGI & SIHAT.
Whatsaps : 01151537820
.
#tiensmalaysia #tienspeninggibadan #wow #tiensmurah #peninggibadan #jomtinggi #tiensno1dunia
#alhamdulilahtinggi
#kalsiumterbaikdunia
#insyaallahsihat #patahtulang
#tienspower #makintingg #produkno1dunia #tiensbillionaire #tiensmalaysiaterus #tiensprodukterhebat #tienspeninggirunpie #gogogotiensmalaysia
#tienskalsiumtehebat #tiens
#tiensbrunei #tiensselangor
#naktinggi #peninggibadan
#jomtinggi #ubattinggi #supplementtinggi #tienstinggi


1

MASKER SPIRULINA
.
πŸ‘‰ Sesuai untuk yang dah berhabis duit pada produk whitening injection tapi tak nampakkan hasil
πŸ‘‰ Kesan dapat dilihat seawal 1x pakai
πŸ‘‰ Mahal tapi sangat berbaloi tau
πŸ‘‰ 100dijamin selamat dan berkesan!
.
.
Berfungsi untuk
❀️ Menghilangkan jeragat
❀️ Merawat jerawat
❀️ Memudarkan parut jerawat
❀️ Memberi effect pinkish pada wajah
❀️ Glowing kulit dan anti penuaan
❀️ Menghilangkan cela-cela pada wajah
.
.
.
πŸŽ€ Setiap pembelian SPIRULINA akan dapat free plate masker and kuas ! 😊
.
. πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


1

FEEDBACK PANAS PANAS MACAM GORENG PISANG CHEESE LELEH

wowww putih merelit relap muka testimony ni uoll. Dia sendiri sedar muka dia makin putih. Bukan putih pucat tau uoll tapi putih glowing pink pink gittew.
Tak teruja ka tengok ? Uoll pun boleh putih lagu ni tau. Pm meh.
.
. πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


2

WAIT WAIT KAU BIAR BETUL BUDAK KECIK BOLEH PAKAI?! Dia selalu tengok sis pakai spirulina mask, so dia pun menyibuk nak jugak πŸ˜©πŸ’š .
.
Sebab spirulina ni herbal based uolls. So takde side effect. Haaa jom dm or ws sis cepat ❀️☺️
.
.
#spirulinamalaysia #sayajualspirulina #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #tiensmalaysia #sayajualonline #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #bazaarpaknil #giveaway #faktaspirulina #nakputih #tipsputih #nakcantik #skincare #sayajualsayaguna


1

SIAPA ADA MASALAH BREAKOUT ⚠️⚠️⚠️
Semua jerawat nak keluar tengok dunia 😩
Kena tegur kawan lagi tu haih 😭
β€”
Hey jangan risau!
Mask Spirulina kan ada? Kalau dah pakai Mask Spirulina kan, jerawat akan kurang tau! Kecut terus! .
.
Belum cuba belum tau kannn. Haa place your order right now! πŸ’–
β€” πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
#spirulinamalaysia #sayajualspirulina #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #tiensmalaysia #sayajualonline #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #bazaarpaknil #giveaway #faktaspirulina #nakputih #tipsputih #nakcantik #skincare #sayajualsayaguna😘


1

JERAWAT TAK BERANI DATANG LAGI
Korang tau tak Spirulina mengandungi Gamma Linnoleic Acid yang berperanan untuk menjaga sel kulit. .
.
Kandungan vitamin C, fosforus yang ada dalam spirulina akan menghilangkan jerawat dan parut jerawat. .
.
Nak info lebih lanjut ttg spirulina? Jum dm/ws sis!
#spirulinamalaysia #sayajualspirulina #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #tiensmalaysia #sayajualonline #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #bazaarpaknil #giveaway #faktaspirulina #nakputih #tipsputih #nakcantik #skincare


0

MASKER SPIRULINA
.
πŸ‘‰ Sesuai untuk yang dah berhabis duit pada produk whitening injection tapi tak nampakkan hasil
πŸ‘‰ Kesan dapat dilihat seawal 1x pakai
πŸ‘‰ Mahal tapi sangat berbaloi tau
πŸ‘‰ 100dijamin selamat dan berkesan!
.
.
Berfungsi untuk
❀️ Menghilangkan jeragat
❀️ Merawat jerawat
❀️ Memudarkan parut jerawat
❀️ Memberi effect pinkish pada wajah
❀️ Glowing kulit dan anti penuaan
❀️ Menghilangkan cela-cela pada wajah
.
.
.
πŸŽ€ Setiap pembelian SPIRULINA akan dapat free plate masker and kuas ! 😊
.
. πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


0

FEEDBACK PANAS PANAS MACAM GORENG PISANG CHEESE LELEH

wowww putih merelit relap muka testimony ni uoll. Dia sendiri sedar muka dia makin putih. Bukan putih pucat tau uoll tapi putih glowing pink pink gittew.
Tak teruja ka tengok ? Uoll pun boleh putih lagu ni tau. Pm meh.
.
. πŸ“±whatsapp: +60 11 16-364 887
.
#tinggiberjayatiens #spirulinaofficial #spirulinamalaysia #sayajualspirulina #jeragathilang #spirulinamask #maskorganic #maskherbal #maskerspirulina #hilangkanparut #tiensmalaysia #sayajualonline #parutjerawat #spirulinasingapore #sayajualmurah #sayajual #facialmalaysia #faktaspirulina #nakputih #nakcantik #skincare #putihgebu #gebugebas #tienssingapore #jeragat #jerawat #spirulina #nakkulitcantik #spirulinabrunei #parut


0

The end of the page