#traditionalvest

Instagram photos and videos

#traditionalvest#fashion#cachecache2#cachecachefashionshop#MFW#PFW#style#cool#winter15#handmade#trendystyle#streetstyle#traditional#bundita#cachecacheonline#vest#fashionfantasy#trendy#fashionshop#fashionisima#happyday#spain#Bucovina#tradition#preppys#madeinspain#parisfash#newyorkstyle#FashionBlows#outfit

Hashtags #traditionalvest for Instagram

La multi ani, Romania! ❤
Celebrating the Independence Day of Romania at our church! 100 years and going strong!
#romanians in #florida #drapelulromanesc #3culori #blueyellowred #sundays #traditionalvest #proud #traditiaromaneasca


1

Excited to share the latest addition to my #etsy shop: Steampunk airship boys waistcoat vest, christmas wedding guest infant outfit, ring bearer outfit, ready to post gift 6-12 months this is the onlynone of these available i have sold out of all the rest of this awesome fabric. #clothing #birthday #christmas #traditionalvest #smartkidsgifts
#firstchristmas #kidsvest #vest #waistcoat #lastone https://etsy.me/2AbDfRE


0

Saat masih SMP kira-kira 32tahun yang lalu, sempat ikut ajang pemilihan model di majalah remaja Jakarta.. .

Seneng diphoto dan suka pakai baju2 unik, itu salah satu yang bikin aku tertarik buat ikut-ikutan.. Seneng aja kalo bisa tampil rapih, modis dan menarik. Sayangnya saat itu aku belum berhasil.. .
.

Sampai akhirnya beberapa tahun lalu aku gabung Oriflame yang selalu mendengungkan 3 keuntungan kalo kita gabung di sini..
💖 Look Great 💖 Make Money
💖 Have Fun.. .

Nah, ini beneran banget.. Salah satunya Look Great.. Jadi tau gimana caranya ngerawat tubuh, memanage hati dan pikiran.. .

Hasilnya..?
Beberapa kali jadi finalis lomba yang diadakan Oriflame se Jakarta dan Indonesia.
Jadi pemenang berbusana terbaik , dan terakhir bisa jadi model hijab dari @aisyahscarf.. .
.
Gak pernah ada yg tau apa yg terjadi di depan.. Sama halnya seperti kali ini, akupun gak pernah tau kalau ternyata 32 tahun setelah gagal ikut pemilihan model remaja, kesampaian juga akhirnya bisa jadi model meskipun bukan skala besar.. . "Age is just a number.." Gak ada yang gak mungkin kalau kita berusaha kan yaa.. 😍😍 .

Cerita ini aku bagikan dalam rangka ikut challenge yang diadakan @id.oriflame .. Semoga aja kisahku bisa menjadi inspirasi tuk yang membacanya.. 😇🙏
.
.
.
.
#MomenSuksesKu
#OriflameNovAgeMen
#hijaberfashion #hijaberootd #hijabermom #hijaberstory #instahijab #hijaberstyle #traditionalvest #hijabersindonesia #hijabersindo #hijaberjakarta #hijabercommunity


15

Reposting @petra_and_theworld:⠀
...⠀
"Wearing #bundita in #style 😁 while it keeps warm in the morning @bundita_ro @alinaeirimia
#babyfashion #traditionalclothes #traditionalvest #traditional #vest"


0

When you love someone...you sew them things! ❤️👌🏼🖤 #traditionalvest #crowclan #secondsewingprojectfinished #onlytookayear #loveit


0

Marrocan birthday🍾🍸🥂🎂
Mancano tre giorni al mio compleanno ma abbiamo già cominciato a festeggiare 😌
#compleanno #mybirthday #myday #luckygirl #specialday#specialpersoninmylife #tradicionalcousine #cibomarocchino #princess #sherazade #traditionalvest #outfitoftheday #ilmiogiornoprincipessa#🖤


0

不要笑!
我是真的想要學日文!
#ootd #titicaca #traditionalvest #pherrows #pupt1 #deckpants #clarksoriginals #balerpants


7

Made a little vest for my little boy. Now we wait for a drum dance so he can break it in... hopefully he decides he actually likes to wear it soon. #moose #stoudvest #traditionalvest #fringe #seedbead #buglebead #notbadforfirsttime #practicemakesperfect #nextonemoosehide


1

Chris was looking quite dapper in his woolen jacket and vest from Germany 🇩🇪 at our wedding this past month!
#tradition #traditionaljacket #traditionalvest #germanclothing #hochzeit #wedding #pittsburghwedding #schweinfurt #trachtenmode


1

traditional vest , black velvet , flower print , size S-M , price : 15 RON
#vest #traditional #traditionalvest #blue #black #blackvelvet #velvet #flowerprint #special #sale


0

The making of VEST ready for Oktoberfest, black wool self design

Handmade Leather Buttons


3

Stumbling through old stuff, this is 6 years ago I look so old now 😰😂 #nostalgic #oldtime #isb #ayubia #timeinpakistan #traditionalvest #timeflies #saidgoodbyesomanytimes


5

நம்மள வெறுத்தவங்க
முன்னாடி ஏன்டா இவன வெறுத்தோமென்னு மாறி #வாழ்ந்து
காட்டனும்...!!!
பொங்கல் திருநாள் வாழ்த்துக்கள்🎉🐮🐂
Our kindaa celebration....#HappiePongal nd #HappieHolidays....#Spreadlove❤️ nd #ignorenegativity #Ethnic #TraditionalVest


10

Thanks for the kind words, my 11th 5 star review, what a lovely way to start the new year! ★★★★★ "Lovely waistcoat! Looks exactly has the images" Ana #etsy #clothing #children #traditionalvest #distinctlyindividual #uketsy #happynewyear #review http://etsy.me/2CzMSL3


0

Did someone say Nehru Jacket!? • Shop full outfit on www.pranalabel.com ✨


2

RESPECT “@peasantartcraft The Romanian artisan who inspired and worked with the French designer Philipe Guillet-traditional Romanian waistcoats on catwalk”
#traditionalvest #embroideredwaistcoat #lambskinvest #floralvest


4

Sample... not very pleased.... #traditionalvest @rangsadilsera I need your design😉


5

The end of the page