Alif Al-hakim@acebeckham07

✈️travel is my passion πŸ‡²πŸ‡ΎπŸ›«πŸ‡ΈπŸ‡¦πŸ‡ΉπŸ‡­πŸ‡ΉπŸ‡·πŸ‡ΈπŸ‡¬πŸ‡³πŸ‡ΏπŸ‡―πŸ‡΅πŸ‡¦πŸ‡ΊπŸ‡¨πŸ‡­πŸ‡©πŸ‡ͺπŸ‡¦πŸ‡Ή
πŸŒ‰picture is the best story
For any inquiry contact at πŸ“±+6017-3227393 (Call/Whatsapp)

Salam hai semua! Selamat menyambut bulan ramadhan al kareem. Sempena bulan ramadhan ini. Abam akan buat promosi yang meletup2 punye. .boleh dm abam tau πŸ€ͺ
.
.
.
Any inquiries can dm or ws me at 017-3227393. .
And email at heyalifalhakim@gmail.com
.
jangan lepaskan peluang keemasan untuk menempah saya sebagai jurugambar di hari indah anda. πŸ“Έ insha Allah tidak menyesal πŸ€—
.
. "jangan lepaskan peluang keemasan untuk menempah saya sebagai jurugambar di hari indah anda ."
#weddingdress #weddingphotography #weddingphotographer #photographer #photography #fotografer #photographerselangor #photographershahalam #canon6d #sigma35mmart #photographermurah #weddingmakeup #makeover #photographermalaysia #fotograferjogja #selangor #semenyih #broga #professional


5

Happy mother’s day to my mom 😘😘. Waktu nie semua org menggigil baring atas salji. Almaklumlah. Ada sikit perasaan jakun πŸ˜‚πŸ˜‚


1

Maaf abam xpandai posing πŸ˜‚πŸ˜‚ hanya yang mampu buat β€˜πŸ‘β€™


0

Ehem ehem. Tumpang lalu. 😍


4

Merenung ke luar jendela
Bayu pagi meniup lembut
Lihat bintang di angkasa
Purnama menerangi gelapku
Dan bila fajar menjelma
Itu permulaan hari baru
Dunia gamat bunyinya
Sunyiku hanya Tuhan tahu.


0

Lama menyepi 😬


4

Bangun pagi. Aku buka pintu kebiasaan nye akan ada 2 ekor kucing dtg dkt aku. Tapi sekarang ada 1 je yg tinggal. Boboi. Lurus dah xde kawan . Siapa nk jaga dia boboi mcm kamu jaga dia. Hhhmmm abam xdpt nk main perut boboi lagi πŸ˜” abam xdpt nk gomol boboi lagi. Spe nk tangkap tgn abam lagi . πŸ˜” dkt dunia nie dah tak de boboi tau. Xde yg ekor dia berpintal dgn kaler bulu kelabu berjalur hitam. Muka gangster tp dalam hati taman. Dah tak de boboi. Mama dah xboleh suruh boboi balik dah. Sbb boboi dah xde πŸ˜”πŸ˜£ sape lah nk guling dkt atas jalan raya lagi kalau abam nk g uitm shah alam. πŸ˜” kau datang tak di jemput. Dan kau pergi tak di undang. Allah. Sakitnye perasaan ini 😣


2

Macam mana ye nak tulis kali ni. Sangat2 sedih. Sebab nya. Kucing yang abam jaga selama nie mati 😭 mati di depan mata aku. Allah. Seriusly abam tak kuat nak hadap dugaan nie. Tapi kita sebagai umat islam kena terima. Alhamdulillah abam bersyukur sngt sbb Allah telah pinjam kan boboi dalam keluarga abam. Kami semua sayang sangat2 dekat boboi. Ingt lagi. Kalau abam balik je. Boboi siap kejar abam dr gate sampai lah ke tempat makan. Hhhmmm. Minta abam tuang makanan. Bila dah kenyang datang dkt abam dan kamu berguling2 supaya abam main perut dia. Dari kamu kecik sampai besar abam sngt geram dengan kamu. Nakal dengan manja kamu nie yang buat abam sayang. Tapi bila kamu dah tak de. Abam rasa rindu sangat boboi. Terlampau rindu. 😣 dengan ekor kamu yg berpintal tu. Allah. Rindu yang tak dapat di gambarkan. 😭 doakan kami sekeluarga ye boboi. Thank you sebab jadi kucing yang baik. Dan jarang buat hal di rumah.. tenang lah kau di SANA boboi. Lepas nie dah xdapat nk panggil panggilan boboi. Sbb boboi dah tiada 😭


4

Akhirnya sampai di puncak gunung grindelwald. Memang sejuk sangat. Kalau nk cakap pasal keindahan alam semula jadi dia. Memang win. Lawa yang amat.


2

Duduk dan senyum jelah. 😁 tu je yang kita mampu 😊


0

Salam hai guys.! Please rate my new video from 0️⃣ - πŸ”Ÿscale. This is my 1st wedding video! πŸŽ₯ any komen will be improve 😁 thank you for your support 😘. . Nie adalah FULL VIDEO PART 5
.
▢️ sha & jeja .
Videographer : @acebeckham07
Editing : @matmieofficial .
.
Any inquiries can dm or ws me at 017-3227393. .
And email at heyalifalhakim@gmail.com
.
Jangan lepaskan peluang untuk menempah saya sebagai anda punye jurugambar. πŸ“Έ insha Allah tidak menyesal πŸ€—
.
.
#weddingdress #weddingphotography #weddingphotographer #photographer #photography #fotografer #photographerselangor #photographershahalam #canon6d #sigma35mmart #photographermurah #weddingmakeup #makeover #photographermalaysia #fotograferjogja #selangor #semenyih #broga #professional #teaser


2

Salam hai guys.! Please rate my new video from 0️⃣ - πŸ”Ÿscale. This is my 1st wedding video! πŸŽ₯ any komen will be improve 😁 thank you for your support 😘. . Nie adalah FULL VIDEO PART 4
.
▢️ sha & jeja .
Videographer : @acebeckham07
Editing : @matmieofficial .
.
Any inquiries can dm or ws me at 017-3227393. .
And email at heyalifalhakim@gmail.com
.
Jangan lepaskan peluang untuk menempah saya sebagai anda punye jurugambar. πŸ“Έ insha Allah tidak menyesal πŸ€—
.
.
#weddingdress #weddingphotography #weddingphotographer #photographer #photography #fotografer #photographerselangor #photographershahalam #canon6d #sigma35mmart #photographermurah #weddingmakeup #makeover #photographermalaysia #fotograferjogja #selangor #semenyih #broga #professional #teaser


3

The end of the page