Amran Fans@amran_fans77

Official Instagram Amran Fans
Back up account - @officialamranfans

https://www.facebook.com/AmranFansSeason7/

Buku bukan saja senjata untuk melawan, tapi buku juga senjata untuk mengorat!


150

Rasa berbelah bagi pulak Amran nak post. Yela yang pakai kereta buruk pun kengkadang boleh tahan jugak dia punya ego. Hmmm


126

Kalau nampak tu bagi lah nombor telipon sebagai tanda penghargaan. Hmm


111

Sentap? Kesah pulak Amran.


310

Hi makwe makwe hipster.. Tengah berkipas sebab rumah kampung takde ekon ke tu? Hiks hiks hiks


69

"Seronoknya beraya dekat kampung. Tenang je rasa". Caption awek kau.
.
Padahal berpeluh satu badan tahan panas atap zink rumah kampung.


248

Petang tadi dapat berita anak member patah tulang peha waktu berada bawah jagaan pengasuh.
.
Tak boleh bayangkan macam mana baby tu menahan sakit bila tulang yang tajam tu menyucuk-nyucuk daging peha dia. Kalau kau yang dewasa ni kena pun boleh kering air mata menahan sakit, inikan pulak baby 3 bulan. .
.
Hancur hati mak ayah bila hantar anak elok-elok tapi bila ambil jadi macam ni.


253

4 hari je lagi. Sebelum Ramadan berlalu pergi, nikmatilah dia sebaik mungkin.


86

Ni Amran nak ajar satu trick mengorat pompuan. Tak payah bagi ayat manis-manis pun boleh dapat, walaupun muka kau pecah. Hmm
.
cc @zamiqo.official


178

Tu baru tambah pekataan "sedap", kalau tambah "sunnah" jadi RM50.


170

Jangan tipu Amran lah. Amran tahu awak kesunyian. Hmmmm


203

Tahniah buat Pakatan Harapan, tak sampai 100 hari dah berjaya melahirkan ramai golongan pemikir.


153

The end of the page