Atie Sufrin bakerich@atiesufrinbakerich

0185745172
Whatssap/sms only..
Page.. atiesufrin bakerich
Home Bakers From Penang Malaysia #atiesufrinbakerich

https://www.facebook.com/Atie-Sufrin-Bakerich-577008509046399/

TB ... Hari ni x keluar beraya... Migrain menyerang.. Throw 🔙 ja la pic2 raya semalam2 punya... #selamathariraya #raya2018 #warnawarniaidilfitri #momentpic #riangriahariraya2018 #jomraya2018 #jomraya #teamrayapenang


1

Raya ke 4... Entahlah...macam xdak tempat lain nak ambik gambaq...dekat pintu jugak yg jagi pilihan... #raya2018 #teamrayapenang #jomraya2018 #jomraya


0

Selagi belum habis mood raya ...asyik post pic #selfie ja la... Stop sat pic makanan... #momentpic #selfietime #aidilfitri2018 #selamathariraya #riangriahariraya2018 #jomraya #jomraya2018


0

Syawal day 4 ... Mak kita masak bubur nasik hari ni... Hehe... Sebenaqnya terlebih seronok sebab dah lama x masak...mak x boleh berdiri lama... Hari ni bila dia masak walau buboq nasik ja pun... Appreciate sgt2...😘😍 #gambarmakanan #makmasak #buburnasi #fooddiary #foodphotography #fotomakanan #foodofinstagram


0

X terlambat lagi kan nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDIFITRI... Buat semua sahabat2... Sanak saudara... Dan juga semua rakan taulan yg mengenali kami... Semoga ceria n gembira dihari raya ini🤗😍... Aih macam bagi ucapan tuk televisen oii......😂😂
.
Pssstt..xtau la pasai pa mulut cheq pi sipu2 macam tu...pic ni ja pun yg ada...boh pi la...janji ada ya dak...🤗😝 #riangriahariraya2018 #selamathariraya #momentpic #aidilfitri2018 #warnawarniaidilfitri


0

Raya ke 3 punya cerita... Rumah mak mertua buat open house...tapi anak menantu pi dah tengahari...xleh nak buat apa dah...bangun pagi subuh2 tu migrain pulak dah... Nak bangun pun x larat...terpaksa ambik pain killer n sambung tido...kesudahannya lepas zohor la baru pi... Eh...eh..tercerita lak...😁😝 #selamathariraya #salamaidilfitri #picmoment #raya2018 #rayacollection2018


5

Ouchh....


0

Sungguh cantik si rama-rama,
Hinggap seekor di depan mata,
Kini Syawal telah menjelma,
Tangan ku hulurkan maaf ku pinta.
.
Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir dan Batin.
.
#selamatharirayaaidifitri #salamaidilfitri #aidilfitri #aidilfitri2018collections #aidilfitri2018 #picmoment #selamatharirayaaidilfitri2018


0


0

Sambil membaking...sambil2 merendang... #atiesufrinversion #sayamasak #fotomasak


1

The end of the page