MILKBOOSTER TAMBAH SUSU BADAN@dianzvitamilk_milkbooster

😥 Susu Badan Semakin Merudum?
😱 Baby Tak Kenyang Menyusu?
🎉 Teringin Menimang Cahaya Mata?
📣 Ikhtiar Dengan Vitamilk
📲 NAK ORDER? KLIK SINI 👇

http://www.wasap.my/60194457179/vitamilk

Dah ramai yang 'terkena' dengan vitamilk ni
.
>Baju basah sebab lambat pam
> bawa botol ebm, susu banyak. Botol plak tak cukup 😂😂😂
> Cik B bengkak susu walau anak dah lebih setahun
> susu makin meriah
>susu makin pekat
> anak tidur lena, mak kena bangun pepagi buta pam 😁😁😁
. .
Yang susu cair / sikit /merudum apa kata cuba Vitamilk?
Jom Sempurna kan hak anak tersayang 😍😍
_
_
VITAMILK
RM72 SEM /RM80 SS
WHATSAPP 019.445.7179
_
_


7

VITAMILK sesuai untuk
. 👑 ibu mengandung
. 👑 ibu BF
. 👑 wanita yang ingin hamil
_
_
🌸 KEISTIMEWAAN DIANZ VITAMILK
.✅ Memberi keseimbangan nutrisi kepada ibu dan bayi
. ✅ Memberikan extra tenaga
. ✅ Meningkatkan pengeluaran susu ibu
. ✅ Merawat keputihan
. ✅ Kulit menjadi lembut, berseri dan 'pinky'
. ✅anti aging
. ✅menguatkan rahim
. ✅membantu penghasilan ovum yg berkualiti . ✅bersedia untuk susu yg meriah selepas bersalin
.
_
_
_
KANDUNGAN BAHAN UTAMA DIANZ VITAMILK
. 🎀Omega 3 - Penting untuk minda
. 🎀Kolagen ikan - Membantu mengurangkan kesan rekahan kulit
. 🎀Apricot & Delima - Antioksidan dan memberikan tenaga
. 🎀Madu - Baik untuk usus dan kulit ibu dan anak
_
_
BERMINAT ?
WHATSAPP 019.445.7179
🌹Rm72 SEM / Rm77 SS
🌹 Sekotak 30 sachet
🌹 Sedap berperasa vanilla
_
_


5

Vitamilk milkbooster bukan sahaja untuk ibu menyusu tapi untuk ibu mengandung dan yang sedang cuba hamil
.

Vitamilk milkbooster terdiri daripada:
.
🙋Omega 3
penting untuk pembinaan otak dan minda bayi
.
🙋Kolagen ikan
membantu mengekalkan ketegangan kulit wanita yang hamil
membantu mengurangkan rekahan kulit
.
🙋Aprikot dan delima
memberikan antioksidan yang secukupnya kepada wanita hamil dan para ibu
.
🙋Kurma
menambahkan tenaga kepada wanita hamil dan para ibu.
meningkatkan pengeluaran susu badan ibu
.
🙋Madu
meningkatkan kesihatan usus ibu dan bayi
.
NAK ORDER?
RM72 SEM /RM77 SS
KLIK JE LINK WHATSAPP DI BIO


8

Susu badan drop, nanti dulu. Jangan mengalah. Cuba sedaya upaya. Kalau perlukan supplement, apa salahnya kita ikhtiar bukan?
_
_
Nak cuba Vitamilk?
Silakan.
Yang tak lalu minum susu, boleh makan vitamilk ni. 100% berasaskan buah2an.
Cara makan pun kemam2 je.. sangat lah mudah.
Namun, jangan diperkecilkan khasiat nya tau
_
_
VITAMILK
RM72 SEM / RM77 SS
WHATSAPP 019.445.7179


5

Mommy susah hati susu badan drop? Jom cuba Vitamilk. Nak banyakkan susu badan? Nak buat stok EBM? Kena cuba Vitamilk
.
🌸 Fungsi istimewa VITAMILK MILK BOOSTER
👍 Meningkatkan pengeluaran susu badan
👍 Menambahkan tenaga
👍 Menegangkan payudara dan punggung
👍 Menguatkan tubuh badan
👍 Melembutkan kulit
👍 memberi keseimbangan hormon
👍 Menjadikan kulit muka Pinky
👍 Menguatkan rahim
👍 Memudahkan utk mendapat zuriat
👍 Mengurangkan rekahan kulit ketika hamil
.
NAK ORDER?
WHATSAPP 019.445.7179
RM72 SEM /RM77 SS
(TERMASUK POS)


4

.
3 GOLONGAN YANG BOLEH MAKAN VITAMILK
😍 ibu menyusu
😍 ibu hamil
😍 ingin hamil
-
Untuk yang sedang hamil,seawal sebulan kandungan dah boleh makan vitamilk.
Untuk yang menyusu kan anak,dalam pantang pun boleh makan ye. Sebab masa ni ,mommy pulun nak buat stok susu kan
-
Untuk yang ingin hamil,ni pun salah satu usaha gak. Vitamilk kuatkan rahim dan menghasilkan ovum yang berkualiti.
-
-
Anda 3 golongan tersebut ?
Nak cuba Vitamilk?
whatsapp 019.445.7179
vitamilk RM72 SEM / RM77 SS


6

Dulu susu sikit, sekarang bila pam susu tak sedar cepat je penuh. Ada tu sampai tertumpah😱😱
.
Macam mana nak makan vitamilk ni?
Kemam2 je mommy. Milkbooster pertama berbentuk serbuk. Tak yah bancuh. Tak yah shake shake. Cuma tuang dalam mulut terus. Dah setel
.
Sesuai untuk
✔️ibu menyusu
✔️Wanita hamil
✔️yang merangcang kehamilan
.
Sekotak ada 30 sachet
sehari makan 1 sachet
RM72 SEM /RM77 SS
WHATSAPP 019.445.7179


7

Stressnya bila susu si anak makin merosot ! Kesian rasa bila anak merengek kelaparan.
Dah macam-macam cara buat nak naikkan bekalan susu anak,tapiii semua tak berkesan. Jom mommies kita ikhtiar dengan vitamilk milkbooster.
_
_
🌸 KEISTIMEWAAN DIANZ VITAMILK 🌸
✅ Memberi keseimbangan nutrisi kepada ibu dan bayi
.✅ Memberikan extra tenaga
.✅ Meningkatkan pengeluaran susu .✅ Merawat keputihan
.✅ Kulit menjadi lembut, berseri dan 'pinky'
.✅ Anti aging
_
_
🌸 KANDUNGAN BAHAN UTAMA DIANZ VITAMILK 🌸
.🌿Omega 3 - Penting untuk minda
.🌿Kolagen ikan - Membantu mengurangkan kesan rekahan kulit
.🌿Apricot & Delima - Antioksidan dan memberikan tenaga
.🌿Madu - Baik untuk usus dan kulit ibu dan bayi
_
_
VITAMILK
RM72 SEM /RM77 SS
WHATSAPP 019.445.7179


4

Good morning
Enjoy your Saturday ❤️❤️❤️


2

HASIL PAM MENINGKAT
.
Mak mana tak suka kan bila pam susu badan hasilnya berlipat ganda. Sebelum ni tak pernah dapat pun 5oz bila pam. Tapi selepas makan dianz vitamin ada perubahan. Woww sangat
.
Nak tahu fungsi lain vitamilk milkbooster? 👇👇
🚼meningkatkan pengeluaran susu ibu 🚼bertindak sebagai energy booster supaya ibu2 Bf kekal bertenaga
🚼memberi keseimbangan nutrisi kepada ibu dan bayi
🚼membantu mengurangkan rekahan kulit
🚼berfungsi sebagai anti oksida
🚼baik untuk usus dan kulit ibu & bayi
.
Mommy nak cuba?
Whatsapp 019.445.7179
Sekotak RM72 SEM / RM77 SS


2

SEKALI PAM TERUS PENUH
.
Best nya baru makan vitamilk ni 3 sachet, dah boleh nampak kesan nya. Sekali pam je dah penuh satu botol. Kalau dulu nak dapat satu botol penuh kena pam Kedua-dua belah
.
Ada mommy yang susu badan drop bulan puasa ni? Jom makan vitamilk milkbooster. Vitamilk milkbooster diperbuat daripada
✔️kurma
✔️kolagen
✔️buah tin
✔️buah aprikot ✔️buah delima
✔️madu
✔️omega 3
.
NAK ORDER?
RM72 SEM /RM77 SS
WHATSAPP 019.445.7179


3

Mommies yang menyusukan anak ada masalah seperti di atas?
Jom ikhtiar dengan Vitamilk.
VITAMILK atasi dan tambah susu badan supaya cukup bekalan baby.
Nak hantar ke pengasuh pun tak risau.
Anak tak lagi menangis kelaparan.
Mommy pun boleh pam dengan hati tenang 😍😍😍😍
_
_
VITAMILK
RM72 SEM / RM77 SS
WHATSAPP 019.445.7179
_
_


5