hunie_beee@hunie_beee

🌸🌸🌸

49 posts 1,511 followers 6,007 following

hunie_beee

Hey cuties :D just playing some games :D
#league #egril #pout #cute #selfie #blah #games #stuff #overwatch #playwithme


1

hunie_beee

Kinda late but whatever. I’m 20 now!! And life is good. Hope you guys are having a good day 🤗


1

hunie_beee

*Cries* my sister keeps taking my phone and posts weird pictures. 🤣
#insta #badlighting #cringe #cutie #help #hmu #jk #selfie #okay #illstopnow


2

hunie_beee

I like this one!
Almost got a penta today :p
#league #snap #cutie #selfie #oof #almostfriday #bumblebee🐝 #littlebee #black #filter #ugh


1

hunie_beee

I’m really really sad I dropped my ice cream. #restinpeace little guy. (Btw sorry I haven’t been very active lately been playing #vr and it’s heckin fun)
#heck #upsetti #icecream #dogfilter #basicbitch #snap #whyamilikethis #lol #vr #ninjashit #fun #mexico #blah


2

hunie_beee

I only know how to pose one way for pictures and it kills me. 😝

#zoom #idkw #rip #dogfilter #basic #af #hoe #snap #selfie #cute #chill


5

hunie_beee

I’m a potato. And sorry I haven’t posted in a while. 😋
#gg #bumblebee🐝 #littlestuff #makeup #cutie #selfie #hehe #me #idk #league #games #things


3

hunie_beee

Happy 3 years! Omg I can’t believe you’ve put up with me for so long! I love you so much and I hope we celebrate many many more!


3