iz aiman@iz_aiman

Perfectionist
Poyo
😎
Full time SAMK Sdn Bhd πŸŒΈπŸ’πŸ’“

Semua duk buat best 9... πŸ€”πŸ€” So try la jugakk...try2 x jumpa sbb yg ada cuma the best one saje.. 😝😝😝 .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#syaimanlovesjourneyyy
#bigwork2018
#sijipapatelu


0

Haisssss...penat la nk cari emoji crown2 ni... 😭😭😭..tq photographer @akmalmustaffar amikkan gmbr ni 😍😍😍😍
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#sukahatiakula
#syaimanlovesjourneyyy
#550d
#canon
#1750mm


4

Nape cantik sgt ni 😍😍😍😍😍😍
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#syaimanlovesjourneyyy
#sukahatiakula
#ecoforest
#550d
#1750mm


5

She's so beautiful 😍😍😍😍...
Tahniah awakkkk dh konvo..πŸ“πŸŽ‚πŸŽ‰βœ¨πŸŽ‡πŸŽ†πŸŽŠ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#syaimanlovesjourneyyy
#sukahatiakula
#sijipapattelu


2

Tak nak la masuk pintu-pintu ni...sy nak masuk pintu hati awaaa je.. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
.
.
.
.
.
.
#sukahatiakula
#sijipapattelu
#syaimanlovesjourneyyy


3

Saya pen awak buku,
Biar di gabung menjadi satu,
Tiada lain di dalam hatiku,
Cuma @akmalmustaffar hanya dirimu,
Ada sesuatu ingin ku ucap pada mu,
@akmalmustaffar i love you 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘


10

Kami sekeluarga mengucapkan selamat hari rayaaaaaaa!!!!!! 😍😍😍😍😍😍


9

Sebabkan smua post aku pun nk join gak.. πŸ™ˆ
Alhamdulillah penantian berakhir..baru je pikir nk smbung balik krja tukang bancuh air pas raya ni..tup tup dpt ni.. syukur.. .
.
Lahir joho besar slangor blajar slangor jodoh pun slangor..ehhhh πŸ™ˆ


12

Baru je abg nak payung..
tapi abg tak dapat posting lagi..
camne nak payung ni..
Payung gambar jela yer.. 😜
.
.
.
.
.
.
.
.
#sukahatiakula
#lawalaorgtuamikgambar
#sijipapattelu


6

Weweeeettt...hari special org tu la harini.. 😘
.
.
.
.
.
Happy birthday @akmalmustaffar..kite sebaya dah..😜 semoga di umur baru ni sentiasa ceria gembira di berikan kesihatan dipermudahkan segala urusan dan semoga sentiasa dlm perlindungan dan rahmat-Nya.. .
#happybirthday
#24
#143


16

Lihat diri ini
Tatap mata ini
Adakah aku
Ok smbung sendiri πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜πŸ˜
Sementara nk habiskan masa2 waktu jobless ni haaaa...bape hari je lagi nk masuk alam brkejaya...hahahaha πŸ˜‚πŸ˜‚


12

Masih tercari2 photographer untuk majlis anda..? Meh pm sini tuk gambar cecantik gini..harga istimewa kite bagi... 😘😘
.
.
.
#πŸ’‘studio
#sayabudakbarubelajar
#weddingphotographer
#canonphotography
#1750mm
#selamatpengantinbaru


5

The end of the page