Miza Beauty Empire@missvperfume_malaysia

Menjual produk kecantikan dan kesihatan
~Trusted seller
~CA021****-X
🌹Agent Mollys Beauty
🌹Postage Isnin Selasa & Khamis
@mieza_shoppe_my

http://www.wasap.my/60179665308

Hampa nak miss v ketat, padat rapat? .
Hampa nk miss v wangi, tak gatal, tak berair? .
Hampa nak miss v selesa, berangin, segar? .
Hampa nak hari2 hampa seronok tanpa ada masalah miss v? .
Nahh!
Hampa spray MISS V PERFUME ni.. Cara paling mudah nak jaga miss v tau.. Tak perlu susah2 nk pikir dah.. Senang nak bawak p travel or jalan jaoh.. Mg super duper wangii weyyyy
.
MISS V PERFUME NEW FLAVOUR🌼
MENGETAT MERAWAT MEMIKATπŸ’‹
.
RM55 exc postage (free feminin wash)
.
Nak beli?
Cepat wasap laju2 😘
http://www.wasap.my/60179665308/mvpnewflavour


3

NEW !
MISS V PERFUME
STRAWBERRY + VANILLA FLAVOUR πŸ“

Miss V Perfume di formulasi dari bahan-bahan terhebat untuk membantu masalah intim wanita. Gabungan dua wangian iaitu strawberry dan vanilla dapat memberi impak yang setanding wangian bertaraf dunia, wangian ini adalah semulajadi dan selamat digunakan.

KANDUNGAN BAHAN :
Aqua, Ekstrak Manjakani, Ekstrak Strawberry, Vanila Tropika, Sireh, Yogurt, Lactoserum, Pengawit, Pewarna dan Pewangi yang dibenarkan.

FUNGSI MVP :
βœ“ Extra wangi dan extra grip
βœ“ Menghilangkan kegatalan
βœ“ Membunuh bakteria dan kulat
βœ“ Merawat keputihan
βœ“ Mengetatkan faraj
βœ“ Memberikan efek soothing selepas mencukur
βœ“ Memulihkan luka selepas bersalin
βœ“ Memberi haruman sepanjang hari
βœ“ Mencegah kegatalan serta ketidakselesaan
βœ“ Mencegah bau yang kurang enak
βœ“ Tidak perlu meggunakan pantyliner lagi
βœ“ Boleh di gunakan oleh ibu hamil atau selepas berpantang
βœ“ Boleh di spray sekerap mungkin setiap hari
βœ“ 100% semulajadi dan selamat digunakan
βœ“ Mencerahkan celahan

CARA PENGGUNAAN :
- Selepas mencuci bahagian feminin anda, lap atau keringkan terlebih dahulu. Kemudian semburkan miss V perfume pada jarak 15cm, seeloknya spray dalam keadaan duduk mencangkung. Tidak perlu lap atau keringkan setelah spray, biarkan ia bertindak untuk memerangkap kuman serta mencegah bau. Boleh disembur pada bila-bila masa sahaja yg anda mahu.
- Boleh di spray terus ke pentis (seluar dalam) untuk menghalang bau.
.
🎁 Free strawberry feminine wash 10ml, boleh cuci dengan fem wash dahulu sebelum spray untuk lebih kesegaran

#MissvPerfumeByMolly
#NewFlavour
#StrawberryWithVanillaTropikal
#MissVPerfumeFeminineWash
#MissVSpray
#MissVPerfumeNewFlavour
#MissVPerfumeByMollysBeauty
#MissVPerfumeMurah
#MollysBeauty
#MissVPerfumeTravelSet
#MVPTravelSet
#TravelSet
#SayaJual
#FeminineWash
#MissVWash
#HygieneCare
#HygieneWash
#InstaBeauty
#OrganicProducts
#PengantinBaru
#Organic
#VaginaSpray
#VaginaWash
#VaginaCare
#PewangiMissV
#SayaJualProdukKecantikan
#TestimoniMissVPerfume
#ajimaura
#terapiinstagram


3

Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin. .
Jika ada salah silap ketika berurusan dengan sis harap dimaafkan. Salam 0-0 tau ❀️❀️
.
Alhamdulillah, hari ni mak miza dah keluar Hospital ❀️❀️
.
Semoga Mak cepat sembuh. Aamiin 😊☺️
.
Jalan2 Rumah Saudara-mara ❀️❀️


3

Assalamualaikum, Selamat Malam . .
Miss V Perfume By Mollys Beauty ( NEW )
.
🌸Miss V Perfume di formulasi dari bahan-bahan terhebat iaitu ekstrak buah manjakani dan buah strawberry untuk membantu masalah bahagian intim wanita serta memberi keharuman sepanjang hari. .
🌸Pertama dicipta iaitu jenis semburan tanpa perlu di cuci, ianya mudah dibawa kemana-mana sahaja.
.
Fungsi:
πŸ€ Menghilangkan kegatalan
πŸ€ Membunuh bakteria dan kulat
πŸ€ Merawat keputihan
πŸ€ Mengetatkan faraj
πŸ€ Memulihkan luka selepas bersalin
πŸ€ Memberi haruman sepanjang hari
πŸ€ Mencegah kegatalan serta ketidakselesaan
πŸ€ Mencegah bau yang kurang enak
πŸ€ Tidak perlu meggunakan pantyliner lagi
πŸ€ Boleh di gunakan oleh ibu hamil atau selepas berpantang
πŸ€ Boleh di spray sekerap mungkin setiap hari
πŸ€ 100% organik dan selamat digunakan
πŸ€ Mencerahkan celahan

#intimsuamiisteri #bazarpaknil #yusufiskandar #setbersalin #bazarpaknilprodukkecantikkan #mollymissv #mollybeauty #ketatkanfaraj #rawatkeputihan #pulihlukabersalin #sayajualmurah #sayajualonline #onlineshopping #instashop #terapiinstagram #Ajimaura #bestproduct #bestselling #teamMieza #cikabangsayang #keputihan #codkuantan #assalamualaikum #mrgrey #missvperfumeoriginal #trustedsellermalaysia


3

Haii uollss... Jom dapatkan MISSVPERFUME NEW FLAVOUR STRAWBERRYπŸ“+VANILLA TROPIKA🌼.. Yang bestnya dapat free gift tau🎁

woww😱!!!
Duta produk nie SARI YANTI tau.
Rugi uolls kalau tak nak cuba, baunya macam perfume mahal tau, macam bau perfume victoria secret.

Wahh!!. Wangi tau, jimat sebotol boleh tahan sehingga 3-5bulan..tak mahal pun.. http://www.wassap.my/60179665308


4

πŸ“ MISS V PERFUME πŸ“ πŸ“Miss V Perfume by Molly Beauty kembali dengan wajah baru!! Bahan baru "#LACTOSERUM", yang berfungsi untuk mencerahkan celah ****. Kali ni sure lagi meletopssss uoollssss ❗️
❀️ Perfume Miss V by Molly ❀️
KENTUT FARAJ, LONGGAR, KEPUTIHAN, BERBAU??
.
Spray Spray Spray Miss V Perfume . Segala masalah .. . πŸ“Keputihan HILANG
πŸ“Masalah bau BUSUK HILANG
πŸ“Masalah gatal HILANG
πŸ“Cik V KETAT .
.
Bukan utk yg dah kahwin jer tauuu. Anak dara pon boleh guna lagi2 yang nak kahwin tu.. Boleh merawat dari sekarang. Sayangilah miss V anda 😘 nak pakai lama oiii

Fungsi Miss V Perfume :-
βœ… mencerahkan celah βœ…Menghilangkan kegatalan
βœ…Membunuh bakteria dan kulat
βœ…Merawat keputihan
βœ…Mengetatkan faraj
βœ…Memulihkan luka selepas bersalin
βœ…Memberi haruman sepanjang hari
βœ…Mencegah kegatalan serta ketidakselesaan
βœ…Mencegah bau yang kurang enak
βœ…Tidak perlu meggunakan pantyliner
Nak order?
.
WhatsApp 017 966 5308 πŸ“² .
#assalamualaikum #selamatmalam


8

Spray2 !! Keputihan Hilang
Spray2 !! Kegatalan Di Miss V Hilang
Spray2 !! MasalaH berbau Pun Dah xde
Spray2 !! Faraj Ketat, Suami pun Suka

Dah xperlu pakai Pantyliner !!
Anda hanya Perlu Spray Bila2 masa yg anda . Insyaallah mmg Miss V Perfume Jalan penyelesaian terbaik utk Miss V anda
.
whatsap "mvp" 017 966 5308


8

Alhamdulillah, barang customers selamat sampai. sis jual ye 😘😘😘 .
Miss V Perfume

Miss v perfume di formulasi dari bahan-bahan terhebat untuk membantu masalah intim wanita. Gabungan dua wangian iaitu strawberry dan vanilla dapat memberi impak yang setanding wangian bertaraf dunia, wangian ini adalah semulajadi dan selamat digunakan.
Kandungan bahan :
Aqua, ekstrak manjakani, ekstrak strawberry, vanilla tropika, sireh, yogurt, lactoserum, aloe vera, Dermasooth, pengawet, pewarna dan pewangi yang dibenarkan. .
Fungsi
. : πŸ“Extra wangi dan extra grip
πŸ“Menghilangkan kegatalan
πŸ“Membunuh bakteria dan kulat
πŸ“Merawat keputihan
πŸ“Mengetatkan faraj
πŸ“Memulihkan luka selepas bersalin
πŸ“Memberi haruman sepanjang hari
πŸ“Mencegah kegatalan serta ketidakselesaan
πŸ“Mencegah bau yang kurang enak
πŸ“Tidak perlu menggunakan pantyliner lagi
πŸ“Boleh digunakan oleh ibu hamil 7 bulan ke bawah atau selepas berpantang
πŸ“Boleh spray sekerap mungkin setiap hari
πŸ“100% semulajadi dan selamat digunakan πŸ“Mencerahkan celahan

Cara penggunaan :
Selepas mencuci bahagian feminin anda, lap atau keringkan terlebih dahulu, kemudian semburkan Miss V Perfume pada jarak 15cm, seeloknya spray dalam keadaan duduk mencangkung. Tidak perlu lap atau keringkan setelah spray, biarkan ia bertindak untuk memerangkap kuman serta mencegah bau. Boleh di spray terus ke panties(seluar dalam) untuk menghalang bau. Boleh disembur pada bila-bila masa sahaja yang anda mahu.


4

Dah cuba ke belum? 😍😘😘 Kalau belum cuba mesti cuba sekarang, kita bebaskan bau,kita bebaskan kegatalan dan segala masalah pada miss v. .
Baca kandungan bahan gabungan terbaik yang ada didalam Miss v perfume, antara penjagaan dalaman pertama yang diadaptasi dalam bentuk semburan supaya senang digunakan walau dimana sahaja berada.πŸ¦‹ . πŸ“ Miss V Perfume πŸ“

WhatsApp +6017 966 5308
WhatsApp +6017 966 5308
#missvperfume #missvperfumemalaysia #mollysbeauty #missglitter #missvberbau #ajimaura #terapiinstagram #kuantan #pahang #gambang #mollysbeauty #bestproduct #bazaarmurah #bazarpaknil #businessonline #youcanduit #kkm #femininewash #biteallteam #wangimissv #berangin #lactoserum #extrastrawberries #happyday #happylife #youcanduit


3

Haii uollss... Jom dapatkan MISSVPERFUME NEW FLAVOUR STRAWBERRYπŸ“+VANILLA TROPIKA🌼.. Yang bestnya dapat free gift tau🎁

woww😱!!!
Duta produk nie SARI YANTI tau.
Rugi uolls kalau tak nak cuba, baunya macam perfume mahal tau, macam bau perfume victoria secret.

Wahh!!. Wangi tau, jimat sebotol boleh tahan sehingga 3-5bulan..tak mahal pun.. http://www.wassap.my/60179665308


10

πŸ“ MISS V PERFUME πŸ“ πŸ“Miss V Perfume by Molly Beauty kembali dengan wajah baru!! Bahan baru "#LACTOSERUM", yang berfungsi untuk mencerahkan celah ****. Kali ni sure lagi meletopssss uoollssss ❗️
❀️ Perfume Miss V by Molly ❀️
KENTUT FARAJ, LONGGAR, KEPUTIHAN, BERBAU??
.
Spray Spray Spray Miss V Perfume . Segala masalah .. . πŸ“Keputihan HILANG
πŸ“Masalah bau BUSUK HILANG
πŸ“Masalah gatal HILANG
πŸ“Cik V KETAT .
.
Bukan utk yg dah kahwin jer tauuu. Anak dara pon boleh guna lagi2 yang nak kahwin tu.. Boleh merawat dari sekarang. Sayangilah miss V anda 😘 nak pakai lama oiii

Fungsi Miss V Perfume :-
βœ… mencerahkan celah βœ…Menghilangkan kegatalan
βœ…Membunuh bakteria dan kulat
βœ…Merawat keputihan
βœ…Mengetatkan faraj
βœ…Memulihkan luka selepas bersalin
βœ…Memberi haruman sepanjang hari
βœ…Mencegah kegatalan serta ketidakselesaan
βœ…Mencegah bau yang kurang enak
βœ…Tidak perlu meggunakan pantyliner
Nak order?
.
WhatsApp 017 966 5308 πŸ“² .
#assalamualaikum


10

The end of the page