Afrina Nordin 💄@rinanordin

🌸 25 👠
🌸 Stronger than you know 💋
🌸 @adi_saifuddin 's 🤰
🌸 @crepeskirtbyrina

http://www.instagram.com/crepeskirtbyrina

My first teacher's day! 💖


7

Happy 1st Anniversary Sepudin saya. Semoga kita terus saling membuli sampai bila2 💖

#AdiRinaSarungCincin


1

Alhamdulillah. Rajin solat budaknya 😂 tengah bersujud ye hahaha

#19weeks


24

Saja upload jumpa dalam fon hihihi okbye


7

Aperina suka sekolah iniiiii💃💃💘


6

Happy Anniversary mama n ayah! Happy birthday Alonggg! 💖🎂🎂🎈🎊🎊


6

Sebelum feed penuh nanti kita up dulu lah. Hihihihihi

2017 best nine! Harap 2018 nanti boleh jadi instafemes pulak 😂💗


6

Its my pengapit's birthdayyyyyyyyy!!! 💙💚❤️💛💜💗 Selamat hari lahir mek tersayanggggg @najwaizzatizainal ❤️

Orang dah lama 24 tahun, kau baru nak 24 🤦🏻‍♀️ hahaha. Terima kasih sudi jadi pengapit aku untuk dua2 majlis. Sabar je dengan pwincess ni. Terima kasih jugak mengekek sama2 dari zaman sekolah sampai dah tua ni

Semoga kurang joyah nanti dipanah petir 🌚 hahaha. I love you soooo muchhhhhhhh❤️❤️


4

Jalan-jalan cari makan 😂💕


0

Rindu 💖

Gelak sampai sakit perut atas bot. Dah lama tak gelak n jerit gitu. Sembang macam2 dalam kereta. Haihhhh. Jumpa lagi semua 😩💕


0

Yang, kenapa eh bila dukung saya je mesti muka awak terseksa betul? 😂😂 takpalah nasib baik sayang 🌚


6

Tahniahhhh fanonim n baraaaa!! 💕 Mula dahhhh hidup berkahwin lepas ni. Semoga bahagia selalu, dipermudahkan urusan

Sebaaaaak sangat tengok ninim n baraa nangis. Huhuhu. Bila gaduh ke apa, ingat balik saat2 nangis tu okay. Nanti cepat je sejuk 💖 insyaAllah hehehe

Love you nonimmmm!!😭😭😭😭💖 #SirSayangCikgu


9

The end of the page