nick pioch@robinhoodglass

18 and older please. Robinhood179@hotmail.com
Glasspipes.org/RobinHood

1,489 posts 16,487 followers 545 following

nick pioch

Im a sawzaw, a few pieces of plywood, and a 6 pack away from achieving this reality.


32

nick pioch

Gonna have to upgrade the wook wagon to the wook chatteau. I googled it, that's how you spell it.


31

nick pioch

Im on my way back to my self....


14

nick pioch

Im re-building. Re-channeling. Re-inventing myself. I hope i can build back up to what i once was. Its hard to admit and recognize that you've fallen. Most of what has happened to me is my fault. But, i also recognize that i tend to put trust and faith into the wrong sources. Such as, false comrades. This will not br a mistake i repeat in the future. We live in and extra open environment when it comes to information and the manipulation of it. Dont always believe just your eyes or ears. And most of all, protect yourself from energy vampires. Im hoping ro be meltong again this week. Immense thanks to all who have hung with me through this. And to the trolls, i see you.


63

nick pioch

Heres the front view of my new gear in my tibia. My bone is healing well. I have started physical therapy. If you ever have a serious injury, do yourself a favor and quit the booze/tobacco. Your body cannot repair it self properly in a poluted environment. I drank everyday for about 5 years. Went cold turkey the day this happened. My doctors are very plaesed with my progress. I had 3 beers last night(been 90 days) and can really feel it today. I feel like alchohol is finally a thing of my past. Thanks again to all my folllowers that stuck with me through this. It felt crappy seeing people drop off my feed becaue i got hurt. Im also doing well getting off the opiates. Im down to a couple mgs from like 50 a day. Feels good to know i van handle this but i still wish it hadnt happened. Its been transformative. Probably for the better. I hopefully will be blowing glass again soon. Keep an eye out.


48

nick pioch

Inner side view of the new implant. Looks like im healing well. This wss taken this morning. Bones are healing and the implant is holding in place. Stoked


30

nick pioch

Some sweet pics of some work from a few years ago. Good times recycling with @chezzy.79.


5

nick pioch

Heres an available 14mm slide i have from before i got hurt. Hmu if you wanna scoop it up. Mostly wanna post some glass, losing people with all the magic hahaha. Have a good day. Thabks for looking.


6

nick pioch

Pulling some playable commons from a lot...


3

nick pioch

I have to like this card by default i think.


17

nick pioch

Baaaaaaamn! Finally pulled a trophy. I have never bought a whole box lol. I never had the money when i was a kid. But, today i splurged. Openi g all those packs made me feel like i was 12 again. But, a smarter magic player lol. As a return player to the game i didnt immediatley see the hype on ln This card. I was more excited about chromactic lantern and the new 3 drop creatures with loads of abilities. But this card, this card is absolutely one of the most powerful and versatile cards to be printed in a while. Currently at 25 bucks, i bet it goes up significantly. Excited to pull this card! Need a playset. 2 mana kills anything o. The board and oh yeah heres a land sucka.


40

nick pioch

Bought 3 packs, got 2 of the same rare in a row.... i need that kinda luck on a ferrox or some assassins trophies... 🤔. Not unhappy with this pull tho. Interested to try this card against draft and even some standard decks. Pull out their key functioning cards early in the game and watch em struggle while you surveil your way to victory.


20